معرفی بهترین سریال کره ای ورزشی ؛ از سریال 21 و 25 ساله تا لیگ جذاب

برترین سریالهای ورزشی کره ای / برترین سریالهای ورزشی کره ای 2022
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال های کره ای در سال‌های اخیر توانسته‌اند در ژانرهای مختلف موفق عمل کنند. در این مقاله بهترین سریال کره ای ورزشی را معرفی می‌کنیم.

سریال های ورزشی کره ای معمولا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند، اما اگر به دنبال داستان‌هایی الهام‌بخش هستید، مطمئناً تعداد زیادی از آن‌ها را در این مقاله پیدا خواهید کرد. با تماشای دنیای هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز برترین سریالهای ورزشی کره ای، به راحتی می‌توانید شخصیت‌هایی را پیدا کنید که پس از دیدن آن‌ها در طول مبارزات، عاشق آن‌ها خواهید شد و درس‌های زیادی از آن‌ها خواهید گرفت. اگر به این نوع نمایش‌ها علاقه دارید، در این مطلب می‌توانید با 10 تا از بهترین سریال های کره ای ورزشی که ارزش تماشا کردن و وقت گذاشتن شما را دارند، آشنا شوید.

فهرست مطالب:

بهترین سریال های کره ای ورزشی

در ادامه با معرفی برترین سریالهای ورزشی کره ای و خلاصه داستان هرکدام همراه شما هستیم.

1. سریال کره ای مسابقه 21 و 25 ساله (Twenty Five Twenty One)

برترین سریالهای ورزشی کره ای / سریال های کره ای ورزشی

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: جونگ جی هیون (Jong Ji Hyun)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.6
  • بازیگران: کیم ته ری، نام جو هیوک، چوی هیون ووک، بونا

لیست بهترین سریال های کره ای ورزشی را با معرفی سریال 25 و 21 ساله شروع می‌کنیم. این سریال ماجرای یک دانش‌آموز مشتاق به نام نا هی دو (کیم ته ری) را به تصویر می‌کشد که آرزو دارد وارد تیم ملی شمشیرزنی شود. تیم شمشیرزنی مدرسه او بخاطر بحران مالی کره در سال 1998 منحل می‌شود و هی دو به دبیرستانی جدید انتقالی می‌گیرد. مدرسه‌ای که گو یو ریم (بونا)، بازیکن دارنده مدال طلا شمشیرزنی در آنجاست. این دو نفر تبدیل به بزرگترین رقیب یکدیگر می‌شوند و باید برای پیروزی در مسابقات با یکدیگر رقابت کنند. سریال 25 و 21 ساله، یکی از بهترین سریال های کره ای ورزشی جدید است و ماجراهای 5 دوست را در سال‌های 1998 تا 2001 نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید :

2. سریال کره ای مسابقه لاو آل پلی (Love All Play)

بهترین سریال های کره ای ورزشی جدید / بهترین سریال های کره ای ورزشی

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: جو وونگ (Jo Woong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4
  • بازیگران: پارک جو هیون، چه جونگ هیوپ، پارک جی هیون، کیم مو جون

سریال لاو آل پلی درباره شور و اشتیاق بازیکنان یک تیم بدمینتون مختلط است که در تلاش‌اند بهترین خود را انجام دهند. پارک ته یانگ (پارک جو هیون)، بازیکن آینده دار تیم ملی بدمینتون پس از یک شایعه به‌طور ناگهانی به مدت 3 سال غیب می‌شود. حالا او بازگشته تا رویای خود را یک بار دیگر دنبال کند. او با پارک ته جون (چه جونگ هیوپ) آشنا می‌شود، بازیکن با استعدادی که همیشه بخاطر خواهرش نادیده گرفته شده و به بدمینتون تنها به عنوان راهی برای کسب پول فکر می‌کند.

این دو بازیکن، درحالی که هر دو رازهایی را از یکدیگر مخفی نگه داشته‌اند کم کم عاشق یکدیگر می‌شوند، اما آیا پس از برملا شدن حقایق بازهم می‌توانند حرفه ورزشی و عشق خود را ادامه دهند؟ این سریال بدون شک از برترین سریالهای ورزشی کره ای 2022 است و مسابقاتی که به تصویر می‌کشند نیز از هیجان‌انگیزترین لحظات در میان دیگر سریال‌های این ژانر است. تماشای این سریال کره ای ورزشی عاشقانه را از دست ندهید.

3. سریال ادامه بده (Run On)

بهترین سریال های کره ای ورزشی / بهترین سریال های ورزشی کره ای

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: لی جه هون (Lee Jae-Hoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.8
  • بازیگران: ایم شیوان، شین سه کیونگ، کانگ ته او، سویونگ

کی سون گیوم (ایم شیوان)، یک دونده موفق و محبوب در تیم ملی، پس از یک ماجرا مجبور می‌شود ورزش را رها کند. او تصمیم می‌گیرد به عنوان یک مدیر برنامه و مربی شروع به کار کند. سون گیوم پیش از رها کردن ورزش، در یکی از مسابقات بین‌المللی با مترجمی به نام اوه می جو (شین سه کیونگ) آشنا می‌شود و این دو نفر علی‌رغم اختلاف نظرهایی که در ابتدا با هم دارند، کم کم به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند.

از طرفی سو دان آه (سویونگ)، تنها فرزند موسس شرکتی بزرگ، در تلاش است با سون گیوم ازدواج کند چرا که پدر سون گیوم سیاستمداری بزرگ و مادرش بازیگری معروف است و پیشینه خانوادگی سون گیوم همان چیزی است که دان اه برای نگه داشتن مقام ریاست خود به آن نیاز دارد. اما با وارد شدن یک دانشجوی نقاش به نام یونگ هوا (کانگ ته اوه) ماجرا عوض می‌شود. سریال ادامه بده یکی از بهترین سریال های کره ای ورزشی در این لیست است.

4. سریال کره ای مسابقه پسران راکتی (Racket Boys)

برترین سریالهای ورزشی کره ای 2022 / برترین سریالهای ورزشی کره ای 2021

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: چو یونگ کوانگ (Cho Young-kwang)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.1
  • بازیگران: تانگ جون سانگ، چوی هیون ووک، سون سانگ یون، لی جه این، کیم کانگ هون

سریال Racket Boys داستان یک تیم بدمینتون پسر در مدرسه راهنمایی را روایت می‌کند که مهارت‌های خود را تقویت می‌کنند و مسائل مختلفی را در مورد زندگی یاد می‌گیرند. در این سریال، یون هیونگ جونگ (کیم سانگ-کیونگ) بازیکن سابق بدمینتون از فرصتی برای تبدیل شدن به مربی یک تیم مدرسه راهنمایی که در آستانه انحلال است استفاده می‌کند تا رویاهای چند نوجوان را برآورده کند. اعضای تیم بدمینتون این مدرسه، با پیوستن بازیکنان بیشتر به تیم، به تدریج پیشرفت می‌کنند و شروع به ورود به مسابقاتی می‌کنند که در آن می‌توانند به ارتفاعات جدیدی صعود کنند. اگر از تماشای سریال‌هایی مانند سریال دهکده ساحلی چاچاچا و یا سریال غم های ما که در محیطی روستایی همراه با اهالی خون‌گرم احاطه شده بودند لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم سریال پسران راکتی را نیز از دست ندهید.

5. سریال لیگ جذاب (Hot Stove League) ؛ از بهترین سریال های کره ای ورزشی

دانلود سریال کره ای ژانر ورزشی / بهترین سریال های ورزشی کره ای

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: جونگ دونگ یون (Jung Dong-Yoon)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.3
  • بازیگران: نام گونگ مین، پارک اون بین، چه جونگ هیوپ، جو بیونگ گیو

در ادامه لیست برترین سریالهای ورزشی کره ای به سریالی از نام گونگ مین می‌رسیم. سریال لیگ جذاب، دوره آماده سازی یک تیم بیسبال لیگ برتر را دنبال می‌کند. تیمی که برای چهار سال متوالی بدترین تیم لیگ بوده است، بنابراین یک مدیر کل جدید برای کمک به تیم دریمز می‌آید. مدیر جدید بک سونگ سو (نام گونگ مین) علی‌رغم فقدان تجربه در بیسبال، دارای رزومه‌ای چشمگیر است و تیم‌های ورزشی مختلفی را به پیروزی رسانده است، با این تفاوت که آن‌ها همیشه در پایان به دلایلی که خارج از کنترل او بود منحل می‌شدند. حالا او مصمم است که برای رساندن این تیم بیسبال به اوج خود دست از کار نکشد. این درام بر مشکلات تیم، چگونگی پیشرفت آن‌ها و آمادگی‌هایی که برای تبدیل شدن به یک تیم قوی‌تر نیاز دارند، تمرکز خواهد کرد.

مدیر بک به کمک مدیر عملیات تیم دریمز، لی سه یانگ (پارک اون بین)، که اتفاقاً اولین زن مدیر تیم بیسبال در کره است و یک دهه از زندگی خود را وقف کار برای این تیم کرده است کار می‌کند. سریال لیگ جذاب مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، از جمله جوایز متعددی مانند بهترین درام در جوایز هنری معتبر Baeksang. نام گونگ مین همچنین برای بازی در این سریال برنده جایزه بزرگ (Daesang) در جوایز سریال‌های SBS شد.

6. سریال مبارزه برای راهم (Fight for My Way)

بهترین سریال های کره ای ورزشی

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: لی نا جونگ (Lee Na-Jeong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4
  • بازیگران: پارک سو جون، کیم جی وون، سونگ ها یون، آن جائه هونگ، چوی وو شیک، لی الیجا

تنها یک شخصیت در سریال Fight For My Way درگیر ورزش است، با این وجود، نقش مهمی در سریال ایفا می‌کند. کو دونگ من (پارک سئو جون) همیشه آرزوی تبدیل شدن به یک ورزشکار ملی تکواندو را داشته است، اما در عوض، او به عنوان یک کارمند قراردادی در شغلی که نمی‌خواهد کار می‌کند. او که مشتاق تحقق رویاهایش است، در نهایت برای تبدیل شدن به یک مبارز حرفه‌ای هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) تمرین می‌کند. او به تمرینات باز می‌گردد. با این حال، جاده برای دونگ من چندان آسان نیست. علاوه بر جنبه فیزیکی تمرین، اگر می‌ در این کار موفق شود، باید شخصیت خودش را نیز تغییر دهد و رشد کند.

از سوی دیگر، بهترین دوست او چوی آئه را (کیم جی وون) آرزو دارد مجری اخبار شود اما در یک فروشگاه بزرگ کار می‌کند. این دو دوست با هم در راه رسیدن به رویاهای خود مبارزه می‌کنند. این درام یکی دیگر از برترین سریالهای ورزشی کره ای است و زندگی و مبارزات دونگ من و دوستانش را دنبال می‌کند.

7. سریال پری وزنه بردار کیم بوک جو (Weightlifting Fairy Kim Bok Joo) ؛ از برترین سریالهای ورزشی کره ای

برترین سریالهای ورزشی کره ای / سریال های کره ای ورزشی

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: اوه هیون جونگ (Oh Hyun Jong)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.4
  • بازیگران: لی سونگ کیونگ، نام جو هیوک، لی جائه یون، لی جو یونگ، کانگ کی یانگ

در میان سریال های کره ای ورزشی سریال پری وزنه برداری کیم بوک جو گروهی از ورزشکاران مشتاق را دنبال می‌کند که رویاهای خود را برای تبدیل شدن به ورزشکاران ملی دنبال می‌کنند. این فیلم حول محور بوک جو (لی سونگ کیونگ)، وزنه برداری است که قصد دارد مدال طلا را به دست آورد، اما برای اولین بار در زندگی خود عاشق می‌شود.

کسانی که سریال Twenty Five, Twenty One را دیده‌اند، یک چهره آشنا نیز در اینجا پیدا می‌کنند: نام جو هیوک در این سریال نقش جونگ جون هیونگ، یک شناگر ستاره و موفق را بازی می‌کند. این درام از زندگی وزنه بردار و دارنده مدال طلای المپیک جانگ میران الهام گرفته شده است و به دلیل روایت داستانی از بلوغ و الهام بخش بودن نقش اصلی زن، طرفداران بسیاری به ویژه در میان جوانان به دست آورد. کیم بوک جو (لی سونگ کیونگ) یک وزنه بردار مشتاق در کالج است که علاوه بر ورزش، اولویت دیگر او فقط خانواده‌اش است و در خارج از دانشگاه به پدرش در رستوران کوچکش کمک می‌کند. این داستان به مسائل و اختلالات سلامت روان نیز  می‌پردازد و نشان می‌دهد که شخصیت‌های اصلی چگونه با مشکلاتشان دست و پنجه نرم می‌کنند.

همچنین بخوانید :

8. سریال تقدیم به تو که زیبایی (To The Beautiful You)

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: جون کی سانگ (Jeaon Ki Sang)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.9
  • بازیگران: سولی، چوی مین هو، لی هیون وو

در ادامه لیست بهترین سریال های ورزشی کره ای به سریال To The Beautiful You می‌رسیم. گو جائه هی (سولی) یک دختر کره‌ای است که در ایالات متحده زندگی می‌کند. یک روز، او در یک مسابقه دو و میدانی که در تلویزیون پخش می‌شد، به کانگ ته جون (چوی مین هو)، یکی از ورزشکاران پرش ارتفاع، علاقه‌مند می‌شود. از آن زمان او تحت تأثیر قرار گرفت و شروع به طرفداری از این ورزشکار جوان کرد.

کانگ ته جون پس از یک حادثه و بعد از اینکه مجروح شد، اعلام کرد که دیگر پرش ارتفاع انجام نخواهد داد. این خبر جائه هی را وادار کرد که به کره برگردد و در همان مدرسه‌ای که ته جون در آن تحصیل می‌کند ثبت نام کند. اما این مدرسه کاملاً پسرانه است. جائه هی که مصمم بود دوباره پریدن ته جون را ببیند، خود را به شکل یک دانش آموز پسر درآورد تا بتواند به این دبیرستان اختصاصی بپیوندد.

9. سریال بسکتبال (Basketball)

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: کواک جونگ هوان (Kwak Jung-hwan)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.3
  • بازیگران: جونگ دونگ هیون، دو جی هان، لی الیجا، گونگ هیونگ جین

در لیست برترین سریالهای ورزشی کره ای به سریال بسکتبال می‌رسیم. این سریال در سال‌های پرتلاطم اشغال ژاپن تا استقلال و چند سال قبل از جنگی که دو کره را تقسیم کرد، اتفاق می‌افتد. سریال بسکتبال درباره اولین و آخرین باری است که کره یک تیم ملی بسکتبال واحد و متحد داشت. آنها همچنین با صعود به مرحله یک چهارم نهایی در المپیک 1948 لندن، تاریخ ساز شدند.

داستان کانگ سان (دو جی هان) را دنبال می‌کند که در فقر به دنیا آمده است اما آرزوی یک زندگی بهتر را دارد. او موفقیت را از طریق بازی بسکتبال می‌یابد. مین چی هو (جونگ دونگ هیون) نیز یک ستاره بسکتبال است اما با محبوبیت در سراسر کشور. شهرت او به او اجازه داد تا در میان مبارزاتی که در طول اشغال ژاپن تحمل می‌کردند، به هموطنان خود الهام بخشد. او و کانگ سان به رقبای بزرگی تبدیل شدند. اما فراتر از بازی، آنها خود را در حال رقابت بر سر محبت یک زن، چوی شین یانگ (لی الیجا) می‌یابند. تماشای این سریال کره ای با ژانر ورزشی را از دست ندهید.

10. سریال کره ای مسابقه A Clean Sweep

سریال کره ای ورزشی

  • سال ساخت: 2022
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 9.4
  • بازیگران: پارک یانگ تایک، شیم سو چانگ، یو هی کوان

اگر به دنبال سریال های مسابقه ای کره ای هستید، سریال A Clean Sweep می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این سریال ورزشی کره ای جدید داستان بازیکنان تازه‌کار بیسبال را به تصویر می‌کشد که باید در مسابقه‌ای در مقابل بازیکنان حرفه‌ای شرکت کنند. پیشنهاد می‌کنیم تماشای این عنوان از جدیدترین سریال های ورزشی کره ای را از دست ندهید.

سخن آخر

با معرفی بهترین سریال های کره ای ورزشی همراهتان بودیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر اخیرا بیشتر در ژانرهای حقوقی یا جنایی سریال تماشا کرده‌اید، با دانلود سریال کره ای ژانر ورزشی کمی حال و هوای خود را عوض کنید. شما کدام‌یک از این آثار را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره سریال‌هایی که در این ژانر تولید شده‌اند چیست؟ دوست دارید کدام‌یک از بازیگران مورد علاقه خود را در سریالی ورزشی تماشا کنید؟ ممنون که با مقاله بهترین سریال های کره ای ورزشی همراه ما بودید. برای آشنایی با بهترین سریال‌های کره‌ای 2023 نیز می‌توانید نگاهی به این مقاله از پلازا داشته باشید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
.
11 خرداد 1402، 01:27
پاسخ
0
1
پسران راکتی چرا انقد نمرش کمه خیلی خفن بود که..؟
avatar
الیناز صابری
.
12 خرداد 1402، 11:19
پاسخ
0
1
@‌
واسه منم عجیبه، آخه یادمه وقتی درحال پخش بود کره ای ها خیلی استقبال کرده بودن ازش!
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402