بررسی بازی Black Myth: Wukong؛ افسانه جدید سیاه ووکونگ را از دست ندهید

بررسی بازی Black Myth: Wukong; افسانه جدید سیاه ووکونگ را از دست ندهید
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Black Myth: Wukong محصول در دست ساختی از توسعه دهنده چینی یعنی Game Science بوده است که اطلاع اندکی در طول سال های اخیر از آن روانه دنیای مجازی شد که اینکار سبب شد تا گوشه هایی از ویژگی های بسیار این بازی در اختیار گیمرها قرار گیرد.

براساس گفته مدیر استودیو Game Science میتوان انتظار یک بازی ایده آل را داشت زیرا آنها تاکنون اخباری مبنی بر کاهش قدرت روند ساخت بازی و یا کنسل نمودن بخشی از بازی را ارائه نکرده اند که این مورد سبب شد اشخاص موجود در استودیو تحت تاثیر انرژی هایی قرار گیرند که از سوی گیمرها به سمت آنها روانه میشد. برای بررسی بازی افسانه سیاه ووکونگ با پلازا همراه باشید که قصد داریم یکی از بهترین بازی های سال 2023 را برای شما عزیزان معرفی نماییم.

فهرست مطالب

بازی Black Myth: Wukong

چندی پیش یک ویدیو 8 دقیقه ای از بازی افسانه سیاه ووکونگ انتشار یافت که در این ویدیو شاهد بکارگیری پردازنده گرافیکی انویدیا بوده ایم که این مورد برای نمایش بهتر فناوری DLSS بکارگیری شده بود. براساس اطلاعات بدست آمده روند ساخت این بازی چینی توسط موتور گرافیکی آنریل انجیم 5 صورت خواهد گرفت که با این اوصاف میتوان شاهد یک فریم بندی عالی در حد 60 FPS و حتی بالاتر را داشت که این مورد بستگی به شرکت سازنده داشته که قصد دارد در طراحی و گرافیک بازی چه مقدار هزینه کند. در ادامه جهت معرفی بازی Black Myth: Wukong باما همراه باشید.

بررسی بازی Black Myth: Wukong

بازی افسانه سیاه ووکونگ اثری عالی در سبک بازی های نقش آفرینی بوده که براساس یک رمان کلاسیک چینی از قرن 16 الهام گرفته شده است. رمانی که سفر به غرب نام داشت بخش داستانی بازی را تشکیل داده که بدنیست بدانید این گیم ظاهرا از نظر گیم پلی و طراحی در دسته بازی های سولزلایک قرار خواهد داشت که روند توسعه آن با موتور گرافیکی جدید آنریل انجین 5 در حال توسعه بوده است. در ادامه میتوانید اطلاعات بیشتری را از این بازی دریافت کنید.

با مشخص شدن داستان بازی افسانه سیاه ووکونگ میتوان گفت که سال 2023 میزبان یکی از بهترین بازی های جهان از لحاظ داستانی خواد بود زیرا رمان سفر به غرب در کشور چین به شدت محبوب بوده با اینکه از انتشار آن بیش از 500 سال میگذرد. حال میتوانید نظر خود را در خصوص داستان بازی بیان کنید که آیا توان سرگرمی گیمرهای امروزی که به بازی های آینده نگری وابسته شده اند را داشته یا خیر؟ بی شک نظرات شما میتواند در معرفی بهتر این بازی تاثیرگذار باشد.

بررسی بازی Black Myth: Wukong; افسانه جدید سیاه ووکونگ را از دست ندهید

بازی افسانه سیاه ووکونگ محصول خوبی از تلفیق علم علوم و فیزیک بوده است که شرکت توسعه دهنده چینی بازی با بکارگیری فرمول اصلی From Software’s Souls سعی دارد بازی خوبی را تکرار کند. یکی از ویژگی های برجسته این بازی خط داستانی قهرمان بوده است که نه تنها باید از سد دشمنان بسیاری عبور کند بلکه باید مراقب پوشش گیاهی اطراف و هرچیزی که قابل رویت است باشد. این گستردگی بازی و استرس بالا سبب خواهد شد تا گیمر راهی جز تقویت خود نداشته باشد. در خصوص نقد بازی افسانه سیاه ووکونگ نظرات بسیاری در دنیای مجازی و شبکه های مختلف به ثبت رسیده است که شرکت سازنده برای پایان دادن به تمامی آنها باید بازی خوب خودش را به اتمام رساند تا بتواند پاسخ خوبی به این نظرات منفی نشان دهد.

برای تقویت شخصیت اصلی در بازی باید در برابر هیولاهای بسیاری که امروزه به باس معروف هستند ایستادگی کنید. در مجموع بیش از 72 توانایی برای شما درنظر گرفته شده است که Wukong با تحلیل و بررسی بخش های مختلف بازی میتواند به آن دست پیدا کند. بدنیست بدانید طراحی Wukong و بکارگیری چهره پردازی آن از شخصیت های باستان چین الهام گرفته شده است که این مورد سبب خواهد شد تا دوست داران بازی های تاریخی و واقع گرایانه علاقه بیشتر و بهتری به این بازی و شخصیت اصلی آن نشان دهند.

بررسی بازی Black Myth: Wukong; افسانه جدید سیاه ووکونگ را از دست ندهید

وجود نسل جدید فناوری گرافیکی و موتور گرافیکی قدرتمند در ساخت بازی سبب خواهد شد تا شاهد زنجیره خوبی از کیفیت باشید. با دیدن بخش های ابتدایی بازی شاید با خود بگویید که یک بازی کمدی و وسترن قرار است شمارا سرگرم کند ولی با پشت سرگذاشتن بخش های اولیه متوجه خواهید شد که سخت در اشتباه بوده اید. میمون اصلی بازی امکان انجام کار های بسیاری را خواهد داشت که از ابتدایی ترین آنها میتوان به گاوچرانی ، سیگار کشیدن و… اشاره داشت.

اسطوره پادشاه میمون در بازی Black Myth: Wukong به شکل خارق العاده ای به تصویر کشیده شده است که این مورد سبب شد تا تلاقی های غیرمنتظره ای از بازی های اقتباسی در این گیم پدیدار شود. اگر از دوست داران بازی های این چنینی هستید حتما نام بازی Dark Souls را شنیده اید که این دو گیم با الهام گیری از ویژگی های AAA و ساخت هویت بصری سعی بر تشکیل دادن اسطوره جدیدی در میان بازی ها دارند که از محبوب ترین های این بخش میتوان به گزینه هایی نظیر کریتوس در خدای جنگ اشاره داشت.

اخیرا یوتیوبری بنام Ranton که در زمینه ساخت و چهره پردازی شخصیت های بازی Black Myth: Wukong فعالیت داشته اعلام نمود که روند ساخت بازی به شدت با کندی مواجه شده است. این شخص در سال گذشته به دلایل مربوط به اختلاف نظر با استودیو توسعه دهنده بازی از آنها جدا شد که یکی از دلایل بارز عقب افتادن انتشار بازی شاید همین مورد باشد.

بررسی بازی Black Myth: Wukong; افسانه جدید سیاه ووکونگ را از دست ندهید

در آگوست 2021 توسعه دهنده دیگری وارد پروژه ساخت بازی Black Myth: Wukong شد که او نیز طی یک خبری که مدتی بعد تکذیب شد اعلام نمود که روند ساخت بازی به پایان رسیده است. البته این مورد تا زمانی خبر خوبی برای دوست داران بازی بود که هیچ گونه تریلر و تصویر رسمی از بازی انتشار داده نشده بود و گیمر نمیدانست که قرار است با چه باس فایت هایی در نبرد باشد.

با وجود اینکه شرکت سازنده بازی Black Myth: Wukong در خصوص اخبار و حواشی بسیار سکوت نموده رنتون براین باور است که بازی تا سال 2024 عرضه نخواهد شد زیرا او  در بخش ساخت شخصیت های بازی حضور داشته و نسبتا میدانست که ساخت بازی در چه مرحله ای قرار داشته است. این مورد در حالی تکذیب شد که مدیر سازنده بازی قول سال 2023 برای انتشار این گیم را داده بود که باید منتظر بود و دید که کدام یک راست میگویند. امروزه تریلر بازی افسانه سیاه ووکونگ در میان دوست داران بازی های 2023 به شدت دست به دست میشود که نمونه های مختلفی از آن را در یوتیوب میتوانید مشاهده کنید.

همچنین بخوانید :

گیم پلی بازی Black Myth: Wukong براساس گفته های فوق از دید پلازا در سطح بسیار خوبی خواهد داشت. معمولا بازی هایی که از باس فایت یا همان هیولاهای عظیم الجثه برخوردار هستند گیم پلی خوب و بهتری را ارائه میدهند که این بازی نیز از آن مستثنی نبوده است. طراحی عالی و وجود ویژگی های صداگذاری سبب خواهد شد تا با یک بازی کاملا جذاب سروکار داشته باشید که گیم پلی آن قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود. سیستم دشواری مراحل در بخش گیم پلی به شدت تحت تاثیر ویژگی ها قرار خواهد گرفت که این مورد را در هنگام تجربه بازی متوجه خواهید شد.

موضوع بازی Black Myth: Wukong

بررسی بازی Black Myth: Wukong; افسانه جدید سیاه ووکونگ را از دست ندهید

همانطور که گفته شد این بازی در ژانر نفش آفرینی جریان داشته که در دنیای نابخشودنی آن راهی جز نابودی دشمنان و هیولاها نخواهید داشت. سبک ایده آل و طراحی گرافیکی از اصلی ترین دلایلی خواهد بود که به بازی کمک خواهد کرد تا در میان صد ها بازی هم نوع خودش به شکل بهتری دیده شود.

پلتفرم های بازی Black Myth: Wukong

براساس اطلاعاتی که بدستمان رسیده این بازی قرار است برای پلتفرم های مختلفی نظیر پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز عرضه شود که سال 2023 یا حتی 2024 میتوان شاهد انتشار این بازی محبوب بود.

سیستم مورد نیاز بازی افسانه سیاه ووکونگ

با اینکه اخبار زیادی از بازی عرضه شده ولی هنوز سیستم مورد نیاز آن برای سیستم های کامپیوتری مشخص نشده است که اگر در این باره اطلاعاتی دارید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید و اطلاعات خود را باما به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

بررسی اجمالی بازی Black Myth: Wukong به پایان رسید که در این میان خط داستانی و طراحی و گیم پلی را برایتان مورد بررسی قرار دادیم. شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد بازی افسانه سیاه ووکونگ بیان کنید و اینکه آیا میتواند در سال 2023 جایی در دل گیمرها داشته باشد یا خیر. همچنین میتوانید اطلاعات خود در خصوص این بازی که در مقاله ذکر نشده است را برایمان در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402