بهترین سریال ها و فیلم‌های نام جو هیوک ؛ بازیگر و مدل معروف کره ای

بهترین سریال های نام جو هیوک / برترین سریالهای نام جو هیوک
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با معرفی بهترین فیلم‌های نام جو هیوک بازیگر و مدل سرشناس کره جنوبی همراهتان هستیم. بیایید بهترین سریال های نام جو هیوک را بشناسیم.

نام جو هیوک (Nam Joo-hyuk) متولد 22 فوریه 1994 در شهر بوسان کره جنوبی است. در حالی که در کودکی و نوجوانی رویای تبدیل شدن به یک بسکتبالیست حرفه‌ای را در حین تحصیل داشت، به دلیل مصدومیت مجبور شد این رویا را رها کند. هنگامی که به سئول نقل مکان کرد، در مسابقه مدل برتر که توسط کی پلاس حمایت می‌شد برنده شد و بلافاصله پس از آن اولین کار مدلینگ خود را در سال 2013 انجام داد.

اولین حضور نام جو هیوک در کیدراما در سریال Idle Mermaid (2014) اتفاق افتاد، جایی که او به عنوان یک نقش مکمل به یاد ماندنی بازی کرد. پس از آن با به تصویر کشیدن نقش‌هان یی-آن در سریال Who Are You: School (2015) توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و سریال مدرسه 2015 تبدیل به یکی از برترین سریالهای نام جو هیوک شد!

پس از این سریال رمانتیک دبیرستانی شبکه KBS، او به عنوان نقش مکمل در آثار موفقی مانند Cheese in the Trap (2016) و Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo (2016) حضور یافت و سپس اولین نقش اصلی خود را در سریال کمدی-رمانتیک Weightlifting Fairy Kim Bok Joo (2016) بازی کرد و تبدیل به ستاره‌ای محبوب و پرطرفدار شد که پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری به راحتی طی کرد و حالا یکی از برترین بازیگران و مدل‌های کره جنوبی با میلیون‌ها طرفدار بین‌المللی است. اگر شما هم از طرفداران این ستاره معروف هستید، در این مقاله می‌توانید با بهترین سریال های نام جو هیوک آشنا شوید.

فهرست مطالب

بهترین سریال های نام جو هیوک

در ادامه با معرفی سریال های نام جو هیوک و خلاصه داستان هرکدام همراهتان هستیم.

1. سریال 25 و 21 ساله (Twenty-Five Twenty-One)

بهترین سریالهای نام جو هیوک 2022

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: جونگ جی هیون (Jung Ji-hyun)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6
  • بازیگران: کیم ته ری، بونا، چوی هیون ووک، لی جو میونگ

سریال Twenty-Five Twenty-One زندگی پر پیچ و خم پنج دوست را از سال 1998 تا 2021 به تصویر می‌کشد. نا هی دو (کیم ته ری) یک شمشیرباز پرشور است که رویایش بازی در تیم ملی شمشیرزنی کره است. بک یی جین (نام جو هیوک)، جوانی سخت‌کوش است که خانواده‌اش بخاطر ورشکستگی مالی از هم جدا شده‌اند و مشغول انجام کارهای پاره وقت است. هی دو و یی جین در میان بحبوحه‌های 1998، درحالی که هر دو روزگار سختی دارند با یکدیگر آشنا می‌شوند و دوستی صادقانه‌ای را برای حمایت از هم آغاز می‌کنند. اما زمانی که به عنوان یک ورزشکار و خبرنگار در مقابل هم قرار می‌گیرند، شرایط عوض می‌شود. سریال 25 21 یکی از بهترین سریالهای نام جو هیوک 2022 است، تماشای آن را از دست ندهید.

2. سریال استارت آپ (Start Up) ؛ از بهترین سریال های نام جو هیوک

فیلم های عاشقانه نام جو هیوک / سریال های عاشقانه نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: اوه چونگ هوان (Oh Choong-hwan)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1
  • بازیگران: سوزی، کیم سون هو، کانگ هانا

سریال Start-Up داستان نام دو سان (نام جو هیک)، سو دال می (سوزی) و هان جی پیونگ (کیم سون هو) را روایت می‌کند که بخاطر یک اتفاق در گذشته، در زمان حال به یکدیگر پیوند می‌خورند. دال می پس از مرگ پدرش، همراه با مادربزرگش زندگی می‌کند. او رویاهای بزرگی در سر دارد به همین دلیل تصمیم می‌گیرد در رقابت بزرگ سندباکس شرکت کند. هان جی پیونگ یک مدیر موفق و ثروتمند است. او در دوران کودکی طی یک اتفاق، با مادربزرگ دال می آشنا می‌شود و بخاطر ادای دین به مادربزرگ، تصمیم می‌گیرد به تنها نوه‌ی او یعنی دال می نامه بنویسد و دوست راه دور او شود تا تنها نباشد. مشکل اینجاست که او تمام نامه‌ها را با نام مستعار “دو سان” یک نابغه ریاضی که او را در اخبار دیده بود می‌نویسد و دال می در طول این سال‌ها همیشه از دو سان به عنوان عشق اولش یاد می‌کند.

نام دو سان یک نابغه و برنامه‌نویس ناشناس است که به دنبال یک سرمایه‌گذار برای راه اندازی شرکت خود می‌گردد. هان جی یونگ بخاطر نامه‌های دوران کودکی، دوسان را پیدا می‌کند تا به جای او با دال می ملاقات کند و اینگونه سرنوشت این سه نفر به یکدیگر گره می‌خورد. بدون شک سریال استارت آپ از بهترین سریال های نام جو هیوک است. شما در حین پخش سریال در تیم هان جی پیونگ بودید یا نام دو سان؟

3. سریال ماجراهای پرستار مدرسه (The School Nurse Files)

اسامی سریال های نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: لی کیونگ می (Lee Kyoung-Mi)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.4
  • بازیگران: جونگ یو می، گو یون جونگ، کیم می سو

ماجراهای پرستار مدرسه از سریال های کره ای 2021 نام جو هیوک است. ما در سریال The School Nurse Files یون یونگ (جونگ یو می) را ملاقات می‌کنیم، یک معلم و پرستار مدرسه که قدرت دیدن خواسته‌ها، احساسات و روحیات انسانی را دارد که به صورت “ژله” وجود دارند، که برخی از آن‌ها اشکال خطرناک و هیولایی به خود می‌گیرند. او در یک دبیرستان جدید شروع به کار می‌کند که در آن حوادث بسیار عجیب و مرموزی در حال وقوع است.

نام جو هیوک نقش هانگ این پیو، معلم مدرسه‌ای را بازی می‌کند که میدان انرژی خاصی را در اطراف خود حمل می‌کند که از او در برابر ژله‌ها محافظت می‌کند. در این مجموعه 6 قسمتی و محصول نتفلیکس می‌بینیم که آن‌ها با هم پرونده‌های مرموز اطراف مدرسه را حل می‌کنند. اگر طرفدار سریال‌های فانتزی هستید این عنوان در لیست برترین سریالهای نام جو هیوک را از دست ندهید.

همچنین بخوانید :

4. سریال نور چشمانت (The Light in Your Eyes)

سریال های کره ای 2021 نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: کیم سوک یون (Kim Suk-Yoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9
  • بازیگران: کیم هه جا، هان جی مین، سون هو جون، لی جونگ اون

در سریال “نور چشمانت”، نام جو هیوک نقش مرد جوانی به نام لی جون ها را بازی می‌کند که دوستی فوق‌العاده‌ای با دختری به نام هه جا (هان جی مین) دارد که می‌تواند زمان را با کمک یک ساعت خاص دستکاری کند. جون ها از مشکلات خانوادگی خود خسته شده است و باید رویاهای خود برا گوینده شدن رها کند. او مجبور می‌شود در یک مرکز مراقبت از سالمندان مشغول به کار شود، کاملاً غافل از اینکه هه جا به یک خانم مسن تبدیل شده است که پس از پیر شدن در نتیجه دستکاری زمان به آنجا می‌رود تا زمان خود را بگذراند. وقتی آن‌ها دوباره از مسیر یکدیگر عبور می‌کنند، متوجه می‌شوند که هر دو عمیقاً تغییر کرده‌اند. بی‌شک این درام یکی از برترین سریال های عاشقانه نام جو هیوک و ارزش تماشا کردن را دارد.

5. سریال عروس خدای آب (The Bride of Habaek) ؛ از سریال های عاشقانه نام جو هیوک

بهترین سریال های نام جو هیوک / برترین سریالهای نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: کیم بیونگ سو (Kim Byung-Soo)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9
  • بازیگران: شین سه کیونگ، لیم جو هوان، کریستال، گونگ میونگ

داستان این سریال فانتزی حول محور دختری به نام یون سو آه (شین سه کیونگ) می‌چرخد. سو آه یک روانپزشک بدخلق است. خانواده او چندین دهه است که به هابک (خدای آب)، خدمت می‌کنند. وقتی زمانش فرا می‌رسد، یون سو آه با وجود بارهای بی شماری که از قبل بر دوش دارد، مجبور می‌شود همین کار را انجام دهد.

با این حال، این بار همه چیز کمی متفاوت است زیرا خدای قدرتمند آب هابک (نام جو هیوک) عاشق یون سو آه می‌شود. اما او تنها نیست، شین هو (لیم جو هوان) یک مدیر عامل موفق نیز عاشق یون سو آه است. سو آه چه کسی را انتخاب خواهد کرد؟ و اگر او خدای آب را انتخاب کند، آیا رابطه بین یک خدا و یک انسان فانی می‌تواند شکوفا شود؟ اگر به درام های ژانر کمدی-رمانتیک و فانتزی علاقه‌مندید، The Bride of Habaek یکی از بهترین سریال های نام جو هیوک برای تماشا است.

6. سریال پری وزنه بردار کیم بوک جو (Weightlifting Fairy Kim Bok Joo)؛ از سریال های عاشقانه نام جو هیوک

لی سونگ کیونگ و نام جو هیوک / سریال های عاشقانه نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: اوه هیون جونگ (Oh Hyun-Jong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4
  • بازیگران: لی سونگ کیونگ، لی جه یون، لی جو یونگ، کانگ کی یونگ

برای خیلی‌ها، پری وزنه بردار اولین درامی بود که نام جو هیوک را در آن دیدند! لی سونگ کیونگ در نقش کیم بوک جو، یک وزنه بردار با استعداد، با شخصیتی بسیار پرشور و برونگرا بازی می‌کند. نام جو هیوک نقش جونگ جون هیونگ، دوست دوران ابتدایی بوک جو را بازی می‌کند. یک شناگر با استعداد با شخصیت بازیگوش که بخاطر یک تروما در دوران کودکی به کمک یک روان‌شناس به دنبال درمان است تا مسابقات شنا را از دست ندهد.

بوک جو و جون هیونگ پس از سال‌ها دوباره یکدیگر را ملاقات می‌کنند و همانطور که داستان پیش می‌رود، این دو در نهایت عاشق یکدیگر می‌شوند. شاید برایتان جالب باشد بدانید، لی سونگ کیونگ و نام جو هیوک در زندگی واقعی با هم قرار می‌گذاشتند، هرچند حالا از هم جدا شده‌اند.

7. سریال عاشقان ماه (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo)

نام جو هیوک در عاشقان ماه / سریال هایی که نام جو هیوک بازی کرد / تمام سریال های نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: کیم کیو ته (Kim Kyu-Tae)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.7
  • بازیگران: لی جون کی، آیو، کانگ ها نئول، جیسو، هونگ جونگ هیون، بکهیون

سریال پر ستاره و معروف عاشقان ماه نه تنها یکی از بهترین سریال های نام جو هیوک است، بلکه یکی از بهترین سریال های کره ای تاریخ است. سریال ماجرای گو هه جین را دنبال می‌کند که به دلایلی مرموز به دوران سلسله گوریو بازگردانده شده است. گو هه جین که از دیدن خود در بدن یک دختر شانزده ساله، با نام هه سو شوکه شده است، می‌داند که باید تمام تلاشش را بکند تا درگیر چیزی نشود. اما درگیر ماجراهای پیچیده‌ای با شاهزاده‌های قصر می‌شود.

نام جو هیوک در عاشقان ماه نقش سیزدهمین شاهزاده “بک آه” را بازی می‌کند، یک پسر رمانتیک و هنرمند که به خاطر رفتارهای اشرافی‌اش شناخته شده و محبوب است. بک آه عاشق دختری به نام وو هی (سئو هیون) می‌شود، دختری که قصد انتقام گرفتن دارد و به همین دلیل جانش در خطر است.

8. سریال پنیر در تله (Cheese In The Trap)

فیلم‌های نام جو هیوک / نمایش‌های تلویزیونی با حضور نام جو هیوک / بهترین سریال های نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: لی یون جونگ (Lee Yoon Jung)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3
  • بازیگران: کیم گو اون، پارک هه جین، سئو کانگ جون، لی سونگ کیونگ

در ادامه لیست برترین سریالهای نام جو هیوک به سریال پنیر در تله می‌رسیم که بر اساس وبتونی به همین نام، ساخته شده است. این درام بر زندگی و روابط گروهی از دانش آموزان تمرکز دارد و بر رابطه دشوار بین دانشجوی سختکوش هونگ سول (کیم گو اون) و جو یونگ (پارک هه جین) پسری با اخلاقیات خاکستری تمرکز دارد. نام جو هیوک در این سریال یکی از نقش‌های مکمل است. او نقش کون ایون را بازی می‌کند. دوست وفادار سول، که عاشق جانگ بو را است.

همچنین بخوانید :

9. سریال وسوسه فریبنده (Glamorous Temptation) ؛ از برترین سریالهای نام جو هیوک

بهترین سریال های نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: کیم سانگ هیوب (Kim Sang-Hyub)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7
  • بازیگران: جو سانگ ووک، چوی کانگ هی، کیم سه رون، چا یه ریون

در ادامه اسامی سریال های نام جو هیوک به سریال وسوسه فریبنده می‌رسیم. این ملودرام عاشقانه شامل 50 قسمت است و داستان سه شخصیت را دنبال می‌کند. یک زن جاه طلب، زنی که به او حسادت می‌کند و مردی که به دنبال انتقام است. نام جو هیوک نقش جین هیونگ وو جوانی را بازی می‌کند که بزرگ می‌شود تا برای انتقام زندگی کند و قول می‌دهد از کسانی که پدرش را در نوجوانی به قتل رساندند انتقام بگیرد. او از دوران جوانی عاشق شین یون سو بوده است، زنی قوی و جاه طلب که تلاش می‌کند برای دختر کوچکش مادر مجرد خوبی باشد.

همچنین بخوانید :

10. سریال مدرسه 2015 (School 2015) ؛ از بهترین سریال های نام جو هیوک

برترین سریالهای نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: بک سانگ هو (Baek Sang-hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.7
  • بازیگران: کیم سو هیون، یوک سونگجه، کیم هی جونگ، چو سو هیانگ

یکی از اولین و درخشان ترین بازی‌های نام جوهیوک در سریال مدرسه 2015 بود. داستان سریال حول محور دو خواهر دوقلو به نام های لی یون بی و گو یون بیول می‌چرخد. گو اون بیول زندگی راحتی دارد و در دبیرستان سکانگ، یکی از معتبرترین مدارس سئول، تحصیل می‌کند. از سوی دیگر، لی اون بی شب‌هایش را در یتیم خانه می‌گذراند و روزها در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. اون بیول به طور مرموزی ناپدید می‌شود و اون بی حافظه خود را در همان زمان از دست می‌دهد.

درام دنبال می‌شود، و لی اون بی در حالی که زندگی اون بیول را می‌گذراند، به آرامی راز ناپدید شدن خواهرش را کشف می‌کند. در این درام، نام جو هیوک نقش هان یی آن، دوست شناگر خوش‌تیپ گو اون بیول را بازی می‌کند که متوجه تغییر بیش از حد دوستش شده! شما می‌توانید نام جو هیوک را در شکوه جوانی‌اش در این سریال در کنار یوک سونگجه و کیم سوهیون تماشا کنید. تا انتهای مقاله و معرفی فیلم‌های نام جو هیوک همراه ما بمانید.

11. سریال پری دریایی (Idle Mermaid)؛ از نمایش‌های تلویزیونی با حضور نام جو هیوک

سریال های نام جو هیوک بازی کرده / سریال های با بازی نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: بک سونگ ریونگ (Baek Seung-ryong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5
  • بازیگران: جو بو آه، اون جو وان، سونگ جه ریم، کیم سئول گی

در انتهای معرفی تمام سریال های نام جو هیوک به سریال پری دریایی می‌رسیم. ها-نی (جو بو آه) یک پری دریایی است که عاشق یک انسان شده. او تبدیل به یک انسان می‌شود و شروع به زندگی در خانه اینگیو می‌کند. او برای تبدیل شدن به یک انسان دائمی، باید در عرض 100 روز مرد را وادار کند که او را دوست داشته باشد اگرنه او دوباره به یک پری دریایی تبدیل می‌شود. نام جو هیوک اولین تجربه بازیگری خود را در نقش مکملی به عنوان پارک دائه باک انجام می‌دهد. او یکی از ساکنان خانه مازاد است. پسری ثروتمند و نابغه کامپیوتر که تمام کارت‌هایش اخیرا توسط والدینش مسدود شده.

بهترین فیلم‌های نام جو هیوک

حالا که با بهترین سریال های نام جو هیوک آشنا شدیم، بیایید ببینیم این بازیگر در چه فیلم‌هایی ایفای نقش کرده است. در ادامه بهترین فیلم های نام جو هیوک را معرفی می‌کنیم.

1. فیلم به یاد آور (Remember)؛ از بهترین فیلم‌های نام جو هیوک

اسم فیلم های نام جو هیوک / بهترین فیلم های نام جو هیوک / فیلم‌های نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: لی ایل هیونگ (Lee Eel Hyung)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8
  • بازیگران: لی سانگ مین، پارک گون هیونگ، لی جون سونگ

لیست فیلم‌های نام جو هیوک را با آخرین فیلمی که پیش از پیوستن به سربازی در آن بازی کرده است آغاز می‌کنیم. به یاد آور از دیدنی ترین فیلم های سینمایی نام جو هیوک به همراه بازیگر کهنه کار و محبوب کره جنوبی لی سانگ مین است.

پیل جو (لی سانگ مین)، یک پیرمرد در 80 سالگی با بیماری آلزایمر است که می‌داند به زودی همه چیز را فراموش خواهد کرد. او تمام خانواده خود را در دوران استعمار ژاپن از دست داده است و تصمیم دارد قبل از ناپدید شدن خاطراتش، بزرگترین انتقام تمام عمرش را از افرادی که مقصر نابودی خانواده اش هستند بگیرد. مرد جوان 20 ساله ای به نام این گیو (نام جو هیوک) که همکار پیل جو در یک رستوران است به او کمک می‌کند تا بتواند نقشه‌هایش را عملی کند.

2.فیلم ژوزی (Josee) ؛ از فیلم های عاشقانه نام جو هیوک

فیلم‌های نام جو هیوک / بهترین فیلم های نام جو هیوک / بهترین فیلم Nam Joo hyuk

  • سال ساخت: 2020
  • کارگردان: کیم جونگ کوان (Jong-kwan Kim)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6
  • بازیگران: هان جی مین، جونگ یی سو، جو بوک رائه

ژوزی یکی دیگر از بهترین فیلم‌های نام جو هیوک است که درخشان‌ترین لحظات ژوزی (هان جی مین) و یانگ سوک (نام جوهیوک) را به تصویر می‌کشد. ژوزی معلولیت جسمی دارد و در دنیای خودش زندگی می‌کند. یانگ سوک وارد دنیای او می‌شود و همه چیز برای همیشه تغییر می‌کند. در میان اسم فیلم های نام جو هیوک، فیلم جوزی یا همان ژوزی در زمان پخش بخاطر همکاری دوباره او با هان جی مین پس از بازی در سریال “نور چشمانت”، حسابی بر سر زبان‌ها بود.

3. فیلم نبرد بزرگ (The Great Battle) ؛ از فیلم‌های نام جو هیوک

فیلم های سینمایی نام جو هیوک / اسم فیلم های نام جو هیوک / تمام فیلم های نام جو هیوک

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: کیم کوانگ شیک (Kim Kwang-sik)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1
  • بازیگران: جو این سانگ، پارک سونگ وونگ، پارک بیونگ اون، کیم سئول هیون

نبرد بزرگ بدون شک بهترین فیلم Nam Joo hyuk است و فیلمی تاریخی درباره محاصره قلعه انسی و نبرد حماسی هشتاد و هشت روزه میان یانگ من چان (جو این سانگ) و سربازانش در برابر 500000 مرد مهاجم سلسله تانگ برای دفاع از قلعه است. نام جو هیوک در این فیلم نقش سامول را بازی می‌کند، جنگجویی که پا به پای من چان مبارزه می‌کند و نقشی حیاتی برای جلوگیری از نفوذ دشمن به قلعه را ایفا می‌کند.

سخن آخر

با معرفی تمام فیلم های نام جو هیوک و بهترین سریال های نام جو هیوک همراهتان بودیم. شما با تماشای کدام‌یک از این عناوین طرفدار او شده‌اید؟ در میان سریال هایی که نام جو هیوک بازی کرده است کدام عنوان را بیشتر از همه دوست دارید؟ شما هم مانند ما چشم انتظار سریال جدید نام جو هیوک به نام “Vigilante” که قرار است امسال پخش شود هستید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402