درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی

درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

همانطور که می‌دانید ارزش پول ملی کشورمان یعنی ریال هر سال نسبت به دلار کاهش می‌یابد. ما در اینجا کاری به دلایل این موضوع نداریم، اما آیا واقعاً فکر نمی‌کنید بهتر است به جای کسب درآمد ریالی مستقیماً روی درآمد دلاری متمرکز شوید و هر روز نگران کاهش ارزش آن نباشید؟

وقتی درآمد دلاری داریم نه تنها نگران ریزش ریال نیستیم، بلکه سرمایه‌هایمان به این راحتی دود نمی‌شود! با خواندن این مقاله خواهید آموخت که چگونه تمام یا حداقل بخشی از درآمدی که به دست می‌آورید به دلار باشد. اگرچه راه‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق دلار وجود دارد، اما ما در این مقاله در مورد تعدادی از این روش‌ها صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

چگونه در ایران درآمد دلاری داشته باشیم؟

روش‌های کسب درآمد دلاری واقعی که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد، مطمئن‌ترین روش‌ها هستند. در واقع، اینها ایده‌هایی هستند که تعداد زیادی از ایرانیان در حال حاضر از طریق آن درآمد دلاری دارند. پس بیایید بدون معطلی در مورد روش‌های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه در ایران صحبت کنیم:

۱.  کسب درآمد دلاری در ایران از گوگل ادسنس

درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی

گوگل دو نوع سیستم تبلیغاتی دارد. اولین سیستم گوگل ادز است که می‌توانید با پرداخت مبلغی به این شرکت وبسایت خود را با کلمات مختلف به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برسانید. ما کاری به این نوع تبلیغات نداریم.

اما روش دوم تبلیغات Google AdSense نام دارد. به این ترتیب، شما با گوگل به عنوان شخصی که یک رسانه اینترنتی محبوب دارد قرارداد می‌بندید. در مرحله بعد، گوگل تبلیغات محصولات و خدمات مشتریان خود را در وب سایت شما نمایش می‌دهد. سپس، به ازای هر کلیکی که مخاطبان سایت شما روی این تبلیغات می‌کنند، پولی به شما پرداخت می‌شود.

به عنوان مثال، اگر یک وب سایت انگلیسی زبان در زمینه آموزش موفقیت شخصی دارید که روزانه 10000 بازدید دارد، ممکن است ماهانه چند صد دلار از طریق کلیک کاربران درآمد کسب کنید. جالب است بدانید که در حال حاضر بسیاری از هموطنان ما که در زمینه دیجیتال مارکتینگ خبره هستند، در وبسایت‌های انگلیسی برای افزایش بازدید سایت و کسب درآمد دلاری در ایران از این طریق فعالیت می‌کنند.

۲. کسب درآمد واقعی دلاری در ایران از طریق فعالیت در یوتیوب

یوتیوب یکی از پربازدیدترین سایت‌های دنیا و در واقع متعلق به گوگل است. این سایت در واقع یک سایت اشتراک ویدیو است. اگر فیلمساز هستید می‌توانید موضوعی را آموزش دهید، ویدیوهای طنز و سرگرم کننده بسازید و در کل با ایده‌های جذاب می‌توانید توجه مخاطب را به ویدیوهای خود جلب کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به یوتیوب بروید.

اگر در این وب سایت کانالی ایجاد کرده و بتوانید مخاطبان زیادی را جذب کنید، یوتیوب به ازای هر تبلیغی که در بین ویدیوها به کاربران شما نشان می‌دهد، پول به حساب شما واریز می‌کند.

به طور معمول، شما می‌توانید بین 10 تا چند صد هزار دلار از یک کانال YouTube با ترافیک بالا درآمد کسب کنید. به خصوص که بازدید از ویدیوهای جذاب در یوتیوب بسیار بالاست و در واقع یک ایده خاص برای ساخت یک فیلم ممکن است درآمد دلاری زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

۳. درآمد دلاری در ایران از فارکس و بازار سهام

آیا با بورس آشنایی دارید؟ بورس ایران یک بازار مالی است. اما فارکس در واقع بزرگترین بازار مالی جهان محسوب می‌شود، جایی که حجم گردش پول روزانه حتی گاهی بیش از صدها میلیارد دلار است!

درست مثل بورس که با خرید و فروش سهام می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید، در بازار فارکس که می‌توان گفت یکی از بهترین سایت‌های درآمد دلاری است، می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید! البته برای فعالیت در این بازار ابتدا نیاز به سرمایه دلاری دارید و سپس باید دانش تخصصی داشته باشید، دانشی که شما را برای خرید سهام مناسب راهنمایی می‌کند. به طور کلی می‌توانید از طریق این 2 روش در بازارهای مالی کسب درآمد کنید:

  • خرید و فروش سهام کوتاه مدت برای کسب سود کمتر.
  • خرید و فروش سهام در بلند مدت برای کسب سود بالا.

همانطور که گفتیم هر دوی اینها نیاز به تخصص و بودجه دارد. البته اگر تخصص کافی ندارید، شاید بتوانید با راهنمایی افراد متخصص در این بازار فعالیت کنید. همچنین در مورد بودجه نیز می‌توانید با سرمایه خیلی کم وارد بازار شوید و سپس با درآمد و سودی که به دست می‌أورید سرمایه خود را افزایش دهید.

درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی

۴. کسب درآمد دلاری در ایران از فروش در آمازون

آمازون در حال حاضر بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است. در واقع دیجی کالا نسخه بسیار کوچکی از آمازون است و به فروشگاه‌هایی مانند آمازون یا دیجی کالا بازار می‌گویند. بازارها آن دسته از فروشگاه‌هایی هستند که محصولات خود را به افراد دیگر عرضه کرده و خودشان فقط نقش واسطه را ایفا می‌کنند. یعنی می‌توانید محصولات مورد نظر خود را نیز در این فروشگاه‌ها به فروش برسانید. البته موضوع فروش در آمازون موضوع گسترده‌ای است.

به طور خلاصه روند کار در وبسایت آمازون به این صورت است که محصولاتی را در سایت قرار می‌دهید و سپس با کمی تلاش و تبلیغات فروش آنها را افزایش خواهید داد. این فرآیند می‌تواند بدون سرمایه اولیه با وسایلی که در خانه دارید انجام شوید یا با سرمایه اولیه کم می‌توانید وارد این کسب و کار شوید. بنابراین سایت‌هایی مانند آمازون می‌توانند یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری در ایران باشند.

۵. فروش آموزش و کسب درآمد دلاری

سایت‌های آموزشی قدرتمند زیادی در وبسایت‌های انگلیسی وجود دارند. مثلا سایت یودم که نسخه بزرگتر سایت فرانش یا فرادرس خودمان است یک سایت آموزشی بسیار خوب در این زمینه محسوب می شود. روند کار Udemy به این صورت است که می‌توانید در آن ثبت نام کنید، آموزش مورد نظر خود را در آن قرار دهید و سپس درآمد خود را از فروش آموزش جمع آوری کنید.

بنابراین اگر به تحصیل علاقه دارید، به یکی از زبان‌های خارجی مسلط هستید و می‌توانید فیلم آموزشی ضبط کنید، بهتر است به دنیای آموزش بروید.

۶. درآمد دلاری از اینترنت و دنیای فریلنسری

فریلنسرها کسانی هستند که بدون حضور در یک شرکت کار می‌کنند. مشاغلی مانند برنامه نویسی، طراحی سایت، نویسندگی، تولید محتوا، ویرایش ویدئو، تولید موسیقی وغیره از جمله مشاغلی هستند که می‌توان به صورت فریلنسر انجام داد و با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می‌توان به آنها به عنوان یک منبع درآمد در خانه نگاه کرد.

اما فریلنسرها از کجا پروژه می‌گیرند؟ در سرتاسر دنیا وب‌سایت‌هایی وجود دارند که فریلنسرها را با کارفرمایانی مرتبط می‌کنند که به تخصص آنها نیاز دارند. مثلاً در وب فارسی سایت «I do» یا «Punisha» جزو بهترین‌ها هستند.

اما در سطح جهانی سایت‌هایی مانند سایت Freelancer.com، Upwork.com و سایر سایت‌هایی از این قبیل جزو بزرگترین سایت‌های فریلنسری دنیا محسوب می‌شوند. بنابراین اگر تخصصی دارید که می‌توانید از راه دور انجام دهید، یک ایده درآمد دلاری برای شما می‌تواند ثبت نام در این سایت‌ها و فروش تخصص خود باشد. برای مثال طراحان وب در ایران از طریق درآمد دلاری می‌توانند بیش از دو تا چند برابر بیشتر درآمد کسب کنند. به طور کلی می‌توان گفت که درآمد فریلنسری یکی از بهترین راه‌های کسب دلار بدون سرمایه است.

۷. ایده کسب درآمد دلاری در ایران از فروش عکس

کسب درآمد دلاری از فروش عکس یکی دیگر از بهترین راه‌های درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه است. برخلاف وب فارسی که استفاده از تصاویر متعلق به دیگران اهمیتی ندارد، در وب انگلیسی به حقوق پدیدآورنده اهمیت زیادی داده می‌شود.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید در وب انگلیسی محتوایی تولید کنید، یا باید عکس‌هایی را دانلود کنید که حق چاپ ندارند (سازنده با استفاده از شما مشکلی ندارد) یا به سایت‌های فروش عکس مراجعه کرده و تصاویر مورد نیاز را از آنها خریداری کنید. معروف‌ترین سایت فروش عکس در وب انگلیسی،shutterstock  است.

اکنون به عنوان یک عکاس یا طراح می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را ایجاد کرده و در این سایت‌ها به فروش برسانید. به این ترتیب بابت فروش هر عکس درآمد به حساب شما واریز می‌شود.

۸. درآمد دلاری در ایران از همکاری در فروش

سایت‌های فروشگاهی بزرگ مانند آمازون و دیجی کالا از راه‌های مختلف مشتریان را جذب می‌کنند که شامل گوگل، شبکه‌های اجتماعی وغیره است. اما اینها برایشان کافی نیست! به همین دلیل، آنها راه جدیدی برای جذب مشتری ایجاد کرده‌اند: همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته.

روش کار به این صورت است که شما با کمک وب سایت یا شبکه‌های اجتماعی خود مشتریان را به این سایت‌ها می‌فرستید و برای هر فروش پورسانت دریافت می‌کنید. برای کسب درآمد دلاری از این ایده، باید رسانه‌ای مانند وب سایت یا شبکه اجتماعی داشته باشید، مخاطب را با محتوای جذاب جذب کنید و سپس به سایت اصلی مانند آمازون بفرستید. به این ترتیب برای هر فروش یک پورسانت دلاری دریافت می‌کنید.

فقط برای اطمینان از درآمد این ایده دلاری باید بگویم که در حال حاضر بیش از 10 سایت در وب انگلیسی و فارسی فقط برای همکاری در فروش ایجاد شده‌اند و واقعا درآمد بالایی دارند. به لطف سایت‌های فروشگاهی بزرگ، بازاریابی وابسته به یکی از سودآورترین و جدیدترین مشاغل در دنیای وب تبدیل شده است.

۹.  درآمد دلاری در ایران از فروش افزونه‌ها و قالب‌های وردپرس

وردپرس به نوعی یک سیستم سایت ساز است و هرکسی با کمی آموزش می‌تواند به کمک وردپرس وب سایتی با امکانات زیاد و ظاهر دلخواه داشته باشد. در حال حاضر، کاربران وردپرس برای ایجاد ظاهر مناسب برای وبسایت خود باید یک پوسته وردپرس خریداری کرده و همچنین به افزونه‌های وردپرس نیاز دارند تا امکانات بیشتری به سایت خود اضافه کنند.

بنابراین، می‌توانید یک تیم برنامه نویسی جمع آوری کنید، قالب‌ها و افزونه‌های مناسب را با شناخت نیاز مخاطب ایجاد کنید و در سایت‌هایی مانند ThemeForest برای فروش دلاری قرار دهید.

۱۰. با تماشای تبلیغات درآمد دلاری داشته باشید

شاید باورتان نشود اما یکی از راه‌های کسب دلار در ایران تماشای تبلیغات است. بنابراین برخی از سایت‌ها مانند Swagbucks وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید با تماشای ویدیوها درآمد کسب کنید. این نوع درآمد نیاز به تخصص خاصی ندارد و فقط باید زمان اضافی برای تماشای فیلم‌های بیشتر و کسب درآمد داشته باشید.

۱۱. کسب دلار در ایران از طریق باینری آپشن

یکی از سودآورترین راه‌های کسب دلار در ایران کار در سیستم آپشن باینری از طریق اینترنت است. گزینه باینری یک بازار مالی جدید مانند بازار سهام است که در آن کاربران باید قیمت یک سهم را در یک بازه زمانی تعیین کنند تا درآمد دلاری بدست آورند.

بنابراین، سهامدارانی که از پیش بینی شما در مورد یک سهم سود برده‌اند، باید بخشی از سود سهام خود را به شما بدهند. برای شروع فعالیت اقتصادی در این زمینه بهتر است در دوره‌های آموزشی فارکس و ترید شرکت کنید. وب سایت‌های زیادی مانند Olymp Trade و Alpari برای پیوستن و انجام معاملات باینری آپشن بر اساس خرید و فروش وجود دارند.

۱۲. با تولید محتوا درآمد دلاری داشته باشید

با توجه به آنلاین شدن کسب‌وکارها در سال‌های اخیر، تولید محتوا تخصصی‌تر و مهم‌تر شده است. بسیاری از افراد متخصص در تولید محتوای متنی برای مشاغل در زمینه‌های مختلف با رعایت اصول سئوی محتوا و تولید محتوای کاربرپسند هستند.

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و می‌توانید به این زبان بنویسید، می‌توانید رزومه خود را به صورت مستقیم یا در سایت‌های فریلنسری برای شرکت‌های خارجی ارسال و با تولید محتوا برای آن‌ها، درآمد دلاری کسب کنید. شرکت‌های ایرانی مستقر در خارج از کشور بهترین گزینه در این زمینه به خصوص در زمینه‌های مالی و مهاجرتی هستند. شما همچنین می‌توانید محتوای بصری، به ویژه اینفوگرافیک، برای این شرکت‌ها تولید کنید. اما باید با قوانین سئو و هویت بصری هر شرکت آشنایی کافی داشته باشید.

۱۳. با تولید موسیقی دلار کسب کنید

موسیقی از آن رشته‌هایی است که اقتصاد آن در کشور ما بسیار ضعیف عمل می‌کند. این موضوع البته سال هاست که در سرتاسر دنیا به خصوص در مورد موسیقی‌های غیرتجاری و غیر پاپ مانند موسیقی کلاسیک و فولکلور صدق می‌کند.

لازم به ذکر است که نبود قانون کپی رایت در کشور ما باعث شده تا نوازندگان بدون کسب درآمد شاهد کپی برداری از آهنگ‌های خود باشند. خبر خوب این است که پلتفرم‌های تخصصی موسیقی مانند Spotify، HubSpot، YouTube Music  و Amplify این امکان را برای هنرمندان و سازندگان موسیقی فراهم کرده‌اند تا آثار خود را آپلود کرده و از تبلیغات و تعداد دفعاتی که فایل‌هایشان شنیده می‌شود، درآمد کسب کنند.

درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی

۱۴. با گوش دادن به موسیقی درآمد دلاری داشته باشید

درست مانند روش کسب درآمد دلاری با تماشای تبلیغات که در قسمت‌های قبل به آن اشاره کردیم، می‌توانید با گوش دادن به موسیقی نیز کسب درآمد کنید. پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی برای این کار وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • Current Rewards
  • Slicethepie
  • HitPredictor
  • Playlist Push
  • RadioEarn
  • fm
  • Cash4Minutes
  • Earnably

کافیست در این پلتفرم‌ها یک حساب کاربری ایجاد کنید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. البته برخی از پلتفرم‌ها مانند Spotify به شما این امکان را می‌دهند که لیست‌های پخش با کیفیت و پرطرفداری بسازید و از آنها کسب درآمد کنید. از سه راه اصلی زیر می‌توانید از لیست پخش خود کسب درآمد کنید:

  • از نوازندگان پول دریافت کنید تا در لیست پخش محبوب شما سهمی داشته باشند.
  • از نوازندگان پول دریافت کنید تا درباره موسیقی آنها نظر بنویسید.
  • فروش لیست پخش.

۱۵. کسب دلار از طریق سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

ارز دیجیتال به عنوان یک بازار مالی جدید در نظر گرفته می‌شود که به اصطلاح با بازارهای مالی سنتی مانند بازار سهام مخالف است. ایده اصلی توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال، به ویژه خالق ناشناس بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، حذف مرزها و محدودیت‌های دسترسی به منابع مالی در سراسر جهان بود. بنابراین، بسیاری از صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال پدید آمده‌اند. اگرچه بسیاری از آنها دسترسی کاربران داخل ایران را قطع کرده‌اند، اما این امر مانع از عدم دسترسی ایران به شبکه‌های بلاک چینی که ارزهای دیجیتال بر روی آنها تولید می‌شوند، نشده است. مبحث راه‌های کسب دلار از ارز دیجیتال بسیار مفصل است؛ اما به طور خلاصه می‌توان آنها را به شرح زیر خلاصه کرد:

  • استخراج ارز دیجیتال
  • مشارکت در استخراج ارز دیجیتال یا استخرهای سهام یا DeFi یا شرکت‌های خدمات مالی غیرمتمرکز
  • خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌ها و صرافی‌های معتبر ایرانی که هنوز دسترسی ایرانی‌ها را قطع نکرده‌اند.
  • خرید و فروش آثار NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض در پلتفرم‌های خاص مانند OpenSea،Rarible و Nifty Gateway. این توکن‌ها شامل آثار هنری، آیتم‌های بازی ویدیویی و تقریباً هر چیزی است.

انجام بازی‌های پولی برای کسب درآمد دلاری

یکی از راه‌های کسب درآمد دلاری برای ایرانی‌ها بدون سرمایه اولیه، انجام بازی‌های پولی یا P2E است. این بازی‌های ویدیویی بر روی پلتفرم بلاک چین‌های ارز دیجیتال ساخته شده‌اند. آنها با توکن‌های بومی خود برای تکمیل مراحل به بازیکنان پاداش می‌دهند که می‌توانند به توکن‌های دیگری مانند بیت کوین و اتریوم تبدیل شوند. همچنین می‌توانید آیتم‌های بازی را در آنها خرید و فروش کنید.

2 راه تضمینی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه

از طریق بازار ارزهای دیجیتال می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های مالی به روش‌های ساده درآمد کسب کنید. این روزها بازار کسب درآمد از اپلیکیشن‌های مالی بسیار داغ است. کمتر کسی را خواهید یافت که در کنار شغل اصلی خود علاقه‌ای به دریافت سود از این پلتفرم نداشته باشند.

اما چگونه می‌توان از بازارهای مالی سود کرد؟

شاید با خودتان تصور کنید که برای کار در بازارهای مالی نیاز به سالها مطالعه و تحقیق دارید. البته داشتن تخصص برای موفقیت در این بازارها ضروری است اما رازی که بسیاری از افراد از آن غافل هستند این است که می‌توانید با روش‌های ساده‌تر و با سرعت بالاتر در این بازارها کسب درآمد کنید و از دریافت پاداش لذت ببرید. بله، درست متوجه شدید، پاداش! اگر کنجکاو هستید که در این مورد بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

انواع کسب درآمد از سایت ‌ها و اپلیکیشن ها

کسب درآمد در حالی که در خانه نشسته‌اید و نوشیدنی مورد علاقه خود را می‌نوشید بسیار رویایی و خوشایند به نظر می‌رسد. بنابراین تعجبی ندارد که نتوانید به راحتی به هر کسب و کاری اعتماد کرده و با شک و تردید به چنین پیشنهاد وسوسه انگیزی نگاه کنید.

اگر بخواهیم دو روش خودکار یا به اصطلاح پسیو کسب درآمد از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را توضیح دهیم، بدون شک می‌توان به ایردراپ و کد ارجاع اشاره کرد. شاید قبلاً این نام‌ها را شنیده باشید، اما ذهن شما پر از سردرگمی و سوالاتی در مورد نحوه انجام آن است. از این رو تصمیم گرفتیم این دو روش را برای شما توضیح دهیم تا شما نیز سهمی از این بازار مالی داشته باشید.

با ایردراپ از ارز دیجیتال کسب درآمد کنید!

یکی از محبوب‌ترین روش‌های کسب درآمد که نیاز به سرمایه اولیه ندارد، روش ایردراپ است. در دنیای ارزهای دیجیتال، استارت آپ‌های جوانی وجود هستند که برای پیشبرد اهداف خود نیاز به سرمایه دارند. این گروه‌های متخصص با ایجاد سکه یا توکن خود، بودجه لازم برای پروژه خود را جمع آوری می‌کنند. کاربران می‌توانند در ازای ارائه این توکن‌ها یا انجام کارهای خاص مانند تبلیغ و معرفی آن توکن، کسب درآمد کنند.

درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی

با معرفی دوستان با کد ارجاع، جایزه دریافت کنید

ساده‌ترین و مطمئن ترین راه برای کسب درآمد از ارز دیجیتال دعوت دوستان با استفاده از کد شخصی شماست. برای انجام این روش ابتدا باید در صرافی مورد نظر حساب داشته باشید. سپس با استفاده از لینک ویژه‌ای که می‌توانید از طریق حساب کاربری خود کپی کنید، دوستان خود را به صرافی دعوت کرده و در کارمزد تراکنش‌های آنها شریک شوید.

تفاوت بین ایردراپ و کد ارجاع چیست؟

پول درآوردن آنقدرها هم که فکر می‌کنید پیچیده نیست. دو روش معروفی که معرفی کردیم هر کدام مزایا و معایبی دارند که به آنها اشاره می‌کنیم. در روش Airdrop وظیفه شما این است که کارهایی را که از شما خواسته می‌شود انجام دهید تا کسب درآمد کنید. برای مثال ممکن است از شما خواسته باشند که توکن مورد نظر را در توییتر خود معرفی کنید. همچنین، اگر AirDrop از شما درخواست پول کرد یا وعده‌های عجیبی داد، باید مشکوک باشید زیرا ممکن است کلاهبرداری باشد.

اما در روش ارجاعی، در واقع هیچ ریسکی نمی‌کنید و می‌توانید بدون انجام کار خاصی به درآمد غیرفعال برسید. در این روش شما دوستان خود را دعوت می‌کنید تا با کمک لینک یا کد ارجاع خود از اپلیکیشن استفاده کنند و در کارمزد معاملاتی خود شریک شوند.

در واقع این یک جایزه ارجاعی است که می‌توانید بدون هیچ ریسکی دریافت کنید و در 25 درصد کارمزد تراکنش‌های آنها شریک شوید. چه راه حلی بهتر و مطمئن تر از این برای کسب درآمد دلاری بدون سرمایه؟

چرا اپلیکیشن‌ها به افراد مختلف اجازه کسب درآمد دلاری می‌دهند؟

احتمالاً در مورد منافع اپلیکیشن‌هایی که به افراد مختلف اجازه می‌دهد در ازای آن درآمد کسب کنند، سوال دارید. آیا این روش‌ها واقعی هستند یا کلاهبرداری می‌کنند؟ همانطور که قبلاً گفتیم، شما حق دارید در این مورد تردید داشته باشید. در ادامه دلایل دریافت جوایز از طریق اپلیکیشن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم تا موضوع برای شما بیشتر روشن شود.

آشنایی بیشتر کاربران با خدمات اپلیکیشن

وقتی دوستان خود را برای استفاده از یک اپلیکیشن معرفی می‌کنید، به افزایش تعداد کاربران آن اپلیکیشن و معروف شدن آن کمک خواهید کرد. بنابراین طبیعی است که می‌توانید با معرفی دوستان از برنامه‌های مالی انتظار کسب درآمد داشته باشید و خوب است که به سادگی اپلیکیشن‌هایی را که کارمزد تراکنش پایینی دارند به دوستان معامله گر و دارنده خود ارجاع دهید و کارمزد تراکنش‌های خود را به اشتراک بگذارید. این به معنای یک معامله دو برد برای شما و دوستانتان است!

تامین اعتبارات لازم

با ارجاع، در واقع می‌توانید افراد بیشتری را به یک برنامه معتبر دعوت کنید. به این ترتیب سرمایه بیشتری در اختیار صرافی قرار می‌گیرد و طبیعتا سودی که از تراکنش‌های دوستانتان به دست می‌آورید نیز افزایش می‌یابد.

جایزه به کاربران وفادار و متعهد

کاربرانی که تعداد زیادی از دوستان خود را به استفاده از خدمات اپلیکیشن دعوت می‌کنند، طبیعتاً انتظار دارند که یک جایزه معرفی دوست داشته باشند. تصور کنید 25 درصد از سود معاملاتی هر یک از دوستان خود را به اشتراک بگذارید.

4 در آمد دلاری با بازی کریپتویی و بدون سرمایه اولیه

چیزی که بسیاری از کاربران را از تجربه بازی‌های مبتنی بر بلاک چین منصرف می‌کند، هزینه اولیه اجرای بازی است. در این میان، بازی‌های کریپتو بدون سرمایه اولیه وجود دارند که به کاربران اجازه می‌دهند بازی خود را به صورت رایگان شروع کنند. البته ممکن است خرید آیتم‌های مختلف و پرداخت هزینه‌ها به پیشرفت سریع‌تر شما کمک کند، اما انجام آن ضروری نیست.

۱.  بازی  Gods Unchained

Gods Unchained یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بلاکچینی بدون سرمایه‌گذاری و مراحل اولیه مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. در طول بازی، گیمرها با استفاده از قدرت‌های مختلف بازی، به صورت تن به تن مبارزه می‌کنند و با انتخاب کارت‌های مختلف، می‌توانند از استراتژی‌های مختلفی برای پیروزی در نبرد استفاده کرده و حریف خود را شکست دهند.

با انجام چند مرحله ساده می‌توانید بازی را شروع کنید و از همان ابتدا فرصت‌های مختلفی برای برنده شدن جوایز بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. جوایز بازی در قالب توکن‌هایGOD  یا NFT‌های مختلف به کیف پول کاربران واریز می‌شود.

Gods Unchained را می‌توان بر روی تلفن‌های همراه، رایانه‌های خانگی و مک بازی کرد. در سال 2019، Gods Unchained پلتفرم خود را به Immutable تغییر داد و ImmutableX را راه‌اندازی کرد که یک روش لایه دوم برای دریافت NFT در پلتفرم اتریوم است.

درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی

۲. کسب در آمد دلاری از بازی  Thetan Arena

Thetan Arenaیک بازی بلاکچینی چند نفره گروهی است که بر روی بلاک چین هوشمند Binance ساخته شده است. شخصیت‌های بازی و آیتم‌هایی که با آن‌ها بازی می‌کنید همگی در قالب NFT قابل خرید و فروش هستند. اجرای بازیThetan Arena  نیازی به سرمایه اولیه ندارد و پس از افتتاح حساب در بازی و اتصال کیف پول می‌توانید با دوستان خود از بازی لذت ببرید.

در این بازی دو توکن THC و THG وجود دارد. بازیکنان با انجام بازی، توکن‌های Thetan به دست می‌آورند و می‌توانند آن را برای دریافت NFT خرج کنند.

Tetan Arena بر روی سیستم عامل‌های اندروید، iOS و رایانه شخصی نیز اجرا می‌شود. همچنین تیم پروژه قصد دارد با معرفی ویژگی‌های جدید و اعمال برخی به روز رسانی‌ها، اقتصاد بازی را تثبیت کند.

۳. درامد دلاری برای ایرانیان با بازی Splinterlands

یکی دیگر از بازی‌های بلاکچینی بدون سرمایه اولیه، بازی Splinterlands است. این بازی در ابتدا در شبکه Steem راه اندازی و معرفی شد، اما بعداً بازی به بلاک چین Hive انتقال یافت و پلتفرم بازی تغییر کرد. بازی Metaverse Splinterlands کاملاً رایگان است و روی مرورگر اجرا می‌شود و به لطف زنجیره‌های متقاطع در پلتفرم آن، توکن‌های به‌دست‌آمده از بازی را می‌توان در بلاک چین‌های اتریوم و WAX معامله کرد.

Splinterlands یک بازی کارتی است که با وجود حجم کم، مکانیسم‌های نسبتا پیچیده‌ای دارد. گیمرها برای موفقیت در بازی باید تاکتیک‌ها و استراتژی‌های مختلفی را برای پیروزی در مقابل حریفان خود امتحان کرده و پاداش دریافت کنند.

پس از اینکه دو تیم ترکیب کارت‌ها را انتخاب کردند، مبارزه شروع می‌شود و تیمی که بهترین ترکیب کارت‌ها را انتخاب کرده است برنده خواهد شد. بازیکنانی که برنده می‌شوند کریستال‌های انرژی دریافت می‌کنند و همچنین می‌توانند از طریق کوئست‌های روزانه جوایزی کسب کنند.

می‌توانید جوایز به‌دست‌آمده را از طریق فروشگاه درون‌بازی بفروشید و معادل آن ارزش توکن‌های بازی بومی دریافت کنید. همچنین می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را از طریق این فروشگاه خریداری کنید یا حتی کارت‌های بازی را قرض بگیرید.

۴. بازی رایگان  Pegaxy

بازی Pegaxy یک بازی بلاکچینی بدون سرمایه اولیه بوده که بر روی بلاک چین Polygon ساخته شده است و بسیاری از کاربران از طریق آن کسب درآمد می‌کنند.

در این بازی در هر مسابقه 12 اسب با یکدیگر رقابت می‌کنند و به 3 اسب برتر جوایزی اهدا می‌شود. در حال حاضر، تمام موقعیت‌های مسابقات توسط RNG تعیین می‌شود که یک تولید کننده اعداد تصادفی است. اما این اعداد ممکن است با توجه به عواملی مانند شرایط محیطی و ویژگی‌های هر اسب تغییر کند. بازی Pegaxy بسیار ساده است و هر کسی می‌تواند بدون پرداخت پول از بازی آن لذت ببرد.

درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی

از بازی‌ های متاورسی بدون سرمایه پول در بیار!

Metaverse یک دنیای کاملا دیجیتال با تعداد زیادی کاربر است که گیمرها بخش عمده‌ای از آن را تشکیل می‌دهند. بازی‌های متاورس بازی‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند در محیط بازی به صورت آواتار حرکت کرده و نقش یک انسان را در یک جامعه انسانی مجازی بازی کنند. برخی از بازی‌های متاورس را می‌توان بدون سرمایه اولیه بازی کرد و برخی دیگر برای ورود از مخاطبان خود هزینه دریافت می‌کنند.

برای انجام بازی‌های متاورس بدون سرمایه اولیه و کسب درآمد دلاری، فقط به یک اتصال اینترنت با سرعت خوب و یک عینک واقعیت مجازی (VR) نیاز دارید.

بازی  Horizon Worlds

Horizon Worlds یک برنامه رایگان در دنیای Metaverse است که کاربران می‌توانند از طریق پازل‌های تعاملی بازی کنند. Horizon Worldsبه آواتار شما اجازه می‌دهد تا مانند دنیای واقعی با افراد دیگر ارتباط برقرار کند!

بازی  Rec Room

Rec Room یک دنیای کاملا دیجیتالی و مبتنی بر جامعه است که در آن گیمرها برای معاشرت و ارتباط با یکدیگر جمع می‌شوند. بازی دارای میلیون‌ها اتاق ساخته‌شده توسط بازیکن است که می‌توان آن‌ها را بیشتر گسترش داد. شما همچنین می‌توانید آواتار خود را در این بازی شخصی سازی و شخصی سازی کنید.

بازی Fortnite

یکی دیگر از بازی‌های رایگان Metaverse که می‌توانید به راحتی آن را تجربه کنید، بازی Fortnite است. بازیکنان در Fortnite نه تنها با شخصیت‌های خود بازی می‌کنند، بلکه می‌توانند با دیگر بازیکنان با همان شخصیت نیز ارتباط برقرار کنند.

بازی Fortnite یک بازی رایگان در دنیای Metaverse است که کاربر می‌تواند تمام مراحل بازی را با شخصیت خود طی کند.

درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه + 100 درصد تضمینی

معرفی سریع ترین راه کسب درآمد از پلتفرم‌های مالی

در این مقاله به روش‌های کسب درآمد از بسترهای مالی اشاره کردیم. همانطور که با هم دیدیم بدون شک روش معرفی دوستان بدون ریسک‌ترین و بهترین روشی است که از طریق آن می‌توان بدون نیاز به سرمایه اولیه درآمدزایی کرد. روش ایردراپ به دلیل ریسک بالا و کلاهبرداری در آن کمتر توصیه می‌شود. همچنین یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه، بازی کردن در دنیای متاورس است؛ هم فال و هم تماشا!

چگونه در ایران دلار کسب کنیم؟ راه دور زدن تحریم!

در کل اکثر سایت‌هایی که می‌توانیم از آنها برای کسب درآمد دلاری استفاده کنیم ما ایرانی‌ها رو تحریم کرده‌اند. پس چگونه باید به درآمد دلاری فکر کنیم وقتی توسط جهان تحریم می‌شویم؟ خب اینجاست که باید راه‌های دور زدن تحریم‌ها را یاد بگیریم. شما نیاز به راه حلی دارید تا به سایت‌های مورد نظر مانند یوتیوب، سایت‌های فریلنسری وغیره ثابت کنید که در ایران زندگی نمی‌کنید. خب اولین مرحله تغییر آی پی اینترنت است که با کمک فیلترشکن یا vpn قدرتمند امکان پذیر خواهد بود.

اما گام دوم به دست آوردن مدارکی است که ثابت کند ما در ایران زندگی نمی‌کنیم. این مدارک به ما کمک می‌کند تا در سایت‌های مورد نظر برای کسب درآمد ثبت نام کنیم. به طور خلاصه راهکارها به شرح زیر است:

  • کمک گرفتن از یکی از آشنایان مقیم خارج از کشور.
  • خرید خدمات سایت‌های داخلی برای دور زدن تحریم از قبیل سیم کارت‌های خارجی، مکان‌های جعلی و غیره.

در این بین راحت ترین راه حل، داشتن یک آشنایی در خارج از کشور است، اما در هر صورت اگر چنین شرایطی را ندارید، راه حل بعدی نیز در این زمینه جواب می‌دهد.

بهترین راه برای کسب دلار در ایران چیست؟

تمامی روش‌های کسب درآمد دلاری بدون سرمایه اولیه نیاز به اینترنت پرسرعت دارند اما اینکه کدام روش بهتر است باید گفت که تمامی روش‌های ارائه شده در این مقاله برای درآمد دلاری کاربردی بوده و با کسب دانش و مهارت قابل انجام هستند.

اما افرادی که در ایران زندگی می‌کنند ممکن است هنگام امتحان کردن برخی از این روش‌ها با مشکل مواجه شوند. به عنوان مثال، ممکن است برای ایرانیان کسب درآمد از آمازون دشوار باشد زیرا نیاز به احراز هویت کاربر دارد.

پس اگر بخواهیم بهترین راه کسب درآمد دلاری بدون سرمایه در ایران از طریق اینترنت را به شما معرفی کنیم، کسب درآمد از گزینه‌های باینری بهترین گزینه برای کسب درآمد اینترنتی و خانگی است. البته استفاده از روش‌های دیگر کسب درآمد دلاری نیاز به مهارت و تخصص دارد که باید توسط افراد سنجیده شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
عامرپرکی
.
09 خرداد 1402، 11:20
پاسخ
0
0
تا الان که عالی بوده
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402