حرفه ای ترین، پولدار ترین و بهترین گیمر جهان را بشناسید

بهترین گیمر جهان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آرزوی بسیاری از گیمرها تبدیل شدن به یکی از بهترین گیمر های جهان است. در این مطلب فهرستی از پولدار ترین و بهترین گیمر جهان را معرفی خواهیم کرد. با پلازا همراه باشید.

شکی نیست که بازی‌های ویدیویی از جمله بهترین گزینه‌ها جهت گریز از روزمرگی و فعالیت‌های معمول هستند که در دنیای امروز همواره با آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم می‌کنیم. کیفیت بازی‌های ویدیویی در حال حاضر بهتر از هر زمان دیگری است و می‌توان گفت بسیاری از گیم‌ها تبدیل به «واقعیت دوم» ما شده‌اند.

در این میان افرادی نیز هستند که فراتر از این واقعیت دوم رفته و گیمینگ را تبدیل به واسطه‌ای جهت درآمدزایی کرده‌اند. این افراد معمولا با نام «گیمر های حرفه ای» شناخته می‌شوند و رقابت میان آن‌ها نیز همانند اغلب عرصه‌های دیگر تکنولوژی، روزبه‌روز بیشتر و تنگاتنگ‌تر می‌شود. بر همین اساس بر آن شدیم تا حرفه ای ترین گیمرهای جهان را شناسایی و در این مقاله برای شما معرفی کنیم. جا دارد اشاره کنیم که این افراد در عین حال پولدار ترین گیمرهای جهان نیز محسوب می‌شوند.

در ویدیوی زیر «پولدارترین گیمرهای حرفه ای دنیا» را بشناسید:

فهرست مطالب:

بهترین، حرفه ای ترین و پولدار ترین گیمرهای جهان

در ادامه با 14 تا از بهترین و پولدار ترین گیمرهای جهان در بین آقایان و اسم گیمر های معروف آشنا می‌شویم.

1. فلیکس کیلبرگ (Felix Kjellberg) ؛ بهترین گیمر جهان

گیمر های معروف دنیا

  • ملیت: سوئدی
  • میزان ثروت: 55 میلیون دلار

فلیکس کیلبرگ که با نام PewDewPie شناخته می‌شود، ثروتمندترین و بزرگترین گیمر جهان است. کل ثروت او چیزی در حدود 55 میلیون دلار است و با  حدود 111 میلیون نفر دنبال کننه، فلیکس همچنین از پرطرفدارین یوتیوبرها نیز محسوب می‌شود. او که از بهترین گیمر های جهان است، به مرور طرفداران زیادی پیدا کرد و موفقیتش را یک شبه به دست نیاورده است. او همچنین در سال 2022 اعلام کرد بر اساس قراردادی که با یوتیوب بسته است، از این به بعد وقت بیشتری برای استریم می‌گذارد.

2. تایلر بلوینس (Tyler Blevins)

بزرگترین گیمر جهان

  • ملیت: آمریکایی
  • میزان ثروت: 40 میلیون دلار

معرفی گیمر های معروف دنیا را با تایلر بلوینس که با نام نینجا شناخته می‌شود، ادامه می‌دهیم. میزان ثروت او حدود 40 میلیون دلار است و بدین ترتیب جایگاه دوم ثروتمندترین گیمرهای جهان را به خود اختصاص می‌دهد. او یک گیمر افسانه‌ای است که در دنیای گیمینگ همه از او حساب می‌برند و همچنین دوستش دارند. تایلر مهارت‌های خاصی دارد که به او کمک می‌کنند رقبایش را مانند یک نینجا شکست بدهد. یک نکته درباره نینجا که ممکن است علیه او استفاده شود، این است که او بیشتر از اینکه از بازی کردن پول دربیاورد، از استریمینگ درامد دارد. البته این را نیز باید در نظر گرفت که اگر او گیمر خوبی نبود، نمی‌توانست این همه طرفدار پیدا کند.

تایلر بخشی از ثروت خود را مدیون بازی فورت نایت است. البته او کمک زیادی به دیده شدن این بازی نیز داشت و در نهایت لباسی الهام‌گرفته از نینجا به این بازی اضافه شد.

3. مارک فیشباخ (Mark Fischbach)

معروف ترین گیمر جهان

  • ملیت: آمریکایی
  • میزان ثروت: 35 میلیون دلار

معرفی معروف ترین گیمر جهان را با مارک فیشباخ ادامه می‌دهیم. او با نام Markiplier شناخته می‌شود و ثروتی حدود 35 میلیون دلار دارد. کانال یوتیوب او نیز نزدیک به 35 میلیون دلار سابسکرایبر دارد. تنها درآمد او از یوتیوب حدود 14 میلیون دلار بوده است. او بیشتر با بازی‌های ترسناک و مستقل به یاد آورده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توانیم به Amnesia: The Dark Descent و Garry’s Mod اشاره کنیم.

4. دنیل میدلتون (Daniel Middleton) ؛ از بهترین گیمر های جهان

بهترین گیمر دنیا

  • ملیت: انگلیسی
  • میزان ثروت: 35 میلیون دلار

دنیل میدلتون که با نام DanTDM شناخته می‌شود نیز از معروف ترین گیمر های جهان محسوب می‌شود. او نیز همانند فیشباخ ثروتی 35 میلیون دلاری دارد. دنیل در کانال یوتیوبش درباره بازی‌های مختلف صحبت می‌کند اما اصل تمرکزش روی ماینکرافت است. او هم اکنون نزدیک به 27 میلیون سابسکرایبر دارد و در سال 2017 نیز پردرآمدترین یوتیوبر سال بود که چیزی حدود 16.5 میلیون دلار کسب کرده بود. جالب است بدانید او به عنوان یک گیمر جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده و حتی رکوردهایی نیز در گینس ثبت کرده. یکی از رکوردهای او مربوط به بیشترین تعداد بازدیدکننده برای یک ویدیوی ماینکرافت بود.

5. پرستون بلین ارسمنت (Preston Blaine Arsement)

معروف ترین گیمر های جهان

  • ملیت: آمریکایی
  • میزان ثروت: 20 میلیون دلار

در میان اسم گیمر های معروف خارجی، نام پرستون بلین ارسمنت نیز به چشم می‌خورد. او یکی از ثروتمندترین ویدیوگیمرهای جهان است که بخش قابل توجهی از درآمد خود را نیز از یوتیوب کسب می‌کند. ماینکرافت یکی از بازی‌هایی است که او درباره آن‌ها محتوا تولید می‌کند. بخشی از درآمد پرستون نیز از طریق به اشتراک گذاشتن سرورهای ماینکرافت با طرفداران و دریافت مبالغ مختلف است. او در بازی Roblox نیز فعالیت دارد.

6. نیز ایوان فانگ (Evang Fong) ؛ بهترین گیمر جهان

اسم گیمر های معروف خارجی

  • ملیت: کانادایی
  • میزان ثروت: 11.5 میلیون دلار

در فهرست بهترین گیمر دنیا، نام ایوان فانگ نیز به چشم می‌خورد. نام کانال یوتیوب او VanossGaming است. بسیاری از مواقع ایوان را با فلیکس کیلبرگ مقایسه می‌کنند چون شباهت‌هایی بین سبک بازی آن‌ها وجود دارد. البته ایوان در کانال یوتیوبش بیشتر روی تجهیزات گیمینگ برای بازی‌های مختلف تمرکز می‌کند.

7. پیتر دگر (Peter Dager)

ثروتمندترین گیمرهای جهان

  • ملیت: آمریکایی
  • میزان ثروت: 5 میلیون دلار

پیتر دگر (Peter Dager) نیز از بهترین گیمر های جهان است که با نام مستعار ppd یا Peterpandam نیز شناخته می‌شود. پیتر تا کنون در 96 تورنمنت مختلف شرکت کرده است.

او هم اکنون مربی تیم Alliance است اما قبلا یکی دیگر از اعضای تیم Evil Geniuses محسوب می‌شد و به صورت تخصصی در رشته دوتا 2 فعالیت می‌کند. قبل از این نیز پیتر برای تیم‌هایی همانند WanteD، تیم Stay Free و Super Strong Dinosaurs نیز بازی کرده است. علاوه بر این‌ها، او در مسابقه Electronic Sports Prime موفق به کسب جایزه Shock Therapy Cup شده و در مسابقات بین المللی 2014 و ESL One New York 2014 نیز به پیروزی رسیده است. از آن موقع تا کنون پیتر دگر به عنوان یک گیمر حرفه‌ای بین‌المللی، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

8. کورتیس لینگ (Kurtis Ling) ؛ از بهترین گیمر های جهان

بهترین گیمر جهان ایرانی

  • ملیت: کانادایی
  • میزان ثروت: 5 میلیون دلار

هشتمین گیمر در فهرست پولدار ترین گیمرهای جهان، کورتیس لینگ (Kurtis Ling) نام دارد که با نام مستعار Aui_2000 نیز شناخته می‌شود. کورتیس تاکنون در 86 تورنمنت مختلف شرکت کرده است و یک گیمر کانادایی حرفه‌ای در رشته دوتا 2 محسوب می‌شود. او با 30 سال سن، در فهرست گیمرهای پولدار قرار گرفته است.

لینگ موفق شده است که در تورنمنت بین‌المللی 2016، حدود 2 میلیون دلار آمریکا درآمد کسب کند. همچنین جا دارد اشاره کنیم که قبل از این او برای تیم‌هایی همانند تیم Speed. Int، تیم Team Dignitas، تیم PotM Bottom و تیم Evil Geniuses بازی کرده اما در حال حاضر عضو گروه Team NP است. کورتیس تاکنون 6 عنوان قهرمانی در مسابقاتی همانند MLG Championship Columbus، مسابقات Dota 2 Asia Championship 2015 و مسابقات Dota Pit League Sea 3 را کسب کرده است.

9. ساحیل آرورا (Saahil Arora) ؛ از بهترین گیمر های جهان

بهترین گیمر جهان

  • ملیت: آمریکایی
  • میزان ثروت: 3 میلیون دلار

به یکی دیگر از افراد در فهرست پولدار ترین و حرفه ای ترین گیمر های جهان رسیدیم. ساحیل آرورا (Saahil Arora) که با نام مستعار UNIVeRsE نیز شناخته می‌شود تاکنون در 75 تورنمنت مختلف شرکت کرده است و اصالتا هندی است. او از اعضای دیگر تیم EG محسوب می‌شود و عنوان پولدار ترین گیمر جهان را دارد. ساحیل از اعضای Kingdom squad محسوب می‌شد و به همراه کلینتون لومیس که در این مقاله او را نیز معرفی می‌کنیم، در این تیم فعالیت می‌کرد.

ساحیل در مسابقات بین‌المللی 2011 نیز حضور داشت و نهایتا در سال 2012 موفق به کسب درآمد 1.6 میلیون دلاری شد. پس از آن او در تورنمنت‌های زیادی در کشورهای مختلف شرکت کرد و به مرور، اعتبارش به عنوان معروف ترین گیمر جهان افزایش پیدا کرد و درآمد سالیانه‌اش نیز به 2.7 میلیون دلار آمریکا رسید. جا دارد اشاره کنیم قبل از این، او برای تیم‌هایی همانند Gosu eSports، تیم Quantic Gaming و Team Secret نیز بازی کرده است.

10. کلینتون لومیس (Clinton Loomis)

بهترین گیمر های جهان

  • ملیت: آمریکایی
  • درآمد سالیانه: 1.7 میلیون دلار

گیمر دهم که در فهرست پولدار ترین گیمرهای جهان می‌خواهیم برایتان معرفی کنیم کلینتون لومیس (Clinton Loomis) نام دارد که با نام مستعار Fear نیز شناخته می‌شود و جزو قوی ترین گیمر جهان به حساب می‌آید. لومیس تا کنون در 44 تورنمنت مختلف شرکت داشته است. جا دارد بگوییم او به همراه سمیل حسن از اعضای دیگر تیم EG محسوب می‌شود که به شکل تخصصی در رشته دوتا 2 فعالیت می‌کنند. علاوه بر این کلینتون موفق شده است جایزه بین‌المللی سال 2012 را که بزرگترین تورنمنت بین‌المللی دوتا 2 به حساب می‌آید را از آن خود کند؛ او فقط از طریق همین رویداد حدود 1.3 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

به غیر از موارد گفته شده، لومیس برای تیم‌هایی همانند تیم PluG Pullers Inc، تیم Online Kingdom و تیم Complexity Gaming نیز بازی کرده است و در حال حاضر یکی از مهمترین گیمرهای جهان شناخته می‌شود. کلینتون لومیس در سال 2014 وظیفه آماده‌کردن تیم EG برای رقابت‌های بین‌المللی 2014 و ESL One Frankfurt 2014  را برعهده داشت. او تاکنون موفق به اخذ 6 عنوان قهرمانی و جوایز دیگر نیز شده است.

11. سمیل حسن (Sumail Hassan) ؛ از بهترین گیمر های جهان

گیمر های معروف دنیا

  • ملیت: پاکستانی
  • درآمد سالیانه: 1.6 میلیون دلار

عضو یازدهم فهرست پولدار ترین گیمر های دنیا سمیل حسن (Sumail Hassan) نام دارد که با لقب Suma1L هم شناخته می‌شود با توجه به سن و سالش، پر درآمد ترین گیمر جهان محسوب می‌شود. سمیل متولد سال 1999 است که هم اکنون برای تیم Nigma Galaxy بازی می‌کند. او یکی از حرفه‌ ای ترین گیمر های بازی دوتا 2 محسوب می‌شود که قبل از این برای تیم‌هایی همانند Evil Geniuses (قهرمان مسابقات دوتا 2 آسیا در شهر شانگهای در سال 2015) بازی کرده است. علاوه بر آن، سمیل در تورنمنت‌های مختلف به عنوان عضوی از تیم‌هایی همانند تیم UNiVeRsE، تیم Fear و تیم Aui_2000 حضور داشته و موفق به کسب قهرمانی بین‌المللی در سال 2015 شده است. در سال 2015 درآمد سمیل به 2 میلیون دلار آمریکا رسید.

12. ژانگ مو پان (Zhang “Mu” Pan)

بزرگترین گیمر جهان

  • ملیت: چینی
  • میزان ثروت: 1.2 میلیون دلار

رتبه دوازدهم در فهرست پولدار ترین و بهترین گیمرهای جهان به ژانگ مو پان تعلق دارد که از طریق مهارتش در بازی دوتا 2 (Dota 2) به شهرت رسیده است. ژانگ مو پان تا کنون در بیش از 37 تورنمنت جهانی شرکت داشته است و در سال 2015 موفق شد بیش از 1 میلیون دلار از طریق شرکت در بیش از 5 تورنمنت مرتبط با بازی دوتا 2 درآمد کسب کند. جالب است بدانید مو پان علاوه بر بازی دوتا 2، در میان طرفداران بازی Dota: Allstars نیز شهرت زیادی دارد. نکته جالب دیگر در مورد این گیمر محبوب آن است که او بر خلاف برخی از گیمرهای دیگر در هیچ تیمی عضو نبوده و ترجیح می‌دهد به شکل انفرادی بازی کند.

13. وانگ سان‌شنگ ژائوهوی (Wang “SanSheng” Zhaohui)

معروف ترین گیمر جهان

  • ملیت: چینی
  • میزان ثروت: 1.2 میلیون دلار

در رتبه سیزدهم فهرست پولدارترین گیمر های جهان، وانگ سان‌شنگ ژائوهوی (Wang “SanSheng” Zhaohui) قرار دارد. ژائوهوی تاکنون در بیش از 45 تورنمنت جهانی شرکت کرده است و سال‌ها‌ست که از بهترین گیمر های دنیا در بازی های دوتا 2 (Dota 2) و Dota: All-Stars محسوب می‌شود. ژائوهوی در  سال 2015 حدود 1 میلیون دلار و در سال 2016 حدود 377 هزار دلار تنها از طریق بازی دوتا 2 درآمد داشته است. علاوه بر این‌ها، این گیمر چینی موفق به کسب درآمد مازاد از طریق اسپانسرها و منابع دیگر نیز در طی تورنتمت‌های اخیر شده است. ژائوهوی با سبک بازی انعطاف‌پذیر و همچنین عملکرد عالی خود در هر بازی شناخته می‌شود.

14. ژانگ نینگ (Zhang Ning) ؛ از بهترین گیمر های جهان

بهترین گیمر دنیا

  • ملیت: چینی
  • میزان ثروت: بین 1 الی 5 میلیون دلار

چهاردهمین عضو فهرست پولدار ترین گیمرهای جهان ژانگ نینگ (Zhang Ning) نام دارد که با نام مستعار Xiao8 نیز شناخته می‌شود و یکی از گیمر های برتر دنیاست. ژانگ نینگ تا کنون در 44 تورنمنت بین‌المللی شرکت داشته و لیدر تیم PSG.LGD محسوب می‌شود؛ تیمی که در مسابقات نهایی TI4 بازی دوتا 2، پیروزی را از آن خود کرد. علاوه بر آن، نینگ برای تیم‌هایی همانند LGD نیز بازی کرده است. جا دارد بگوییم تیم ژانگ نینگ در گذشته با قرارداد 6 میلیون دلاری به مسابقات Invictus Gaming پیوست که نتیجه‌ آن به فاجعه ختم شد. در حال حاضر و به کمک هم‌تیمی‌هایش نینگ قادر است سالیانه بیشتر از 1 میلیون دلار آمریکا درآمد کسب کند.

بهترین و پردرآمدترین گیمرهای زن دنیا

در ابتدا به معرفی برترین و پردرآمدترین گیمرهای زن دنیا خواهیم پرداخت.

5. سارا لو (Sarah Lou)

معروف ترین گیمر های جهان

  • نام درون بازی: سارا لو | Sarah Lou
  • نام اصلی: سارا هریسون |  Sarah Harrison
  • سال تولد: مشخص نیست
  • کشور: بریتانیا
  • درآمد کلی: 50 هزار دلار

سارا لو یک گیمر حرفه‌ای بریتانایی است که از انگلستان آمده. برخلاف بسیاری از گیمرهای قبل از او، تخصصش در بازی‌های مبارزه‌ای است. سارا در اولین تورنومنت خود پیروز شد و توانست اعتبار زیادی را برای خود کسب کند. او در سال 2008 در مسابقات قهرمانی فصل که با بازی Dead or Alive 4 انجام می‌شد شرکت کرد و با هم‌تیمی دیگر خود Messy ، تیم Birmingham Salvo را تشکیل داد و برنده شد و توانست به یکی از پردرآمدترین گیمرهای زن دنیا تبدیل شود.

4. کاسومی چان (Kasumi Chan)

اسم گیمر های معروف خارجی

  • نام درون بازی: کاسومی چان | Kasumi Chan
  • نام اصلی: مارجری بارتل | Marjorie Bartell
  • سال تولد: مشخص نیست
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • درآمد کلی: 55 هزار دلار

کاسومی چان را می‌توان یکی از سه گیمر برتر آمریکا در بین زنان نامید. او فقط در 2 تورنومنت شرکت کرد و با پیروزی در آن‌ها توانسته اکنون در رتبه چهارم این لیست قرار بگیرد. در سال 2006، او توانست در مسابقات قهرمانی فصل که با بازی Dead or Alive 4 انجام می‌شد مقام دوم را سانفرانسیسکو کسب کند. کاسومی چان در آن سال مقام اول را به رقیب آمریکایی خود باخت اما در سال 2007 بار دیگر در مسابقات شرکت کرد و اینبار توانست رتبه اول را از آن خود کند. نکته جالبی که درمورد او وجود دارد، دو بار شرکت کردن در مسابقات، پیشرفت فوق العاده طی همین دو مسابقه و تبدیل شدن به یکی از پردرآمدترین گیمرهای زن دنیا است.

3. ریکی اورتیز (Ricki Ortiz)

ثروتمندترین گیمرهای جهان

  • نام درون بازی: ریکی اورتیز | Ricki Ortiz
  • نام اصلی: ریکی سوفی اورتیز | Ricki Sophie Ortiz
  • تولد: 12 دسامبر 1982
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • درآمد کلی: 80 هزار دلار

دومین نفر از لیست “سه گیمر برتر آمریکایی در بین زنان” به ریکی اورتیز می‌رسد که از سال 2003، رقابت خود را در بخش مبارزه‌ای آغاز کرده است. او تراجنسیتی یا ترنسجندر است و در سال 2014 جنسیت خود را به عنوان زن معرفی کرد. اورتیز که در 61 تورنمنت واقعاً هیجان انگیز شرکت کرده بود، اولین بار در سال 2003 در مسابقات Evolution Championship Series (مارول در برابر کپکام 2) در پومونا، کالیفرنیا، شهرت پیدا کرد. او در آن سال، مقام دوم را پس از جاستین وونگ بدست آورد. طی این مدت نیز در مسابقات بسیاری شرکت کرد و توانست مقام‌های دوم یا اول را کسب کند، اما درخشش اصلی و دوباره او در سال 2016 در مسابقات Capcom Cup بود که وی را تبدیل به یکی از بهترین گیمر های جهان کرد.

2. میستیک (Mystik) ؛ از بهترین گیمر های جهان

بهترین گیمر جهان ایرانی

  • نام درون بازی: میستیک | Mystik
  • نام اصلی: کاترین گان | Katherine Gunn
  • سال تولد: 20 آوریل 1988
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • درآمد کلی: 122 هزار دلار

آخرین نفر از لیست “سه گیمر برتر آمریکایی در بین زنان” نیز به میستیک می‌رسد. در اینجا دوباره کسی را داریم که فقط در چند تورنمنت در مقایسه با رقیبانش شرکت کرده و توانسته به یکی از پردرآمدترین گیمرهای زن دنیا تبدیل شود. دوره فعالیت وی در سالهای 2007 ، 2008 و 2010 بود. در سال 2007 او برای اولین بار در تورنومنت‌ها شرکت کرد که مسابقات قهرمانی فصل بازی Dead or Alive 4 بود که رتبه دوم را کسب کرد.

میستیک برای بار دوم در سال 2008 در مسابقات شرکت کرد اما این بار مقام سوم را آورد. (همان زمانی که سارا لو و هم‌تیمی‌اش Messy جایزه نفر اول را برنده شدند). البته که میستیک دست از تلاش نکشید و در سال 2010 با بازی Halo: Reach شرکت کرد و توانست به رتبه اول برسد و به یکی از بهترین گیمرهای زن جهان تبدیل شود.

1. اسکارلت (Scarlett)

بهترین گیمر جهان

  • نام درون بازی: اسکارلت | Scarlett
  • نام اصلی: ساشا هاستین | Sasha Hostyn
  • سال تولد: 14 دسامبر 1993
  • کشور: کانادا
  • درآمد کلی: 296 هزار دلار

یکی از حرفه ای ترین گیمر های زن جهان که اهل کاناداست، با نام مستعار اسکارلت، رتبه اول را در لیست پولدار ترین گیمرهای زن جهان دارد. برخلاف سایر افراد حاضر در این لیست، اسکارلت با بازی Starcraft II مسابقه می‌دهد و شخصیت تخصصی او نیز Zerg است. همانطور که ما گیمرها می‌دانیم، StraCraft یک بازی دیوانه‌وار رقابتی است و اسکارلت هر زمان که مسابقه می‌داد، بطور کامل بر بازی مسلط بود. پیروزی‌ای که او در کره جنوبی کسب کرد، شاید چشمگیرترین موفقیت در بین حرفه ای ترین گیمر های زن جهان ، بلکه حرفه‌ای‌ترین و معروف ترین گیمر های دنیا محسوب بشود.

در سال 2012 ، اسکارلت در مسابقات “Sponsor Me!” شرکت کرد و برنده شد. این تورنومنت آنلاین مخصوص گیمرهای آماتوری است که اسپانسر یا تیمر ندارند و به دنبال آن می‌گردند. با برنده شدن در آن تورنمنت، یک سفر به IPL 4 در لاس وگاس که تمام هزینه آن بر عهده اسپانسر بود دریافت کرد، جایی که در مسابقات مقدماتی آزاد عملکرد چشمگیری داشت. اگر برایتان سوال است که در بین زنان بهترین گیمر جهان کیست ، پاسخ‌تان را یافته‌اید.

سایر پردرآمدترین گیمرهای زن دنیا

لیست پردرآمدترین گیمرهای زن دنیا از رتبه 20 تا 6 را نیز می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید و با گیمر های معروف جهان در بین زنان آشنا شوید.

نام مستعارنام اصلیملیتدرآمد
AileyAlyona Bordukovaروسیه22 هزار و 580 دلار
Nast1aAnastasiya Evdokinaروسیه23 هزار و 515 دلار
FemStephStephanieایالات متحده آمریکا23 هزار و 875 دلار
AnnialisDebاندونزی23 هزار و 950 دلار
CandyAlyona Kuvaevaروسیه26 هزار و 952 دلار
xchocobarsJanet Roseکانادا28 هزار و 350 دلار
julianoJulia Kiranسوئد28 هزار و 633 دلار
missharveyStephanie Harveyکانادا29 هزار و 496 دلار
GLHuiHuiChen, YuYanچین30 هزار دلار
potterChristine Chiایالات متحده آمریکا30 هزار و 295 دلار
BaiZeWang, Xinyuچین30 هزار و 312 دلار
zAAzZainab Turkieسوئد23 هزار 900 دلار
Ant1kaAnna Ananikovaروسیه33 هزار و 958 دلار
KittyPlaysKristenکانادا38 هزار و 700 دلار
vilgaKsenia Klyuenkovaروسیه43 هزار و 698 دلار

سخن پایانی

بطور کلی در این مطلب ثروتمندترین گیمر های جهان و پر درآمد ترین گیمر های زن جهان را برایتان معرفی کردیم و اگر تا کنون در مورد درآمد حرفه ای ترین گیمر های جهان تخمین‌های مختلفی می‌زدید، این مقاله تصوری کلی از میزان درآمد این گیمرها را برای شما مشخص کرده است. درآمد این گیمرها از طریق اسپانسرها تامین شده و از بازی‌هایی که انجام می‌دهند می‌توان به بازی Dota 2، بازی Gran Turismo 6، بازی Gran Turismo 5، بازی Counter-Strike و بسیاری از عناوین دیگر اشاره کرد.

علاوه بر این، از زمان رونق گرفتن گوشی‌های هوشمند و به روی کار آمدن گیمینگ موبایل، بازیکن‌های جدیدی نیز به این عرصه معرفی شده‌اند و با توجه به رشد روزافزون گیمینگ موبایل، در آینده می‌توانیم شاهد حضور گیمرهای موبایل نیز در فهرست‌هایی همانند فهرست بالا باشیم. با روند صعودی صنعت گیمینگ و آمدن تکنولوژی‌های جدیدتر، حرفه‌ای بودن در این عرصه برای بسیاری از افراد ملموس‌تر شده است. نهایتا امیدواریم این روند همچنان ادامه پیدا کرده و شمار بازی گیمر های حرفه ای در سبک‌های مختلف بیشتر شود.

نظر شما در مورد فهرست پولدار ترین گیمرهای جهان چیست؟ به نظرتان بهترین گیمر جهان ایرانی کیست؟ نظرات خود را می‌توانید از طریق بخش کامنت‌های سایت با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
سیب
.
24 تیر 1401، 15:43
پاسخ
0
1
جای فرگ freg که کالاف میزنی خالیه با نارکو اینا کجان پس
avatar
قلی قلی زاده
.
21 فروردین 1401، 12:17
پاسخ
0
5
ببین کیا به کجا. رسیدن :-( منم تازه کارم منم تو آپارات و یوتیوب فعالیت دارم
avatar
tumbax
.
01 مرداد 1400، 23:15
پاسخ
0
0
پس پیودی پای چی
avatar
کارن گودرزی
.
28 مرداد 1402، 23:39
پاسخ
0
0
@tumbax
احمق اولی پیودی پای
avatar
پارسا
.
19 شهریور 1399، 13:42
پاسخ
16
6
پس اسم من کو؟؟؟؟!!!!!
avatar
1powria
.
12 مهر 1399، 17:09
پاسخ
1
11
@پارسا
شرطی بزنیم ببنیم کی بهترع؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402