چگونه بیت کوین رایگان بگیریم؟ + آموزش صفر تا 100

دریافت بیت کوین رایگان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همان‌طور که می‌دانید بیت کوین در حال حاضر پرطرفدار ترین و ارزشمندترین ارز دیجیتالی موجود در بازار است. عرضه اولیه ارز دیجیتال از سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ آغاز شد و در سال 2017 به اوج خود رسید و قیمت افزایشی پیدا کرد. قیمت نجومی بیت کوین باعث شده است که خیلی ها به فکر به‌دست آوردن آن بیافتند.

خریدوفروش بیت کوین به‌تنهایی توانسته بیش از 65 درصد از بازار ارزهای دیجیتالی را به خود اختصاص ‌دهد. استخراج کردن بیت کوین هرروز سخت‌تر می‌شود و نیازمند هزینه و زمان بسیار زیادی است. از جهتی خریدوفروش بیت کوین در صرافی‌های بین المللی معمولاً نیازمند حساب‌های ارزی همچون پرفکت مانی، وبمانی و پی پال است که برای ایرانیانی که از این راه کسب درآمد می‌کنند کار را سخت می‌کند. به همین دلیل است که برخی از شرکت‌ها به‌جای اینکه بیت کوین را بفروشند از آن‌ها برای تبلیغ کردن استفاده می‌کنند. در این مقاله سعی کرده‌ایم امکان پذیر بودن به‌دست آوردن بیت کوین رایگان و چگونگی آن را بررسی ‌کنیم.

فهرست مطالب

آیا بیت کوین رایگان وجود دارد؟

خیلی ها ممکن از خود این سوال را بپرسند که آیا بیت کوین رایگان وجود دارد؟ بهتر است همین اول چیزی را مشخص کنیم هیچ بیت کوین صد در صد رایگانی وجود ندارد قیمت یک بیت کوین در حال حاضر نزدیک به 25000 هزاد دلار می‌رسد که تقریبا مقادل (۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان  (می‌باشد. قطعاً هیچ‌کسی یا شرکتی در دنیا نیست که به هر دلیل راضی به دادن رایگان یک بیت با چنین قیمتی باشد. پس تبلیغات دریافت بیت کوین مجانی در مورد چیست؟

تمام این تبلیغات مربوط به سایت‌ها یا برنامه‌هایی هستند که در قبال انجام کارهای مشخص‌شده‌ای، نهایتاً در حد 1 یا چند ساتوشی (0.00000001 بیت کوین) را به عنوان هدیه برای کاربران خود درنظر می‌گیرند. که اگر بخواهیم به دلار آن را حساب کنیم حدودا هر 1000 ساتوشی ارزش  10 سنت را دارد و ارزش ساتوشی در برابر یک بیت کوین بسیار ناچیز است و شما چیزی در حدود 10 میلیون ساتوشی نیاز دارید که بتوانید یک بیت کوین دریافت کنید. معمولا سایت‌ها و برنامه هایی که این تبلیغات را انجام می‌دهند به کاربران خود بسته به نوع کار خود از 1 تا 10 ساتوشی به آن کاربر جایزه می‌دهند از‌این‌رو تقریبا گرفتن 10 میلیون ساتوشی غیر‌ممکن به نظر می‌رسد.

آیا گرفتن بیت کوین رایگان کلاهبرداری است؟

اگر هنوز مصمم هستید بر اینکه بیت کوین رایگان به‌دست آورید راه کار هایی را به شما خواهیم گفت ولی امروزه بیشتر راه‌های دریافت بیت کوین رایگان به روشی برای سوء‌استفاده از شما تبدیل شده‌اند. اغلب این روش‌ها وقت شما هدر می‌دهد و درآمد بسیار ناچیزی دارند و شما با فعالیت خود فقط باعث می‌شوید تا افراد دیگری از این کار سود ببرند. ولی اگر بخواهیم از زاویه دیگری به آن نگاه کنیم بیت کوین تا هشت رقم اعشار قابل تقسیم شدن است. یعنی به‌عنوان مثال، می‌توان به جای ۱ بیت کوین کامل با تلاش های خود به ۰.۰۰۰۱ از  1 بیت کوین برسید که امروز ارزشی چندانی ندارد، اما چند سال دیگر شاید صدها برابر شود.

در ادامه این مقاله روش‌ها و وب‌سایت‌هایی را معرفی خواهیم کرد که از طریق آن‌ها می‌توانید بیت کوین رایگان، هر چند به مقدار خیلی کم، کسب کنید.

چگونه بیت کوین رایگان بگیریم

فاست بیت کوین  Bitcoin Faucet

فاست بیت‌کوین، وبسایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی هستند که در ازای انجام وظایف مشخص شده مقدار کمی بیت کوین به شما می‌دهد. Faucet به معنی یک شیر آب است، یک شیر آب را در ذهن خود تصور کنید که چکه می‌کند، در اصل شما با استفاده از این وبسایت‌ها به صورت قطره قطره بیت کوین دریافت می‌کنید.

با وجود عملکرد خوب بازار ارزهای دیجیتالی طی چند سال اخیر همچنان این ارز ها در میان مردم بسیار معروف نشده است. فاست‌ها نیز با ارائه ارز دیجیتال رایگان به دنبال جذب افراد بیشتری به این بازار هستند. به طور کلی میزان ارز دیجیتال رایگانی که فاست‌ها می‌دهند؛ خیلی ناچیز بوده و در بسیاری از اوقات ارزش زمانی که برای آن صرف می‌شود را نخواهند داشت.

اگر شما در این سایت ها با انجام دادن کار مشخص شده هم هر دفعه 1 سنت در یافت کنید باز به مشکل هایی برخواهید خورد، اول اینکه کارمزدی که آن شبکه از شما میگیرد از موجودی شما بیشتر است، مشکل دوم این است که برداشت بیت کوین‌ها از فاست‌ها یک میزان خاص دارد که بسته به دارایی شماست اگر دارایی شما پایین باشد نمی‌توانید آن را برداشت کنید(معمولا هم این میزان بسیار بالا است)

چرا یک سایت باید بیت کوین رایگان به شما بدهد؟ ممکن است خیلی ها این سوال را از خود بپرسند در جواب این سوال باید بگوییم که معمولا این سایت ها به خاطر تبلیغات این کار هارا می‌کنند این سایت ها تبلیغات زیادی را می‌گیرند و بر روی وبسایت خود قرار می‌دهند و در ازای آن به مخاطبی که این تبلیغات را تماشا می‌کند مقدار ناچیزی بیت کوین می‌دهند.

بهترین فاست ها برای دریافت بیت کوین رایگان

در این بخش به معرفی بهترین سایت‌ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان می‌پردازیم:

بیت کوین رایگان با Cointiply

اولین وبسایتی که با آن آشنا می‌شویم وبسایت Cointiply  است که محبوب‌ترین فاست بیت‌کوین است. این وبسایت در سال 2017 تاسیس شده و یکی از بهترین و بالاترین پاداش‌ها را دارد. ساز و کار Cointiply  برای ارائه‌ی ارز دیجیتال رایگان این‌گونه است که با مشاهده تبلیغات می‌توان بیت‌کوین رایگان بدست آورد. نگاه کردن به ویدئو ها تبلیغاتی، بازی‌های آنلاین و پر کردن نظرسنجی‌ها از جمله کارهایی است که باید انجام دهید.

با استفاده از این وبسایت می‌توانید ساعتی 200 ساتوشی دریافت که کنید و سقف برداشت از این وبسایت 50000 ساتوشی است که اگر به این میزان برسید می‌توانید آن را برداشت کنید. راهکار های دیگری هم در سایت برای افزایش سطح در بازی ها وجود دارد و این راهکارها می‌تواند به افزایش گرفتن ساتوشی شما کمک کند.

چگونه بیت کوین رایگان بگیریم

گرفتن بیت کوین رایگان به کمک پلتفرم Bitcoin Aliens

وبسایت دومی که معرفی می‌کنیم مخصوص کسانی است که عاشق بازی ها هستنند. وبسایت (BitcoinAliens) یک شرکت بازی سازی است که می‌توانید بازی های آن را در اپ استورها پیدا کنید. با بازی در اپلیکیشن‌های این شرکت می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به دست آورید. این وبسایت با دادن 4000 ساتوشی در هر ساعت فعالیت و بازی، یکی از پردرآمدترین فاست‌های معتبر بیت‌کوین به شمار می‌رود.

نکته خوبی که این وبسایت دارد این است که افرادی‌که انجام بازی‌ها را دوست دارند، دیگر انجام این کار ملال‌آور نیست و می‌توانند با انجام سرگرمی خود، کسب درآمد نیز داشته باشند.

چگونه بیت کوین رایگان بگیریم

گرفتن بیت کوین با Bitcoinker

Bitcoinker یک سایت قدیمی برای بدست آوردن بیت‌کوین رایگان است. کافی است کپچای (آزمون‌ها) این سایت را تکمیل کنید. ناگفته نماند که دریافت جایزه از این سایت پایین است این سایت در هر 5 دقیقه 7 ساتوشی به شما می‌دهد. علاوه بر این، یک کپچای مخصوص برای برنده شدن میزان قابل توجه 100000 ساتوشی نیز وجود دارد که یک تاس را شبیه‌سازی می‌کند. بیت‌کوینکر روی هم رفته، معتبر است و همچنین در ازای گرفتن ساتوشی‌ها، تا 30 درصد سود پرداخت می‌کند.

فاست بیت کوین Satoshi Quiz

اگر شما علاقه‌مند به حل کردن کوییزها (سوال‌ها) هستید نیز می‌توانید ارز دیجیتال رایگان کسب کنید. سایت Satodhi Quiz در هر دقیقه یک کوییز را نمایش می‌دهد که با حل کردن آن بیت‌کوین رایگان بدست خواهید آورد. ولی باید سریع باشید؛ چرا که تنها 3 نفر اول، موفق به دریافت پاداش می‌شوند. در این وبسایت رقابت‌های هفتگی و ماهانه وجود دارد. علاوه بر این می‌توانید در چالش‌های انفرادی نیز شرکت کنید. در مجموع در این فاست بیت‌کوین امکان دریافت 10 ساتوشی در دقیقه وجود دارد.

Moon Bitcoin

وب‌سایت moonbit.co.in یکی دیگر از فاست‌های خوب و معتبر برای دریافت ارز دیجیتال رایگان است که از سال ۲۰۱۵ فعالیت می‌کند. در مونبیت در هر ۵ دقیقه می‌توان به‌طور میانگین ۱۰ ساتوشی کسب کرد.

BTCClicks

وبسایت BTCClicks  نیز یک فاست قدیمی و باسابقه‌ برای دریافت بیت‌کوین رایگان است. این فاست نیز بر مبنای تبلیغات عمل می‌کند و به ازای هر کیلک برا روی تبلیغات به شما بیت کوین می‌دهد. اگر شما اشتراک ویژه سایت را تهیه کنید به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات 2 ساتوشی جایزه اضافی دریافت می‌کنید. سقف برداشت از این سایت نیز 10000 ساتوشی است.

بررسی نهایی دریافت بیت کوین رایگان در ایران

اگر بخواهیم به‌طور کلی به این مسئله نگاه کنیم هرچیزی که رایگان باشد مخاطب را راحت جذب و آن را به سمت خود می‌کشاند. در این مقاله متوجه شدید که بیت کوین رایگان چندان هم وجود ندارد و فقط برای تبلیغات و جذب مخاطب و دیده شدن بیشتر وبسایت ها است و سایت‌ها از این ترفندها و اصول استفاده می‌کنند تا برای خود کسب درآمد کنند. البته شاید در هنگام عرضه اولیه ارز دیجیتال ممکن باشد تا با قیمتی کاملا مناسب آن‌ها را خریداری کرد، اما ارزهایی که مدت‌هاست مورد معامله می‌گیرند و قیمت مشخصی دارند، به سادگی با قیمت ارزان یا به‌صورت پاداش و بونوس، در دسترس نیستند.

اگر نظر من را بخواهید بهترین راه برای ثروتمند شدن این است که به‌جای استفاده از ارز های دیجیتالی رایگان و اینکه بخواهید راه طولانی را میانبر بزنید راجب ارزهای دیجیتال دانش کسب کنید و به‌طور تخصصی وارد این کار شوید. هیچ ثروتمندی یافت نمی‌شود که از طریق چیز هایی مانند ارزهای دیجیتال رایگان یک شبه پولدار شده باشند. بنابراین سعی کنید که راه صحیح و معمول را انتخاب کنید. اگر شما در این راه با دانش کافی به حرکت خود ادامه دهید، مطمئنا به هدف خود خواهید رسید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402