بازی تیکن 8؛ تاریخ انتشار، گیم پلی و سیستم مورد نیاز

بررسی بازی تیکن 8; تاریخ انتشار، گیم پلی و سیستم مورد نیاز
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

وفاداری یکی از ویژگی‌های بارز شرکت Bandai Namco Entertainment بوده که این مورد را از بازی هایی که برای پلتفرم های مختلف طراحی نموده می توان درک نمود. جهت بررسی بازی تیکن 8 باما همراه باشید.

پایدار بودن به ریشه اصلی بازی ها در نسخه‌های بعدی سبب شده تا دوستداران بازی های این شرکت نسبت به گیم های مشابه از ویژگی‌های بیشتر و بهتری در نسخه‌های جدید برخوردار باشند. بازی Tekken 8 نسل جدیدی از بازی های تن به تن بوده که قرار است با نسل جدیدی از ویژگی‌های روز پیاده سازی شو.د در همین زمینه طبق بررسی های پلازا ویژگی های خوبی قرار است وارد بازی شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت. جهت بررسی بازی تیکن 8 باما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی تیکن 8

بررسی بازی تیکن 8; تاریخ انتشار، گیم پلی و سیستم مورد نیاز

در تکاپوی رسیدن به یک بازی عالی شرکت Bandai Namco Entertainment هزینه گزافی را صرف نموده که این مورد را از ویژگی های موجود در بازی Tekken 8 می توان مشاهده نمود. شرکت سازنده این بازی زیرمجموعه‌ای از شرکت اصلی بوده که لین مورد توسط Bandai Namco Studios Inc پیاده خواهد شد و سبب خواهد شد تا مدیران Bandai Namco Entertainment بتوانند مدیریت بهتری در روند و توسعه بازی داشته باشند که در ادامه آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با اتمام معرفی بازی تیکن ۸ در ادامه جهت بررسی باما همراه باشید.

نقد بازی Tekken 8

بازی تیکن 8 سری جدیدی از این بازی محبوب بوده که در حال ورود به عصر جدیدی از بازی های تن به تن و اکشن بوده است. در واقع شرکت سازنده قصد دارد طولانی ترین داستان را در مجموعه بازی های ویدیویی تیکن پیاده سازی کند که این مورد سبب خواهد شد تا خریداران این بازی با یک گیم پلی طولانی مدت سر و کار داشته باشند.

برای این بخش در نظر داشتن یک گرافیک پیشرفته سبب شده تا این بازی از لحاظ طراحی به یکی از بهترین‌های سال ۲۰۲۳ تبدیل شود. جهت پیاده سازی گرافیک و ساختار ظاهری بازی از موتور گرافیکی اختصاصی Bandai Namco Entertainment استفاده شده که این مورد سبب خواهد شد تا شاهد نسل جدیدی از بازی های گرافیکی در این نسخه از بازی های تیکن باشید. در خصوص طراحی باید بدانید که در نظر داشتن یک سیستم متعادل سبب خواهد شد تا گیمر های بیشتری توان حضور در این بازی محبوب را داشته باشند که این مورد نسبت به نسخه ۷ بازی تغییرات چندانی نداشته که در ادامه می توانید سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی را مشاهده کنید.

بررسی بازی تیکن 8; تاریخ انتشار، گیم پلی و سیستم مورد نیاز

با مشخص شدن سطح گیم پلی بازی Tekken 8 میتوان گفت که این بازی یکی از اعتیادآور ترین گیم های جهان در سال 2023 باشد. همانطور که گفته شد بازی میزبان نسل جدیدی از داستان سرایی بوده که در نظر داشتن بخش های مختلف برای شخصیت های مختلف بازی می تواند شما را در تکاپوی رسیدن به اهدافی که در سر دارید با مشکلات بسیاری مواجه کند. اضافه شدن شخصیت های جدید و بهبود شخصیت های قدیمی در زمینه های مختلف سبب خواهد شد تا بتوانید نسبت به سلیقه خود آن چیزی که دوست دارید را در اختیار داشته باشید البته این مورد برای تمام نسخه های بازی یکسان نبوده زیرا قرار است بازی در نسخه‌های مختلفی عرضه شود که این مورد با هزینه های بیشتری همراه بوده است.

هرچند بازی های محبوب این چنینی در کشورهایی که قانون کپی رایت در آنها رعایت نمی‌شود معنایی نداشته و به محض عرضه گروه های بسیاری برای کرک نمودن بازی دست به کار خواهند شد که اگر قصد دارید این بازی محبوب را تجربه کنید با یک سرچ ساده در خصوص دانلود بازی Tekken 8 برای کامپیوتر و یا کنسول های دیگر می توانید به محتوای آن دسترسی داشته باشید هر چند پیشنهاد پلازا خریداری نسخه اورجینال بازی بوده است. این مورد سبب خواهد شد تا این مورد به یک نقد بازی تیکن ۸ تبدیل شود زیرا در این زمینه بسیاری از گیمرهای ایرانی توان خرید نسخه اورجینال بازی را نداشته اند.

بررسی بازی تیکن 8; تاریخ انتشار، گیم پلی و سیستم مورد نیاز

فارغ از تمام گفته های فوق باید بدانید که شرکت Bandai Namco Entertainment در سبب رسیدن به نسل جدیدی از بازی‌های مبارزه‌ای بوده که بیشتر محبوبیت بازی های فایتینگ و اکشن مدیون این شرکت بوده است که از سال های قدیم تا به امروز توسط بازی های این شرکت تقویت شده است و امروزه می‌توان آن را به عنوان یکی از محبوب ترین ژانر های بازی معرفی نمود. نظر شما در این باره چیست شما عزیزان میتوانید نظر خود را در خصوص این بازی محبوب که قرار است در روزهای آینده معرفی شود بیان کنید.

لازم است بدانید این بازی که اثری ماندگار از بندی نامکو بوده در روزهای اول انتشار خود توانست سروصدای بسیاری را برپا کند و همین امر سبب محبوبیت بیش از انتظار بازی برای سازنده شد. لازم است بدانید که این نسخه از بازی توانسته امتیاز بالاتری را نسبت به تمام نسخه های دیگر دریافت کند و همین موضوع سبب شده تا فروش بیشتری نیز برای بازی به ثبت برسد. از اصلی ترین مزایای این نسخه میتوان به وجود اکشن های تصویری جدید و سیستم های نوین جذاب اشاره داشت که بی تردید سبب سرگرمی طولانی مدت زمان نیز خواهد شد.

تاریخ عرضه ی بازی Tekken 8

در خصوص تاریخ انتشار بازی تیکن ۸ اطلاعات به ثبت رسیده در استیم سال ۲۰۲۳ را نشان می دهد ولی ماه و روز دقیق انتشار آن هنوز مشخص نشده است به همین دلیل اگر زمان رسمی عرضه بازی در روزهای آینده مشخص شد می‌توانید آن را از همین مقاله دریافت کنید.

پلتفرم های بازی Tekken 8

در مورد پلتفرم ها نیز باید بدانید که این بازی قرار است برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز در نظر گرفته شود.

داستان بازی Tekken 8

بررسی بازی تیکن 8; تاریخ انتشار، گیم پلی و سیستم مورد نیاز

همانطور که گفته شد شخصیت های بازی تیکن ۸ بیشتر از نسخه هفتم آن بوده است که این مورد سبب خواهد شد تا شرکت نامکو نیاز به خط داستانی و روایات جدیدی برای جذابیت بازی داشته باشد. این مورد یکی از اصلی ترین دلایل طولانی شدن نسخه هشتم بازی بوده است که باید بدانید بعد از اتمام ساخت تیکن۷ و انتشار رسمی آن شرکت نامکو برای نسخه هشتم بازی برنامه‌ریزی خوبی را در نظر داشت که امروزه در سال ۲۰۲۳ قرار است شاهد انتشار آن باشیم.

اما همانگونه که گفته شد تاریخ و روز دقیق برای بازی در نظر گرفته نشده است. داستان بازی با برخورداری از یکسری شخصیت های جدید می تواند شما را با وسعت بالایی مواجه کند که این مورد برای نسخه نهم بازی نیز می‌تواند یک ویژگی بارز به شمار  بیاید زیرا سازنده توان استفاده از بخش‌های بیشتری را خواهد داشت و این مورد می تواند طولانی تر شدن بازی را در پی داشته باشد.

سیستم مورد نیاز بازی تیکن 8

سیستم مورد نیاز بازی هنوز به طور رسمی در استیم بارگذاری نشده ولی طبق اطلاعات به دست آمده از مدیران ارشد بازی می توان انتظار یک سیستم مشابه نسبت به نسخه هفتم بازی را داشت این مورد با تغییرات اندکی همراه بوده است. در آینده می توانید سیستم مورد نیاز بازی را از همین مقاله مطالعه کنید.

سخن پایانی

زمانی که صحبت از سخن پایان می شود اشخاص بسیاری به دنبال نتیجه گیری از سخنان فوق بوده اند اما باید بدانید در خصوص بررسی بازی تیکن 8 اطلاعات چندانی در سطح وب وجود نداشت و تمامی گفته های فوق بر اساس بررسی‌های خود پلازا بوده است. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به بررسی بازی Tekken 8 و توضیحات قرار گرفته بیان کنید همچنین اگر نکته ای مدنظرتان بود که در مقاله به آن اشاره نشده بود میتوانید در بخش نظرات با ما همراه باشید و به تکمیل شدن مقاله کمک نمایید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
رامین پدرام
.
25 اردیبهشت 1402، 20:12
پاسخ
0
0
ای کاش بازی رو خوشگل تر می کردن نه قیافه ها رو
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402