بهترین فیلم ها و سریال های لی جونگ سوک (Lee Jong-suk) | بازیگر پرطرفدار کره جنوبی

سریال های لی جونگ سوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

لی جونگ سوک یکی از مشهورترین بازیگران کره‌ای است که طرفداران زیادی دارد. در این مقاله بهترین سریال ها و فیلم‌های لی جونگ سوک را که باعث درخشش این بازیگر شده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم.

فکر می‌کنید بهترین سریال هایی که لی جونگ سوک بازی کرده است کدام عناوین هستند؟ لی جونگ سوک جوایز و افتخارات زیادی را در کارنامه خود دارد. این هنرپیشه در سال 2010 با سریال (ملکه دادستان) اولین تجربه بازی خود را رقم زد. موفقیت بزرگ خود را با سریال (مدرسه 2013) به‌دست آورد و در سال 2012 جایزه بهترین بازیگر جدید را برای همان درام دریافت کرد. بیایید برترین سریالهای لی جونگ سوک را مرور کنیم و آن‌هایی که تماشایشان را از دست داده‌ایم، ببینیم! جالب است بدانید که بیشتر سریال های Lee Jongsuk از شبکه SBS پخش شده است. شاید SBS خوش‌شانس بوده و یا شاید می‌داند بینندگان چه چیزی را می‌خواهند ببینند. در این مقاله از پلازا لیست سریال های کره ای لی جونگ سوک تا به امروز را برایتان آماده شده است. در انتها نیز مروری بر آثار سینمایی لی جونگ سوک خواهیم داشت.

فهرست مطالب:

لیست سریال های لی جونگ سوک

لی جونگ سوک در 8 مارس 2019 برای خدمت سربازی رفت و در 2 ژانویه 2021 مرخص شد. طرفداران از پایان خدمت سربازی او خوشحال و خرسند شدند و این بازیگر کره‌ای با پروژه‌های کاملاً جدید باز گشته است. فیلم جدید لی جونگ سوک “دسیبل” قرار است در نوامبر 2022 اکران شود. طرفداران مشتاقانه منتظر فیلم و سریال‌های جدید او هستند. البته امسال سریال جدید لی جونگ سوک در کنار یونا با نام “دهان گشاد” یا “دهن لق” پخش شد و طرفداران او را حسابی شگفت‌زده کرد. برای آشنایی با سریال‌های کره ای 2022 می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید. برای بررسی اسامی سریال های لی جونگ سوک و نگاهی به خلاصه داستان هرکدام همراه ما بمانید.

1. سریال دهن لق – Big Mouth ؛ از جدیدترین سریال لی جونگ سوک

نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردانان: اوه چونگ-هوان (Oh Chung-hwan)، به هیون-جین (Bae Hyun-jin)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8
  • سایر بازیگران: یونا، کیم جو-هون

معرفی نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی جونگ سوک را با جدیدترین سریال او آغاز می‌کنیم. سریال دهن گشاد یا دهن لق از سریال های لی جونگ سوک 2022 است. این سریال خشن، نوآر، حقوقی و جنایی داستان وکیل ناکارآمدی را روایت می‌کند که درگیر یک پرونده قتل می‌شود. او برای اینکه بتواند خود را نجات دهد و از خانواده‌اش محافظت کند، بررسی توطئه‌ای بزرگ که در میان طبقه اشراف در جریان است را آغاز می‌کند. اگر از طرفداران لی جونگ سوک هستید و هنوز این عنوان از بهترین سریال های لی جونگ سوک را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر سراغش بروید. پخش این سریال جدید لی جونگ سوک از جولای 2022 آغاز شد و در سپتامبر این سال به اتمام رسید.

2. سریال عشق یک کتابچه راهنما است – Romance Is a Bonus Book

فیلم‌های لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: لی جونگ هیو (Lee Jeong-hyo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8
  • سایر بازیگران: لی نا یونگ، جونگ یو جین

در سریال Romance Is a Bonus Book لی جونگ سوک در نقش چا یون هو، نویسنده‌ای موفق و خوش‌تیپ که اتفاقاً جوان‌ترین سردبیر شرکت انتشاراتی خود نیز هست بازی می‌کند. زندگی بی نقص او وقتی درگیر مشکلات دوست دوران کودکی‌اش کانگ دان یی می‌شود، مادری مطلقه و مجرد که در تلاش برای یافتن یک شغل است، تغییر می‌کند. سریال عشق یک کتابچه راهنما آخرین سریال این بازیگر قبل از رفتن به سربازی بود و بخاطر داستانی گرم و گیرا و حضور شخصیت‌هایی دوست داشتنی که هرکدام دغدغه‌های خود را درباره‌ی کتاب‌ها دارند، تبدیل به یکی از بهترین سریال های لی جونگ سوک و لی نا یونگ شده است.

همچنین بخوانید :

3. سریال آهنگ مرگ – Hymn of Death ؛ از نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی جونگ سوک

فیلم های سینمایی با حضور لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: پارک سو جین (Park Soo-jin)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6
  • سایر بازیگران: شین هی سان، لی جی هون

در ادامه معرفی سریال ها و فیلم‌های لی جونگ سوک به سریال Hymn of Death می‌رسیم که داستان غم‌انگیز و واقعی کیم وو جین، نمایشنامه نویس متاهلی را بازسازی می‌کند که عاشق اولین خواننده حرفه‌ای سوپرانوی چوسون، یون شیم دیوک، می‌شود. این سریال کوتاه بخاطر بازی کم‌نظیر شین هه سان در کنار لی جونگ سوک مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. به همین دلیل نام سریال آهنگ مرگ در میان برترین سریالهای لی جونگ سوک قرار دارد.

4. سریال وقتی تو خواب بودی – While You Were Sleeping ؛ از بهترین سریال های لی جونگ سوک

سریال هایی که لی جونگ سوک بازی کرده

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: اوه چونگ هوان (Oh Choong-hwan)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3
  • سایر بازیگران: بائه سوزی، جونگ هه این

نام هونگ جو (سوزی) زن جوانی است که توانایی عجیبی در دیدن وقایع آینده از طریق رویاهایش دارد. با این حال، اکثر آنها به‌جای امیدواری، تاسف‌آور هستند. هونگ جو تلاش می‌کند با کمک دادستان تازه‌کار جونگ جه چان، که توسط جونگ سوک به تصویر کشیده شده‌است، و افسر پلیس هان وو تاک ( جونگ هه این) و پیدا کردن سرنخ‌های بیشتر از وقوع اتفاقاتی که در خواب می‌بیند جلوگیری کند. این سه نفر با هم همکاری می‌کنند تا از پیشگویی‌های بصری هونگ جو جلوگیری کنند، اما آیا این امکان پذیر است؟

سریال وقتی تو خواب بودی یکی از زیباترین سریال های عاشقانه لی جونگ سوک است و یک درام عالی است که ارزش دیدن دارد. این سریال از نظرات منتقدین نیز امتیاز بالایی دریافت کرد و لی جونگ سوک جایزه بهترین بازیگر مرد (سریال‌های چهارشنبه و پنجشنبه) و جایزه بهترین زوج با یائه سوزی را برای بازی در این سریال دریافت کرد.

5. سریال دبلیو: دو جهان – W: Two Worlds Apart

فیلم هایی که لی جونگ سوک بازی کرده

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: جونگ ده یون (Jung Dae-yoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • سایر بازیگران: هان هیو جو، لی ته هوان

اوه سونگ مو نویسنده یک سریال وبتون محبوب و موفق با عنوان دبلیو است. پس از ناپدید شدن اسرارآمیز او، دخترش اوه یون جو به استودیوی او می‌رود تا ناپدید شدن او را بررسی کند. در حین انجام این کار، او به معنای واقعی کلمه وارد دنیای وبتون می‌شود، جایی که با کانگ چول ملاقات می‌کند، و در معرض مشکلات قهرمان داستان قرار می‌گیرد. اگر سریال های لی جونگ سوک و هان هیو جو را تماشا کرده‌اید اما سریال فانتزی دبلیو را ندیده‌اید، تماشایش را از دست ندهید. این سریال بدون شک یکی از بهترین سریال های رمانتیک که لی جونگ سوک بازی کرده، محسوب می‌شود.

سریال Kdrama W: Two Worlds Apart 2016 در شبکه MBC پخش شد و یکی از پر سروصدا ترین درام‌های سال بود. راستش را بخواهید این درام در نیمه اول خوب بود، اما نیمه دومش بسیار ضعیف بود. نمی‌توان بازیگران را سرزنش کرد، اما نویسندگان شلخته مسئول این آشفتگی هستند. با این وجود، W: Two Worlds Apart به خاطر بازی لی جونگ سوک و هان هیو جو، حداقل برای یک بار تماشای آن ضروری است. داستان در داخل یک جهان وبتونی اتفاق می‌افتد و نویسنده به نوعی اشتباه کرد و همه شروع به زندگی در آن وبتون کردند. بازی لی جونگ سوک شگفت انگیز بود. او چندین جایزه برای سریال کره ای دبلیو دریافت کرد و واقعا هم شایسته آن است! درمیان سریال های با بازی لی جونگ سوک شاید دبلیو معروف‌ترین آن‌ها باشد.

6. سریال پینوکیو – Pinocchio

نمایش‌های تلویزیونی با حضور جونگ سو-مین

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: جو سو وون (Jo Soo-won)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • سایر بازیگران: پارک شین هه، کیم یانگ کوانگ

در ادامه معرفی فیلم های لی جونگ سوک و پارک شین هه به سریال پینوکیو می‌رسیم. پس از اینکه یک گزارش خبری گمراه کننده خانواده‌اش را به هم می‌ریزد، چوی دال پو حین بزرگ شدن تصمیم می‌گیرد تا یک خبرنگار شود تا بی گناهی خانواده‌اش را ثابت کند. در کنار او، چوی این ها، یک روزنامه‌نگار جوان است که از سندروم پینوکیو رنج می‌برد، که باعث می‌شود هر بار که دروغ می‌گوید دچار سکسکه شود.

پینوکیو از سریال های لی جونگ سوک و پارک شین هه حول محور خبرنگاران و دستکاری رسانه‌ها می چرخد. لی جونگ سوک از خانواده‌اش جدا می‌شود. این درام سعی می‌کند پارک شین هه را به عنوان خبرنگاری نشان دهد که نمی‌تواند دروغ بگوید و اگر دروغ بگوید شروع به سکسکه می‌کند. بازیگران اصلی نیز شامل کیم یونگ کوانگ، لی یو بی، و لی پیل مو هستند.

همچنین بخوانید :

7. سریال دکتر غریبه – Doctor Stranger

لی جونگ سوک و لی هان کیو

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: جین هیوک (Jin Hyuk)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5
  • سایر بازیگران: جین سه یون، کانگ سو را، پارک هه جین

سریال دکتر غریبه داستان عاشقانه پارک هون، پزشک جوانی را دنبال می‌کند که به همراه معشوقش سونگ جائه هی از کره شمالی به سمت جنوب فرار می‌کند. او با خیال راحت به کره جنوبی می‌رسد اما همراه خود را در این راه از دست می‌دهد. بعداً، او در بیمارستان دانشگاه میونگ وو، یکی از بیمارستان‌های برتر کشور، استخدام می‌شود، جایی که با زنی آشنا می‌شود که دقیقاً شبیه جائه هی است، اما ادعا می‌کند که نمی‌داند او کیست. دکتر غریبه یکی از متفاوت‌ترین سریال های Lee Jongsuk بود که در آن نقش یک پزشک نابغه و حاذق را به طرز شگفت‌آوری عالی بازی کرد به همین دلیل نام این سریال در میان بهترین سریال های لی جونگ سوک قرار گرفته است.

8. سریال صدات رو می شنوم – I Hear Your Voice

سریال جدید لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: جو سو وون (Jo Soo-won)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • سایر بازیگران: لی بو یانگ، یون سانگ هیون

در ادامه لیست سریال ها و فیلم‌های لی جونگ سوک این بار به عنوانی نونا رومنس با نام صداتو می‌شونم می‌رسیم. جانگ هی سونگ یک وکیل مدافع عمومی با گذشته سخت است. پس از غلبه بر دوران کودکی آسیب‌زا، او خسته و گوشه‌گیر شده است، تا اینکه با پارک سوها، یک دانش آموز دبیرستانی که توانایی شنیدن افکار مردم را دارد، ملاقات می‌کند. به همراه وکیل دیگری به نام چا گوان وو، این سه نفر برای حل پرونده‌ها با روش‌های بعید همکاری می‌کنند.

صدات رو میشنوم یکی دیگر از سریال های عاشقانه لی جونگ سوک بازی کرده و محصول شبکه SBS است. شاید کمی آرام شروع می‌شود، اما با پیشرفت سریال، لی بو یانگ و لی جونگ سوک کاملاً طرفداران را مجذوب خود می‌کنند. لی جونگ سوک نقش سو ها را بازی می‌کند که می‌تواند افکار دیگران را بشنود. او تله پاتیک است و به نوعی شما را به یاد انیمه “زندگی فاجعه بار سایکی کی” می‌اندازد. لی بو یانگ در درام کاملاً بی عیب و نقص است و در کمال تعجب و با وجود تفاوت سنی، آن‌ها زوج خوبی ساخته‌اند. دیگر بازیگران اصلی عبارتند از: یون سانگ هیون، لی دا هی و جونگ وونگ این. یون سانگ هی و لی جونگ سوک قبلا در باغ مخفی با هم کار کرده بودند. اگر سریال را دیده‌باشید احتمالا مانند ما قبول دارید که سریال I Hear Your Voice یکی از برترین سریالهای لی جونگ سوک است.

همچنین بخوانید :

9. سریال مدرسه – School ؛ از نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی جونگ سوک

بهترین سریال های لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: لی مین هونگ (Lee Min-hong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.8
  • سایر بازیگران: جانگ نارا، چویی دانیل، کیم وو بین

مدرسه 2013 یکی دیگر از بهترین سریال های لی جونگ سوک به‌شمار می‌آید. آموزگاران جونگ این جائه و کانگ سائه چان در حالی که برای مدیریت دبیرستان سونگری، که یکی از بدترین مدارس سئول از نظر تحصیلی است، تلاش می‌کنند. با وجود قلدرها و شکایت والدین از چپ و راست، آیا این دو قطب متضاد می‌توانند اختلافات خود را کنار بگذارند تا به پیشرفت دانش آموزان خود کمک کنند؟

مدرسه 2013 یک درام بسیار توصیه شده با بازی لی جونگ سوک، کیم وو بین، جانگ نارا و چوی دانیل است. مدرسه 2013 یکی از اولین سریال های Lee Jongsuk بود که حسابی معروفش کرد. یک سریال واقعاً صمیمانه و با احساس خوب بود که فرهنگ زندگی در مدرسه کره جنوبی را در سال 2013 به تصویر می‌کشید. لی جونگ سوک و جانگ نارا هر دو برای این سریال جوایزی دریافت کردند. صحنه‌های بین لی جونگ سوک و کیم وو بین داستانی زیبا و غم‌انگیز داشت و تماشای ماجراهای بین این دو رفیق که در واقعیت هم دوستانی صمیمی هستند بسیار دیدنی است.

10. سریال های کیک 3 – High Kick 3 ؛ از برترین سریالهای لی جونگ سوک

سریال های عاشقانه لی جونگ سوک بازی کرده

  • سال ساخت: 2011
  • کارگردان: پارک سون ته (Park Soon-tae)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.5
  • سایر بازیگران: کریستال، سو جی سوک، یون کای سانگ، یون یو سون

High Kick 3 یک سریال محصول سال 2011 از شبکه MBC با بازی بازیگران کهنه کار و یک داستان کمدی تکرار نشدنی است. این درام دارای 123 قسمت است، اما از تعداد زیاد قسمت‌ها دلسرد نشوید، زیرا هر قسمت ارزش وقت گذاشتن را دارد. لی جونگ سوک یکی از شخصیت‌های اصلی را بازی می‌کند و مانند قسمت‌های دو فصل قبلی، در عشق بدشانس است، زیرا عشقی نافرجام دارد. هایکیک 3 از برترین سریالهای لی جونگ سوک در زمان شروع بازیگری‌اش بود. به همین دلیل در لیست معرفی سریال ها و فیلم‌های لی جونگ سوک حضور دارد.

11. سریال زیباترین لحظات من – My Prettiest Moments

سریال های رمانتیک که لی جونگ سوک بازی کرده

  • سال ساخت: 2011
  • کارگردان: بک سانگ هون (Baek Sang-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1
  • سایر بازیگران: جئون یه سو، سونگ یانگ کیو، کیم سو یون

این سریال یک درام ویژه یک قسمتی است. لی شین آئه، زنی است که بیماری لاعلاجی دارد و از زندگی دست کشیده است. اگرچه او از درمان امتناع می‌ورزد، اما توسط شوهرش به بیمارستان منتقل می‌شود. او در آنجا با یون جونگ هیوک، دانشجوی دانشگاه که از دوست دختر بیمارش مراقبت می‌کند، ملاقات می‌کند. با تعامل این دو، جونگ هیوک ناآگاهانه به شین آئه کمک می‌کند تا معنای واقعی زندگی و عشق را پیدا کند.

12. سریال باغ مخفی – Secret Garden

سریال کره ای با بازی لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2010
  • کارگردان: شین وو چول (Shin Woo-chul)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • سایر بازیگران: هیون بین، ها جی وون، یون سانگ هیون، یو این نا

باغ مخفی یکی از اولین سریال های Lee Jongsuk است. در این داستان مدرن سیندرلا، یک مدیر عامل مغرور و ثروتمند با یک بدلکار کاریزماتیک گرفتار داستانی عاشقانه می‌شود. اگرچه این دو با پای اشتباه شروع می‌کنند، اما در نهایت رشد می‌کنند تا نسبت به یکدیگر احساسات صادقانه‌ای داشته باشند. با این حال، زمانی که افراد دیگر شروع به مداخله در رابطه آنها می‌کنند، درحالی که بین خودشان نیز حادثه غیرقابل باوری رخ داده همه چیز دردناک می‌شود.

برای پیچیده‌تر کردن همه چیز، این زوج به طور جادویی شروع به تغییر بدن می‌کنند! یعنی روح‌هایشان در جسمشان جابجا می‌شوند. لی جونگ سوک نقش یک شخصیت فرعی به نام هان تائه سان را در برنامه بازی می‌کند، یک نوازنده نابغه که توسط شخصیت یون سانگ هیون (اسکا) کشف شد. در زمان پخش سریال باغ مخفی، لی جونگ سوک بخاطر موهای قرمزرنگ و شخصیت مرموزی که به تصویر کشید حسابی خوش درخشید.

فیلم های لی جونگ سوک

در جدول زیر می‌توانید فیلم هایی که لی جونگ سوک بازی کرده است را مشاهده کنید:

سال انتشارژانرنام فیلم
2013درامThe Face Reader
2013ورزشی – عاشقانهNo Breathing
2014کمدی – عاشقانهHot Young Bloods
2017اکشن – جناییV.I.P
2022علمی تخیلی- اکشنThe Witch: Part 2
2022اکشنDecibel

در بخش قبل با سریال هایی که لی جونگ سوک بازی کرده است، آشنا شدیم. در این بخش قصد داریم مروری کوتاه بر بهترین فیلم های لی جونگ سوک داشته باشیم. همان‌طور که در جدول بالا ملاحظه می‌کنید، فیلم‌های شنای بدون نفس و جوانان خون گرم از فیلم های عاشقانه لی جونگ سوک هستند و فیلم جنایی وی آی پی بهترین فیلم Lee Jongsuk تا قبل از رفتن به سربازی بود. فیلم و سریال های کره ای 2021 لی جونگ سوک بخاطر حضورش در سربازی پخش نشده است، ولی در سال جاری شاهد بازگشت درخشان او هستیم. برای باخبر شدن از جدیدترین فیلم های کره ای 2022 می‌توانید به این مقاله سر بزنید. در ادامه می‌توانید داستان و برخی جزئیات 3 عنوان از بهترین فیلم‌های لی جونگ سوک را مشاهده کنید.

1. فیلم جادوگر: بخش ۲ دیگری – The Witch: Part 2. The Other One

سریال های لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردانان: پارک هون-جونگ (Park Hoon-jung)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.2
  • سایر بازیگران: شین سی-اه، جو مین-سو، پارک اون-بین، سو اون-سو

فیلم جادوگر بخش ۲ یکی از جدیدترین فیلم هایی که لی جونگ سوک بازی کرده محسوب می‌شود. این فیلم محصول سال 2022 در واقع دنباله‌ای بر فیلم Witch: Part 1. The Subversion محصول 2018 است. همانطور که انتظار می‌رفت، فیلم جادوگر؛ بخش 2 پس از اکران با استقبال گسترده بینندگان مواجه شد. این فیلم هم اکنون جایگاه پنجمین فیلم پرفروش سال کره جنوبی را در اختیار دارد.

فیلم The Witch: Part 2. The Other One داستان دختری را روایت می‌کند که در یک آزمایشگاه با کیونگ-هی که قصد محافظت از او را دارد، آشنا می‌شود. گروهی به دنبال این دختر هستند و وقتی او را پیدا مي‌کنند، با قدرت بسیار زیاد او مواجه می‌شوند. فیلم جادوگر در ژانر ترسناک، اکشن و علمی تخیلی ساخته شده و لی جونگ سوک نقش رئیس یک موسسه تحقیقاتی مخفی که به دنبال این دختر می‌گردد را ایفا می‌کند.

2. فیلم وی آی پی – V.I.P.

نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردانان: پارک هون-جونگ
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5
  • سایر بازیگران: جانگ دونگ-گون، کیم میونگ-مین، پارک هی-سون، لی جونگ-سوک

در ادامه معرفی فیلم‌های لی جونگ سوک به فیلم وی. آی. پی. می‌رسیم. این فیلم سینمایی در ژانر مهیج، اکشن و جنایی ساخته شده. در این فیلم شاهد تلاش‌های پلیس‌های کره‌ی جنوبی، کره شمالی و اینترپل برای دستگیری یک متهم قتل‌های سریالی هستیم. لی جونگ سوک در این فیلم وظیفه ایفای یکی از نقش‌های اصلی را برعهده دارد. او در نقش فرزند یکی از مهره‌های سیاسی مهم کره شمالی ظاهر می‌شود. فیلم وی‌آی‌پی انتقادات زیادی به‌خاطر خشونت زیادی که نسبت به یک شخصیت زن به تصویر می‌کشد، دریافت کرد. به علت خشونت فراوان این فیلم، تماشای آن به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.

همچنین بخوانید :

3. فیلم جوانان خونگرم – Hot Young Blood

فیلم‌های لی جونگ سوک

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردانان: لی یئون-وو (Lee Yeon-woo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6
  • سایر بازیگران: پارک بو-یونگ، لی سه-یونگ، کیم یونگ-کوانگ

سریال جوانان خونگرم یکی از فیلم های لی جونگ سوک عاشقانه است. این فیلم بر اساس یک فیلم کوتاه به نام That’s What I Told Her محصول 2013 ساخته شده است. فیلم جوانان خونگرم در ژانر رمانتیک کمدی ساخته شده و به عشق، رقابت و رفاقت بین چهار دانش‌آموز دبیرستانی در دهه 1980 میلادی می‌پردازد. اگر از طرفداران فیلم‌های دبیرستانی هستید و دلتان می‌خواهد یکی از فیلم‌های لی جونگ سوک را تماشا کنید، جوانان خونگرم انتخاب مناسبی برای شماست.

کلام آخر

در این مقاله با معرفی برترین نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی جونگ سوک همراهتان بودیم و نگاه مختصری به بازیگران و داستان هرکدام انداختیم. مروری نیز بر آثار سینمایی او داشتیم. شما کدام‌یک از این بهترین سریال های لی جونگ سوک را تماشا کرده‌اید و تماشایش را به دیگر همراهان پلازا توصیه می‌کنید؟ شما هم مثل ما منتظر جدیدترین سریال های Lee Jongsuk هستید؟ آیا دوست دارید لی جونگ سو را در نمایش‌های تلویزیونی با حضور جونگ سو-مین ببینید؟ نظرتان درباره همکاری لی جونگ سوک و لی هان کیو چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران7 دیدگاه
avatar
پریساصالحی
.
05 آذر 1402، 20:56
پاسخ
1
3
منکه عاشقشم کاش میشدباهام حرف بزنه فقط
avatar
Aynaz
.
15 خرداد 1402، 14:55
پاسخ
1
9
بنظرم پینوکیو و دبلیو دو جهان رو ببینید خیلی زیباست من همین الان قسمت ۱۰ دبلیو رو دارم نگاه میکنم و پینوکیو رو نگاه کردم خیلی زیباستتتتت من به این دوتا فیلم از ۱ تا ۱۰ میدم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
avatar
اسما
.
10 خرداد 1402، 02:22
پاسخ
2
3
من آخه همه رو دیدم میشه یه فیلم جذاب بهم بگین
avatar
Tina
.
11 آذر 1401، 01:01
پاسخ
0
16
من فیلم دبلیو با دحن لق یکی دیگه شون رو دیدم واقعا لی جون سوک شخصیت خیلی خفنی داشت داخل این سریال ها Drama
avatar
لیلا
.
18 مرداد 1401، 17:21
پاسخ
0
23
لی جونگ سوک بازیگری که من از بچگی فیلماشو دیدم و جز بازیگرای کره ایه که بیشتر فیلماشو دیدم و اینکه بعد از لی مین هو، لی جونگ سوک بازیگر مورد علاقه و عاشق بازیشم، اولین فیلمی که ازش دیدم دبلیو بوده که از وبتون ساخته شده و واقعا بهترين فیلمیه که دیدم یا فیلم پینوکیو با بازی پارک شین هه، عالیه و زوج خیلی دوس داشتنی ای تو این فیلم بودن، درکل فیلم هایی که لی جونگ سوک بازی کرده واقعا عالین و لیست خیلی پر محتوایی تهیه کردین، پیشنهاد میکنم حتما فیلماشو ببینین
نمایش 2 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402