بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسوی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی می‌تواند نقش کلیدی در پروسه یادگیری شما ایفا کند. اگر به دنبال یادگیری زبان جدید هستید، با معرفی برترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه، همراه پلازا باشید.

اگر سری به گوگل‌پلی یا اپ‌استور بزنید با تعداد بسیار زیادی برنامه یادگیری زبان مواجه خواهید شد. هرکدام از این برنامه‌ها نیز قابلیت‌ها و امکانات زیادی را برای زبان آموزان ارائه می‌کنند و می‌توانند کمک بزرگی برای شما باشند. اما کدام یک از آن‌ها انتخاب بهتری هستند؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم با بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی آشنا شویم.

فهرست مطالب

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

شاید آسان‌ترین راه برای یادگرفتن یک زبان جدید، استفاده از اپلیکیشن‌های مخصوص این کار باشد. در این مطلب می‌توانید با چند نمونه از این برنامه‌ها آشنا شده و هرکدام که بهتر از همه پاسخگوی نیازهای شما بود را دانلود کنید.

1. Rosetta Stone؛ نرم افزار یادگیری زبان فرانسوی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

اپلیکیشن روزتا استون سال‌ها است که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های یادگیری زبان به‌حساب می‌آید. برنامه از 25 زبان مختلف از جمله فرانسوی پشتیبانی می‌کند. روش تدریس این برنامه نیز در نوع خود متفاوت است. شما از همان ابتدای کار با حالت‌های مختلف محاوره زبان آشنا می‌شوید و باید به صورت غریزی و با حدس زدن معنی لغات، فرایند یادگیری را شروع کنید. خبری از ترجمه کلمه به کلمه زبان مبدا به زبانی که بلد هستید، نیست.

برنامه دارای قابلیت تشخیص صدا و کلمات برای یادگیری نحوه تلفظ کلمات و بازی‌ها و چالش‌های مختلف است تا پروسه یادگیری خیلی تکراری و خسته کننده نشود. البته Rosetta Stone تنها در 3 روز اول رایگان است و سپس باید سالیانه 8 دلار پرداخت کنید.

2. Duolingo؛ اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی رایگان

اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی رایگان

از دید خیلی از کاربران، بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی از صفر برنامه Duolingo است. این اپلیکیشن از بیش از 43 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و تنها از شما می‌خواهد در هر روز 5 دقیقه برایش وقت صرف کنید. اما چیزی که این برنامه را از سایر اپلیکیشن‌ها متمایز کرده، شیوه آموزش آن است.

دوآلینگو بیشتر از همه بر آموزش زبان با استفاده از بازی‌های تعاملی تمرکز دارد و امکان شخصی‌سازی خود برنامه را نیز می‌دهد تا بتوانید شیوه آموزش را هرطور که دوست دارید تغییر دهید؛ به همین خاطر است که می‌توان آن را بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی برای کودکان هم به‌حساب آورد. این اپلیکیشن تمامی قسمت‌ها از خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را پوشش می‌دهد و مهمتر از همه کاملا رایگان است.

3. HelloTalk

برترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه

برنامه HelloTalk را شاید بتوان کاملترین نرم افزار آموزش زبان فرانسه به‌حساب آورد. با دانلود این برنامه شما می‌توانید مستقیما با افرادی که زبان مادریشان فرانسوی است ارتباط برقرار کرده و با کمک آن‌ها این زبان را یاد بگیرید. اپلیکیشن HelloTalk از بیش از 150 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و بیش از 30 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد.

برنامه از بسیاری جهات منحصر به فرد است. شما علاوه بر این که با صحبت کردن با یک فرد فرانسوی زبان او را یاد می‌گیرید، می‌توانید زبان فارسی را هم همزمان به او یاد دهید. هم می‌توانید به صورت متنی و هم تماس‌های صوتی و تصویری با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنید.

4. Busuu

برترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه

Busuu یک اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه برای آیفون و اندروید است که از 14 زبان مختلف از جمله فرانسوی پشتیبانی می‌کند. در زبان فرانسوی شما می‌توانید با گرامر، املای کلمات، صحبت کردن، نوشتن و خواندن آشنا شوید. برنامه از موضوعات متنوع و مختلفی برای آموزش استفاده می‌کند و دارای یک سیستم یادگیری ماشین است که امکان شخصی‌سازی دروس را برای کاربران فراهم می‌کند.

این برنامه همچنین امکان برقراری ارتباط کاربران با یکدیگر را هم دارد تا بتوانید با افراد فرانسوی ارتباط برقرار و سریع‌تر اشتباهات خود را برطرف کنید.

5. French by Nemo

برترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه

برنامه جامع یادگیری زبان Nemo، دارای برنامه‌های مختلفی برای 34 زبان مختلف است. برنامه آموزش زبان فرانسه از پایه برای گوشی آن‌ها نیز یکی از اپ‌های شاخصی است که می‌توانید مدنظر داشته باشید. برنامه رایگان است و این امکان را به‌شما می‌دهد تا بدون عجله و سر فرصت زبان فرانسوی را یاد بگیرید.

اپلیکیشن به‌صورت مداوم کلمات و عبارات جدید برای یادگیری در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید آن‌ها را به خاطر بسپارید. برنامه همچنین قادر به آنالیز صدای ضبط شده شما است تا بتواند ایراداتی که در تلفظ کلمات دارید را شناسایی کند.

6. French Today

برترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌تواند بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی برای iOS و اندروید باشد، French Today است. این برنامه خیلی به صورت رسمی و کتابی کار نمی‌کند و بیشتر تلاش دارد تا این زبان را به شکل محاوره‌ای و غیر رسمی که توسط مردم عادی استفاده می‌شود، یاد دهد. در این اپلیکیشن می‌توانید به بیش از 150 ساعت درس و کتاب صوتی دسترسی پیدا کنید. French Today علاوه بر اندروید و آیفون از طریق ویندوز هم قابل استفاده است.

7. Tandem؛ از برترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه

نرم افزار یادگیری زبان فرانسوی

برنامه Tandem شباهت زیادی به HelloTalk دارد و شما را با یک فرد فرانسوی متصل خواهد کرد تا با کمک او بتوانید زبان را به شکل پیشرفته‌تری یاد بگیرید. البته بهتر است که از قبل کمی دانش در مورد زبان فرانسه داشته باشید. به این ترتیب می‌توانید زبان را همراه با تلفظ درست کلمات، به‌صورت محاوره‌ای یاد بگیرید و اعتماد به نفس بیشتری هنگام صحبت کردن داشته باشید. اپلیکیشن همچنین دارای Audio Room است که در آن می‌توانید با تعداد کاربران بیشتری در مورد زبان فرانسه ارتباط برقرار و صحبت کنید. همچنین امکان تماس صوتی و تصویری از دیگر قابلیت‌های Tandem است.

8. Clozemaster

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

یکی از برترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه Clozemaster است. این برنامه هم تمرکز اصلی خود را به یاد دادن زبان از طریق بازی‌ها معطوف کرده است و لغات بسیار زیادی را برای یادگیری در اختیارتان قرار می‌دهد. برنامه این لغات را در محتوا به شما ارائه می‌کند تا بتوانید از آن‌ها در سایر سناریوها نیز استفاده کنید. البته شاید به خودی خود برای یادگیری کافی نباشد و بهتر است به عنوان یک برنامه تکمیلی در کنار اپلیکیشن‌هایی مثل دوآلینگو به آن نگاه کنید.

9. Memrise ؛ از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسوی

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

اپلیکیشن Memrise دارای دروس آنلاین است و بیشتر هم بر زبان محاوره تمرکز دارد. می‌توانید از طریق آن به صورت مجازی به شهرهای مختلف فرانسه بروید و با تماشای ویدیوهای مختلف با زبان و فرهنگ این کشور آشنا شوید. اپلیکیشن Memrise همچنین دارای ویدیوهایی است که در آن افراد مسلط به زبان انتخابی شما، کلمات مختلف را تلفظ می‌کنند و شما باید معنی کلمه را حدس بزنید.

10. Beelinguapp

برترین برنامه های یادگیری زبان فرانسه

یکی دیگر از برنامه‌هایی که می‌تواند بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی باشد، Beelinguapp است. این برنامه بیشتر از همه زبان را با خواندن به شما یاد می‌دهد. از طریق آن می‌توانید به داستان‌ها و کتاب‌های به زبان فرانسوی دسترسی پیدا کنید تا با خواندن‌ آن‌ها بتوانید مهارت زبانتان را ارتقا دهید. برنامه همچنین دارای کتاب‌های صوتی، ترانه‌ها و اخبار به زبان فرانسه است تا هرچه سریع‌تر بتوانید با لغات جدید آشنا شوید.

11. B-amooz

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسوی

یکی از معدود گزینه‌ها برای دانلود برنامه یادگیری زبان فرانسه به فارسی، اپلیکیشن B-amooz است. این برنامه علاوه بر فرانسه از انگلیسی و آلمانی هم پشتیبانی می‌کند و دارای بخش‌های جداگانه برای یادگیری لغات، گرامر، خواندن و شنیدن است. این اپلیکیشن همچنین دارای یک قسمت لایتنر است که از طریق آن می‌توانید لغات یادگرفته شده را طی فواصل زمانی از پیش تعیین شده، تکرار کنید تا آن‌ها را به خاطر بسپارید.

سخن پایانی

در این مطلب با بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان فرانسوی آشنا شدیم. با کمک این برنامه‌ها و کنار گذاشتن چندین دقیقه در هر روز، می‌توانید روزانه بیشتر و بیشتر با زبان فرانسه آشنا شوید و لغات و گرامر جدید یاد بگیرید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402