معرفی سریال جینی و جورجیا (Ginny & Georgia) ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال جینی و جورجیا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال جینی و جورجیا محصولی از شبکه نتفلیکس است که تا کنون دو فصل از آن منتشر شده است. با ما همراه باشید تا به معرفی سریال Ginny & Georgia بپردازیم.

جینی و جورجیا سریالی آمریکایی از شبکه نتفلیکس است که فصل اولش در سال 2021 منتشر شد و در سال 2023 نیز شاهد انتشار سریال جینی و جورجیا فصل دوم بودیم. استقبال مخاطبان از این سریال به حدی بوده که در ماه می 2023 خبر رسید این اثر برای دو فصل دیگر نیز تمدید شده است. فصل دوم سریال جینی و جورجیا 180 میلیون ساعت تماشا شده بود که تفاوت اندکی با سریال‌های بزرگ و پرطرفدار نتفلیکس همچون بریجرتون داشت. این فصل همچنین موفق شد سریال ونزدی را از صدر فهرست پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس کنار بزند.

البته تمدید این سریال با توجه به اتفاقاتی که در پایان فصل دوم رخ داد، چندان دور از ذهن نبود. خیلی بی‌رحمانه بود اگر نتفلیکس درست در چنین زمانی از ادامه ساخت جینی و جورجیا منصرف می‌شد! زمان پخش سریال جینی و جورجیا برای فصل سوم و چهارم هنوز اعلام نشده است. ژانر سریال جینی و جورجیا کمدی-درام و نوجوانانه و خالق آن نیز سارا لمپرت (Sarah Lampert) است. در این اثر داستان خانواده‌ای را دنبال می‌کنیم که به تازگی به شهر جدیدی نقل مکان کرده‌‌اند و اتفاقات مختلفی را از سر می‌گذرانند. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال Ginny & Georgia 2022 می‌پردازیم و بیشتر درباره این سریال صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال Ginny & Georgia 2023

سریال Ginny & Georgia

در خلاصه سریال جینی و جورجیا باید بگوییم که این سریال درباره زندگی دختر 15 ساله‌ای به نام جینی است که به همراه برادرش آستن و مادرش جورجیا که تفاوت سنی کمی با او دارد و تنها 30 سالش است به شهری جدید نقل مکان می‌کنند. آن‌ها در این شهر دوستان جدیدی پیدا می‌کنند و تجربیات مختلفی به دست می‌آورند.

زمان پخش سریال جینی و جورجیا

در پاسخ به سوال سریال جینی و جورجیا چند قسمت است؟ باید بگوییم که این سریال 2 فصل و مجموعا 20 قسمت است و برای دو فصل دیگر نیز تمدید شده. در جدول پایین می‌توانید اطلاعات مربوط به این دو فصل را مشاهده کنید.

شماره فصلتعداد قسمتتاریخ انتشار
11024 فوریه 2021 (6 اسفند 1399)
2105 ژانویه 2023 (15 دی 1401)

در تاریخ 17 می 2023 (27 اردیبهشت 1402) نتفلیکس اعلام کرد سریال جینی و جورجیا برای فصل سوم و چهارم تمدید شده است. اینطور که خبر می‌رسد، در فصل‌های جدید قرار است با اتفاقات هیجان‌انگیز و مثلث‌های عشقی متعدد روبه‌رو شویم. حدود 23 ماه بین فصل‌های اول و دوم این سریال فاصله بود و انتظار کشیدن برای مخاطبانی که از همان اول به این مادر و دختر دوست‌داشتنی دل بسته بودند، کار ساده‌ای نبود! البته نقش کرونا در به تعویق افتادن انتشار فصل دوم را نیز نمی‌توانیم نادیده بگیریم. این بار اگر با همه‌گیری جدیدی روبه‌رو نشویم و اتفاق فراطبیعی دیگری جلوی راهمان قرار نگیرد، احتمالا در سال 2024 شاهد انتشار فصل سوم این سریال خواهیم بود.

بازیگران سریال جینی و جورجیا

در سال 2019 خبر رسید که نتفلیکس دستور ساخت این اثر را در قالب یک سریال یک فصلی صادر کرده. همان زمان نیز اسامی برخی بازیگران اصلی سریال اعلام شد. در آوریل 2021 و چند ماه پس از انتشار فصل اول، با توجه به نظرات درباره جینی و جورجیا که عمدتا مثبت بودند، خبر رسید که این سریال برای یک فصل دیگر تمدید شده. در فصل دوم برخی بازیگران و نقش‌هایشان دچار تغییراتی شدند. برای مثال کیتی داگلاس (Katie Douglas) و چلسی کلارک (Chelsea Clark) که در فصل اول نقش‌های فرعی را بازی می‌کردند، در این فصل به جمع بازیگران اصلی سریال پیوستند. انتظار می‌رود در فصل سوم نیز شاهد حضور همین بازیگران اصلی باشیم. در ادامه این بخش با هنرپیشه های سریال جینی و جورجیا ۲۰۲۳ آشنا خواهیم شد.

برایان هوی در نقش جورجیا میلر

بررسی سریال جینی و جورجیا ۲۰۲۳

برایان هوی (Brianne Howey) بازیگر آمریکایی متولد 24 مه 1989 برابر با 3 خرداد 1368 است. برخی از بهترین آثار در کارنامه هنری او عبارتند از سریال ترسناک ماورایی The Exorcist محصول 2016 و سریال تریلر  The Passage محصول 2019. او همچنین در سال‌های 2019 الی 2020 در فصل اول سریال ابرقهرمانی Batwoman از شبکه  The CW نقش آفرینی کرده است.

آنتونیا جنتری در نقش جینی میلر

معرفی سریال Ginny & Georgia 2022

آنتونیا جنتری (Antonia Gentry) بازیگر آمریکایی متولد 25 سپتامبر 1997 برابر با 3 مهر 1376 است. او بیشتر به عنوان یکی از هنرپیشه‌های جینی و جورجیا شناخته می‌شود اما پیش از آن در آثاری چون فیلم نتفلیکسی Candy Jar محصول 2018، یک قسمت از سریال ابرقهرمانی Raising Dion محصول 2019 و یک فیلم کوتاه به نام Lone Wolf Mason محصول 2015 نیز به نقش‌آفرینی پرداخته بود.

همچنین بخوانید :

جنیفر رابرتسون در نقش الن بیکر

نقد سریال جینی و جورجیا ۲۰۲۳

جنیفر رابرتسون (Jennifer Robertson) بازیگر، نویسنده و کمدین کانادایی متولد 24 نوامبر 1971 برابر با 3 آذر 1350 است. او برای ایفای نقش در سریال کمدی بی‌نظیر Schitt’s Creek در سال‌های 2015 الی 2020 شناخته می‌شود؛ ایفای نقشی که برای او نامزدی دو جایزه انجمن بازیگران سینما و برنده شدن یکی از آن‌ها را به دنبال داشت. رابرتسون از سال 1998 وارد عرصه هنر شده و تا کنون در آثار مختلفی ظاهر شده. برخی از دیگر آثار جنیفر رابرتسون عبارتند از سریال کمدی This Hour Has 22 Minutes محصول 2003-2004، سریال کمدی کانادایی Comedy Inc. محصول 2003-2010، فیلم فانتزی شبکه دیزنی، Twitches محصول 2005 و سریال کمدی نوجوانانه Wingin’ It محصول 2010-2012.

رابرتسون در سریال جینی و جورجیا نقش الن را بازی می‌کند. او همسایه جینی و جورجیا و مادر مارکوس و مکس است.

فلیکس مالارد در نقش مارکوس بیکر

نمرات سریال Ginny & Georgia

فلیکس مالارد (Felix Mallard) بازیگر، موزیسین و مدل استرالیایی متولد 20 آوریل 1998 برابر با 31 فروردین 1377 است. او با ایفای نقش در سریال Neighbours محصول 2014 الی 2019 وارد دنیای بازیگری شد و پس از آن در سریال جینی و جورجیا و همچنین سریال سیتکام Happy Together محصول 2018-2019 نیز به ایفای نقش پرداخت. فلیکس را در سال 2020 و 2021 در سریال ترسناک فانتزی Locke & Key و در سال 2021 در فصل دوم سریال Zoey’s Extraordinary Playlist نیز دیدیم.

سارا ویزگلس در نقش مکس بیکر

ژانر سریال جینی و جورجیا

سارا ویزگلس (Sara Waisglass) بازیگر کانادایی متولد 3 جولای 1998 برابر با 12 تیر 1377 است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال سیتکام کودکانه Overruled! در سال‌های 2010 و 2011، سریال‌های Degrassi: The Next Generation و Degrassi: Next Class در سال‌های 2013 الی 2017 و همچنین فیلم درام کانادایی Mary Goes Round محصول 2017 شناخته می‌شود.

اسکات پورتر در نقش شهردار پل راندولف

سریال جینی و جورجیا چند قسمت است؟

اسکات پورتر (Scott Porter) بازیگر و خواننده آمریکایی متولد 14 جولای 1979 برابر با 23 تیر 1358 است. او در سریال درام ورزشی Friday Night Lights نقش جیسن استریت را ایفا می‌کرد. او در سال 2009 در فیلم Bandslam به ایفای نقش پرداخت و در سال 2010 نیز در سریال حقوقی سیاسی The Good Wife ظاهر شد. سریال کمدی درام Hart of Dixie یکی از دیگر آثار اسکات پورتر و محصولی از شبکه The CW است.

سایر بازیگران اصلی سریال Ginny & Georgia عبارتند از:

  • دیزل لا توراکا (Diesel La Torraca) در نقش آستن میلر
  • ریموند ابلک (Raymond Ablack) در نقش جو
  • کیتی داگلاس (Katie Douglas) در نقش ابی
  • چلسی کلارک (Chelsea Clark) در نقش نورا

نقد و امتیازات سریال ginny and georgia

هنرپیشه های سریال جینی و جورجیا ۲۰۲۳

سریال جینی و جورجیا را می‌توانیم از سریال‌های محبوب این سال‌ها بدانیم که بسیاری را با خود همراه کرده. این سریال در سال 2021 و پس از 28 روز از انتشارش توسط 52 میلیون مشترک و مجموعا 381 میلیون ساعت در شبکه نتفلیکس تماشا شد. فصل دوم آن نیز با استقبال خوب بینندگان مواجه شد و هم اکنون با بیش از 504 میلیون ساعت تماشا در سراسر جهان در 28 روز اول انتشار، در میان 10 سریال برتر انگلیسی زبان نتفلیکس قرار دارد.

این سریال در IMDb امتیاز 7.5 از 10 را دریافت کرده و 88 درصد از کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. دیدگاه منتقدان نسبت به این سریال نیز چندان بد نبوده است. سریال جینی و جورجیا در سایت راتن تومیتوز از مجموع نظرات 41 منتقد امتیاز 64 درصد را دریافت کرده. میانگین امتیاز آن در متاکریتیک نیز 64 از 100 بر اساس نظرات 20 منتقد است. گفتنی است که از این 20 نظر، 10 نظر مثبت و 10 نظر دیگر متوسط بوده و هیچ نظر منفی‌ای نیز نسبت به این سریال وجود نداشته. در ادامه می‌توانید نقد سریال ginny and georgia را بخوانید.

همچنین بخوانید :

Paste / کاترین پورتر: 88

فصل دوم: جینی و جورجیا می‌تواند بهترین چیزی باشد که نسل جدید سریال‌های نوجوانانه ارائه می‌کند. لحظاتی که باعث می‌شود به صفحه تلویزیون فریاد بکشید چون نمی‌توانید باور کنید از اتاق تدوین عبور کرده‌ و به سریال اضافه شده‌اند به خوبی با مرکز عاطفی سریال و آسیب روانی‌ای که به نمایش می‌گذارد در تعادل است و این فصل حتی از فصل پیشین نیز بهتر شده است.

Decider / لیز کوکان: 80

فصل دوم: شکل‌گیری تنش با وجود شخصیت‌های متعددی که رازهای زیادی دارند، یا گاهی اوقات احساساتی پنهانی نسبت به یکدیگر دارند، حتی از همان قسمت اول نیز مشخص است. تماشای اینکه این فصل از جینی و جورجیا به کجا می‌رود، سرگرم‌کننده خواهد بود.

تریلر سریال جینی و جورجیا

Vox / امیلی وندرورف: 80

فصل اول: سریال بی‌نقصی نیست اما دوست‌داشتنی و بی‌نهایت تماشایی است. گاهی اوقات، وقتی می‌خواهید صرفا یک سریال سرگرم‌کننده تماشا کنید، «دوست‌داشتنی و تماشایی» بهتر از کامل بودن است.

The Detroit News / تام لانگ: 75

فصل اول: به طرز شگفت‌انگیزی، همه چیز خوب است. رازهای سیاه (که تعدادشان زیاد است) با لطافت ظاهری در تعادل هستند و سریالی جذاب را می‌سازند که هرگز خسته‌کننده نیست. باید در سریال دختران گیلمور نیز اسلحه وجود می‌داشت.

The Guardian / لوسی منگن: 60

فصل اول: از لحاظ داستان، سریال جینی و جورجیا به قول‌هایش عمل می‌کند. داستان سطح پایین خوب مانند یک رودخانه با جریان تند آب است. اتفاقات زیادی از مقابل شما عبور می‌کنند و همه چیز خیلی دراماتیک به نظر می‌رسد (اگرچه برخلاف رودخانه، بیشتر به خاطر نحوه امتیاز‌دهی به آن اینطور است) و آدم احساس می‌کند که چشمه‌اش هرگز خشک نخواهد شد.

دانلود سریال Ginny & Georgia 2023

The A. V. Club / کریستینا ایزو: 50

فصل دوم: زوال واقعی جینی و جورجیا همینجاست. اینکه نمی‌داند کی باید جورجیا را از سر راه جینی بردارد.

The A. V. Club / گوئن اینات: 50

فصل اول: یک سریال نوجوانانه خوب اینجا وجود دارد اما در کنار داستان‌های متعدد، جینی و جورجیا باید از افراط در اشاره به سریال دختران گیلمور دست بردارد تا به آن جایگاه برسد.

The Daily Beast / لورا بردلی: 40

فصل اول: به نظر می‌رسد سریال جینی و جورجیا هرگز آن رشته‌ای که بخش‌های مختلفش را به هم پیوند می‌زند، پیدا نمی‌کند. اما اینجا پتانسیل وجود دارد. آنتونیا جنتری، یک نسبتا تازه وارد، حتی وقتی با مسائل جدی محدود می‌شود نیز حضوری قانع‌کننده دارد.

کلام آخر

بازیگران سریال Ginny & Georgia

ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. در این مقاله به معرفی و بررسی سریال جینی و جورجیا ۲۰۲۳ پرداختیم. این سریال کمدی-درام که داستان مادر و دختری را در شهری جدید روایت می‌کند، تا کنون در دو فصل و مجموعا بیست قسمت منتشر شده است. نظر شما درباره دانلود سریال Ginny & Georgia چیست؟ آیا تریلر سریال جینی و جورجیا را دیده‌اید؟ از 1 تا 10 چه امتیازی به این سریال می‌دهید؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و دوستانتان در پلازا به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402