چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟ + شروع بازی در Decentraland

  • Mehran.P
  • بروزرسانی 08 آذر 1402 13:42
چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه با معرفی متاورس، جهان در حال تطابق خود با دنیای دجیتال است. متاورسی که توانسته دنیای فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال را در دل خود جای دهد. درحقیقت جهان متاورس ترکیبی از واقعیت مجازی، بلاک چین و شبکه‌های اجتماعی است. این جهان مجازی امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و کاربران در آن می‌توانند با انجام بازی‌های آنلاین درآمد داشته باشند. بازی دیسنترالند، در حال حاضر بهترین و محبوب‌ترین بازی در دنیای متاورس است. بازی دیسنترالند توانسته است نظر تعداد زیادی از کاربران را به سمت خود جلب کند. اگر دوست دارید تا این بازی محبوب را تجربه کنید، در ادامه‌ آموزش ورود به دیسنترالند را به شما توضیح می‌دهیم.

فهرست مطالب

سازندگان بازی دیسنترالند چه کسانی هستند؟

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

شبکه دیسنترالند نخستین بار توسط آری میلیچ و استیبان اوردانو تاییس شد. پلتفرم بازی دیسنترالند از حدود سال 2017 در حال توسعه است و در سال 2020 به شکل رسمی معرفی و عرضه شد. میلچ و اوردانو پیش‌تر سابقه فعالیت در دنیای ارز‌های دیجیتال را در کارنامه خود دارند. در حال حاضر این دو به عنوان مشاور در پروژه بازی دیسنترالند همکاری می‌کنند.

بازی دیسنترالند برای چه رده سنی مناسب است؟

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

همانطور که خودتان بهتر می‌دانید، مخاطب اصلی این پلتفرم، گیمرها در سرتاسر جهان هستند. همچنین امروزه طراحانی که تصور می‌کنند می‌توانند انواع NFTها را در بازی دیسنترالند طراحی کنند، به کمک ابزارهای موجود در این جهان مجازی می‌توانند طراحی خودشان را اجرا کرده و پاداشی متناسب دریافت کنند. همچنین از طرف دیگر، بسیاری از سرمایه گذاران دنیای ارز دیجیتال باور دارند که دنیای متاورس آینده روشنی دارد و می‌تواند با خرید زمین و NFT، سرمایه مطمئنی را برای آینده جمع آوری کرد.

آموزش ورود به بازی دیسنترالند و تجربه دنیای پر از شگفتی

ورود به دیسنترالند بسیار آسان است؛ تنها کافی است مراحل و آموزشی را که می‌گوییم طی کنید.

این بازی تحت وب کار می‌کند و شما برای تجربه آن نیازی به دریافت فایل نصبی ندارید. برای شروع بازی دیسنترالند کافی است به وب سایت دیسنترالند مراجعه کنید. همچنین می‌توانید ابتدا وارد سایت Coinmarketcap شوید، کلمه Decentraland را جست‌وجو کنید و در صفحه مربوط به دیسنترالند بر روی لینک org کلیک کنید تا وارد سایت اصلی این بازی شوید.

پس از ورود به سایت، در صفحه جدید دو گزینه GET STARTED و START EXPLORING در مستطیلی قرمز رنگ به شما نمایش داده می‌شوند که شما با انتخاب هریک از آن‌ها، می‌توانید ادامه مسیر را برای ورود به دیسنترالند طی کنید.

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

حال در صفحه جدید، دو کادر را مشاهده خواهید کرد.
چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

کادری با عنوان Play Using Your Wallet

اگر این گزینه را انتخاب کنید، شما حتما باید کیف پول ارز دیجیتال خود را به بازی متصل کنید. اما فراموش نکنید که این گزینه بهترین روش ممکن برای ورود به دیسنترالند است؛ زیرا شما می‌توانید از تمامی خدمات ارائه شده در بدو ورود به بازی دیسنترالند استفاده کنید.

کادر دوم با عنوان Play as guest

با انتخاب این گزینه برای ورود به بازی دیسنترالند، شما به عنوان کاربر مهمان، بازی را شروع خواهید کرد. اما باید توجه کنید با ورود به عنوان کاربر مهمان، شما اجازه دسترسی و استفاده از امکاناتی همچون خرید و فروش زمین، لباس، ابزارهای مختلف و شرکت در رویدادها را نخواهید داشت. پس بایستی توجه کنید که اگر هدف شما از تجربه بازی دیسنترالند، کسب درآمد است، باید کادر قبلی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه نیز یک کادر جدید با سه تب برای شما ظاهر می‌شود.

با انتخاب هر یک از این سه تب، شما سه راه را برای ورود به بازی دیسنترالند تجربه خواهید کرد:
چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

MetaMask:

شما می‌توانید از مرورگر و کیف پول متامسک برای ورود به دیسنترالند استفاده کنید. این روش بهترین مدل ورود به بازی دیسنترالند است.

Formatic:

می‌توانید صرفا با استفاده از ایمیل وارد بازی شوید.

WalletConnect:

با انتخاب این تب می‌توانید کیف پولی به غیر از متامسک را به بازی دیسنترالند کانکت کنید.

بهترین روش ورود به بازی دیسنترالند چیست؟

اما همانطور که پیش‌تر گفته شد، بهترین مدل ورود به بازی دیسنترالند، استفاده از کلید متامسک است. حال اگر شما از این روش درنظر دارید که استفاده کنید، باید در ابتدا بر روی تب متامسک کلیک کنید.

اگر کیف پول متامسک بر روی مرورگر شما نصب نیست، ابتدا بهتر است که آن را بر روی سیستم خود نصب کنید. برای نصب متامسک با کلیک بر روی گزینه متامسک به صفحه‌ای جدید هدایت می‌شوید که به شما اجازه می‌دهد تا کیف پول موردنظر خود را دانلود کنید. دقت کنید که ولت متامسک را برای مرورگر کروم خود دانلود ونصب کنید.

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

حال که کیف پول متامسک خود را نصب کردید، کافی است پسورد موردنظر خود را وارد کنید و بر روی گزینه Unlock کلیک کنید.

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

حال برای ورود به بازی دیسنترالند، بایستی بر روی گزینه Sign in  کلیک کنید. بعد از انتخاب این گزینه، آخرین نسخه بازی دیسنترالند برای شما دانلود می‌شود.

با آرامش و راحتی خودتان را شبیه سازی کنید

پس از اتمام دانلود بازی، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود. در این صفحه، شما می‌توانید آواتار دلخواه خود را باتوجه به امکاناتی که در اختیار دارید، تولید کنید. اگر دوست دارید تا از امکانات غیر رایگان برای ساخت آواتار خود استفاده کنید، شما با پرداخت توکن مانا(MANA) می‌توانید به امکانات پولی ساخت آواتار دسترسی داشته باشید.

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

بعد از اتمام مراحل ساخت آواتار و تایید آن، صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که از شما می‌خواهد نام کاربری خود را وارد کنید. پس از وارد کردن نام کاربردی و ایمیل خود، بر روی گزینه Next کلیک کنید.

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

تبریک می‌گوییم، وارد بازی دیسنترالند شدید!

سپس قوانین و مقررات بازی دیسنترالند برای شما نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی گزینه I agree وارد مرحله بعدی می‌شوید. حال در صفحه جدید پیغام خوش آمدگویی برای شما ظاهر می‌شود. در این مرحله کافی است تا بر روی گزینه Got it کلیک کنید.

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

در این قسمت وارد محیط بازی می‌شوید و امکان شروع بازی برای شما فراهم می‌شود.

چگونگی بازی در محیط دیسنترالند + نحوه کنترل کارکتر

کنترل‌های صفحه کلید برای Decentraland تقریباً مشابه اکثر بازی‌های رایانه‌ای است. به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از حرکات ماوس، نمای خود را هدایت کنید. شما می‌توانید آواتار دیجیتال خود را با استفاده از کلیدهای WASD حرکت دهید. کاربران دیسنترالند همچنین می‌توانند کلید V را برای جابجایی بین نماهای اول شخص و سوم شخص فشار دهند. کلید “Space” می‌تواند به پرش شخصیت شما کمک کند.

دکمه C بر روی صفحه کلید خود را فشار دهید تا کلیدهای مربوط به حرکت کاراکتر در بازی دیسنترالند برای شما نمایش داده شود. تعدادی از کلیدهای مربوط به بازی را در قسمت زیر می‌توانید مشاهده کنید:
W= حرکت رو به جلو
S= حرکت رو به عقب
 D= حرکت به سمت راست
 A= حرکت به سمت چپ
 l= ادیت‌کردن کاراکتر
 M= نقشه‌ها
 X= رفتن به Expolore و انتخاب یک بازی
 U= مخفی کردن نقشه و چت‌ها از روی صفحه
 N= مخفی کردن نام دیگر کاربران
 ESC= پریدن کاراکتر

 

شما می‌توانید با فشار دادن کلید T و از طریق میکروفون با سایر کاربران صحبت کنید. با آواتار دیجیتال خود و آگاهی از روش‌های ورود به متاورس دیسنترالند ، می‌توانید از پتانسیل واقعی آن نهایت استفاده را ببرید.

در ضمن با کمک ماوس، شما توانایی این را خواهید داشت تا اطراف خود را به شکل 360 درجه مشاهده کنید. دقت کنید در بازی دیسنترالند تابلوهای زیادی وجود دارند که وجود هر یک از آن‌ها می‌تواند به شما اطلاعات خوبی را ارائه دهد.

چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟+آموزش تصویری

یکی از تابلوها مربوط به بازی‌های ساده است و تابلو دیگر محیط‌های مختلف برای تجربه بازی را به شما نشان می‌دهد. همچنین از طریق تابلویی دیگر شما می‌توانید برگزاری رویدادهای مختلف در دیسنترالند را مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر تابلو، جزئیات دقیق‌تری را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از طریق کادر جدید، با انتخاب گزینه Jump IN، وارد بازی یا محیط موردنظر خود شوید.

بررسی نهایی : چگونه وارد بازی دیسنترالند شویم؟

در این مقاله تلاش کردیم تا صفر تا صد ورود به دیسنترالند و تجربه این دنیال اعجاب انگیز را به شما آموزش دهیم. حتما در طی مسیر ورود به بازی دیسنترالند برای شما سوال‌هایی ایجاد شده است. خوشحال می‌شویم تا سوالات و تجربیات خود را پیرامون بازی دیسنترالند برای ما بنویسید. همچنین در روزهای آتی آموزش‌های بیشتری در ارتباط با بازی دیسنترالند برای شما قرار می‌دهیم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402