ارز دیجیتال Mana بخریم یا نه؟ بررسی کامل ارز دیسنترالند

ارز دیجیتال Mana بخریم یا نه؟ بررسی ارز دیسنترالند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ارز دیجیتال Mana، یکی از ارزهای رمزنگاری شده مورد استفاده در بازی‌های متاورس، با حمایت اینفلوئنسرهای فعال در فضای ارزهای دیجیتال، در ۱۶ فوریه ۲۰۲۱ بیش از ۲۳ درصد افزایش یافت و به ۲.۱۹ دلار رسید. رویدادهای اخیر در فضای بازار ارزهای دیجیتال مانند افتتاح یک سالن مجازی توسط بزرگترین بانک آمریکایی J.P. Morgan در Decentraland دیده‌ایم. این به افزایش قیمت ارز دیجیتال Mana کمک کرد، به خصوص پس از کاهش قیمت در ژانویه. قیمت MANA از زمان رسیدن به بالاترین حد خود (5.80 دلار) در 25 نوامبر 2021 در حال کاهش است. با این حال، از زمان سقوط ناگهانی در ژانویه، قیمت این ارز دیجیتال 73 درصد افزایش یافته است. اکنون قیمت این ارز دیجیتال حدود ۰.۵ دلار است.

اما سوالی که اکنون برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال وجود دارد این است که آینده مانای ارز دیجیتال چه چیزی را رقم خواهد زد؟ آیا زمان خرید یا فروش فرا رسیده است؟ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید برای اطلاع از پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

 

مروری کوتاه بر ارز دیجیتال Decentraland و مانا

ارز دیجیتال Mana بخریم یا نه؟ بررسی ارز دیسنترالند

Decentraland (MANA) خود را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی معرفی می‌کند که توسط بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد محتوا و برنامه‌ها را ایجاد و کسب درآمد کنند. در این دنیای مجازی، کاربران زمین می‌خرند، آن را توسعه می‌دهند و با آن درآمد کسب می‌کنند.

Decentraland پس از 24 میلیون دلار عرضه اولیه سکه (ICO) در سال 2017 راه اندازی شد. این دنیای مجازی نسخه بتای خود را در سال 2019 راه اندازی کرد و در فوریه 2020 در دسترس همه قرار گرفت. از آن زمان، کاربران تجربیات مختلفی مانند Shopping LAND، از جمله بازی‌های تعاملی، صحنه‌های سه‌بعدی گسترده، و انواع تجربیات تعاملی دیگر ایجاد کرده‌اند.

پلتفرم Decentraland دارای توکن زمین و MANA است. Mana یک توکن ERC-20 است که برای دریافت توکن‌های ERC-721 LAND باید سوزانده شود. توکن‌های MANA همچنین می‌توانند برای پرداخت طیف گسترده‌ای از آواتارها، لباس‌ها، نام‌ها و موارد دیگر در بازار Decentraland استفاده شوند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا در سال 2023

یک رویکرد یکپارچه برای مانای ارزهای دیجیتال را می‌توان در بسیاری از وب سایت‌ها و انجمن‌ها یافت. انتظار می‌رود Decentraland در قیمت فعلی خود برای مدت طولانی ثابت بماند. پیش بینی می‌شود تا سال 2023، MANA به 1.04 دلار برسد. اگر بازار صعودی شود، قیمت کف می‌تواند تا 0.86 دلار افزایش یابد.

آینده ارز دیجیتال مانا (MANA) از 2024 – 2025

ارزش Decentraland به دلیل تلاش‌های توسعه دهندگان شبکه و سرمایه گذاران جامعه افزایش خواهد یافت. بنابراین، قیمت محاسبه شده برای سال 2024 صعودی است. به گفته تحلیلگران، MANA باید تا پایان سال 2024 به حداکثر سطح قیمت 1.49 دلار برسد. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که در آینده Decentraland در نهایت رشد خواهد کرد.

بنابراین، میانگین قیمت پیش بینی شده MANA در سال 2024 بسته به بازار، حدود 1.24 تا 1.28 دلار پیش بینی می‌شود. حداکثر قیمت مانا برای سال 2024 متغیر است.

این نوسانات بازار ارزهای دیجیتال را تحریک می‌کند. پیش بینی قیمت فعلی و همگام شدن با آن این روزها کار آسانی نیست. بسیاری از تحلیلگران رمزارز در این زمینه وارد بازی می‌شوند. پیش بینی قیمت برای سال‌های ذکر شده صحیح است. مصرف کنندگان کریپتو همچنان نگران ممنوعیت‌های کریپتو و محدودیت‌های جدید هستند. اگر بازار در سال 2025 روند صعودی خوبی را مشاهده کند، قیمت Decentraland می‌تواند از 1.73 دلار فراتر رود. از آنجایی که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران بلندمدت آن را حفظ کنند، قیمت متوسط ​​برای سال 2025 حدود 1.79 دلار خواهد بود.

پیش بینی آینده قیمت ارز مانا در سال‌های 2026 تا 2028

در سال 2026، قیمت Decentraland با پذیرش و مشارکت بیشتر در میان سایر شبکه‌های بزرگ بلاک چین افزایش می‌یابد، حداکثر قیمت تراکنش ممکن است در سال 2026 به 2.98 دلار برسد. اگر همه چیز خوب پیش برود، می‌توانیم انتظار قیمت متوسط ​​2.60 دلار و بالاترین قیمت 2.98 دلار را برای سال 2026 داشته باشیم.

به نظر می‌رسد تا سال 2027، قیمت‌های Decentraland (MANA) به سطوحی مشابه با رکورد قبلی خود برسد. تا سال 2027، ما می‌توانیم میانگین قیمت 3.78 دلار را انتظار داشته باشیم. اگر همه چیز خوب پیش برود، پیش بینی می‌کنیم که اوج قیمت مانا در سال 2027 به 4.40 دلار برسد. البته این احتمال وجود دارد که پس از یک دوره صعودی طولانی، بازار سقوط کند و این برای بازار ارزهای دیجیتال طبیعی است.

قیمت ارز دیجیتال مانا با جامعه عظیم، به بالاترین سطح خود می‌رسد. پیش بینی نوسانات قیمت دشوار است، به خصوص زمانی که بازار بیشتر از حد معمول صعودی یا نزولی باشد. برای سال 2028، قیمت Decentraland حدود 4.99 دلار خواهد بود. حداکثر قیمتی که می‌توانیم دریافت کنیم 4.33 دلار است. پیش‌بینی میانگین قیمت ارز دیجیتال Decentraland ممکن است تا پایان سال 2028 حدود 5.18 دلار باشد. انتظار می‌رود یک نوسان قیمت بزرگ در محدوده تعریف شده توسط بازار کریپتو رخ دهد.

آینده ارز دیجیتال مانا از 2029 تا 2030

محدوده قیمت فعلی MANA ممکن است بسیاری از معامله گران را مورد توجه قرار دهد و از این رو، MANA می‌تواند تا سال 2029 با همکاری قابل توجه با موسسات مالی در صورت رعایت شرایط به 7.05 دلار برسد. با میانگین قیمت 7.31 دلار برای سال 2029، می‌تواند روند اخیر قیمت را بشکند و بالاترین قیمت را ایجاد کند. زیرا تا سال 2029 بازار کریپتو می‌تواند روند صعودی دیگری را تجربه کند.

تحلیل بنیادی برای پیش‌بینی بلندمدت قیمت ارز دیجیتال مانا ضروری است. از نظر مزایای صنعت، توکن بومی چندین مورد را ارائه می‌دهد. استقلال اقتصاد دیجیتال آنها را ایده آل می‌کند. با توسعه DAPP‌ها و استیبل کوین‌ها، شبکه گزینه‌های پرداخت قابل برنامه ریزی رقابتی، تدارکات و ذخیره سازی را ارائه می‌دهد.

اگر سرمایه گذاران بیشتری جذب این ایده شوند، این امکان وجود دارد که میانگین قیمت مانا تا سال 2030 به حدود 8.37 دلار برسد. برای سال 2030، سال می‌تواند با بالاترین قیمت 12.51 دلار و پایین ترین سطح 10.46 دلار به پایان برسد.

تحلیل تکنیکال تاریخچه قیمت ارز دیجیتال مانا

آنچه در پیش بینی قیمت ارز دیجیتال باید در نظر داشته باشید این است که به غیر از تحلیل تکنیکال، اخبار و توصیه‌های سرمایه گذاری کارشناسان و تحلیلگران بازار در مورد تغییرات یک ارز دیجیتال را نیز بررسی کنید.

ارزش ارز دیجیتال Mana در زمان عرضه در دسامبر 2017 0.024 دلار بود که پس از آن افزایش یافت و از مرز 0.24 دلار گذشت. در دسامبر 2020، گاوها کنترل بازار را به دست گرفتند و مانا توانست به 0.80 دلار برسد. تا آوریل، مانا به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین سطح روزانه 1.56 دلار رسید. با این حال، پس از اینکه MANA به بالاترین حد خود رسید، به اصلاح نزولی خود ادامه داد و قیمت Decentraland به زیر 0.65 دلار سقوط کرد.

در پایان اکتبر، ارزهای دیجیتال MANA شاهد افزایش شدیدی بودند که قیمت Decentraland را به بالای 3.50 دلار رساند. پس از آن، ارز دیجیتال با یک روند صعودی واضح به تجارت خود ادامه داد. در نوامبر 2021، دسنترالند رکورد جدیدی را با 5.90 دلار ثبت کرد. با این حال، پس از رسیدن به یک ATH جدید، قیمت MANA دستخوش اصلاحات قابل توجهی شد که قیمت مانا را به حدود 2 دلار رساند. پس از آن، قیمت به سطح قیمت خود در حدود 3 دلار باز می‌گردد.

بیشتر قیمت‌های ارزهای دیجیتال منعکس‌کننده نوسانات شدید بوده‌اند و معاملات کریپتو در طول دوره‌های نوسان با ریسک بالایی همراه است. توصیه ما به معامله گران این است که تحقیقات خود را انجام دهند و قبل از معامله بازار را پیش بینی کنند تا ریسک موجود را به حداقل برسانند. درست مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال MANA را می‌توان از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و صرافی‌های خارجی مانند Binance و Huobi خریداری کرد.

ارز دیجیتال Mana بخریم یا نه؟ بررسی ارز دیسنترالند

ارز دیجیتال MANA چه کاربردی دارد؟

توکن اصلی Decentraland، اولین پروژه Metaverse در اتریوم تا به امروز، MANA نام دارد. در این شبکه کاملا دیجیتالی می‌توانید یک آواتار بسازید، دنیای مجازی را بگردید و املاک و مستغلات بخرید.

همچنین میدان‌ها و موزه‌های هنری برای کاوش وجود دارد. حتی جوانان نیز می‌توانند تلاش کنند. زیرا رابط کاربری ساده است. به جز استفاده از پول واقعی و نیاز به کیف پول دیجیتال مناسب برای استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (dApps) قابل مقایسه با یک بازی ویدیویی است.

عرضه اولیه سکه برای مانا نزدیک به 25 میلیون دلار در یک ساعت جمع آوری کرد و به هدف خود رسید. امروزه از پلتفرم Decentraland برای مواردی استفاده می‌شود که می‌توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد، مانند پوشیدنی‌ها، ماسک‌ها یا نام‌های شخصی‌شده، که همه در سایت قابل دسترسی هستند.

کاربران می‌توانند از ارزهای MANA برای خرید و فروش زمین در Decentraland استفاده کنند. همچنین می‌توانید سایر کاربران را برای خدماتی که در بستر مجازی ارائه می‌دهند، شارژ کنید. Mana به عنوان یک توکن در بلاک چین اتریوم کار می‌کند. از نظر روند، یکی از فعال ترین ارزهای رمزنگاری شده است که در زمان‌های اخیر ظهور کرده است.

آیا می‌توانید با Decentraland درآمد کسب کنید؟

در واقع بله. از آنجایی که مانا یک ارز دیجیتال نسبتا جدید است، انتظار داریم عملکرد آن حداقل برای پنج سال صعودی باشد. بر اساس پیش بینی قیمت مانا، حرکت قیمت ارز مانا در صرافی‌های ارز دیجیتال باید بررسی و در بازار ارز دیجیتال قابل رصد باشد. در صورت ادامه برنامه می‌توانید در آینده از این ارز دیجیتال بهره مند شوید. با در نظر گرفتن توصیه کلی، به معامله گران نیز توصیه می‌شود که محاسبات خود را با استفاده از پیش بینی قیمت بازار، سطوح مقاومت و سایر اطلاعات کلیدی برای تجارت Decentraland MANA انجام دهند.

چرا ارز دیجیتال مانا و دیسنترالند مورد اعتماد مردم است؟

Decentraland سریع‌ترین متاورس مبتنی بر اتریوم در حال رشد است. شما می‌توانید برنامه‌های خود را ایجاد کنید، دنیای کاربران دیگر را کاوش کرده و حتی برای کسب سود تجارت کنید. دلیل اصلی محبوبیت Mana Token سرعت قابل اعتماد Decentraland است. یک پلتفرم غیرمتمرکز فقط با سرعت به الگوریتم علمی امنیت اضافه می‌کند و در نهایت باعث می‌شود مردم در آینده با افزایش قیمت مانا به پلتفرم اعتماد کنند.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402