بررسی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا؛ بهترین از هر نظر

گوشی اس ۲۳ اولترا
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

گوشی اس ۲۳ اولترا با ظاهری آشنا و چندین تغییر کوچک و بزرگ، معرفی شد. از جمله مهمترین تغییرات اس 23 اولترا سامسونگ، بهره‌مندی از دوربین 200 مگاپیکسلی و پردازنده کاستوم اسنپدراگون است. با بررسی موبایل Galaxy S23 Ultra با پلازا همراه باشید.

گوشی اس ۲۳ اولترا یکی از شاخص‌ترین گوشی‌هایی است که در سال 2023 روانه بازار می‌شوند. سامسونگ امسال هم توجه ویژه‌ای به گران‌ترین پرچم‌دار خود داشته است و این گوشی را با چند تغییر مهم همراه کرده است. از جمله مهمترین تغییرات می‌توان به دوربین جدید 200 مگاپیکسلی در کنار پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی اشاره کرد.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی سامسونگ اس ۲۳ اولترا

گلکسی S23 اولترا
نمایشگر6.8 اینچی داینامیک امولد، رزولوشن 1440p، رفرش‌ریت 1 تا 120 هرتز
پردازندهاسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی
رم8/12 گیگابایت
حافظه256/512 گیگابایت | 1 ترابایت
باتری5000 میلی‌آمپر با شارژ 45 وات
دوربین‌ها12 + 10 + 10 + 200 مگاپیکسل
سیستم عاملاندروید 13 با رابط کاربری OneUI 5.1
قیمتاز 50 میلیون تومان

بررسی گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra

گلکسی اس ۲۳ اولترا قرار است جایگزینی برای گلکسی S22 اولترا باشد. گوشی که سال گذشته یکی از بهترین‌های بازار بود. کره‌ای‌ها امسال با معرفی گوشی سامسونگ S23 اولترا و اعمال تغییرات کوچک و بزرگ، تلاش کردند این گوشی را باز هم نسبت به مدل‌های قبلی خود بهبود ببخشند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر به این تغییرات بپردازیم.

نمایشگر و طراحی گوشی اس ۲۳ اولترا

با وجود این که صحبت‌های زیادی در مورد شباهت‌های گلکسی S23 اولترا با مدل سال قبل می‌شود، اما سامسونگ حتی در بخش طراحی نیز این گوشی را با چند تغییر قابل ملاحظه همراه کرده است. البته این تغییرات در نگاه اول و با مشاهده تصاویر گوشی S23 اولترا شاید خیلی به‌چشم نیایند.

گوشی همچنان همان شکل و شمایل سری نوت را حفظ کرده ولی چند تغییر جزئی داشته است. شاید مهمترین تغییر گوشی، کاهش میزان خمیدگی نمایشگر باشد. سامسونگ اولین شرکتی بود که از نمایشگرهای خمیده در گوشی‌های استفاده کرد ولی طی چند سال گذشته آن‌ها تلاش کردند تا جای ممکن از نمایشگرهای تخت در گوشی‌هایشان استفاده کنند. به همین خاطر تنها گوشی‌های اولترای قبلی آن‌ها با نمایشگرهای خمیده عرضه شدند اما مدل سال 2023 تقریبا خمیدگی ندارد.

گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra

این تغییر بیشتر از همه مورد استقبال کاربرانی که به نمایشگرهای تخت علاقه‌دارند، قرار خواهد گرفت. سامسونگ با کاهش خمیدگی نمایشگر، توانسته هندلینگ گوشی را بهبود دهد تا شما با راحتی و خیال راحت‌تری بتوانید آن را به دست بگیرید. البته نمایشگر کاملا تخت نیست و کمی خمیدگی دارد. سامسونگ توانسته تعادل بسیار عالی ایجاد کند تا گوشی هم حس و حال یک گوشی گران‌قیمت با نمایشگر خمیده را داشته باشد و هم این که نسبت به قبل با راحتی بیشتری توسط کاربر مورد استفاده قرار بگیرد.

سامسونگ علاوه بر کاهش خمیدگی نمایشگر، پنل پشتی را نیز بازطراحی کرده تا هماهنگی بیشتری با پنل جلویی داشته باشد. در نتیجه در بخش پشتی گوشی برخلاف مدل سال قبل، حالا بخش‌های کناری تقریبا تخت هستند. تغییر دیگری که در پنل پشتی خودنمایی می‌کند، حلقه‌هایی هستند که لنزها را احاطه می‌کنند. به‌لطف این حلقه‌ها، لنزهای دوربین از همیشه بیشتر خودنمایی می‌کنند. با این حال ترتیب و نحوه چینش آن‌ها هیچ تغییری نکرده است.

گوشی اس ۲۳ اولترا

سامسونگ برای قاب گوشی از Armor Aluminum استفاده کرده و می‌گوید آلیاژ مورد استفاده در آن استحکام بیشتری از آلومینیوم معمولی دارد. علاوه بر این هردو پنل جلویی و پشتی با پوشش محافظ گوریلا گلس ویکتوس 2 همراه شدند که دوام بیشتری در برابر ضربات دارد.

گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra از همان نمایشگر مدل سال قبل بهره‌ می‌برد. یک پنل 6.8 اینچی با رزولوشن +QHD و نسبت 19.3:9 با تراکم پیکسل 501ppi. این پنل همچنان همان پنل داینامیک امولد 2X است که سامسونگ در پرچم‌داران سال‌های گذشته خود استفاده می‌کند و از رفرش‌ریت تطبیقی تا حداکثر 120 هرتز و همچنین +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ می‌گوید روشنایی حداکثری این پنل 1750 نیت است که درست هم اندازه گلکسی S22 اولترا است.

عملکرد و مشخصات S23 Ultra

گوشی اس بیست و سه اولترا با پردازنده انحصاری «اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی» عرضه شده است. تراشه‌ای که از پردازنده و پردازنده گرافیکی اورکلاک شده نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد و احتمالا در آینده به‌عنوان اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 معرفی خواهد شد. خوشبختانه امسال دیگر خبری از دو نسخه مختلف در کشورهای مختلف نیست و گوشی در تمام نقاط جهان با تراشه کوالکام عرضه می‌شود.

این تراشه اورکلاک شده نسبت به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دارای 35 درصد عملکرد بهتر و 40 درصد مصرف باتری بهینه‌تر است. پردازنده گرافیکی آن نیز 25 درصد عملکرد بهتری دارد و تا 45 درصد نیز مصرف باتری کمتری دارد. این تراشه همچنین از استاندارد رم LPDDR5X و حافظه نسل جدید UFS 4.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra

هسته Cortex-X3 تراشه‌ای که سامسونگ در گلکسی S23 اولترا استفاده کرده نسبت به هسته Cortex-X3 مورد استفاده در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 سایر پرچم‌داران اندرویدی، سرعت کلاک بالاتری دارد و به همین خاطر نیز این تراشه تا حدودی عملکرد بهتری ارائه می‌کند.

پردازنده گرافیکی گوشی اس ۲۳ اولترا نیز نسخه اورکلاک شده است. پردازنده آدرینو 740 این گوشی دارای فرکانس 719 مگاهرتز است در حالی که پردازنده آدرینو 740، سایر گوشی‌هایی که با این تراشه عرضه شدند، 680 مگاهرتز است.

علاوه بر پردازنده، حافظه داخلی و رم گوشی اس 23 اولترا سامسونگ نیز تغییراتی داشته است. این گوشی از رم LPDDR5X استفاده می‌کند و در پیکربندی پایه با 8 گیگابایت رم به‌فروش می‌رسد. سایر پیکربندی‌ها دارای رم 12 گیگابایتی و حافظه 256 و 512 و یا 1 ترابایتی هستند.

گوشی در عملکرد تک‌هسته‌ای در بنچمارک گیک‌بنچ 5 امتیاز بالاتری از گوشی‌هایی مثل iQOO 11 که با تراشه معمولی اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شدند، دارد. از طرف دیگر در عملکرد چندهسته‌ای نیز شاهد برتری گوشی نسبت به سایر گوشی‌ها هستیم. البته این برتری خیلی زیاد نیست و در حقیقت گوشی نسبت به پرچم‌داران سال 2022 بیشتر از همه پیشرفت داشته است.

در تست‌های گرافیکی گلکسی S23 اولترا عملکرد مشابهی با دیگر گوشی‌های رقیب خود مثل وان‌پلاس 11 دارد و تنها در بنچمارک 3DMark Wild Life Extreme کمی عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. با این حال در این بنچمارک‌ها نیز گوشی نسبت به پرچم‌داران سال 2022 عملکرد بسیار بهتری دارد.

 

اما در بنچمارک آخر اس ۲۳ اولترا که مربوط به ادوبی پریمیر راش و برای تبدیل یک ویدیو 4K به 1080p است، آیفون‌ها همچنان عملکرد بهتری دارند.

گوشیمدت زمان (به ثانیه)
گلکسی اس ۲۳ اولترا40
آیفون 14 پرو مکس30
آیفون 14 پرو26
آیفون 1428
گلکسی اس 22 اولترا47

در این بنچمارک پردازنده ی اس 23 اولترا اولترا ظرف مدت 40 ثانیه توانست ویدیو را تبدیل کند در حالی که آیفون 14 پرو این کار را در 26 ثانیه به پایان می‌رساند. البته که در این بنچمارک نیز گلکسی S23 اولترا 7 ثانیه سریع‌تر از گلکسی S22 اولترا عمل می‌کند.

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 تحت بار متداوم و سنگین نیز عملکرد تحسین‌برانگیزی از خود به‌نمایش می‌گذارد.

گوشی در بنچمارک Wild Life Stress Rest عملکرد به‌مراتب بهتری از گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس دارد. به‌خصوص در علمکرد پردازنده.

ظرفیت باتری گلکسی S23 اولترا برخلاف دیگر اعضای خانواده خود، افزایش پیدا نکرده و همچنان همان باتری 5000 میلی‌آمپری است. اما با توجه به بهینه‌تر بودن تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و همچنین چند تغییر دیگر، شارژدهی این گوشی به اندازه قابل توجهی از مدل سال قبل بیشتر است.

نکته قابل توجه این است که سامسونگ در گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra یک گزینه برای گیمرها نیز در بخش باتری اضافه کرده است. با فعال کردن این گزینه، گوشی مثل اکثر گوشی‌های گیمینگ، زمانی که به برق متصل باشد، توان موردنیاز خود را مستقیما از پریز برق دریافت می‌کند و کاری با باتری نخواهد داشت. در این صورت علاوه بر این که حرارت گوشی کاهش پیدا می‌کند، خود باتری نیز استهلاک کمتری در دراز مدت خواهد داشت.

رابط کاربری و عملکرد قلم گوشی اس 23 اولترا سامسونگ

خانواده گلکسی S23 با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 وارد بازار می‌شود. این نسخه از پوسته سامسونگ تغییرات زیادی نسبت به One UI 5.0 نداشته و برای مدل‌های قدیمی نیز منتشر شده است. به همین خاطر نیز در این قسمت بیشتر قصد داریم به قابلیت‌های قلم اس پن گوشی بپردازیم.

گوشی اس ۲۳ اولترا

زمانی که برای اولین بار قلم را از محفظه مخصوصش خارج کنید، گوشی یک راهنمای سریع برای آشنایی با نحوه کار با قلم و ویژگی‌های مختلف آن را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای مثال قابلیت Quick Note که سال گذشته معرفی شد همچنان حضور پررنگی دارد و به‌شما این امکان را می‌دهد تا صفحات وب را در برنامه یادداشت‌برداری سامسونگ، ذخیره کنید. البته به‌شرطی که از مرورگر خود سامسونگ استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

گوشی همچنین یادداشت برداری با قلم را در 100 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند. البته سامسونگ در مراسم رونمایی هیچ اشاره‌ای به زمان تاخیر این قلم نکرد و به همین خاطر احتمالا این قلم تغییر زیادی نسبت به قلم مدل سال قبل نداشته است. این قلم همچنان یک قلم همراه با باتری و سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ است.

گوشی اس 23 اولترا سامسونگ

با این سنسورها قلم از ژست‌های حرکتی در برخی برنامه‌ها مثل گالری و مرورگرهای وب و مهمتر از همه دوربین پشتیبانی می‌کند. البته کار با این ژست‌های حرکتی راحت نیست و اکثر کاربران فشار دادن دکمه را به آن‌ها ترجیح می‌دهند. سایر قابلیت‌های نسل‌های قبلی قلم مثل Screen-off memo که با آن می‌توانید زمانی که صفحه گوشی خاموش است، یادداشت برداری کنید نیز همچنان در این نسل قابل استفاده هستند.

می‌توانید ژست‌های حرکتی را شخصی‌سازی کنید یا با قابلیت Smart select، اسکرین‌شات‌ها را در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف بگیرید. حتی می‌توانید متن‌ها را از اسکرین‌شات‌ها استخراج کنید و یا از آن‌ها گیف‌های متحرک بسازید. یا حتی قابلیت Screen Translate که با آن در زمانی که قلم را بالای یک کلمه قرار دهید، آن را به زبان موردنظرتان ترجمه می‌کند.

دوربین گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra

دوربین اصلی گوشی از سنسور HP2 ساخت خود سامسونگ استفاده می‌کند. یک هیولای 200 مگاپیکسلی که با پیکسل‌های کوچک خود توانسته در فرمت اپتیکال 1/1.3 جای گیرد. این سنسور قادر است هر 16 پیکسل را در 1 پیکسل تجمیع کرده و خروجی 12 مگاپیکسلی در اختیارتان قرار دهد.

سایر دوربین‌ها اما نسبت به سال قبل تغییری نکردند. دوربین فوق‌عریض اما به‌جای سنسور IMX563 از IMX564 استفاده می‌کند و از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های تله‌فوتو هردو با سنسور IMX754 عرضه شدند و یکی از آن‌ها 10 مگاپیکسلی و دیگری 12 مگاپیکسلی است. دوربین اول از زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین دوم نیز از زوم 10 برابر پشتیبانی می‌کند. سامسونگ همچنین دوربین سلفی را نیز تغییر داده و از یک دوربین جدید 12 مگاپیکسلی با سنسور S5K3LU استفاده کرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی در نور روز قادر است تصاویر فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار دهد. نکته قابل توجه این است که این تصاویر نسبت به مدل سال قبل ظاهر متفاوتی دارند. رنگ‌ها در تصاویر گلکسی S23 اولترا شاداب‌تر هستند و کمی گرم‌تر از تصاویر گلکسی S22 اولترا پردازش می‌شوند. همچنین سایه‌ها نیز روشنایی بیشتری دارند. همه این موارد نشان می‌دهند که گوشی نوردهی بیشتری نسبت به قبل دارد.

به همین خاطر تصاویر گوشی بیشتر شبیه به گوشی‌های سال‌های قبل سامسونگ است. در حالی که گلکسی S22 اولترا کمی محافظه‌کارانه‌تر عمل می‌کرد ولی در این گوشی عکس‌ها بیشتر اشباع شدند و سرزنده‌تر هستند. گوشی اما دارای حالت‌های پرو و Expert RAW است تا عکس‌ها را هرطور که دوست دارید با رنگ‌بندی و تنظیم نوردهی موردنظر خود بگیرید.

با این همه تصاویر نسبت به نسل قبلی از سایر جنبه‌ها نیز بهبود پیدا کردند. برای مثال اگر روی آن‌ها زوم کنید، وضوح بیشتری در حاشیه‌های کناری عکس‌ها دارند و نویز نیز به‌مراتب کمتر است. البته سامسونگ نویز را با آپدیت‌های نرم‌افزاری در گلکسی S22 اولترا بهبود بخشید. اما با ایزو بالای 100 و در سایه‌ها و بخش‌هایی از تصویر که در فوکوس نیستند، آن گوشی همچنان عملکرد ضعیف‌تری از گلکسی S23 اولترا دارد.

مهمتر این که در شب دوربین گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra عمکلرد بسیار خوبی دارد. رنگ‌ها به‌خوبی حفظ شده‌اند و نور سفید نیز تعادل خوبی دارد. جزئیات در سطح خوبی قرار دارد و نویز نیز در حداقل مقدار ممکن قرار دارد. حالت شب نیز به‌صورت خودکار فعال می‌شود و می‌تواند با بهبود نوردهی، هم سایه‌روشن‌ها را به خوبی به‌تصویر بکشد و هم جزئیات قابل توجهی در سایه‌ها در اختیارتان قرار دهد.

دوربین فوق‌عریض نیز در بحث نویز، پیشرفت بسیار زیادی داشته است. تصاویر همچنین از نظر جزئیات نیز کمی بهبود پیدا کردند. اما برخلاف لنز اصلی از نظر اشباع رنگ و گرمی تصاویر، تغییر زیادی نسبت به گلکسی S22 اولترا وجود ندارد.

این دوربین در شب اما عملکرد قابل قبولی دارد. دامنه داینامیک در حالت Auto Night خوب است اما بهتر است خودتان به‌صورت دستی این حالت را روشن کنید تا هم سطح نویز کاهش پیدا کند و هم جزئیات بیشتری را بتوانید به تصویر بکشید. در حالت شب حتی دامنه داینامیک نیز بهبود پیدا می‌کند و در کل با دوربین فوق‌عریض بهتر است همیشه خودتان حالت شب را روشن کنید.

نکته جالب توجه این است که در زوم اپتیکال 3 برابر شاهد کمی نویز بیشتر در تصاویر گوشی موبایل Galaxy S23 Ultra هستیم. البته جزئیات تصاویر بهتر پردازش شدند که احتمالا به دلیل نویز بیشتر است. این عکس‌ها در HDR عملکرد قابل لمس‌تری دارند و تصاویری در اختیارتان قرار می‌دهند که روشنایی بیشتری دارند. در کل این تصاویر همچنان بسیار عالی هستند و تغییر خیلی زیادی نسبت به سال قبل نداشتند. این لنز نیز در شب تنها با فعال کردن دستی حالت شب می‌تواند تصاویر قابل قبولی در اختیارتان قرار دهد. در این حالت نویز کاهش پیدا می‌کند و به‌لطف جزئیات بیشتر، وضوح تصاویر نیز بهبود پیدا می‌کند. البته در حالت شب تصاویر کمی تاریک‌تر خواهند شد ولی ارزشش را دارد.

در زوم 10 برابر نیز همین موضوع صادق است. نویز به‌خصوص در سایه‌ها کمی افزایش پیدا کرده و روشنایی کلی تصاویر نیز با وجود نوردهی مشابه، کمی بیشتر است. اما در شب این دوربین چه با حالت شب چه بدون آن کمتر قابل استفاده است. گوشی اگر نور کافی وجود نداشته باشد از دوربین اپتیکال 3 برابر استفاده می‌کند که نتیجه اصلا جالب نیست. اما اگر نور کافی داشته باشید، این دوربین خودش تصاویر را می‌گیرد اما همچنان نویز آن‌ها زیاد است. خوشبختانه در این تصاویر با فعال کردن حالت شب اوضاع تا حد زیادی بهبود پیدا می‌کند.

تاریخ عرضه و قیمت گوشی اس ۲۳ اولترا

تاریخ عرضه گوشی S23 اولترا روز 17 فوریه (28 بهمن) بود. گوشی در حال حاضر در پیکربندی پایه با رم و حافظه 8/256 گیگابایت حدود 50 میلیون تومان قیمت دارد و در پیکربندی‌های بالاتر قیمت آن به حدود 59 میلیون تومان نیز می‌رسد.

مزایا و معایب گوشی اس 23 اولترا سامسونگ

مزایای گوشی اس 23 اولترا سامسونگمعایب گوشی اس 23 اولترا سامسونگ
بهبود طراحی با حفظ فرم فاکتور قبلیتغییرات محدود نسبت به نسل قبل
قابلیت‌های متنوع قلم اس پن
نمایشگر فوق‌العاده
شارژدهی بسیار عالی
دوربین‌های بی‌نظیر

سوالات متداول

1. قیمت گوشی اس ۲۳ اولترا چقدر است؟

این گوشی در حال حاضر در پیکربندی پایه حدود 50 میلیون تومان قیمت دارد و در بهترین پیکربندی به حدود 60 میلیون تومان می‌رسد.

2. آیا گوشی اس 23 اولترا سامسونگ ارزش خرید دارد؟

با توجه به مزایای قابل توجهی که این گوشی دارد، می‌توان گفت بله. اما اگر یک گوشی پرچم‌دار جدید برای یک یا دو نسل قبل در اختیار دارید، خرید گوشی اس 23 اولترا سامسونگ با توجه به قیمت قابل توجهی که دارد ارزش زیادی ندارد. اما اگر یک گوشی قدیمی دارید، می‌توان گفت با خرید این گوشی تا چندین سال نیازی به خرید یک گوشی دیگر نخواهید داشت.

سخن پایانی

گوشی اس ۲۳ اولترا تغییرات خیلی زیادی نسبت به مدل سال قبلی خود نداشته است. سامسونگ در این گوشی توانسته با موفقیت نقاط ضعف گلکسی S22 اولترا را برطرف کرده و یک پرچم‌دار تقریبا بدون نقص وارد بازار کند. گوشی حالا از تمام مدل‌های قبلی خود پخته‌تر شده است و می‌تواند برترین گوشی پرچم‌دار اندروید در طول چندین سال گذشته نیز لقب بگیرد. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
احمد رضا مکتوبیان
.
23 آذر 1401، 19:18
پاسخ
4
8
سامسونگ باید تو اس 23 اولترا یه تغییر اساسی ایجاد کند، از صفحه نمایشگر اس 23 کمی از اس 22 اولترا بزرگتر باشه، در مورد رم ها داخلی اس 23، سامسونگ باید رم 8 را حذف کنه و رم های جدیدی جای گزین کنه، و حافظه داخلی 128 را همچنین حذف کنه، در مورد پردازشگر کمی از مدل قبلی قوی تر، در مورد باتری از سری قبلی باید کمی تغییر داشته باشه، اس 23 اولترا باید کمی از مدل قبلی متفاوت تر باشه،
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402