معرفی بازی Cities: Skylines II

بررسی بازی Cities: Skylines II
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

چندی پیش از سوی شرکت Paradox Interactive روند ساخت بازی Cities: Skylines II برای پلتفرم های مختلف به ویژه PC تایید شد و حال مانند همیشه قصد داریم اطلاعات جدیدی را از این بازی محبوب که قرار است در آینده عرضه شود را در اختیارتان قرار دهیم.

نسخه دوم بازی که به بازی شهرها خطوط چشم انداز 2 معروف بوده از سوی Colossal Order Ltd در دست توسعه قرار دارد و پیش بینی شده است که در سال 2023 روانه بازار شود. اطلاعات خوب ولی اندکی در استیم بازی قرار گرفته که در ادامه اشاره ای به آنها خواهیم داشت. از طریق گیم پلی این بازی قادر به مدیریت و شهرسازی خواهید بود که در این زمینه مزیت و مزایای بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که با پایان معرفی بازی Cities: Skylines II به سراغ بررسی آنها خواهیم رفت.

فهرست مطالب

بازی Cities: Skylines II

بازی Cities: Skylines II

در راستای بررسی بازی شهرها خطوط چشم انداز 2 باید بدانید که شرکت پارادوکس قصد دارد یکی از گرافیکی ترین بازی های شبیه سازی کارنامه خود را روانه بازار کند که در این زمینه به بخش های بسیاری روی آورده که در ادامه اطلاعات بیشتری را از آن در اختیارتان قرار خواهیم داد. لازم به ذکر است بدانید که در خصوص بخش های تکمیلی بازی نظیر سیستم مورد نیاز، گیم پلی و طراحی به نکات خوبی در ادامه اشاره شده است که نباید ساده از دستشان دهید.

بررسی بازی Cities: Skylines II

اگر بتوانید چیزی که بدنبالش هستید را در رویای خود ببینید میتوانید آنرا بسازید. این عبارت اصلی ترین توصیف در خصوص این بازی جدید بوده است که با در اختیار داشتن مزایای بسیار میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. گیم پلی بازی Cities: Skylines II مملو از ویژگی هایی بوده که برای درگیر نمودن شما با حالت انفرادی بازی در گیم تعبیه شده اند و این موضوع که با سیستم دشواری مراحل همراه است دلیل مناسبی برای سرگرمی در دراز مدت بشمار میرود.

بخش گیم پلی بازی به گونه ای در حال توسعه است که میتواند شما را برای مدت زمان بسیار درگیر خود نماید. این موضوع از تریلر و تصاویر عرضه شده بازی قابل رویت بوده زیرا براساس گفته های Paradox Interactive قرار است در این نسخه شاهد مزیت های بیشتری نسبت به نسخه اولیه بازی باشیم.

در خصوص داستان بازی شهرها خطوط چشم انداز 2 نباید بدنبال چیز خاصی باشید زیرا داستانی جذاب و منحصر به فرد در بازی وجود نداشته و اصلی ترین هدف شما در طول چالش های بازی رسیدن به شهری است که در ذهن خود آنرا رویاپردازی نموده اید. محدودیتی سد راه شما نخواهد بود که در این زمینه میتوانید به عمق اقتصاد شهر خود ورود کنید و زیرساخت هایی که برای آینده نیاز دارید را هم اکنون بسازید.

بررسی بازی Cities: Skylines II

تصمیم گیری شما در طول مراحل بازی بسیار مهم و حیاطی بوده است زیرا این موضوع میتواند روند بازی را تحت تاثیر خود قرار دهد و آینده شهری که در حال توسعه آن هستید را تضمین نماید. بسیاری از گیمرهای این بازی با ثبت نقد هایی بدنبال این بودند که نقد بازی Cities: Skylines II را نسبت به مزیت هایش بیشتر کنند و این موضوع به دلیل کیفیت معمولی بازی در نسخه اول بوده است.

باید بدانید که در روند توسعه بازی از موتور گرافیکی آنریل انجین 5 استفاده شده و استودیو Colossal Order Ltd این قول را به گیمرهایش داده که قرار است با یکی از گرافیکی ترین بازی های سال آشنا شوند. خلاقیت بالا در طراحی در کنار بهینه سازی تمام بخش های بازی از کوچک ترین با بزرگترین سبب خواهد شد تا با یکی از بهترین های این سبک آشنا شوید. بدنیست بدانید که این بازی از سوی اشخاص بسیاری امتیاز بالایی را کسب نموده است.

با تمام این توضیحات اگر هنوز ترغیب به نصب بازی شهرها خطوط چشم انداز 2 نشده اید باما همراه باشید. سیستم هوش مصنوعی جدید و ارتقاء یافته در این نسخه تمامی بخش های مهم و ضروری را دستخوش تغییرات مناسب نموده است. این موضوع سبب خواهد شد تا شاهد بازخورد های خوبی از سمت اشخاص و مردم عادی شهر باشید به نحوی که بسیاری از آنها نیازهای روزمره شخصی و اجتماعی خود را برای شما ارسال خواهند نمود و این موضوع قرار است برای اولین بار در این بازی شبیه سازی پیاده سازی شود.

جهت دانلود بازی شهرها خطوط چشم انداز 2 کافیست که عبارت دانلود بازی Cities: Skylines II را در گوگل جستجو کنید که در این زمینه سایت های مناسبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته باید بدانید که بازی هنوز از سوی پارادوکس عرضه نشده که قرار است سال 2023 منتشر شود که برای عرضه دقیق آن روز مشخصی تعیین نشده است. در ادامه با دیگر توضیحات تکمیلی بازی آشنا خواهید شد.

پلتفرم های بازی Cities: Skylines II

پلتفرم های بازی Cities: Skylines II

همانطور که گفته شد این بازی قرار است برای سیستم و کنسول های مختلفی عرضه شود. براساس اطلاعات بدست آمده در حال حاظر بازی شهرها خطوط چشم انداز 2 برای پلتفرم های PC ،Xbox Series X|S و PlayStation 5 درنظر گرفته شده است. این موضوع سبب خواهد شد تا گیمرهای بسیاری بتوانند با این بازی عالی آشنا شوند و از آن لذت ببرند. ژانر بازی Cities: Skylines II نیز در سبک های شبیه سازی و شهرسازی و حتی استراتژیک قرار گرفته است که میتواند گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهد.

سیستم مورد نیاز بازی شهرها خطوط چشم انداز 2

در خصوص سیستم های مورد نیاز و پیشنهادی بازی هنوز اطلاعاتی در استیم قرار نگرفته است و به همین دلیل نیز ما به آن اشاره ای نخواهیم داشت. اما با توجه به گرافیک دیدنی بازی و حضور موتور گرافیکی آنریل انجین 5 میتوان انتظار یک سیستم نسبتا قوی را داشت که برای اجرای آن نیازمند کارت گرافیک قوی خواهید بود. بررسی بازی به پایان رسید که میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی باما به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

بررسی بازی Cities: Skylines II به پایان رسید که در این میان سعی کردیم به تمام نکات مهم بازی اشاره ای داشته باشیم. حال نوبت شماست که نظر خود را نسبت به بازی شهرها خطوط چشم انداز 2 بیان کنید. از دید شما آیا این بازی میتواند جایگاهی در میان بهترین بازی های 2023 داشته باشد یا خیر؟ و اینکه از سوی منتقدین میتواند امتیاز بالایی را کسب نماید؟ شما عزیزان میتوانید نظرات خود در این زمینه را باما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402