آموزش نحوه کار با توییتر ؛ چگونه توییت بزنیم؟

کار با توییتر
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

توییتر، که در سال 2006 راه اندازی شد، یک سایت رسانه اجتماعی میکروبلاگینگ است که در آن کاربران محتوای کوتاهی را که به عنوان توییت شناخته می‌شود، ایجاد می‌کنند تا با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربرانی که حساب کاربری دارند می‌توانند توییت‌های خود را ارسال کنند و با دیگران تعامل داشته باشند. در ادامه این مقاله با نحوه کار با توییتر آشنا خواهید شد.

کار با توییتر چگونه است؟ برخلاف دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، توییتر اغلب جایی است که اخبار فوری توسط کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود. کاربران به حساب‌های شخصی خود می‌روند و درباره تجربیات خود توییت می‌کنند، مانند زمانی که زلزله 5.9 ریشتری ویرجینیا را در سال 2011 رخ داد. اولین بار توسط افرادی در توییتر گزارش شد که 40000 توییت مربوط به این حادثه را در کمتر از یک دقیقه ارسال کردند.

با توجه به اینکه توییتر قدرت قابل توجهی در تأثیرگذاری بر روندها و ایجاد تعامل دارد، برخی از برندها به عنوان ابزاری برای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از این پلتفرم استفاده کرده اند. اگر به تازگی استفاده از توییتر را شروع کرده‌اید، این پست آموزش کار با توییتر تصویری را توضیح می‌دهد. در ادامه با راهنمای کار با توییتر همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

نحوه کار با توییتر ؛ زبان توییتر را درک کنید

اگر می‌خواهید از توییتر استفاده کنید، باید اصطلاحات رایج در برنامه را درک کنید. برای شروع یادگیری کار با توییتر ادامه مقاله را بخوانید.

هشتگ‌ها

‌هشتگ‌ها که به صورت نماد (#) و به دنبال آن یک کلمه یا عبارت خاص نوشته می‌شوند، کلمات کلیدی برای کار با برنامه توییتر هستند که برای تحریک بحث استفاده می‌شوند.  #food نمونه ای از هشتگ‌هایی است که معمولاً در توییتر استفاده می‌شود و همه توییت‌هایی که از هشتگ‌های یکسان استفاده می‌کنند با هم تجمیع می‌شوند. هشتگ‌ها اغلب می‌توانند ویروسی شوند و کاربران در سراسر جهان آن‌ها را در توییت‌های خود قرار می‌دهند تا نظرات خود را در بحث‌ها اضافه کنند و با موضوعاتی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند درگیر شوند.

کار با توییتر چگونه است

توییت‌های دارای هشتگ درصد تعامل بیشتری دارند. هشتگ‌ها را می‌توان با ویدئو، عکس، گیف و لینک به توییت‌ها اضافه کرد.

نحوه کار با توییتر ؛ ریتوییت

چگونه نقل توییت کنیم؟ ریتوییت که گاهی به صورت RT نوشته می‌شود، نوعی نحوه اشتراک‌گذاری محتوا در توییتر است. اگر شخصی چیزی را که دوست دارید توییت می‌کند، روی دکمه ریتوییت کلیک کنید تا توییت را در فید توییتر خود به اشتراک بگذارید. محتوایی که RT می‌کنید برای دنبال کنندگان شما قابل مشاهده است و همچنین در نمایه توییتر شما نمایش داده می‌شود.

ریتوییت‌ها همچنین می‌توانند توییت‌های نقل قول یا QT باشند که در آن تفسیر اضافی به توییت اصلی اضافه می‌شود.

منشن

در توییتر، منشن به این معنی است که شخصی از آیدی شما استفاده کرده و شما را در یک توییت تگ کرده است. مردم معمولاً هنگام ایجاد توییت‌های خود یا هنگام پاسخ دادن به رشته‌های توییت از کاربران نام می‌برند.

آموزش کار با توییتر تصویری

هر بار که فردی شما را منشن می‌کند، یک اعلان دریافت خواهید کرد و این توییت‌ها در تب اعلان‌ها در وب سایت توییتر و برنامه تلفن همراه نمایش داده می‌شوند. می‌توانید با کلیک کردن بر روی نماد زنگ به منشن‌های خود بروید.

نحوه ارسال توییت در توییتر

چگونه توییت بزنیم؟ هنگامی که راهنمای استفاده از توییتر را خواندید و نحوه کار با توییتر در اندروید را آموختید، زمان آن است که توییت کردن در توییتر را شروع کنید.

توییتر از چهار نوع توییت مختلف در پلتفرم خود پشتیبانی می‌کند: توییت‌های متنی، توییت‌های عکس، گیف‌ها و ویدئوها. در تمام این روش کار با توییتر، می‌توانید از لینک‌ها و هشتگ‌ها نیز استفاده کنید.

چگونه توییت بزنیم

چگونه رشته توییت بزنیم؟ هنگام ارسال یک توییت متنی در وب سایت توییتر، باید روی کادر موجود در فید اصلی خود که عبارت «Tweet» نوشته شده است، کلیک کنید. درون کادر می‌توانید توییت خود را ایجاد کنید (حداکثر 280 کاراکتر) و روی Tweet کلیک کنید تا در نمایه شما نمایش داده شود. تصویر زیر روند کار را نشان می‌دهد.

در موبایل، مراحل مشابه است. برنامه را اجرا کنید، دکمه Write را در سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید. توییت خود را بسازید و روی دکمه توییت کلیک کنید تا ارسال شود.

نحوه کار با توییتر ؛ ارسال ویدئو در توییتر

32 درصد از مردم می‌گویند از توییتر برای تماشای ویدیو استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع، استفاده از توییتر برای ارسال ویدیوها استراتژی ارزشمندی است که باید در نظر گرفته شود. سه راه برای ارسال ویدیو در توییتر وجود دارد: وارد کردن ویدیو از دستگاه تلفن همراه خود، آپلود ویدیو از رایانه خود در سایت دسکتاپ توییتر و پخش لایو در برنامه توییتر.

ارسال ویدیوها در موبایل

برای ارسال ویدیوها به توییتر از دستگاه تلفن همراه خود، با دنبال کردن همان مراحلی که برای ایجاد یک توییت متنی انجام می‌دهید، شروع کنید. پس از باز شدن پنجره توییت، برنامه جدیدترین عکس‌ها را در دستگاه شما نمایش می‌دهد. اگر ویدیو وجود دارد، می‌توانید آن را انتخاب کنید، متن خود را اضافه کنید و روی توییت کلیک کنید.

اگر ویدیو در آنجا نیست، می‌توانید روی نماد عکس دوربین کلیک کنید و در گالری عکس خود مرور کنید تا ویدیوی مناسب را انتخاب کنید.

راهنمای کار با توییتر

آپلود ویدیوها روی دسکتاپ

برای آپلود یک ویدیو در سایت دسکتاپ توییتر، توییت را باز کنید تا یک توییت متنی بنویسید و دکمه تصویر را انتخاب کنید.

هنگامی که روی دکمه کلیک می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که ویدیوی مورد نظر را از فایل‌های رایانه خود انتخاب کنید. هنگامی که آن را انتخاب کردید، روی توییت کلیک کنید.

حجم ویدیوها در توییتر نمی‌تواند بیشتر از 512 مگابایت باشد و حداکثر طول ویدیو 2 دقیقه و 20 ثانیه است. ویدیوهای موجود در توییت‌های شما جزو محدودیت 280 کاراکتری محسوب نمی‌شوند، بنابراین می‌توانید به عنوان توضیحات بیشتر برای ویدیوها، به اندازه دلخواه متن به توییت‌های ویدیویی خود اضافه کنید.

لایو در توییتر

پخش زنده در توییتر یک راه عالی برای تعامل با مخاطبان است. آن‌ها می‌توانند صحبت‌های شما را در زمان واقعی تماشا کنند و سؤال بپرسند. در حال حاضر، عملکرد لایو در توییتر فقط در برنامه تلفن همراه پشتیبانی می‌شود.برای لایو، نماد عکس را از پنجره توییت جدید انتخاب کنید.

دوربین باز می‌شود که در آن گزینه Live را انتخاب می‌کنید. پس از پخش زنده، کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند، لایو شما را در فید خود می‌بینند.

نحوه کار با توییتر ؛ ارسال عکس و گیف در توییتر

کاربران شبکه‌های اجتماعی دوست دارند با محتوای بصری درگیر شوند. در واقع، توییت‌هایی که حاوی گیف هستند، 55 درصد بیشتر از توییت‌هایی که دارای گیف نیستند، تعامل بیشتری دریافت می‌کنند. با توجه به این موضوع، مزایای استفاده از عکس‌ها و گیف‌ها در توییت‌های شما بسیار زیاد است. بیایید به نحوه آپلود تصاویر و گیف‌ها در توییت‌های خود در توییتر بپردازیم.

برای ارسال عکس در توییتر، اولین قدم برای ارسال یک توییت در توییتر را دنبال کنید. روی نماد عکس کلیک کنید و یک تصویر یا GIF را از کتابخانه عکس خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید روی دکمه gif کلیک کنید و یک GIF از کتابخانه توییتر GIF انتخاب کنید.

نحوه کار با توییتر در اندروید

می‌توانید همزمان حداکثر چهار عکس را برای توییت انتخاب کنید، اما فقط یک گیف در هر توییت مجاز است و نمی‌توان آن‌ها را در مجموعه عکس‌ها گنجاند. برای ارسال گیف در توییتر از طریق اپلیکیشن موبایل نیز باید همین مراحل را دنبال کنید.

درست مانند ویدیوها، عکس‌ها بر تعداد کاراکترهای توییت تأثیر نمی‌گذارند، بنابراین می‌توانید متن یا پیوندهایی را برای همراهی توییت‌های عکس خود اضافه کنید.

سخن پایانی

از ماه می 2020، توییتر حدود 340 میلیون کاربر دارد. این 340 میلیون کاربر تقریباً 500 میلیون توییت در روز ارسال می‌کنند. با چنین پایگاه کاربری بزرگ، بازاریاب‌هایی که یک استراتژی بازاریابی موفق توییتری ایجاد می‌کنند، می‌توانند پایگاه فالوور خود را گسترش دهند. کسب و کارها در توییتر می‌توانند به مخاطبانی از سراسر جهان دسترسی پیدا کنند. شما دیگر محدود به کسانی نیستید که در کشور خود یا منطقه جغرافیایی خود هستند.

بیش از 80 درصد از جمعیت جهانی توییتر زیر 50 سال سن دارند و 44 درصد از بزرگسالان 18 تا 24 ساله ایالات متحده از توییتر استفاده می‌کنند. تقریباً از هر ده کاربر توییتر شش نفر در سراسر جهان بین 35 تا 65 سال سن دارند. کاربران توییتر 38 درصد بیشتر از سایر کاربران سایت‌های رسانه‌های اجتماعی نظرات خود را درباره برندها و محصولات ارسال می‌کنند. اگر وقت خود را صرف تعامل با افرادی کنید که حساب شما را دنبال می‌کنند و محتوایی را ایجاد کنید که از آنها لذت می‌برند، تعامل شما بالاتر خواهد رفت و حساب شما موفق تر خواهد بود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402