صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX چیست؟

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX چیست؟
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر تاکنون یک بارهم به معامله ارزهای دیجیتال روی آورده باشید، با کارکرد صرافی‌های ارزدیجیتال آشنا شده‌اید. در این سال‌ها تعداد بسیار زیادی صرافی ایرانی و صرافی خارجی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد شده‌اند و در حال فعالیت هستند اما باید این نکته را در نظر بگیرید که همه این صرافی‌ها معتبر نیستند. در ادامه این مطلب قصد داریم به سراغ معرفی یکی از صرافی‌های خارجی که به تازگی نزد کاربران ایرانی محبوب شده است برویم، که احتمالا شما هم نام این صرافی را در این روزها زیاد شنیده‌اید.

 

صرافی بینگ ایکس BingX چیست؟

صرافی بینگ ایکس Bingx سال ۲۰۱۸ در کشور سنگاپور تأسیس شد. این صرافی یک پلتفرم برای معاملات ارزهای دیجیتال و فارکس است که به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها در زمینه سوشال تریدینگ شناخته می‌شود. این صرافی به بیش از ۱۰۰ کشور در جهان خدمات منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد . خبر خوب اینکه کشور ایران نیز جز آن است. همچنین کاربران ایرانی بدون هیچ دردسری می‌توانند در صرافی بینگ ایکس ثبت‌نام و از تمامی خدمات منحصر به فردی که این صرافی برای معاملات تمامی ارزهای دیجیتال و بازار فارکس دارد استفاده نمایند. همچنین صرافی بین المللی بینگ ایکس به عنوان بهترین صرافی سال ۲۰۲۱ از نگاه تریدینگ ویو انتخاب شده است.

تقریبا نیمی از کل کشورهای جهان امکان استفاده از خدمات صرافی بینگ ایکس را دارند. خیلی از ویژگی‌هایی که بینگ ایکس دارد مشترک با بقیه صرافی‌ها بوده، اما بعضی از ویژگی‌ها این صرافی خاص و منحصر به صرافی بین المللی بینگ ایکس است. اولین ویژگی مهمی‌ که بینگ ایکس دارد ایجاد فضای معامله و ترید در همه‌ی ‌بازارهای ارزدیجیتال برای همه کاربران این صرافی است، که در ادامه این بازارها را بررسی می‌کنیم. این یک امکان بی‌نظیر و خیلی خوب برای کاربرای رمزارزها است. البته این موضوع برای کاربرای ایرانی جذابیت بیشتری نسبت به کاربران کشورهای دیگر دارد. صرافی‌های داخلی متاسفانه امکان استفاده از بازارهای در حال رشد و حتی جدید را به خاطر محدودیت‌هایی که وجود دارد نمی‌دهند. استفاده از صرافی بینگ ایکس کمک می‌کند تا کاربرای ایرانی هم از فرصت‌های جدید و فوق العاده بازار رمز ارزها استفاده بکنند.

 

هدایا (بونوس، کوپن و…) در صرافی بینگ ایکس BingX

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX چیست؟

بونوس (Bonus) هدیه‌ای است که صرافی برای ثبت‌نام و یا در رویدادها و مسابقات به کاربران می‌دهد؛ شما در صرافی BingX بیشتر از ۱۰۰ دلار بونوس‌های مختلف بعد از ثبت‌نام دریافت می‌کنید که در ادامه به معرفی این بونوس‌ها می‌پردازیم.

بونوس ترید استاندارد فیوچر: با این بونوس می‌توانید معامله ای در استاندارد به طور مستقل (بدون نیاز به مارجین اولیه) و با ضریب مشخص باز کنید که محدودیت زمانی دارد، اگر تا ۲۴ ساعت پوزیشن را نبندید پوزیشن به طور خودکار بسته خواهد شد، و سود این پوزیشن قابل برداشت خواهد بود (اکثر بونوس‌های صرافی از این نوع هستند). شما بعد از ثبت‌نام در صرافی با بالا رفتن حجم معاملات بیشتر از ۱۰۰ دلار بونوس ترید استاندارد دریافت خواهید کرد.

سرمایه اعتباری

سرمایه اعتباری به عنوان دارایی‌های قابل معامله در بینگ ایکس صادر می‌شود و می‌تواند با دارایی‌های خود کاربر به عنوان مارجین فیوچرز یا برای جبران زیآن‌ها و کارمزدهای معاملاتی استفاده شود. هنگامی که برای جبران هزینه‌ها استفاده می‌شود، سرمایه اعتباری قبل از دارایی‌های خود کاربر کسر می‌شود. سرمایه اعتباری قابل برداشت نیست. با این حال، کاربران می‌توانند سود حاصل از استفاده از سرمایه اعتباری را برداشت کنند.

کوپن‌ها (Vouchers)

کوپن تخفیف در کارمزد (Rebate Voucher) : وقتی این کوپن را برای هر بخش فعال کنید کارمزد معاملات آنجا تا مقدار نوشته شده به صورت خودکار از این کوپن کسر خواهد شد؛ شما پس از ثبت‌نام در BingX یک کوپن تخفیف ۱۰ یا ۲۰ دلار دریافت خواهید کرد.

کوپن یارانه (کمک هزینه) کپی ترید (Subsidy Voucher): نوعی بیمه است که در معاملات کپی ترید استفاده می‌شود. با کوپن یارانه، در زمان تسویه برای کاربرانی که در معاملات کپی ترید زیان دیده‌اند، مبلغ مربوط واریز می‌شود. حداکثر یارانه به ارزش کوپن یارانه بستگی دارد.

نحوه استفاده: در صفحه اصلی با کلیک بر روی آواتار خود (بالا سمت چپ) و انتخاب گزینه My Rewards می‌توانید لیست بونوس‌های خود را مشاهده کنید و با کلیک بر روی use می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

کارمزدهای معاملاتی در صرافی بینگ ایکس BingX

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX چیست؟

کارمزد معاملات یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که افراد برای انتخاب صرافی ارزدیجیتال مدنظر خود قرار می‌دهند. اشاره کردیم که صرافی بینگ ایکس در مقایسه با بسیاری دیگر از صرافی‌های مطرح، کارمزدهای بسیار کمتری دریافت می‌کند. در این بخش، جزئیات بیشتری را درباره کارمزدهای معاملات اسپات و فیوچرز BingX تحلیل و بررسی می‌کنیم.

  • کارمزد‌ها در استاندارد فیوچر

  1. کارمزد معاملات: نرخ کارمزد: ۰.۰۴۵%

روش محاسبه: کارمزد معامله = حجم معامله(اهرم*مارجین) * نرخ کارمزد

  1. اسپرد(Spread): اسپرد بر اساس نسبت معاملات لانگ – شورت تعیین می‌شود؛اگر معاملات لانگ > معاملات شورت ، اسپرد در معاملات لانگ بیشتر خواهد بود و بلعکس؛ زمانی که اسپرد در معاملات لانگ/شورت وجود داشته باشد،

قیمت معاملات لانگ/شورت = قیمت فعلی × (۱ + ضریب اسپرد)؛ برای اطلاع از جزئیات کلیک کنید.

  1. نرخ تامین مالی (Funding Rate): کمیسیون تامین مالی توسط صرافی دریافت نمی‌شود؛ در واقع، آن‌ها بین پوزیشن‌های لانگ-شورت تقسیم می‌شوند؛ زمانی که نرخ تامین مالی مثبت است، بدین معنی است که جهت معامله باید برای فاندینگ فی شارژ شود؛ زمانی که نرخ تامین مالی منفی است،این بدین معنی است که شما می‌توانید یک پاداش کمیسیون دریافت کنید، فاندینگ فی هر ۸ ساعت محاسبه می‌شود.

مبلغ تامین مالی = کل حجم معامله * نرخ تامین مالی

 

  • کارمزد معاملات پرپچوال فیوچر

  1. میکر (سفارش گذار): ۰.۰۲% / تیکر (سفارش بردار): ۰.۰۵%

نرخ کارمزد در تمامی معاملات کپی ترید پرپچوال و بایننس به صورت تیکر و برابر ۰.۰۵%  خواهد بود.

روش محاسبه: کارمزد معامله = حجم معامله(اهرم*مارجین) * نرخ کارمزد معامله

  1. نرخ تامین مالی (Funding Rate):

نرخ تامین مالی در پرپچوال دقیقا مشابه نرخ تامین مالی در استاندارد محاسبه می‌شود.

 

کارمزد این صرافی جزو پایین ترین کارمزد‌ها در میان تمامی صرافی‌ها هست.(دقیقا مشابه بایننس)؛ کد تخفیف در کارمزد هم برای شما قرار داده شده که با وارد کردن آن کارمزدی پایین تر از بایننس خواهید داشت.

 

پشتیبانی فارسی صرافی بینگ ایکس BingX

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX چیست؟

صرافی بینگ ایکس برای هر ملیت و زبانی یک گروه تلگرامی ایجاد کرده است، با توجه به استقبال خوب کاربران فارسی زبان از بازارهای کریپتو و فارکس، این صرافی گروه رسمی فارسی خود را ایجاد کرد تا بتواند به بهترین شکل به کاربران خود خدمات برساند. در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز این صرافی گروه رسمی فارسی خود را ایجاد کرده است و از کاربران و معامله‌گران خود از طریق این گروه‌ها حمایت و پشتیبانی می‌کند و  جدیدترین اخبار، رویداد‌ها و مسابقات را منتشر می‌کند.

برای ارتباط با پشتیبانان فارسی از لینک‌های زیر استفاده کنید.

گروه تلگرامی صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی : BingXPersian

صفحه فارسی صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی : BingXPersian

 

اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس BingX

همانند اکثر پلتفرم‌های معتبر در جهان، صرافی دیجیتال بینگ ایکس نیز اپلیکیشن انحصاری خود را هم برای تلفن‌های هوشمند‌ اندروید و هم برای دستگاه‌های ios ، منتشر کرده است. این اپلیکیشن تمامی خدمات و ویژگی‌های ارائه شده در سایت را دارد. در زمان نگارش این مقاله مشکلی برای ورود به اپلیکیشن از طریق آی پی ایران وجود ندارد. و در صورت بروز تغییرات در قوانین، از طریق گروه‌های پشتیبانی فارسی زبان که در بالا قرار داده شده است به کاربران ایرانی، اعلام خواهد شد. مزایای بسیار جالبی که باید به آن اشاره کنیم این است که در این صرافی به کاربران تازه کار و تریدر‌های آماتور برای تمرین و افزایش مهارت خود VST (دلار مجازی) اعطا می‌شود تا از این طریق معاملات خود را شروع کنند تا مسیر یادگیری را بدون حتی یک ریال خرج کردن و ضرر کردن طی بکنند.

 

سؤالات متداول

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس BingX چیست؟

  1. آیا حتما باید در صرافی بینگ ایکس احراز هویت کنم تا بتوانم معمالات خود را شروع کنم؟

خیر؛ شما می‌توانید بدون احراز هویت از خدمات صرافی بینگ ایکس بهره مند شوید؛ ویژگی‌ای که سبب می‌شود صرافی BingX  برای ایرانیان پلتفرمی کم‌ ریسک و مناسب نبست به گزینه‌های دیگر باشد.

  1. کارمزد تراکنش‌ها در صرافی بینگ ایکس چند درصد است؟ آیا کارمزد در معملات اسپات رایگان است؟

کارمزدهای صرافی BingX کمتر از ۱ درصد است. همچنین بینگ ایکس جدیدا در عملی رقابتی برای جذب بیشتر از جامعه معامله‌گران در برابر رقبایی مانند کوینکس و صرافی‌های دیگر، کارمزد معاملات اسپات را به صفر رسانده است. کارمزد دیگر تراکنش‌های آن نیز بسته به نوع دارایی مورد مبادله و حجم آن، تغییر می‌کند و متغییر است.

  1. آیا صرافی BingX قابل اطمینان و معتبر است؟

با وجود اینکه صرافی BingX تا حدی جدید محسوب می‌شود؛ در همین سال‌های ‌اندک حضور در بازار ارزهای دیجیتال، همواره توانسته است جزو ۲۰ صرافی برتر در معاملات مشتقه در فهرست سایت CoinMarketCap قرار بگیرد. با وجود اینکه صرافی بینگ ایکس مشابه رقبای جدیدتری مانند کوین لوکالی، توکن اختصاصی  ندارد، تاکنون توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم معاملات در بازار رمزارزها حفظ کند.

  1. توکن VST که در حساب صرافی بینگ ایکس‌ام موجود است چیست و چه کاربردی دارد؟

VSTنام توکن مجازی پلتفرم دمو تریدینگ صرافی BingX است. از این توکن می‌توانید برای تمرین معاملات فیوچرز و کپی تریدینگ در صرافی بینگ ایکس استفاده کنید.

  1. آیا صرافی BingX پشتیبان فارسی دارد؟

بله؛ این صرافی از طریق سایت و پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام پشتیبان فارسی دارد. و میتواند در گروه آن عضو شده و سوالات خود را بپرسید.

  1. آیا برای ورود به سایت و اپلیکیشن صرافی بینگ ایکس و استفاده از آن به فیلترشکن نیاز داریم؟

خیر؛ در حال حاضر صرافی BingX هیچ‌گونه مشکلی با آی‌پی ایران ندارد و خدمات خود را به طور کامل در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهد؛ به این خاطر اگر به هر دلیل امکان دسترسی به فیلترشکن ندارید، می‌توانید به راحتی در بینگ ایکس هم در بازار ارزهای دیجیتال و هم بازار فارکس به معاملات خود بپردازید.

 

کلام پایانی

در این مقاله به موضوع، صرافی ارزدیجیتال بینگ ایکس چیست؟ پرداختیم. همین‌طور اشاره کردیم که برای فعالیت در بازارهای مالی نیاز به ثبت‌نام در یک صرافی آنلاین بین المللی دارید. پلتفرم آنلاین بینگ ایکس یکی از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های قابل دسترس است. همچنین اگر در زمینه ارزهای دیجیتال تازه کار هستید، بینگ ایکس BingX یک گزینه امن و مطمئن برای مشارکت و خرید آسان ارزدیجیتال برای شما خواهد بود.

طیف گسترده‌ای از محصولات در صرافی بینگ ایکس ارائه شده است که باعث شده تا بسیاری از افراد برای ثبت‌نام در این صرافی اقدام کنند. کار با بینگ ایکس به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی بسیار ساده بوده و به همین دلیل محبوبیت ویژه‌ای بین کاربران فارسی زبان پیدا کرده است و هر روز بر تعداد کاربران این صرافی افزوده می‌شود.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402