ترسناک ترین شخصیت ها در فیلم های ترسناک ؛ از کوجو تا زامبی ها

ترسناک ترین شخصیت های فیلم
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک نقش تاثیرگذاری را برای وحشتناک‌تر کردن این آثار ایفا می‌کنند. در واقع آنها بار ترس را در فیلم سنگین می‌کنند و عامل اصلی ساخت آن هستند. به همین دلیل در این مقاله به معرفی برترین شخصیت های ترسناک فیلم می‌پردازیم.

فیلم ترسناک بدون وجود شخصیت‌های ترسناکی همچون یک قاتل زنجیری یا روح سرگردانی که تصمیم می‌گیرد تا با اذیت کردن افراد یک خانه به آرامش برسد و انتقام بگیرد مفهومی ندارد. از قاتلان نقاب‌دار و موجودات غیرطبیعی گرفته تا افراد روانی و عجیب و غریب، همه سبب شدند تا فیلم‌های ماندگار و ترسناکی ساخته شوند و خود شخصیت‌ها نیز به عنوان ترسناک ترین شخصیت ها در سینما برای همیشه ماندگار شدند. مجله پلازا 20 مورد از ترسناک ترین شخصیت های سینما را گردآوری کرده است که با آن‌ها در زیر آشنا می‌شوید؛ فقط ابتدا مطمئن شوید که درهای خانه را قفل کرده و پنجره‌ها را بسته‌اید!

فهرست مطالب

ترسناک ترین شخصیت های فیلم ها

با معرفی ترسناک ترین شخصیت ها در فیلم‌های ترسناک همراه ما باشید.

1. کوجو (Cujo) | شخصیت های ترسناک

شخصیت های ترسناک برای هالووین / شخصیت های ترسناک کارتونی

سگ‌های مهربان و فداکار سایر فیلم‌ها را فراموش کنید؛ زیرا کوجو یکی از ترسناک ترین شخصیت ها در تاریخ سینما است. در این فیلم ترسناک، یک مادر و پسر در یک اتومبیل خراب گیر کرده و به دام سگی به نام کوجو می‌افتند. همانطور که حدس می‌زنید این سگ شرور و وحشتناک، متفاوت از سگ‌های دوست‌داشتنی خانگی بوده و درواقع یک هیولای خونخوار و به شدت ترسناک است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده و نسخه سینمایی آن حداقل پایان شادتری دارد.

2. هیولا فرانکنشتاین (Frankenstein’s Monster) | شخصیت های ترسناک

شخصیت های معروف فیلم های ترسناک / شخصیت های ترسناک هالیوود

فرانکنشتاین مری شلی یک کلاسیک قدیمی در ژانر وحشت و کتابی بود که بسیاری آن را سپیده دم داستان‌های علمی تخیلی می‌دانند؛ بنابراین جای تعجب نیست که دکتر ویکتور فرانکنشتاین در فیلم‌های اقتباسی بسیاری ظاهر شده است. در حالی که اولین فیلم فرانکنشتاین در سال 1910 ساخته شد، فیلم اقتباسی سال 1931 است که نمادین‌ترین و معروف‌ترین آن‌هاست. بوریس کارلوف یکی از ترسناک ترین شخصیت ها را خلق کرد که یک هیولای دلهره‌آور و ترسناک بود و همچنین باعث ایجاد یک تراژدی شد.

3. سامارا موران (Samara Moran) | شخصیت های ترسناک

ترسناک ترین شخصیت های فیلم ها / کاراکتر های ترسناک فیلم

سامارا موران (و همتای ژاپنی او ساداکو یامامورا) یکی از ترسناک ترین شخصیت ها است که در سری فیلم‌های حلقه وجود دارد. این روح وحشتناک و بسیار ترسناک، قربانیانش را هفت روز پس از تماشای یک نوار ویدئویی نفرین شده غافلگیر کرده و دنبال می‌کند. یکی از ترسناک‌ترین صحنه‌ها در فیلم‌های ترسناک دیدن خزیدن سامارا از درون صفحه تلویزیون به بیرون و درست در اتاق نشیمن آن افراد است. با وجود تلاش‌های شخصیت‌های اصلی در فیلم‌های حلقه برای پایان دادن به نفرین و آرام کردن روح سامارا، این دختران شیطان همچنان به قتل‌های خود ادامه می‌دهند.

4. کنت دراکولا (Count Dracula) | شخصیت های ترسناک

منفور ترین شخصیت های سینما / ترسناک ترین شخصیت های سینما

هیچ یک از ترسناک ترین شخصیت ها در فیلم ها سابقه طولانی‌تری از کنت دراکولا ندارند. اولین اقتباس تأیید شده از رمان برام استوکر در سال 1922 بود؛ هرچند به دلیل نگرانی از کپی رایت، نام شخصیت به کنت اورلوک تغییر یافت. ماندگارترین فیلم دراکولا اما نه سال بعد هنگامی که بلا لاگوسی در دراکولای کمپانی یونیورسال بازی کرد رقم زده شد. نقش دراکولا در صدها فیلم ظاهر شده است که توسط افرادی همچون کریستوفر لی، فرانک لانگلا و گری اولدمن بازی شده است.

5. چاکی (Chucky) | شخصیت های ترسناک

چهره واقعی شخصیت های ترسناک / شخصیت های ترسناک فیلم ها

عروسک‌ها همیشه در فیلم‌های ترسناک بسیار مرموز و دلهره‌آور هستند. این ممکن است به خاطر چشم‌های بزرگ و شیشه‌ای باشد که آن‌ها را جزء ترسناک ترین شخصیت ها در فیلم‌های ترسناک قرار داده است. شخصیت ترسناک چاکی نیز از این قاعده مستثنا نیست. بنا به گزارش‌ها با الهام از عروسک‌های My Buddy، چاکی به عنوان یک عروسک با توانایی صحبت و البته بسیار عجیب و غریب شکل گرفت که هر بزرگسالی که در مسیرش بود را می‌کشت. این عروسک در واقع توسط روح یک قاتل سریالی تسخیر شده بود. این طلسم خاص ثابت کرد که قدرت ماندگاری قابل توجهی دارد و چاکی در سال‌های متمادی در فیلم‌های مختلف ظاهر شد.

6. رگان مکنیل (Regan MacNeil) | شخصیت های ترسناک

شخصیت های ترسناک / شخصیت های فیلم ترسناک

از هر کسی درباره فهرست ترسناک ترین شخصیت ها در فیلم‌ها بپرسید، قطعا شخصیت رگان در فیلم The Exorcist را در رده بندی بالا می‌بینید. در این فیلم کلاسیک محصول سال 1973، دختری بی‌گناه به نام رگان رفتارهای عجیب و غریبی را آغاز می‌کند که مادرش و پزشکان در ابتدا علت آن را بلوغ می‌دانند؛ اما پس از مدتی با مبلمان شناور در خانه یا توانایی چرخش گردن 360 درجه مواجه می‌شوند. سرانجام مادر رگان متوجه می‌شود که دخترش توسط یک شیطان به نام پازوزو تسخیر شده است. شیطان سرانجام رانده می‌شود، اما دوباره و دوباره برگشته و به عذاب رگان و دیگران در قسمت‌های مختلف فیلم می‌پردازد.

همچنین بخوانید :

7. زامبی ها (Zombies)

شخصیت های ترسناک هالیوود / شخصیت های فیلم های ترسناک

زامبی‌ها این روزها جای خون آشام‌ها را به عنوان ترسناک ترین شخصیت ها در فیلم‌ها گرفته‌اند. ایده اصلی درباره زامبی در فیلم ترسناک جورج رومرو در سال 1968 به نام Night of the Living Dead ایجاد شد که البته جزء ترسناک ترین شخصیت های ماندگار فیلم‌های ترسناک ما قرار دارد. در حالی که رومرو ممکن است پدر زامبی‌های مدرن باشد، تعداد بیشماری از کارگردانان نیز از ایده زامبی‌ها استفاده کردند. در اینگونه فیلم‌ها، زامبی‌ها اجسادی مرده هستند که دوباره زنده شدند. آن‌ها گوشت انسان را ترجیح می‌دهند و فقط با از بین بردن سر آن‌ها می‌توان زامبی‌ها را کشت. این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های زامبی دنیا شناخته شده است.

8. مایکل مایرز (Michael Myers)

شخصیت های ترسناک واقعی / شخصیت های ترسناک کارتونی

مایکل مایرز یکی از مشهورترین و ماندگارترین و البته ترسناک ترین شخصیت ها در فیلم‌های ژانر  اسلشر (Slasher) است. مایرز شخصیت و احساسات واقعی ندارد و یک قاتل سرد و بی‌روح است. فیلم‌های مختلف هالووین تصریح می‌کنند که مایرز پس از کشتن خواهرش در یک موسسه روانی زندانی شد و باعث به وجود آمدن شخصیتش شد. در فیلم او را نمی‌توان کشت، نمی‌توان متوقف کرد و همچنین نمی‌توان از عصبانیتش فرار کرد.

همچنین بخوانید :

9. صورت چرمی (Leatherface)

شخصیت های ترسناک واقعی / اسم شخصیت های ترسناک

از جمله ترسناک ترین شخصیت ها در فیلم‌های سینمایی، صورت چرمی است که برای اولین بار در سال 1974 معرفی شد. این شخصیت درواقع از یک قاتل سریالی به نام اد گین الهام گرفته شده بود. صورت چرمی شخصیتی ترسناک در سری فیلم‌های Texas Chainsaw Massacre بود. علت انتخاب اسم صورت چرمی نیز این بود که از پوست افرادی که می‌کشت، برای خود نقاب درست می‌کرد.

10. نوسفراتو (Nosferatu)

ترسناک ترین شخصیت های فیلم / کاراکتر های ترسناک فیلم

یکی دیگر از ترسناک ترین شخصیت ها، نوسفراتو است که البته فیلمی اقتباسی از فیلم دراکولای برام استوکر در سال 1897 است. یکی از علت‌های ترسناک بودن این شخصیت، نحوه فیلمبرداری این فیلم است که با ایجاد زاویه‌های ترسناک و تضاد تاریکی و روشنایی، حس وحشت را ایجاد می‌کند. نوسفراتو یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های ترسناک است که تاکنون ساخته شده است.

11. جک تورنس (Jack Torrance)

ترسناک ترین شخصیت های فیلم / کاراکتر های ترسناک فیلم

دوقلوهای مرده، آسانسور خونین، جسد پوسیده زن در اتاق 237 و… همه با هم ترکیب شدند تا یکی از ترسناک ترین شخصیت های فیلم ها را شکل دهند. نویسنده فیلم The Shining یعنی استیون کینگ می‌گوید:

آیا جک تورنس نوعی شبح است؟ ما نمی‌دانیم و فرقی نمی‌کند.

روش‌های مختلفی برای تفسیر شخصیت و نحوه بازی جک نیکلسون در نقش جک تورنس وجود دارد، اما نبوغ فیلم این است که اجازه تعبیرهای مختلف را از این شخصیت ترسناک به ما می‌دهد. درواقع جک یک مرد خانواده است که شغل خود را به عنوان معلم برای رسیدن به رمان نویسی رها کرده و شروع به خلق داستان ترسناک و البته واقعی خود می‌کند.

12. بث شیبا (Bathsheba)

شخصیت های ترسناک واقعی / کاراکتر های ترسناک فیلم

اولین بار بث شیبا از  ترسناک ترین شخصیت های سینما را در فیلم احضار ۱ (The Conjuring) دیدیم. جایی که اد و لورین تاریخچه خانه را خواندند و دریافتند بث شیبا شرمن از جادوگران و شیطان پرستانی بوده که اولین بار همراه همسرش وارد آن خانه می‌شود و نوزاد خود را قربانی شیطان می‌کند. او سپس خودکشی کرده و روح تاریکش تا ابد در آن خانه می‌ماند.

بث شیبا که در تلفظ فارسی بتشیبا نیز خوانده می‌شود از بهترین شخصیت های فیلم ترسناک است که تاکنون ساخته شده است. نام اصلی او بث شیبا تایر بود و در رودآیلند به دنیا آمد او بعدها با جیسون شرمن ازدواج کرده و صاحب یک فرزند می‌شود. گفته شده است که این فرد از شخصیت های ترسناک واقعی تمامی کسانی که در زمین او ساکن شوند را نفرینی ابدی کرده است.

13. والاک (Valak)

شخصیت ترسناک فیلم های خارجی / شخصیت های ترسناک فیلم ها

ولک یا والاک از شخصیت های ترسناک است که در فیلم های احضار ۲ (The Conjuring 2) و راهبه (The Nun) حضور اصلی داشته است. او نقشی کوتاه در فیلم آنابل: آفرینش (Annabelle: Creation) نیز داشت. اما پیشینه این شخصیت ترسناک فیلم های خارجی چه بود؟ اگر نام والاک با این نوشتار (Valac) را جست و جو کنیم به شیطانی در کتاب کلید کوچک سلیمانی می‌رسیم. او لقب پادشاه مارها را داراست و می‌تواند گنج هارا کنترل کرده و مکانشان را پیدا کند.

اما آیا این شیطان همان شیطان دنیای احضار است؟ جواب این سوال باید خیر باشد زیرا وجه اشتراکی بین شیطان گفته شده نمی‌بینیم! ظاهرا ولک نخستین بار در قرون وسطی به واسطه مراسمی وحشیانه و شیطانی توسط یک اشراف زاده احضار می‌شود اما شوالیه های مسیحی موفق به کشتن دوک و بستن دریچه احضار با خون مسیح می‌شوند اما در زمان جنگ جهانی دوم و بمباران باز هم آن دریچه باز می‌شود. این شیطان به شکل یک راهبه ظاهر می‌شود که می‌توان دلیلش را ظهور از یک کلیسا و نوعی توهین به مقدسات دانست. بعدها والاک در احضار ۲ نیز ظاهر می‌شود و توسط لورین دوباره به جهنم فرستاده می‌شود.

14. پنی وایز (Pennywise)

ترسناک ترین شخصیت فیلم دنیا / کاراکتر های ترسناک فیلم

از بهترین شخصیت های ترسناک فیلم ها دلقک معروف و شیطانی پنی وایز است. پنی وایز با بازی هنرمند محبوب بیل اسکارسگارد (Bill Skarsgård) در فیلم آن (It) توانست جایگاه ویژه ای درمیان شخصیت های ترسناک معروف کسب کند. در رمانی که کتاب از آن اقتباس شد نام این ترسناک ترین شخصیت فیلم دنیا رابرت گری بود که او را باب صدا می‌زدند. استفن کینگ پنی وایز را موجودی با ماهیتی نامشخص توصیف می‌کند که اغلب به شکل یک دلقک ترسناک ظاهر می‌شود. او توانایی تغییر شکل و کنترل ذهن افراد را دارد. این شخصیت مرموز هر 27 سال یکبار از خواب بیدار شده و کودکان هدف اصلی او هستند. پنی وایز از ترس کودکان تغذیه کرده و به عمیق ترین ترس های آن‌ها دسترسی دارد.

همچنین بخوانید :

15. جیسون ورهیز (Jason Voorhees)

ترسناکترین کاراکتر های فیلم ترسناک / شخصیت های ترسناک کارتونی

در میان اسم شخصیت های ترسناک فیلم ها جیسون ورهیز را اصلا نباید فراموش کنیم. این شخصیت در سری فیلم های جمعه سیزدهم (Friday the 13th) حضور داشت. این فیلم در واقع یک فیلم اسلشر و جیسون ورهیز شخصیت منفی اصلی آن است. از ویژگی های ظاهری ورهیز باید به قامت بلند او و یک ماسک هاکی بر صورتش اشاره کنیم.

حال داستان این ترسناکترین کاراکتر های فیلم ترسناک چیست؟ جیسون از بدو تولد چهره بسیار زشت و نامناسبی داشت و این سبب تمسخر اطرافیان او شده بود. او روزی در جمعه سیزدهم ماه به دریاچه کریستال رفته و غرق می‌شود. مرگ و ناپدیدی او باعث می‌شود که مادرش را مقصر بدانند و اعدام کنند. از آن پس جیسون که نامیرا شده هر جمعه سیزدهم ماه برمی‌خیزد و افراد اطراف دریاچه را سلاخی می‌کند.

16. عروسک آنابل (Annabelle)

شخصیت های فیلم های ترسناک / ترسناک ترین شخصیت های سینما

یکی دیگر از شخصیت های فیلم های ترسناک عروسک معروف آنابل است. آنابل با وجود عروسک بودن تاکنون شخصیت منفی اصلی سه فیلم آنابل، آنابل: آفرینش و آنابل به خانه باز می‌گردد بوده است. این عروسک حتی در فیلم احضار ۱ هم نشان داده شد. روایت های مختلفی از این عروسک شیطانی شده است و هم ا‌کنون عروسک آنابل در موزه وارن در کنتیکت آمریکا قرار دارد. لورین مدتی قبل از مرگ خود طی مصاحبه ای آنابل را شیطانی ترین شئ آن موزه نامید و گفت حتی نگاه کردن به عروسک هم حال او را بهم می‌زند.

اما داستان این عروسک از شخصیت های ترسناک در روند داستانی فیلم ها چه بود؟ نخستین بار این عروسک پس از مرگ دختر یک زن و مرد عروسک ساز ساخته می‌شود. در ابتدا عروسک فقط یک شئ بی‌جان مانند تمام عروسک ها بوده، کم کم با گذر زمان زن و مرد بر اثر فراغ فرزند دلبندشان تحت تاثیر نیرویی شیطانی قرار می‌گیرند و به او اجازه ورود در عروسک را می‌دهند.

17. هانیبال لکتر (Hannibal Lecter)

کاراکتر های ترسناک فیلم

یکی از شخصیت های ترسناک هالیوود که باید به آن اشاره کنیم، دکتر هانیبال لکتر است. این شخصیت نخستین بار به دست توماس هریس (Thomas Harris) رمان نویس معروف خلق شد. لکتر ظاهر ترسناکی ندارد و اتفاقا یک روانشناس قانونی موجه است. اما در زیر آن چهره آرام و خونسرد یک قاتل سریالی فوق‌العاده باهوش پنهان شده است. قاتلی جسد دشمنانش را سر به نیست نمی‌کند بلکه آنها را می‌خورد. او آنقدر هوش بالایی دارد که به کلاریس استارلینگ مامور FBI مشاوره می‌دهد. اولین حضور هانیبال در رمان اژدهای سرخ (Red Dragon) هریس بود. اما با حضور در فیلم سکوت بره‌ها (The Silence of the Lambs) و بازی بی‌نظیر آنتونی هاپکینز که برای آن برنده اسکار نیز شد، توانست توجه‌ جهان را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از ترسناک ترین شخصیت های سینما شود. از بازیگران دیگری که به ایفای این نقش پرداختند باید به برایان کاکس (Brian Cox)، آران توماس (Aaran Thomas) و مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) اشاره کنیم.

18. دلقک هنردوست (Art the Clown)

کاراکتر های ترسناک فیلم

خب فکر کنم حتی با شنیدن اسم دلقک هنردوست هم حس اضطراب شدیدی به شما وارد شود. زیرا فارغ از اعمال او، با دیدن چهره‌اش هم حس اضطراب شدیدی به انسان وارد می‌شود. دلقک هنردوست از آن دسته کاراکتر های ترسناک فیلم بود که با حضور در یک فیلم کوتاه به نام دایره نهم (The 9th Circle) اثر دامین لئونه (Damien Leone) دیده شد. او سپس در فیلم کوتاه ترساننده (Terrifier) در سال 2011 حاضر شد و سپس در فیلم All Hallows’ Eve حضور پیدا کرد. در نهایت آرت د کلاون با سری فیلم‌های ترساننده 1 و 2 مشهور شد. او هیچ انگیزه پیشینی ندارد فقط آمده تا بکشد و قطعه قطعه کند. منتقدان نیز آرت را جز برترین شخصیت های فیلم های ترسناک می‌دانند. مایک جیانلی (Mike Giannelli) و دیوید هوارد تورتون (David Howard Thornton) بازیگران دلقک هنردوست بوده‌اند.

19. کائوناشی (Kaonashi)

شخصیت های ترسناک کارتونی

هایائو میازاکی با خلق انیمه شهر اشباح (Spirited Away) توانست یک اثر فانتزی و تاریک خلق کند. اما او یکی از بهترین شخصیت های ترسناک کارتونی را نیز خلق کرد. کائوناشی یک لغت ژاپنی به معنای بی‌چهره است. او در واقع یک روح بدون چهره است و بخش اعظمی از انیمه یک شخصیت منفی محسوب می‌شود. او به خوردن ارواح دیگر در شهر مشغول می‌شود و برای جلب توجه چیهیرو به هرکاری دست می‌زند. برخلاف اسم شخصیت های ترسناک که تاکنون نام بردیم، کائوناشی هم پایان خوبی دارد و هم بسیار شخصیت مفهومی‌ای است. بالاخره همیشه نباید به شخصیت‌های ترسناک تا انتها حس بد داشته باشیم، کائوناشی نیز یک استثنا در این لیست است.

20. مگان (M3GAN)

ترسناک ترین شخصیت های سینما

مگان از جدیدترین شخصیت های ترسناک فیلم ها است که در سال 2023 برای اولین‌ بار در فیلم مگان شاهد دیدن او بودیم. مگان دوست داشتنی و زیباست، نگران صاحب اصلی خود است و دوست دارد از او مراقبت کند. حتما با خود می‌گویید که کجای مگان ترسناک است؟ در جواب باید بگوییم که ترسی که این شخصیت می‌آفریند متفاوت است. مگان از آینده‌ای هولناک خبر می‌دهد که امروز اولین قدم‌های آن برداشته شده و انسان را تهدید می‌کند. مگان می‌آید تا شرایط را آسان کند و همدم خوبی برای یک کودک باشد اما دیگر پیرو دستورات نیست و می‌خواهد خودمختار باشد. او حقیقتا یادآور موضوعی است که باید در آن تامل کرد.

کلام پایانی

در این مقاله 20 مورد از شخصیت های ترسناک و مخوف درون فیلم ها را برایتان معرفی کردیم و نیز علت ترسناک بودن و ماندگاری هر یک از شخصیت های ترسناک فیلم ها را بیان کردیم. امیدواریم این مقاله برایتان جالب و مفید بوده باشد و خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران3 دیدگاه
avatar
Sonic
.
04 مرداد 1402، 14:12
پاسخ
0
0
و اینکه پونی وایزر هم هست
avatar
Sonic
.
04 مرداد 1402، 14:10
پاسخ
0
0
سلام ببخشید سونیک ای اکس ای هم هست هم زندگی نامش و هم ظاهرش و هم باطنش ترسناکه
avatar
Bita
.
10 اردیبهشت 1401، 16:09
پاسخ
0
1
در رابطه با اون عکسی ک وسط مطالب هستش که سه تا شخصیت داره اسم فیلم اون شخصیتی ک سمت چپه و کلاه داره چی هستش؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402