بررسی بازی Dead Island 2

جزیزه مردگان 2/Dead Island 2
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بازی Dead Island 2 نام یک محصول اکشن می­باشد که توسط استودیو Dambuster ساخته شده است. البته این بازی توسط استودیو نام برده شده تنها به ساخت رسیده و وظیفه انتشار بر عهده Deep Silver بوده است. که در این مقاله قصد بررسی بازی جزیره مرده 2 را خواهیم داشت.

بازی دد ایسلند ۲ در یک محیط جهان باز جریان دارد، مکانی که بازیکنان باید در یک کالیفرنیای پس از آخرالزمانی زنده بمانند. Dead Island 2 با شخصیت‌های جدید و مکانیک‌های بهبود یافته گیم‌پلی تجربه‌ای هیجان‌انگیز و همه‌جانبه را به طرفداران هدیه می‌دهد. تاریخ انتشار این بازی چندین بار به تعویق افتاد، اما انتظار ها به پایان رسید و بازی بالاخره آمد. اگر از دوست داران بازی های ترسناک و اکشن هستید پیشنهاد می شود باما جهت معرفی بازی Dead Island 2 همراه باشید.

فهرست مطالب

بررسی بازی Dead Island 2 و داستان بازی جزیره مرده 2

 داستان این بازی جذاب در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد، یعنی دقیقا مکانی که یک شیوع ویروسی وحشتناک، بیشتر جمعیت را به زامبی تبدیل کرده است. در این وضعیت دولت این ایالت را قرنطینه کرده و ارتش آن جا برای مهار شیوع این ویروس مستقر شده است. البته با وجود این اقدامات، وضعیت به سرعت در حال بدتر شدن است و بازماندگان تنها به حال خود رها می شوند.

بازیکنان در این بازی خاص نقش یکی از چهار شخصیت بازی را باید بر عهده بگیرند. هر کدام از این 4 شخصیت مهارت­ها و توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. این شخصیت‌ها همگی در برابر ویروس مصون می­باشند و توسط ارتش آمریکا برای کمک به مهار شیوع این ویروس استخدام شده‌اند. با این حال، همانطور که آنها محیط جهان باز را مورد بررسی قرار می­دهند، متوجه این نکته می­شوند که اوضاع وخیم تر از حد تصور است.

 باید بدانید که داستان جزیره مرده 2 بر سفرهای شخصی و هیجان انگیز شخصیت­های نام برده شده متمرکز شده است. این شخصیت­ها با واقعیت های خشن دنیای پس از آخرالزمان کنار می­آیند. شخصیت‌ها با گروه‌های مختلفی از بازماندگان روبرو می‌شوند که هر کدام برنامه و انگیزه‌های خاص خود را دارند. باید بدانید که این گروه­ها برخی متحد و برخی دیگر دشمن خواهند بود. بازیکنان در این بازی باید به گونه­ای تصمیم بگیرند که بر روند داستان تأثیر بگذارند و سرنوشت بازماندگان را بتوانند تعیین کنند.

بررسی بازی Dead Island 2 و داستان بازی جزیره مرده 2

با پیشروی بازیکنان در بازی، آن­ها ماموریت­های مختلفی بر عهده می­گیرند. این ماموریت‌ها از یک اجرای ساده تا اهداف پیچیده‌تر، مانند نجات بازماندگان تا سرنگونی رئیس‌های قدرتمند زامبی‌ها را می­تواند شامل ‌شود. جهت بررسی بازی Dead Island 2 باما در ادامه همراه باشید.

یکی از موضوعات کلیدی و جالب این بازی، ایده بقا است. بازیکنان برای زنده ماندن باید منابعی مانند غذا، آب, اسلحه و.. را جستجو کنند. علاوه بر این آن­ها باید تجهیزات خود را بسازند و روز به روز ارتقا دهند تا شانس خود را برای بقا در برابر انبوهی از ارواح که در خیابان ها مرتب پرسه می زنند افزایش دهند.

یکی از جنبه های مهم داستان بازی، کاوش در روان انسان­ها در مواجهه با یک رویداد فاجعه بار و وحشتناک است. همانطور که بازیکنان با گروه­های مختلفی از بازماندگان ملاقات می­کنند، متوجه می­شوند که اشخاص مختلف چگونه به آخرالزمان عکس العمل نشان می دهند. برخی از افراد ممکن است با هم متحد شوند و جوامعی محکم را تشکیل دهند، در حالی که بعضی دیگر امکان دارد به خشونت و هرج و مرج روی آورند. بازی معضلات اخلاقی را که در چنین موقعیت‌هایی به وجود می‌آیند را بررسی می­کند. علاوه بر این مبارزات شخصی شخصیت‌ها در تلاش برای کنار آمدن با واقعیت جدید نیز چالش این بازی است.

گیم پلی بازی دد ایسلند 2

مبارزه در جزیره مرده 2 به طریقی طراحی شده که واقعا سریع و بی رحمانه باشد. در این بازی بازیکنان می­توانند از انواع سلاح­ها من جمله سلاح­های غوغا مانند چوب بیسبال و قمه و حتی سلاح­های گرم مانند تپانچه و تفنگ ساچمه ای به کار ببرند. خوب است بدانید که این بازی دارای یک سیستم کاردستی نیز هست که به بازیکنان اجازه می دهد سلاح ها و تجهیزات را ایجاد و سپس ارتقا دهند. علاوه بر مبارزه، بازی دارای سیستم پارکور هم هست که به بازیکنان اجازه می دهد تا محیط را به سرعت و کارآمد سپری کنند. بازیکنان توانایی دارند برای اجتناب از زامبی‌ها یا به دست آوردن مزیت در نبرد، از موانع بپرند، بالا بروند و یا حتی بلغزند!

یکی دیگر از جنبه های مهم گیم پلی، مولفه چند نفره است. Dead Island 2  دارای حالت های چند نفره تعاونی و رقابتی می­باشد که به بازیکنان این امکان را می دهد تا با دوستان خود هم تیم شوند یا با یکدیگر بتوانند رقابت کنند. این بازی همچنین دارای یک سیستم یکپارچه drop-in/drop-out هست که به بازیکنان مجوز می‌دهد بدون وقفه در گیم‌پلی، هر زمان به بازی بپیوندند یا آن را ترک کنند. این انعطاف پذیری واقعا برای گیمرها شیرین است.به طور کلی، گیم پلی بازی Dead Island 2 به گونه ای هیجان انگیز و همه جانبه طراحی شده  که بر مبارزه و اکتشاف و بقا تمرکز دارد. Dead Island 2 با طیف متنوع و جالبی از شخصیت‌های قابل بازی، مبارزات سریع و … قطعا ساعات هیجان‌انگیزی را برای طرفداران فراهم می‌کند. شاید در اینترنت شاهد نقد بازی جزیره مرده ۲ بوده باشید ولی پیشنهاد می شود زیادی انها را جدی نگیرید.

گرافیک بازی Dead Island 2

گرافیک بازی Dead Island 2

دو بازی اول Dead Island که به ترتیب در سال های 2011 و 2013 به انتشار رسیدند، به دلیل گرافیک خود در زمان انتشار مورد تحسین عموم قرار گرفتند. هر دو بازی دارای محیط‌های دقیق، مدل‌های شخصیت‌ها و انیمیشن‌های خاصی بودند که به ایجاد یک تجربه آخرالزمان زامبی خشن و غوطه‌وری کمک کردند. بازی­ها همچنین دارای یک چرخه روز و شب بودند که بر نور و فضای دنیای بازی تأثیر می گذاشتند. این امکانات برای آن سال­ها واقعا بسیار شگفت محسوب می­شد.

حال با توجه به پیشرفت‌های فناوری از زمان انتشار دو بازی اول  Dead Island، Dead Island 2  دارای گرافیک و جلوه‌های بصری جذاب­تری است. این بازی با استفاده از  Unreal Engine 4، یک موتور بازی مدرن که امکان گرافیک با کیفیت بالا و شبیه سازی های فیزیک پیشرفته را فراهم می کند، توسعه یافته است. این موتور در بسیاری از بازی­های پرمخاطب دیگر مانند  Gears 5  و Final Fantasy VII Remake به کار رفته است.

dead isldnd 2 دارای گرافیک مدرن و دقیق با تمرکز بر ایجاد یک محیط باز و همه جانبه است. همان طور که گفتیم داستان بازی در کالیفرنیا می‌گذرد و سازندگان اعلام کرده‌اند که از مکان‌های دیدنی در دنیای واقعی الهام گرفته‌اند تا یک دنیای بازی معتبر و باورپذیر را به وجود آورند. در این بازی محیط‌های مختلفی از جمله سواحل، شهرها و مناطق حومه شهرها به نمایش گذاشته شده است که به نظر می‌رسد همه آنها با جزئیات بسیار زیاد و از نظر بصری چشمگیر هستند.

از نظر طراحی شخصیت، بازی دارای انواع مختلفی از زامبی­ها می­باشد که هر کدام رفتار و ظاهر منحصر به فرد خود را دارند. شخصیت های بازی جزیره مرده ۲ و سایر مشخصات انسانی نیز به خوبی طراحی شده اند که به غرق شدن در بازی کمک می­کنند.

پلتفرم های بازی دد ایسلند 2

پلتفرم های بازی دد ایسلند 2

سیستم مورد نیاز بازی دد ایسلند 2

برای نسخه ویندوز، بازی به یک رایانه بازی مدرن با CPU و GPU پیشرفته و همچنین مقدار قابل توجهی رم و فضای ذخیره سازی نیاز دارد. انتظار می رود این بازی دارای گرافیک باکیفیت و محیط های جهان باز با انواع جزئیات است. یعنی برای اجرای روان بازی در تنظیمات بالا به یک ریگ قدرتمند بازی نیاز است. برای نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس، این بازی برای آخرین نسل کنسول ها از جمله پلی استیشن 4 و 5 و ایکس باکس سری X/S  و همچنین one  منتشر شده است.

 بازیکنان این نکته را به یاد داشته باشند که که قبل از خرید یا پیش‌سفارش بازی، ‌سایت رسمی و سیستم مورد نیاز را بررسی کنند تا مطمئن شوند که سخت‌افزار آن‌ها قادر به اجرای روان بازی است. همچنین شایان ذکر است که سیستم مورد نیاز بسته به تنظیمات گرافیکی بازی متفاوت است. در واقع بازیکنانی که می‌خواهند بازی را با تنظیمات گرافیکی بالاتر یا خاص­تری انجام دهند، به سخت‌افزار قدرتمندتری احتیاج دارند. این در حالی است که اشخاصی که مایلند تا حدودی وفاداری بصری را قربانی بازی کنند حتی می­توانند بازی را روی سخت‌افزار پایین‌رده تر به اجرا در بیاورند.

بررسی رقبای dead island 2

بررسی رقبای dead island 2

 این بازی متعلق به سبک بقای زامبی است که در سال های اخیر مانند آن چند مدل ساخته شده است. بنابراین ما در ادامه رقبای این بازی را با یک دیگر بررسی می­کنیم. یکی از محبوب ترین بازی های زنده ماندن زامبی­ها «DayZ» است. این بازی بقای چند نفره محسوب می­شود که در کشور پس از شوروی (که توسط یک ویروس ناشناخته مورد حمله قرار گرفته است.) اتفاق می افتد. این بازی دارای مکانیزم­های بقا مانند گرسنگی، تشنگی، بیماری و.. است. بنابراین بازیکنان باید دنبال منابع بگردند و در عین حال از زامبی­ها و حتی سایر بازیکنان دوری کنند.

یکی دیگر از بازی­های محبوب در این ژانر، «State of Decay 2»  می­باشد که یک بازی بقا تک نفره و چند نفره است که در یک محیط جهان باز اتفاق می افتد. این بازی شامل ساخت پایگاه، مدیریت منابع، مکانیک  permadeath و همچنین انواع زامبی­ها و مابقی بازماندگان است که بازیکنان می توانند با آنها در ارتباط باشند. از دیگر بازی­های قابل توجه زنده ماندن زامبی­ها می توان به «7 Days to Die»، «The Forest»  و «Dying Light» اشاره داشت. این بازی­ها هر کدام دارای مکانیک و ویژگی های گیم پلی منحصر به فرد خود می­باشند.

در حالی که این بازی ­ا ممکن است شباهت­هایی با Dead Island 2 داشته باشند، اما هر عنوان مکانیک و ویژگی های گیم پلی منحصر به فرد خود را دارا است. در نهایت، بازیکنان در ژانر  زامبی بازی را انتخاب می کنند که به بهترین وجه با ترجیحات و سبک بازی آنها مطابقت دارد. اما به عنوان پیشنهاد ما به شما می­گوییم که به هیچ وجه از dead island2 باز نمانید. شایان ذکر است که صنعت بازی­های زامبی روز به روز در حال ترقی است. بنابراین بازی­های جدیدی در سبک بقای زامبی­ها می توانند در آینده منتشر شوند. بنابراین این احتمال وجود دارد که این عناوین جدید بتوانند رقابت مستقیمی را برای Dead Island 2 از نظر مکانیک های گیم پلی به عمل آورند.

البته با وجود رقبای گفته شده، بازی جزیره مرده 2 دارای طرفداران وفاداری است که چندین سال است مشتاقانه منتظر انتشار آن هستند. محیط منحصر به فرد بازی در کالیفرنیا و  آخرالزمانی، سانفرانسیسکوهمراه با تمرکز آن بر مبارزه سریع، مکانیک پارکور و محیط های جهان باز همه جانبه، آن را از دیگر بازی های بقای زامبی ها متمایز کرده است. علاوه بر این همان طور که از فیل هم اشاره کوتاهی داشتیم، سیستم چند نفره یکپارچه drop-in/drop-out بازی و امکان انتخاب از بین چهار شخصیت قابل بازی با مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد، سطحی از انعطاف پذیری و قابلیت پخش مجدد را فراهم می کند که در سایر بازی های این سبک وجود ندارد.

پس به طور کلی، اگرچه ممکن است بازی‌های دیگری در ژانر بقای زامبی‌ها وجود داشته باشد که شباهت‌هایی با Dead Island 2 داشته باشند، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و طرفداران وفادار بازی، آن را به یک بازی به یاد ماندنی تبدیل کرده است.

جمع بندی

پس با توضیحات فوق متوجه می‌شویم که این بازی سومین قسمت اصلی از مجموعه جزیره مرده به حساب می‌آید. که  در یک سانفرانسیسکو و کالیفرنیای پس از آخرالزمانی اتفاق می­افتد. این شهر توسط زامبی­ها تسخیر شده است. بازیکنان نقش یکی از چهار شخصیت مهم بازی را می­توانند بر عهده بگیرند و هر کدام مهارت­ها و توانایی های منحصر به فرد خود را رو کنند. این بازی دارای مبارزات سریع، مکانیک پارکور و محیطی فراگیر در جهان باز و خاص است. داستان بازی بر سفرهای جذاب شخصیت‌ها تمرکز دارد که می­توانند با واقعیت‌های خشن دنیای پس از آخرالزمانی کنار بیایند. در این زمان است که معضلات اخلاقی موقعیت‌هایی را به وجود می­آورند که از نظر روانشناسی باید به سازنده مدال داد!

به یاد داشته باشید که داستان جزیره مرده 2 یک داستان تاریک و تلخ از بقا در جهانی می­باشد که توسط زامبی ها به تسخیر رسیده است. در کل این بازی وعده یک سفر هیجان انگیز و احساسی را می­دهد که بازیکنان را در لبه صندلی های خود نگه می دارد. پس dead island2 را فراموش نکنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402