آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال متاورس + نکات مهم و کاربردی

آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال متاورس + نکات مهم و کاربردی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر اطلاعات کمی در رابطه با دنیای کریپتوکارنسی داشته باشید، حتما تاکنون با نام متاورس روبرو شده‌اید. فضای متاورس دارای پروژه‌ها و ارزهای دیجیتال مخصوص به خود است. خرید ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر به میزان زیادی مورد توجه عموم قرار گرفته است.

متاورس هم که یک فضای جدید است، طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد زیادی در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. سوالی که ممکن است ذهن شما را مشغول کند این است که نحوه خرید ارز دیجیتال متاورس چگونه است و از چه صرافی‌هایی می‌توان آن را تهیه کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوالات بپردازیم.

فهرست مطالب

چگونه ارز دیجیتال متاورسی خریداری کنیم؟

آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال متاورس + نکات مهم و کاربردی

به روش‌های مستقیم یا غیرمستقیم می‌توانید در متاورس سرمایه‌گذاری نمایید. برای سرمایه‌گذاری صحیح در این حوزه، ابتدا بایستی بهترین ارزهای دیجیتال متاورس را شناسایی و سپس اقدام به خرید آن‌ها کنید. روش مستقیم به سه صورت خرید توکن، خرید NFT و خرید زمین قابل انجام است. در روش غیرمستقیم نیز می‌توانید سهام شرکت‌هایی مانند فیسبوک یا اپل که در حوزه متاورس فعال هستند را خریداری کنید.‌ برای خرید ارز متاورس باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در ابتدا باید یک کیف پول دیجیتال متناسب با رمز ارز مورد نظر ایجاد کنید.
  • در پلتفرم مورد نظر یک حساب کاربری باز کنید. برای این کار بهتر است به صرافی‌های معتبر مراجعه نمایید.
  • در مرحله بعد از تهیه ارز دیجیتال متاورس، باید NFT مورد نظر خود را انتخاب کنید و هزینه آن را پرداخت نمایید.

بهترین صرافی‌ها برای خرید ارز دیجیتال متاورس

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال خریداری نمایید و در بازار معامله کنید، پیش از هر چیز باید در یک صرافی ثبت نام کنید. صرافی‌هایی که به معامله ارز دیجیتال می‌پردازند به دو دسته صرافی‌های خارجی و صرافی‌های داخلی تقسیم‌بندی می‌شوند. صرافی‌های داخلی نمی‌توانند از همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی کنند و معمولا در مقایسه با صرافی‌های خارجی دارای امکانات کمتری هستند.  البته برای اینکه بتوانید ریال را به ارز دیجیتال تبدیل کنید، باید از صرافی‌های داخلی کمک بگیرید. در ادامه به بهترین صرافی‌های داخلی برای خرید ارز متاورس اشاره می‌کنیم:

صرافی نوبیتکس برای خرید ارز دیجیتال متاورس

یکی از بهترین صرافی‌ها برای تهیه ارز متاورس، صرافی نوبیتکس (Nobitex) است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس گردید. نوبیتکس قادر به پشتیبانی از ۳۰ ارز دیجیتال است و با کیف پول اختصاصی خود، کار کاربران را راحت کرده است. زمانی که ارز دیجیتال متاورس خریداری کردید، دیگر نیازی نیست که آن را به کیف پول دیگری انتقال دهید و کارمزد اضافی برای آن پرداخت کنید.

همچنین برای سرمایه‌گذاری در نوبیتکس، حداقل مبلغ مورد نیاز ۳۰۰ هزار تومان است. نوبیتکس از همه ارزهای دیجیتال مربوط به متاورس پشتیبانی نمی‌کند، اما سه ارز مهم آن یعنی مانا، سندباکس و اکسی اینفینیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که برای تهیه ارز متاورس باید کارمزد بیشتری بپردازید؛ چرا که این رمز ارزها را بر روی شبکه اتریوم بنا کرده‌اند که کارمزد معامله بالایی به دنبال خواهد داشت.

صرافی اوکی اکسچنج برای خرید ارز دیجیتال متاورس

صرافی اوکی اکسچنج (OK-EX.IO) نیز یکی از صرافی‌هایی است که می‌توانید خرید ارز متاورس را از آن انجام دهید. این صرافی کار خود را از سال ۱۳۹۶ شروع کرد و از طریق وب سایت و نسخه موبایل، خدمات خود را به کاربران ارائه داد. اوکی اکسچنج نیز همانند نوبیتکس برای راحتی کاربران، کیف پول اختصاصی قرار داده است. یکی از مزایای بزرگی که این صرافی دارد، پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته است. البته این صرافی نیز فقط از ارزهای متاورسی اکسی اینفینیتی، سند باکس و مانا پشتیبانی می‌کند.

آیا صرافی آبان تتر برای خرید ارز دیجیتال متاورسی مناسب است؟

آبان تتر (Abantether) نیز نوعی صرافی داخلی برای خرید ارز دیجیتال متاورس است که توسط برخی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد. علت نام‌گذاری این صرافی به این دلیل بود که در ابتدا فقط معامله ارز تتر را انجام می‌دادند، اما بعدها از معامله بسیاری دیگر از ارزها نیز پشتیبانی کردند. در حال حاضر امکان معامله ۲۵۰ ارز دیجیتال در این صرافی وجود دارد. نکته جالب این است که در صورتی که قصد خرید و معامله رمز ارز جدیدی را داشته باشید، آبان تتر سریعا آن را به لیست ارزهای موجود اضافه خواهد کرد.

این صرافی نیز مانند بسیاری دیگر از صرافی‌ها دارای کیف پول اختصاصی است. قابلیت دیگری که آبان تتر در اختیار شما قرار می‌دهد این است که می‌توانید برای معامله یک رمز ارز، قیمت خاصی تعیین نمایید و زمانی که قیمت آن به اندازه مورد نظر رسید، معامله شما انجام خواهد شد. از دیگر مزایای آن می‌توان به پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در کنار پاسخگویی حضوری اشاره کرد. آبان تتر از ارزهای متاورسی زیادی مانند تتا، رندر، موباکس، سوشی سواپ، انجین کوین، وکس و … پشتیبانی می‌کند.

آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال متاورس + نکات مهم و کاربردی

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال متاورس کدامند؟

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌هایی که در زمان خرید ارز متاورس به وجود می‌آید، انتخاب بهترین کیف پول برای نگهداری از آن است. در ادامه به بهترین کیف پول‌ها برای ارز متاورس اشاره می‌کنیم:

کیف پول متامسک برای خرید ارز دیجیتال متاورس

متامسک (MetaMask) توسط شرکت کانسنسیس تولید شده که یک شرکت نرم‌افزاری در زمینه تولید ابزارهای مربوط به اتریوم است. به راحتی و از طریق مرورگر خود می‌توانید به این کیف پول دسترسی پیدا کنید و در بازارچه‌های NFT گردش کنید. استفاده از والت متامسک راحت است و به کاربر این اجازه را می‌دهد تا قیمت‌های موجود در صرافی‌های غیرمتمرکز را مقایسه کند و مناسب‌ترین قیمت را انتخاب نماید.

علاوه بر این، کاربر می‌تواند از طریق MetaMask صرافی‌هایی که کارمزد پایین‌تری دریافت می‌کنند را پیدا کند. این والت در حالت پیش فرض تنها از متاورس‌هایی که بر روی بلاک چین اتریوم واقع شده‌اند پشتیبانی می‌کند؛ اما به صورت دستی نیز می‌توان برخی دیگر از رمز ارزها را به آن اضافه کرد.

کیف پول انجین و نگهداری ارزهای متاورسی

کیف پول انجین (Enjin Wallet) نیز یکی از کیف پول‌هایی است که می‌توان از آن برای نگهداری از ارز متاورس استفاده کرد. انجین والت به طور ایمن از مجموعه‌های NFT و دیگر ارزهای دیجیتال نگهداری می‌کند. یکی از دلایلی که این کیف پول توانسته است در میان کاربران به محبوبیت بالایی برسد، دسترسی راحت و آسان است. مزیت دیگری که دارد این است که نوعی رابط کاربری همه کاره ارائه می‌دهد و دسترسی شما به پروژه‌های پیشرو را امکان‌پذیر خواهد کرد. انجین والت مانند بسیاری دیگر از کیف پول‌های ارز دیجیتال متاورس، دارای مرورگر دی اپ است که کاربر را بطور مستقیم به بازارچه‌های خرید و فروش توکن و متاورس‌ها متصل می‌کند.

خرید ارز METAVERS به کمک کیف پول کوین بیس

یکی دیگر از کیف پول‌هایی که بعد از خرید ارز دیجیتال متاورس می‌توانید از آن استفاده کنید، کیف پول کوین بیس است. این کیف پول توسط برایان آرمسترانگ، موسس بزرگ‌ترین صرافی آمریکایی در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد. این والت به شما در انجام تراکنش‌های مربوط به NFTها، مدیریت توکن‌ها و نگهداری از دارایی‌های دنیای متاورس کمک می‌کند.

Coinbase Wallet مزایای زیادی دارد؛ برای مثال انتقال توکن در آن به آدرس عمومی نیاز ندارد، امنیت دارایی‌های دیجیتال شما را تامین می‌کند و استفاده از آن کاملا راحت است. از آنجایی که این کیف پول مرور اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را نیز برای شما فراهم می‌کند، برای اتصال به متاورس و نگهداری از ارزهای دیجیتال متاورسی گزینه مناسبی است.

آموزش نحوه خرید ارز دیجیتال متاورس + نکات مهم و کاربردی

بررسی نهایی: آیا خرید ارز دیجیتال متاورسی خوب است؟

دنیای دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است. ارز دیجیتال متاورس نیز یکی از مواردی است که در دنیای کریپتوکارنسی پبشرفت زیادی داشته است. افرادی که در زمینه سرمایه‌گذاری بر روی ارز متاورس فعالیت می‌کنند، متوجه شده‌اند که این فضا انتخاب بسیار مناسبی برای کسب سود خواهد بود.

در این مقاله سعی کردیم بهترین صرافی‌ها برای خرید ارز متاورس را معرفی کنیم و در کنار آن از برترین کیف پول‌ها نیز صحبت کنیم. هر چه سریع‌تر برای خرید این ارز باارزش اقدام کنید تا در زمان اندک به سود زیادی دست یابید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402