معرفی سریال ازدواج ممنوع 2022 ؛ متفاوت‌ترین پادشاه کیدراما

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال ازدواج ممنوع 2022 درامی کمدی-رمانتیک با بازی کیم یونگده، پارک جو هیون و کیم وو سئوک است که به راحتی هر بیننده‌ای را مجذوب خودش می‌کند. با معرفی The Forbidden Marriage 2022 همراه ما بمانید.

پادشاهی که نمی‌تواند ملکه فقید خود را فراموش کند؟ خدمتکار درباری که وانمود می‌کند می‌تواند روح ملکه را ببیند تا پادشاه دلشکسته و ویران‌شده را آرام کند؟ محافظ شخصی و دست راست پادشاه که سال‌ها پیش قرار بود با خدمتکار دربار ازدواج کند؟ سریال ازدواج ممنوع 2022 با کارگردانی پارک سانگ وو (Park Sang-woo) و نویسندگی چون جی های (Chun Ji-hye)،  محصول شبکه MBC است که بر اساس رمان وبی به همین نام ساخته شده و هر آنچه بینندگان از یک سریال تاریخی کمدی-رمانتیک انتظار دارند را برآورده می‌کند. با بررسی سریال ازدواج ممنوع 2022 همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال ازدواج ممنوع 2022

پادشاه لی هون (کیم یونگده)، پس از مرگ ناگهانی ملکه‌ محبوبش، قانون منع ازدواج را در سرتاسر کشور وضع کرده است و تا زمانی که دوباره ازدواج نکند، هیچ کس حق ازدواج کردن را ندارد. 7 سال از این ممنوعیت ازدواج گذشته، اما پادشاه که نتوانسته است ملکه و تنها عشقش را فراموش کند، قصد برداشتن این قانون را ندارد و تمام مردم کشور از این وضعیت به ستوه آمده‌اند.

یه سورانگ (پار جو هیون)، کلاهبرداری است که با انجام مشاوره های مربوط به ازدواج، از زوج‌های جوان پول می‌گیرد. او پس از یک ملاقات غیرمنتظره با پادشاه، به دروغ ادعا می‌کند که می‌تواند ارواح سرگردان را ببیند و به تسخیر آن‌ها در بیاید. پادشاه که سال‌ها است بخاطر دلتنگی ملکه فقید روزهای سختی را می‌گذراند، سورانگ را به قصر می‌برد تا بتواند از طریق او با همسر از دست رفته‌اش صحبت کند. آیا سورانگ می‌تواند درد پادشاه را التیام ببخشد و با لغو قانون ممنوعیت ازدواج، شادی را به کشور و مردم سرزمین بازگرداند؟

بازیگران سریال The Forbidden Marriage 2022

در ادامه بازیگران سریال کره ای ازدواج ممنوع را معرفی می‌کنیم.

کیم یونگده در نقش لی هون

کیم یونگ ده متولد 2 مارس 1996 است. او با بازی در سریال دبیرستانی “Extraordinary You 2019” در کنار رو وون و کیم هه یون به رسمیت شناخته شد. پس از آن با حضور در مجموعه تلویزیونی پر طرفدار “The Penthouse: War In Life” بیشتر دیده شد و در سریال “Cheat on Me If You Can 2020” در کنار چئو یو جونگ به عنوان نقش مکمل ظاهر شد.

کیم یونگده اولین نقش اصلی خود را در سریال “Sh**ting Stars 2022” در کنار لی سونگ کیونگ ایفا کرد و این بار با حضور در سریال ازدواج ممنوع 2022 اولین درام تاریخی خود را تجربه کرده است.

پارک جو هیون در نقش یه سورانگ

پارک جو هیون متولد 5 اکتبر 1994 است. او اولین بار در فیلم “The Dude In Me 2019” شروع به کار کرد. این بازیگر با حضور در سریال “A Piece of Your Mind 2020” در کنار جونگ هه این و چه سو بین به شهرت رسید و اولین نقش اصلی خود را در سریال “Extracurricular 2020” محصول نتفلیکس بدست آورد. پارک جو هیون پیش از بازی در سریال کره ای ازدواج ممنوع ، در آثار دیگری مانند سریال “Mouse 2021” و سریال “Love All Play 2022” نیز بازی کرده است.

کیم وو سوک در نقش لی شین وون

کیم وو سوک متولد 3 مارس 1994 است. او اولین بازیگری خود را در سال 2017 انجام داد. او برای نقش‌هایش در آثاری مانند سریال “Love Playlist 2018” در کنار لی یو جین و کانگ یون، سریال “Rookie Cops 2022” در کنار کانگ دنیل و چه سو بین، و سریال “Military Prosecutor Doberman2022” در کنار آن بو هیون و جو بو آه شناخته شده است.

کیم وو سئوک با بازی در سریال The Forbidden Marriage 2022 حسابی توجه بینندگان را به خود جلب کرده است و احتمالا باید منتظر یک پیشنهاد نقش اصلی در درامی جدید برای او باشیم.

چوی دوک مون در نقش گوانگ ای از بازیگران سریال ازدواج ممنوع 2022

چوی دوک مون متولد 1970 است و در فیلم و سریال های بسیاری بازی کرده است. از درام های معروف او می‌تواینم سریال “Payback 2023” در کنار مون چه وون و لی سون کیون، سریال “Doctor Lawyer 2022” در کنار سو جی ساب و شین سونگ روک، سریال “Vincenzo 2021” در کنار سونگ جونگ کی و جون یو بین و سریال “Money Game 2020” در کنار لی سونگ مین و گو سو را نام ببریم.

همچنین بخوانید :

پارک سون یانگ در نقش سئو اون جونگ

پارک سون یانگ متولد 21 اوت 1976 است. این بازیگر در آثار بسیاری مانند سریال کمدی “Uncle 2021″، سریال درام و معروف “The World of the Married 2020″، سریال بلند و 50 قسمتی “Marry Me Now 2018” و سریال تاریخی “Jang Yeong-sil 2016” بازی کرده است.

کیم مین جو در نقش آن جه یون از بازیگران سریال کره ای ازدواج ممنوع

کیم مین جو متولد 5 فوریه 2001، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او بیشتر به عنوان یکی از اعضای سابق گروه دختران کره ای – ژاپنی Iz*One شناخته می‌شود. مین جو در سریال “Tempted 2018” و فیلم “The Fault Is Not Yours 2019” نیز بازی کرده است.

جو سو مین در نقش هوا یون

جو سو مین یکی دیگر از هنرپیشه های سریال The Forbidden Marriage 2022 ، متولد 5 مارس 1999 است. او پیش از این در سریال “Royal Secret Agent 2021″، سریال “The Penthouse: War in Life 2020″، سریال “Birthday Letter 2019” و سریال “Touch Your Heart 2019” نیز بازی کرده است.

بررسی سریال کره ای ازدواج ممنوع

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

با وجود اینکه سریال The Forbidden Marriage 2022 یک تراژدی غم‌انگیز و دردناک را روایت می‌کند، اما موفق می‌شود جوری آن‌را با ماجراها و دیالوگ‌های طنز ترکیب کند که تنها با تماشای دو قسمت، هر بیننده‌ای عاشق تمام شخصیت‌های آن می‌شود و لذت بردن از این سریال بسیار آسان است. اولین برداشت از تماشای سریال ازدواج ممنوع 2022 برای همه یک پاسخ خواهد داشت: خنده دار و هیجان‌انگیز. از آنجایی که این درام تنها 12 قسمت است، ماجراهای آن سریع و پشت سرهم اتفاق می‌افتند و هیچ سکانس اضافه یا حوصله سربری وجود ندارد و در حین تماشای هر قسمت، لبخند و اشک را همزمان درکنار هم تجربه خواهید کرد.

همان‌طور که در خلاصه سریال ازدواج ممنوع گفتیم، پادشاه لی هون (کیم یونگده)، جنازه همسرش را طی یک اتفاق غیرمنتظره و درحالی که در اتاقش به دار آویخته شده، پیدا می‌کند. با اینکه همه چیز یک خودکشی بنظر می‌رسد، ولی او مطمئن است که یک توطئه پشت این ماجراست، اما نمی‌تواند مجرم را پیدا کند و از آنجایی که نمی‌تواند با مرگ ملکه کنار بیاید، قانونی برای ممنوعیت ازدواج وضع می‌کند. 7 سال از این ماجرا گذشته است و مردم حسابی از این وضعیت عصبانی هستند اما هیچ‌کس قادر به راضی کردن پادشاه برای ازدواج مجدد و لغو ممنوعیت ازدواج نیست.

این تمام ماجرا نیست! هرسال در روز سالگرد مرگ ملکه، جنازه یک دختر دیگر در قصر (درحالی که به دار آویخته شده)، پیدا می‌شود و کاملا مشخص است که شخص یا اشخاصی از حال بد و تشویش پادشاه سود می‌برند و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند او به زندگی عادی بازگردد و بهتر شود. با این حال پادشاه آنقدرها هم تنها نیست. دوست صمیمی و محافظ شخصی او لی شین وون (کیم وو سوک)، خدمتکار اصلی دربار (هوانگ جونگ مین) و خواجه سه جانگ (لی هیون گئول) همیشه همراهش هستند.

در سمت دیگر داستان، یه سورانگ دختری نجیب زاده است که پس از اینکه مادر ناتنی‌اش قصد جانش را می‌کند، مجبور به فرار شده و حالا با پدر جعلی‌اش (که توانایی پیشگویی آینده را دارد)، زندگی می‌کند. آن‌ها با انجام مشاوره‌های مربوط به زندگی زناشویی، کسب درآمد می‌کنند و بیشتر شبیه افراد کلاهبردار به‌نظر می‌رسند. پس از بازگشت سورانگ و پدرش به پایتخت و باز کردن یک محل کار جدید، سورانگ با پادشاه و شین وون ملاقات می‌کند و بخاطر انجام کارهای غیرقانونی به زندان می‌افتد.

سورانگ شخصیتی کاملا مستقل و نترس دارد و فردی است که می‌تواند هر موقعیتی را به یک فرصت برای نجات یا کسب درآمد تبدیل کند. او پس از وانمود کردن به تسخیر شدن توسط ارواح، به عنوان خدمتکار شخصی پادشاه وارد قصر می‌شود، به این امید که بتواند قلب پر از درد پادشاه را به آرامش برساند و کشور را از این ممنوعیت ازدواج طولانی نجات دهد. سورانگ پس از وانمود کردن به تسخیر شدن توسط روح ملکه فقید، حرف‌هایی را به لی هون می‌زند که او نیاز داشت در تمام این سال‌ها بشنود تا بتواند کمی به آرامش برسد. و چه کسی توانسته است در حین تماشای این سکانس‌ها، مانع از ریختن اشک‌هایش شود؟

لی هون که هفت سال هر شب با کابوس و درد خوابیده بود، کم کم توانست به لطف داستان‌های مختلفی که سورانگ پیش از خواب برایش تعریف می‌کرد، خوابی آرام را تجربه کند و در همین حین به شخصیت خودسر و متفاوت خدمتکار سر به هوا و عجیب و غریبش علاقه‌مند شد. تماشای اینکه لی هون و سورانگ چگونه عاشق می‌شوند و پس از هفت سال طولانی و دردناک، قلب شکسته لی هیون چگونه شفا می‌یابد و رابطه آن‌ها چگونه توسعه پیدا می‌کند، کاملا سرگرم‌کننده و دیدنی است.

اما از آنجایی که بخش همیشگی اکثر سریال‌های کره‌ای یک مثلث عشقی برای همدردی تماشاچیان با شخصیت دوم مرد است، داستان به اینجا ختم نمی‌شود. خاطرتان هست گفتیم مادر ناتنی سورانگ قصد داشت او را به قتل برساند؟ 7 سال پیش، و یک شب قبل از روز ازدواج سورانگ با شین وون، او مجبور شد از دست چند قاتل فرار کند. و در روز عروسی، هنگامی که شین وون چشم‌انتظار عروسش بود، متوجه شد شخص دیگری روبه‌روی او ایستاده. هرچند به لطف خبر ناگهانی ممنوعیت ازدواج مراسم لغو می‌شود، اما شین وون تمام این سال‌ها دنبال عروسی می‌گشت که نتوانست در روز عروسی ملاقاتش کند.

و درست زمانی که متوجه می‌شود سورانگ همان دختری است که اگر این ماجراها رخ نمی‌داد، الان همسر او بود، پادشاه به علاقه‌اش به سورانگ اعتراف می‌کند و حالا شین وون مجبور است بین خوشحالی پادشاه (دوست صمیمی دوران کودکی‌اش) و خوشحالی خودش انتخابی سخت و غیرممکن بکند و همین تماشای سریال ازدواج ممنوع 2022 را جذاب‌تر از قبل می‌کند.

خوشبختانه در کنار تمام ماجراهای دراماتیک و غم‌انگیزی که در طول سریال رخ می‌دهند اما ژانر سریال ازدواج ممنوع کمدی-رمانتیک است و سازندگان اجازه نمی‌دهند تماشاچی با ناراحتی به تماشای درام ادامه دهد. همان‌طور که پیش از این گفتیم، سریال The Forbidden Marriage پر از سکانس‌های خنده‌دار است و بدون شک همه عاشق تمام رفتارهای لوس و متفاوت پادشاه و دیوونه بازی‌های سورانگ می‌شوند و احتمالا یونگده می‌تواند ادعا کند که نقش حرف گوش‌کن ترین و بانمک‌ترین پادشاه تاریخ کی‌دراما را بازی کرده است. کیم وو سوک در نقش شین وون نیز با لبخندهای ستاره‎دار و جذابش به راحتی احساس همدردی بیننده‌ها را با خودش همراه می‌کند و همه بی‌صبرانه منتظر خواهند بود تا او را در سریالی جدید و نقشی متفاوت ببینند.

با تمام این تعاریف اگر می‌خواهید بدانید سریال کره ای ازدواج ممنوع چند قسمت است؟ باید بگوییم این درام دیدنی و جذاب 12 قسمتی است و تماشای آن زیاد وقتتان را نمی‌گیرد. پس اگر هنوز سریال جدید کیم یونگده و پارک جو هیون را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید با دانلود سریال ازدواج ممنوع ۲۰۲۲ از تماشای داستانی زیبا با شخصیت‌های فراموش نشدنی لذت ببرید.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال ازدواج ممنوع همراهتان بودیم. اگر به دنبال سریالی کوتاه با داستانی سرگرم کننده و شخصیت‌های دوست داشتنی هستید و می‌خواهید همزمان در کنار بازیگران آن، خندیدن با صدای بلند و اشک ریختن بی‌صدا را تجربه کنید، تماشای این سریال زیبا را از دست ندهید. اگر این درام را تماشا کرده‌اید می‌توانید نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله معرفی سریال ازدواج ممنوع ۲۰۲۲ همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
.
16 فروردین 1403، 05:41
پاسخ
1
0
فیلم بسیار چرت و مزخرفی است
avatar
الیناز صابری
.
29 فروردین 1403، 14:23
پاسخ
0
0
@
سلیقه ها متفاوته! به نظر من نیمه اول سریال فوق العاده خنده دار و قشنگ بود. نیمه دوم ولی ضعیف عمل کرد
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402