لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر خانگی

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

شاید باورش برای شما سخت باشد اما امروزه می‌توان تنها با استفاده از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ، برخی از ارزهای دیجیتال را استخراج کرد. بازار ارزهای دیجیتال طی چند سال اخیر به میزان زیادی رونق گرفته و خیلی از افراد دنبال هر راهی هستند تا وارد این بازار پرسود شوند.

اگر چه دیگر نمی‌توان ارزهای مشهوری نظیر بیت کوین را در خانه استخراج کرد، اما همچنان ارزهای پرسود دیگری هستند که به راحتی و بدون هیچ تجهیزات خاصی قابل استخراج هستند. اگر قصد استخراج ارز دیجیتال را دارید، در این مقاله شما را با برخی از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با کامپیوتر خانگی آشنا می‌کنیم.

فهرست مطالب

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج

اگر نمی‌خواهید از این دنیای پرسود عقب بمانید و یک فرصت خوب دیگر مثل بیت کوین را از دست دهید، می‌توانید ارزهای زیر را استخراج کنید:

1.   استخراج ارز دیجیتال مونرو (XMR) با لپ تاپ

یکی از بهترین ارزهای دیجیتال که امکان استخراج آن با CPU وجود دارد، رمزارز مونرو است. هر ارز دیجیتالی را نمی‌توان با CPU استخراج کرد و استفاده از CPU برای استخراج ارز دیجیتال، شرایط خاصی دارد. گاهی حتی برخی از ارزهایی که با CPU استخراج می‌شوند اصلا سودآور نیستند و سبب آسیب زدن به سیستم می‌شوند و ضرر مطلق هستند! اما اکثر کارشناسان در این حوزه، مونرو را یک استثنا می‌دانند.

اگر سیستمی با حداقل ۲۳ کیلوهش قدرت استخراج داشته باشید، به طور حدودی می‌توانید سالانه ۱۱ مونرو استخراج کنید. با توجه به قیمت مونرو که در حال حاضر چیزی حدودا ۱۸۰ دلار است، می‌توانید درآمد سالانه نسبتا خوبی با این ارز داشته باشید. البته هر چه قدرت هش سیستم تان بیشتر باشد، مونرو بیشتری را می‌توانید استخراج کنید. مونرو را در رتبه ۴۲ بهترین رمزارزهای جهان قرار داده اند.

2. استخراج ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE)

حتما تا به حال اسم دوج کوین به گوش تان خورده است. دوج کوین از زمانی که مورد توجه ایلان ماسک قرار گرفت، به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد و قیمت آن رشد زیادی داشت.

خبر خوب این است که برای استخراج ارز دیجیتال دوج کوین می‌توانید از CPU استفاده کنید. برای استخراج با CPU، باید نرم افزار CPU miner را دانلود کنید. البته این روش استخراج، سرعت پایینی دارد.

برای این که سرعت استخراج دوج کوین را افزایش دهید می‌توانید به جای CPU از کارت گرافیک (GPU) استفاده کنید. در این شرایط بهتر است از نرم افزارهای cgminer و cudaminer استفاده کنید. بهترین کارت گرافیک‌ها برای استخراج ارز دیجیتال، AMD و Nvidia هستند.

برای استخراج هر ارز دیجیتالی با کمک کامپیوتر، باید ابتدا یک کیف پول مناسب و امن را برای آن دانلود کنید. می‌توانید استخراج را به عنوان یک فرد انجام دهید. اما اگر در یک استخر ماینینگ ثبت نام کنید، قدرت پردازش و سرعت استخراج بیشتر، بازدهی بالاتر و سوددهی بیشتری را تجربه خواهید کرد. یکی از استخرهای ماینینگ مناسب برای دوج کوین، MultiPool است.

پس از استخراج دوج کوین نیز می‌توانید این ارز را در صرافی‌هایی نظیر OKEx و Binance معامله کنید.

3. استخراج ارز دیجیتال بایت کوین (BCN) با سیستم خانگی

بایت کوین، یک آلتکوین محبوب است که امکان استخراج آن در خانه و تنها با استفاده از کامپیوتر وجود دارد.

اگر چه امکان استخراج فردی بایت کوین وجود دارد، اما این نوع استخراج خیلی کند است و به علت پایین بودن سرعت ممکن است سوددهی قابل توجهی نداشته باشد. پس برای این که درآمدتان را افزایش دهید بهترین راه پیوستن به استخرهای ماینینگی است که از استخراج با CPU پشتیبانی می‌کنند. یکی از محبوب ترین این استخرها bytecoin-pool.org است. برای استخراج با CPU، باید یک نرم افزار استخراج سازگار نظیر xmrig را نیز دانلود کنید‌.

البته می‌توانید بایت کوین را با کارت گرافیک نیز استخراج کنید. برای استخراج با استفاده از کارت گرافیک نیز باید یک نرم افزار را دانلود کنید که با استخراج از طریق GPU سازگار است.

به طور کلی پروسه راه اندازی استخراج با GPU نسبت به CPU دشوارتر و پیچیده تر است. اما GPU سرعت استخراج و میزان کوین‌های استخراج شده را افزایش می‌دهد.

بعد از استخراج ارز دیجیتال بایت کوین، می‌توانید آن را در صرافی Poloniex و HitBTC معامله کنید.

4. استخراج ارز دیجیتال ریون کوین (RVN) با کامپیوتر

ریون کوین را یک شبکه بلاک چین می‌دانند که هدف آن انتقال دارایی‌ها از یک دارنده به دارنده دیگر است. این کوین با هدف برطرف کردن مشکلات سایر ارزهای دیجیتال طراحی شد. ریون کوین یک ارز منبع باز است که یکی از دلایل موفق بودن این ارز، طراحی جذاب آن است. این طراحی قادر است که در برابر فعالیت ASICها مقاومت کند.

همین ویژگی باعث شده که بیشتر شبکه، در اختیار ماینرهایی قرار بگیرد که با سیستم‌های خانگی به استخراج می‌پردازند. پس از استخراج ارز دیجیتال ریون می‌توانید آن را در صرافی‌هایی همچون OKEx، Binance و Huobi Global به فروش برسانید.

5. استخراج ارز دیجیتال بیم (BEAM) با کامپیوترهای ساده

ارز BEAM از استخراج با GPU پشتیبانی می‌کند. می‌توانید با چند مرحله ساده و تنها با کامپیوتر شخصی تان، پروژه ماینینگ تان را در این شبکه آغاز کنید.

برای شروع استخراج ارز دیجیتال بیم، ابتدا کیف پول رسمی BEAM را دانلود کنید. از آنجایی که این کیف پول از قدرت پردازش رایانه برای استخراج استفاده می‌کند ممکن است آنتی ویروس آن را یک برنامه مخرب تلقی کند و اجازه دانلود آن را ندهد. پس بهتر است برای جلوگیری از بروز این اتفاق، آنتی ویروس تان را خاموش کنید.

بعد از این که کیف پول را دانلود و نصب کردید، پروسه همگام سازی با بلاک چین آغاز می‌شود. پس از اتمام همگام سازی، می‌توانید ماینینگ را آغاز کنید.

برای آغاز ماینینگ، تنظیمات اولیه را پیکربندی کنید. در این مرحله باید روی گزینه Run Local Node کلیک کنید. نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که آدرس‌های موجود در شبکه بیم دارای یک تاریخ انقضاء هستند. به همین خاطر اگر توکنی را در یکی از آن‌ها نگهداری کنید، پس از اتمام انقضاء، توکن از بین می‌رود.

پس توصیه می‌کنیم برای این که یک آدرس دائمی ایجاد کنید به تب Receive در داشبورد برنامه بروید. سپس آدرس جدید را به نحوی تنظیم نمایید که هیچ وقت انقضای آن تمام نشود.

در آخر، پس از پایان پروسه استخراج می‌توانید BEAM را در Binance و Biyforex به فروش برسانید.

6. استخراج ارز دیجیتال ورت کوین (VTC) با سیستم خانگی

در سال ۲۰۱۴ ورت کوین به دنیای رمزارزها وارد شد و خیلی سریع توانست به گزینه ای محبوب برای ماینرهای کوچکی تبدیل شود که با دستگاه‌های خانگی به استخراج می‌پرداختند. سعی شده که در طراحی این کوین محبوب، اصول و آرمان‌های ساتوشی ناکاموتو (بنیانگذار بیت کوین) تحقق پیدا کنند. نحوه طراحی بلاک چین ورت کوین نیز کاملا حساب شده و با رعایت اصول امنیتی است و می‌تواند در برابر فعالیت آسیک ماینرها (ASIC) مقاومت خوبی داشته باشد.

الگوریتم ارز دیجیتال ورت کوین به نحوی است که قابلیت استخراج با CPU و GPU را دارد. نکته مثبت دیگر در خصوص این رمزارز، فرآیند ساده استخراج آن است. برای شروع استخراج کافیست تنها نرم افزار مخصوص ورت کوین را دانلود کرده و پروسه ماینینگ را آغاز کنید. پس از استخراج این رمزارز می‌توانید آن را در صرافی‌های مشهوری همچون Bittrex و UPBit معامله کنید.

7. استخراج ارز دیجیتال گرین (GRIN) در خانه

در ژانویه ۲۰۱۹ رمزارز گرین وارد بازار مالی کریپتو شد. هدف این رمزارز افزایش مقیاس پذیری و بهبود حریم خصوصی بود. بلاک چین گرین امنیت خوبی دارد و در برابر ASICها مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

البته توسعه دهندگان این رمزارز محبوب یک قدم فراتر رفته اند و با استفاده از یک هاردفوک، هر چند ماه یک بار میزان نفوذ ASICها را در شبکه کاهش می‌دهند.

این رمزارز نیز قابلیت استخراج توسط GPU و CPU را دارد، همین ویژگی آن را در لیست بهترین رمزارزهایی قرار داده که می‌توان آن‌ها را در خانه و با کامپیوتر شخصی استخراج کرد.

برای شروع استخراج ارز دیجیتال گرین کافیست بلاک چین گرین را از وبسایت رسمی دانلود کنید. بعد از این که نرم افزار را با بلاک چین همگام سازی کردید، باید نود (Node) را به کیف پول متصل کنید. استخراج این رمزارز نیازی به طی کردن مراحل پیچیده ندارد و با کمک همین برنامه می‌توانید کیف پول گرین را نیز پیکربندی و تنظیم نمایید.

نرم افزار باید روی Cuckaroo POW تنظیم شود که یک نسخه از شبکه گرین است و از استخراج با CPU پشتیبانی می‌کند. ارزهای گرین استخراج شده را می‌توانید از طریق صرافی‌های HitBTC و Bittrex به فروش برسانید.

بررسی نهایی

امروزه رمزارزهای دیجیتال به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند. خوشبختانه برخی از این رمزارزها را می‌توان در خانه و تنها با کمک کامپیوتر یا لپ تاپ استخراج کرد. در اینجا به پرسودترین رمزارزها برای استخراج اشاره کردیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402