بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری چیست؟ + لیست 2023

List of the best shitcoins
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

به طور کلی شت کوین‌ها آن دسته از ارزهای دیجیتال هستند که در لیست بهترین ارز دیجیتال قرار نمی‌گیرند و حتی در این لیست، همواره رتبه‌های آخر را به خود اختصاص می‌دهند. به غیر از این مورد باید بگوییم شت کوین‌ها نه تنها در لیست بهترین رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال قرار نمی‌گیرند بلکه حتی در تولید آن‌ها نیز دلیل خاصی وجود نداشته است و از همین بابت می‌توان گفت عملا برنامه خاصی برای آینده خود ندارند.

اما در این میان سوال اساسی این جا است که اگر وضعیت این ارزهای دیجیتال آنقدر بد است که حتی از نام آن‌ها نیز می‌توانیم متوجه شویم چرا باید هر ساله لیستی از بهترین شت کوین داشته باشیم یا حتی افرادی به دنبال خرید آن‌ها باشند؟

خب در جواب این سوال باید بگوییم که شاید این ارزهای دیجیتال از یک جوک یا طنز اجتماعی الهام گرفته شده باشند اما در برخی موارد می‌توانند سود باورنکردنی برای سرمایه گذاران خود ایجاد کنند. به همین دلیل در  این مقاله سعی می‌کنیم تا لیستی از بهترین شت کوین‌ ها را برای شما آماده کنیم.

فهرست مطالب

لیست بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری

از نگاه سایت‌های داخلی و خارجی در سال 2023، ده شت کوین برتر انتخاب شده‌اند که عبارت ‌اند از:

  1. سایتاما اینو (saitama inu)
  2. دوج کوین (Dogecoin)
  3. سیف مون (SafeMoon)
  4. ایپ کوین (Apecoin)
  5. شیبا اینو (Shiba Inu)
  6. بیبی دوج کوین (Baby DogeCoin)
  7. فلوکی اینو (Floki Inu)
  8. دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)
  9. انکر (Ankr)
  10. سامویید کوین (Samoyed Coin)

در ادامه به معرفی تمام این شت کوین‌ها می‌پردازیم تا بتوانید باتوجه به ویژگی‌های آن‌ها بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

سرمایه گذاری بر روی شت کوین سایتاما اینو (saitama inu)

 The best shitcoins for investment

یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال که به تازگی به لیست کریپتوکارنسی‌ها پیوسته است، سایتاما اینو است. این نوع ارز دیجیتال که در زیر مجموعه شت کوین‌ها قرار می‌گیرند از یک افسانه در خصوص سگ‌های ارواح که در اطراف کوه‌های سایتامای ژاپن هستند، ایده گرفته شده‌اند.

طبق گفته سازنده سایتاما اینو هدف از خلق این نوع ارز دیجیتال این بوده است که جوانان بتوانند با اندک سرمایه‌ای که دارند به یک سود قابل توجه برسند و از مشکلات زندگی رهایی پیدا کنند. جالب اینجا است که بدانید سگ‌های ارواحی که در افسانه‌ها آمده‌اند نیز به عنوان نگهبان در برابر بدبختی شناخته می‌شده‌اند.

سایتاما اینو در همان ابتدای ورود، بسیار بالاتر از یک شت کوین ظاهر شده است و توانسته جایگاه یک ارز شناخته شده با قیمتی مناسب را به خود اختصاص دهد. همچنین در خصوص آینده نیز پیش‌بینی می‌شود این ارز با بلاک چین مخصوص به خود هزینه‌ها را کاهش و قیمتش را افزایش دهد.

سرمایه گذاری بر دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین یکی از دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال است که در دسته شت کوین‌ها قرار می‌گیرد. این ارز برخلاف سایتاما اینو یکی از قدیمی‌ترین ارزهای شناخته شده در بین میم کوین‌ها است. دوج کوین‌ها نیز مانند همه میم کوین‌های دیگر هدف خاصی از ساختشان نبوده است به طوری که این نوع شت کوین از شوخی بین دو نفر به نام بیلی مارکوس و جکسون پالمر ساخته شده است.

در دنیای امروز دوج کوین‌ها حمایت آدم‌های معروفی چون ایلان ماسک را دارند، که همین حمایت باعث شده تا از طرفداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار باشند. البته این محبوبیت قطعا تنها به دلیل این حمایت نیست بلکه به دلیل آن است که خرید و فروش این ارز توانسته در مقطع‌های متفاوت سودهای خوبی نصیب کاربران کند.

باتوجه به تمام موارد گفته شده و پیشرفت روزافزون این نوع شت کوین‌ها در آینده پیشبینی می‌شود که دیگر نتوانیم نام آن‌ها را در لیست بهترین شت کوین‌ها ببینیم بلکه نام آن را باید در بین بهترین رمز ارزها جست و جو کنیم.

SafeMoon

سیف مون (SafeMoon)

سیف مون نیز بهترین شت کوین‌ برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود که اسم آن از to the moon safely به معنای با خیال راحت به سوی ماه گرفته شده است. این ارز دیجیتال در سال 2021 منتشر شده است و به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. همچنین توانسته در طول سال‌های کاری خود سود به نسبت خوبی را به متقاضیان خود بدهد. مسئولین این ارز ادعا دارند که این نوع ارز دیجیتال سریع‌ترین رشد را در بین دیگر شت کوین‌ها دارد.

سرمایه گذاری بر روی شت کوین ایپ کوین (Apecoin)

ایپ کوین که ارز دیجیتال باشگاه قایقرانی میمون‌های خسته است یک توکن با استاندارد ERC-20  در بستر اتریوم است. درحالی که اکثر افراد فکر می‌کنند این نوع ارز دیجیتال توسط گروه یوگا لبز خلق شده است. باید بگوییم که خود این شرکت این حرف را تائید نمی‌کند، به طوری که در سایت اصلی ایپ کوین، سازنده آن را شرکتی خودگردان به نام ایپ کوین معرفی کرده است.

اما اگر از بحث سازنده آن خارج شویم باید بگوییم که این میمون‌های خسته دارای ویژگی‌های زیادی هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری بالا: ایپ کوین به دلیل استفاده از استاندارد گفته شده توانایی سازگاری با بسیاری از پروژه‌ها یا برنامه‌های فعال درون بلاک چین را دارد.
  • ساختار غیرمتمرکز: این مورد سبب شده تا تمام اقدامات مهم و اساسی آن با رای‌گیری و توسط دارندگان آن انجام شود.
  • امنیت بالا: به دلیل در بستر اتریوم بودن این شت کوین‌ها، باید بگوییم که خوشبختانه سازندگان آن توانسته‌اند امنیت بالایی را تامین نمایند که مولفه مهمی در حوزه پروژه‌های بلاک‌چین محسوب می‌شود.
  • ارتباطات نزدیک جامعه: در سایت ایپ کوین یک انجمن برای دارندگان آن تاسیس شده تا آن‌ها بتوانند درمورد آینده این ارز دیجیتال، اتفاقات و… به بحث و گفت و گو بپردازند که همین باعث ارتباط نزدیک بین آن‌ها شده است.

Shiba Inu

شیبا اینو (Shiba Inu)

شیبا اینو نیز با ویژگی‌های منحصر به فردش توانسته عنوان بهترین ارز دیجیتال اما در حوزه شت کوین را کسب کند. این نوع شت کوین که در سال 2020 تاسیس شد خود را به نحوی قاتل دوج کوینی می داند که در خصوص آن توضیح دادیم. این نوع ارز دیجیتال به دلیل نداشتن هیچ هدف یا مورد خاصی برای استفاده، توانسته تا بزرگترین ویژگی شت کوین‌ها را تامین نماید.

این ارز دیجیتال نیز استانداری مانند ایپ کوین دارد و در بستر اتریوم ساخته شده است. شیبا اینو توانسته در سال‌های تاسیس خود سودهای چند برابری را به خریداران خود بدهد که هیچ سرمایه‌گذاری قادر به پرداخت این سود نیست.

شت کوین بیبی دوج کوین (Baby DogeCoin)

شت کوین‌ها پس از اینکه توسط افراد معروفی چون ایلان ماسک به یکباره روی کار آمدند در مدت کوتاهی رشد و گسترش زیادی پیدا کردند و بسیاری از ارزهای دیجیتال که در این حوزه هستند نیز در همین دوره خلق شده‌اند. بیبی دوج کوین نیز یکی از این شت کوین‌ها است در همین دوران خلق شده است و فرزند دوم دوج کوین محسوب می‌شود.

این نوع شت کوین توانست به یکباره و به دلیل تقاضای بالا سود خوبی را نصیب سرمایه‌گذاران خود کند. به همین دلیل و باتوجه به عملکرد خوبش می‌توان انتظار داشت به صدر لیست بهترین رمز ارز دیجیتال اما از نوع شت کوین برسد.

فلوکی اینو (Floki Inu)

فلوکی اینو که الهام گرفته از سگ ایلان ماسک است یکی از شت کوین‌های موجود است که تاسیس آن توسط گروه یا فردی ناشناس از انجمن طرفداران شیبا انجام شده است. محبوبیت این ارز دیجیتال بیشتر به دلیل حمایت غیر مستقیم ایلان ماسک است. البته این ارز دیجیتال تنها رمز ارزی است که توانسته در یک پروژه با برادر ایلان ماسک همکاری داشته باشد. به طوری که اسناد آن درون سایت رسمی فلوکی نیز موجود است.

فلوکی اینو بر روی بسترهای اتریوم و بایننس اسمارت چین فعالیت می‌کند و طبق گفته مسئولان آن در آینده باید انتظار داشته باشیم تا آن‌ها از میم کوین بودن فاصله بگیرند و پیشرفت های بزرگی را تجربه کنند.

سرمایه گذاری بر آلت کوین دوج ایلان مارس (Dogelon Mars)

دوج ایلان مارس نیز یکی دیگر از شت کوین های محبوب است که مضمون سگ در آن به طور واضح دیده می‌شود. این نوع شت کوین نیز مانند برخی از شت کوین‌های گفته شده وابسته به بزرگترین سرمایه‌دار جهان یعنی ایلان ماسک است. دوج ایلان مارس توانسته تا با این حمایت، در یک سال به سود هزار درصدی برسد. از دیگر ویژگی‌های این نوع میم کوین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • پشتیبانی از قراردادهای هوشمند
  • پشتیبانی از ماشین مجازی اتریوم
  • هزینه پایین گس
  • استفاده از الگوریتم اثبات سهام برای تائید بلاک‌های خود که باعث سرعت بالای آن شده است.

Ankr

انکر (Ankr)

این نوع ارز دیجیتال یک پروژه محسوب می‌شود که زیر ساختی ابری و مبتنی بر بلاکچین دارد. هدف از انتخاب این زیر ساخت اتصال راحت‌تر کاربران به بلاکچین است. این شت کوین با استاندارد ERC-20 و بر بستر اتریوم کار می‌کند. داشتن امنیت بدون صرف انرژی و ارتباط نظیر به نظیر بین کاربران از دیگر ویژگی‌های این شت کوین است. که همه این‌ها در کنار خط سیر صعودی آن توانسته‌اند تا انکر را در لیست بهترین شت کوین برای سرمایه گذاری قرار بدهند.

 ارز دیجیتال سامویید کوین (Samoyed Coin)

آخرین شت کوینی که در لیست قرار دارد، سامویید کوین است. این نوع شت کوین نیز مانند اکثر شت کوین‌های معروف از یک سگ الهام گرفته شده است اما سگی که در سیبری قرار دارد و سرسخت، لجباز، شاد و سرزنده است.

این نوع ارز دو ویژگی مثبت دارد که باعث محبوبیت آن شده است. اولین ویژگی و مهم‌ترینش این است که یک همسویی منطقی بین حجم و قیمتش دارد. این مورد یعنی که هرچه قیمت آن بالاتر برود، حجم آن نیز افزایش پیدا می‌کند. این مورد باعث می شود تا تداوم را بتوان در سود دهی آن حس کرد و یک سود به شدت بالا اما ناپایدار درون آن دیده نشود. دومین ویژگی آن نیز این است که روند روبه رشدی دارد و همواره درحال صعود است.

شت کوین‌ها، سودآوران خطرناک در بازار ارزهای دیجیتال

در این مقاله سعی کردیم تا ده میم کوین یا شت کوین با پتانسل سرمایه گذاری بالا را معرفی کنیم. اما باید بگوییم همانطور که متوجه شدید این نوع ارز دیجیتال از هیچ نوع هدف خاصی پیروی نمی‌کند و همانطور که ممکن است به طور ناگهانی سود زیادی بدهد، همانطور نیز ممکن است به یکباره دچار افت شود.

به غیر از ناپایدار بودن وضعیت سودی دهی این ارزها، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بسیاری از این شت کوین ها از لحاظ موسس در وضعیت نامعلومی قرار دارند. این مورد سببب می شود شما حتی ندانید با چه کسی وارد معامله شده‌اید و همین نتیجه‌ای نامطلوب را برای شما در پی دارد.

پس پیشنهاد ما این است در خرید هر نوع ارزدیجیتالی چه شت کوین باشد و چه نباشد به اطلاعات و قیمت درست آن توجه کنید، نه به موج‌هایی که درست می‌شوند تا شما و سرمایه‌تان را به جایی ببرند که برای شما ضرر و برای افرادی خاص سودی باورنکردنی داشته باشد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402