ایا صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان مناسب است؟

صرافی بینگ ایکس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان مناسب است با ما همراه باشید تا این صرافی ارزهای دیجیتال و کریپتو را با هم مورد بررسی قرار دهیم

یادگیری اصول اولیه و قوانین پایه بازا‌رهای مالی یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی است که تازه واردان به بازار باید آن‌ها را فرا بگیرند.

تا در مسیری که به آن قدم برداشته اند دچار مشکلاتی نشوند که از ادامه دادن راه خود باز بمانند. و دیگر نتوانند به کسب تجربه در این بازار بپردازند.

یکی از آموزش‌هایی که هر فرد در بازار باید در پی یادگیری آن باشد و آن را خوب درک کند موضوع بروکر‌ها و انواع حساب‌های معاملاتی موجود در آن است که به شما کمک می‌کند تجربه‌های متفاوتی از بازار به دست آورید و هر کدام از حساب‌های موجود در بروکر های مختلف قوانین و اصول خود را دارند.

که هر کدام بر اساس انواع معامله گران پایه ریزی شده‌اند و افراد از تازه کار تا با تجربه با انتخاب حساب معاملاتی که مناسب آن‌ها است می‌توانند شروع به کسب درآمد یا کسب تجربه از بازار کنند.

در این مقاله هم ما قصد داریم یکی از صرافی های مشغول به کار در بازار‌های معاملاتی را انتخاب و جزئیات اون رو مورد بررسی قرار دهیم و با هم به این سوال پاسخ دهیم که ایا این کارگزاری مناسب کاربران فارسی زبان به خصوص ایرانیان هست یا خیر با ما همراه باشید.

صرافی BingX یکی از صرافی های منحصر به فرد است که در حوزه ارز های دیجیتال  خدمات متفاوتی به کاربران خود ارائه میدهد و توانسته است با استفاده مناسب از اقداماتی که صورت داده فضای خوبی برای افراد درون مجموعه و معامله گران با تجربه و تازه وارد فراهم کند.

از جمله این سیاست ها میتوان به برنامه کپی ترید اشاره کرد که باعث میشود هم معامله گران با تجربه از استعداد و اطلاعات خود به روش سودمند تری استفاده کنند و هم باعث شده معامله گران تازه وارد بتانند از معاملات افراد با تجربه استفاده و آن را کپی کنند.

و این مسئله در کنار کارمزد های کمی که صرافی برای معامله گران در نظر گرفته فضای جالبی را برای ماجراجویی تریدر ها در بازار های مالی کرده است.

فهرست مطالب

نمای کلی صرافی BingX برای ایرانیان

BingX یک صرافی ارز دیجیتال برتر است که برای سرمایه گذاران و معامله گران مبتدی و پیشرفته طراحی شده است. این صرافی دارای یک ویژگی تجارت اجتماعی داخلی است که به کاربران امکان می دهد که با دنبال کردن معامله گر مورد علاقه معاملاتش را با او سهیم باشد و به طور خودکار معاملات انجام شده را با هزینه اسمی کپی کنند.

این صرافی دارای امکانات کامل است و به سرمایه گذاران و معامله گران بازارهای اسپات و فیوچرز خدمات خوبی را ارائه می دهد که در آن بیش از 350 ارز دیجیتال می توانند خرید، معامله و فروخته شوند.

BingX یک ویژگی منحصر به فرد دارد و آن این است که به کاربران جدید اجازه می دهد تا به سرعت یک رمزارز را با رمز دیگر تعویض کنند. اما کاربران پیشرفته همچنین می توانند از مزیت پلت فرم معاملاتی استفاده کنند و ابزارهای نموداری پیشرفته، کتاب های سفارش زنده یا order book، انواع سفارشات متعدد و حتی یک ربات معاملاتی شبکه ای را ارائه دهند.

علاوه بر این، BingX استانداردها و معاملات آتی دائمی را با حداکثر مارجین 125 برابر، و همچنین یک محیط معاملاتی آزمایشی، همراه با ارزهای نمایشی برای انجام معاملات ارائه می دهد.

 

صرافی BingX  چندین ویژگی قابل توجه ارائه می دهد که شامل:

  • معاملات کپی ترید که به تازه واردان این امکان را میدهد تا معامله گران حرفه ای را دنبال کنند.
  • کارمزد زیر 0.2٪ در هر معامله.
  • تبدیل های سریع در حوزه ارز های دیجیتال .
  • بیش از 300 رمز ارز موجود برای تجارت (و تعداد بیشتری در حال اضافه شدن هستند).
  • جوایز کاربر جدید برای فعالیت معاملاتی (تا 100 USDT).
  • مسابقات معاملاتی  با جوایز.

مزایای صرافی BingX

1-ویژگی کپی تید  که در آن مبتدیان می توانند معاملات سایر کاربران را ببینند و کپی کنند.

2-یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال اقتصادی با حداکثر کارمزد 0.2٪.

3-بازارهای فیوچرز و مارجین اهرمی (تا 125 برابر).

4-پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته به همراه چت زنده.

 

معایب صرافی BingX

1-بدون پشتیبانی برای  ارز فیات برای معاملات

2-اطلاعات محدود در مورد ذخیره سازی فیزیکی دارایی و اقدامات امنیتی.

3-تراکنش‌های کریپتو به کریپتو به جفت‌های معاملاتی USDT محدود می‌شوند.

 

BingX چیست؟

صرافی بینگ ایکس

 

بینگ ایکس یک کارگزاری ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است که ویژگی‌های معاملاتی منحصربه‌فرد و مجموعه‌ای عالی از ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. BingX که توسط تیمی از متخصصان مالی و توسعه از صنعت بانکداری و فناوری تأسیس شد، در ابتدا با نام BingBon شناخته می‌شد، اما پس از تعطیلی صرافی ارز دیجیتال در سال 2020 ، نام خود را به BingX تغییر داد .

این صرافی هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران پیشرفته طراحی شده است و فرم های سفارش ساده و یک پلت فرم معاملاتی پیشرفته را ارائه می دهد. BingX پیشروترین پلتفرم رمزنگاری کپی ترید در جهان است که بیش از 1000 معامله گر فعال دارد تا کاربران با کلیک یک دکمه آن را کپی کنند. همچنین بازار فیوچرز جامعی را با قابلیت معامله قراردادهای آتی کریپتو و همچنین شاخص‌ها، کالاها و فارکس ارائه می‌کند. صرافی BingX هم اکنون هم پلتفرم تحت وب و هم برنامه برای اندروید و ios دارد.

 

آیا BingX ایمن است؟

BingX در حوزه‌هایی که محصولات و خدمات رمزنگاری را ارائه می‌کند، با رعایت سیاست‌های مبارزه با پولشویی (AML) و احراز هویت (KYC) به شدت تحت نظارت است. بر اساس تحقیقات ما، BingX هیچ هک امنیتی یا نقضی که منجر به از دست دادن سرمایه یا دارایی کاربر شود، متحمل نشده است.

 

آیا BingX  برای ایرانی ها خوب است؟

در وهله اول پشتیبانی این صرافی نظر ادم را جلب میکند که میتواند یک پوینت مثبت برای این صرافی باشد ولی متاسفانه فقط بخش های محدودی از سایت و برنامه صرافی از فارسی پشتیبانی میکنند و بقیه آن ترجمه های ناقص ارائه میدهد و یکی از دیگر چیز هایی که برای من به شخصه بد آمد این بود که صرافی هیچ شبکه اختصاصی برای فارسی زبانان ندارد  .

نحوه احراز هویت این صرافی اینگونه به نظر میرسد که مشکلی با ایرانی ها ندارد و شما میتوانید با بارگذاری گذرنامه یا عکس کارت ملی خود پروسه احراز هویت خود را انجام دهید .

به طور کلی اینطور به نظر میرسد که صرافی با ایرانیان مشکلی ندارد و از انها هم استقبال میکند و با سابقه صرافی هم نمیتوان گفت که در طول مسیر معاملاتی شما سنگ اندازی کند و د روزگاری که ایرانی بودن در حوزه های مالی جرم است این صرافی میتواند انتخاب خوبی باشد به هر رو بهتر است که شمایی که میخواهید سرمایه خود را به دستان جایی بسپارید عاقلانه این است که درباره آن مکان تا جای ممکن اطلاعات کسب کنید

 

ویژگی های برتر BingX

 

کپی ترید در صرافی BingX چیست؟

BingX به کاربران این امکان را ارائه می دهد که معاملات معامله گران “با تجربه ” را روی پلتفرم کپی کنند و به طور خودکار معاملات را در حساب های کاربرانی که معامله گر انتخابی آنها را دنبال می کنند انجام دهند.

با بیش از 1000 معامله گر فعال برای انتخاب ، کاربران می توانند به سرعت شخصی را پیدا کنند که سبک معاملاتی دارد که می خواهند از آنها تقلید کنند. ویژگی کپی ترید  BingX کاربرد بالایی دارد و بسیار خوب توسعه یافته است که باعث می شود BingX از اکثر صرافی های رمزنگاری دیگر متمایز شود. در واقع، بر اساس بررسی‌های ما، یکی از بهترین پلتفرم‌های اجتماعی رمزنگاری با ویژگی‌های کپی ترید برای یادگیری و دنبال کردن افراد برتر است.

کاربران می توانند به سرعت صدها معامله گر فعال را مرور کنند و تعداد دنبال کنندگان، بازده 30 روزه (ROI) و سطح ریسک (از 1 تا 5) را مشاهده کنند. پس از انتخاب یک معامله گر، کاربران می توانند تفکیک سود و ریسک برای معامله گران و همچنین بازخورد زنده از آخرین ارتباط خود با دنبال کنندگان را مشاهده کنند. همچنین یک تاریخچه معاملات برای مشاهده تمام فعالیت های هر معامله گر و انواع معاملاتی که آنها انجام می دهند وجود دارد.

کپی ترید در صرافی BingX برای ایرانیان چگونه است؟

معامله گران خبره معاملات را در پلتفرم BingX Futures یا با شریک Binance انجام می دهند و از کلیدهای API برای ادغام بایننس استفاده می کنند. همچنین معامله گرانی وجود دارند که از ربات معاملاتی اسپات استفاده می کنند و به کاربران اجازه می دهند معاملات اسپات خود را نیز کپی کنند. برای کاربرانی که می‌خواهند خودشان برای کپی‌تریدر شدن درخواست دهند، یک فرم درخواست موجود است. معامله گران تایید شده 8٪ – 10٪ سهم سود از به اشتراک گذاری معاملات در پلتفرم را دریافت می کنند.

به طور کلی، Copy Trade یکی از جالب ترین ویژگی های صرافی BingX است. در مقایسه با سایر برنامه های معاملاتی بسیار محبوب و جامع تر است. BingX یک رابط کاربری به خوبی سازماندهی شده و هزینه های معاملاتی معقول ارائه می دهد.

صرافی BingX از بیش از 350 ارز دیجیتال برای معاملات پشتیبانی می کند ، از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، سولانا (SOL) و XRP (ریپل). میم سکه های مورد علاقه همه نیز پشتیبانی می شود، از جمله Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB). همچنین بسیاری از ارز های  کوچک در دسترس هستند، از جمله بسیاری از پروژه های DeFi، NFT، Metaverse و Web3.

تمام دارایی‌های تجاری موجود با USDT جفت می‌شوند ، اگرچه چندین استیبل کوین دیگر در پلتفرم موجود است. این امر تجارت بین کریپتوهای مختلف را کمی دشوارتر می‌کند، زیرا کاربران برای تجارت باید به USDT تبدیل کنند.

 

معاملات فیوچرز در صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان

BingX یک پلتفرم  ارز دیجیتال دارای بخش فیوچرز و معاملات آتی با دسترسی تا اهرم 125 را هم فراهم کرده. همچنین دسترسی به معاملات آتی شاخص ها، کالاها و حتی فارکس وجود دارد. کاربران می توانند بین فیوچرز استاندارد و قراردادهای آتی دائمی که یک محصول معاملاتی خاص رمزنگاری است، یکی را انتخاب کنند.

در پلتفرم فیوچرز استاندارد، کاربران می‌توانند کریپتو را با اهرمی تا ۱۲۵ برابر و همچنین دارایی‌های دیگر با مقادیر اهرمی متفاوت معامله کنند. هر دو موقعیت خرید و فروش در دسترس هستند

اگرچه بهترین پلتفرم  کریپتو برای معاملات فیوچرز نیست،  با این حال کاربران می‌توانند به اهرم‌های بالا دسترسی داشته باشند، و معاملاتی فراتر از کریپتو داشته باشند، و نمودارهای TradingView را  دقیق مشاهده کنند. طرح پلتفرم نسبتاً بصری است و کاربران می توانند به سرعت موقعیت های باز و جزئیات سود و زیان تا ثانیه را مشاهده کنند.

 

ربات معامله گر بینگ ایکس برای ایرانیان

ربات‌های Grid در چند سال گذشته محبوب شده‌اند و BingX توانایی ایجاد ربات‌های خود را ایجاد کرده است. معامله گری  که به عنوان یک ویژگی معاملاتی اسپات در دسترس است، به کاربران اجازه می دهد تا قیمت «بالا» و قیمت «پایین» را برای ارز های دیجیتال  خاص تعیین کنند، انتخاب کنند که چه تعداد «شبکه» ایجاد کنند (بین 2 تا 200)، و ربات را فعال کنند.

سپس ربات معاملاتی را به صورت خودکار انجام می دهد ، و با توجه به استراتژی که روی آن سوار است و برنامه نویسی شده شروع به باز کردن معامله میکند

ربات معامله گری هم حالت خودکار و هم حالت دستی را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد با یک کلیک یک ربات ایجاد کنند یا تنظیمات خود را برای سفارشی کردن ربات تنظیم کنند. هیچ هزینه اضافی برای استفاده از ویژگی Grid Trading وجود ندارد.

به طور خلاصه، ربات معامله گر چند تنظیمات ساده را ارائه می دهد و بدون هزینه اضافی برای کاربران در دسترس است. این یک ویژگی عالی است که خورسندی کاربران این صرافی را به همراه می اورد، بنابراین دیدن آن در صرافی خوب است

 

تجارت وی اس تی (تجارت دمو)

برای کاربرانی که می‌خواهند معاملات آتی را بدون به خطر انداختن سرمایه‌شان تمرین کنند، BingX یک ویژگی تجارت دمو کریپتو با استفاده از ارز مجازی خودشان، USDT مجازی (VST) ارائه می‌کند. 100000 VST پس از ایجاد حساب واریز می شود و کاربران می توانند از VST برای تمرین معاملات در پلتفرم معاملات آتی استاندارد استفاده کنند. VST هیچ ارزشی ندارد و نمی توان آن را با ارز دیگری مبادله کرد یا از پلتفرم برداشت کرد. و صرفا برای تمرین کاربران در نظر گرفته شده و هیچ ارزش دیگری دارا نیس.

حالت نمایشی برای کاربرانی که تازه در حال یادگیری معاملات آتی هستند مفید است، که یک ویژگی معاملاتی پیشرفته به شمار میرود.

پشتیبانی مشتری BingX برای ایرانیان

به عنوان اولین نقطه تماس، مشتریان می توانند از مرکز راهنمایی استفاده کنند که اسناد پشتیبانی گسترده ای را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند نحوه استفاده از پلتفرم و عیب یابی مشکلات رایج را بیاموزند. کاربرانی که مشکلات فنی را تجربه می‌کنند یا در مورد مجموعه محصولات و خدمات BingX سؤالی دارند، می‌توانند از طریق ایمیل و چت زنده هر روزه به صورت 24 ساعته  در تماس باشند. این بهتر از سایر صرافی‌های ارز دیجیتال است و به کاربران امکان می‌دهد به سرعت با یکی از اعضای تیم پشتیبانی مشتری چت کنند.

به طور خلاصه، تیم پشتیبانی چت زنده BingX در عرض 10 دقیقه به درخواست ما پاسخ دادند و پاسخ های مختصر و دقیقی برای سوالاتمان در اختیار ما قرار گرفت. این بسیار بهتر از بسیاری از صرافی هایی است که ما بررسی کرده ایم.

 

سخن پایانی : ایا صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان مناسب است؟

صرافی BingX یکی از صرافی های خوب در حوزه ارز های دیجیتال است که به فارسی زبانان دنیا هم خدمات ارائه میدهند. و با بخش هایی مانند کپی ترید هم توانسته نظر خیلی از کاربران سراسر دنیا را به سود خود کند. و به آنها سرویس خوبی را ارائه کند و هر ساله در حال پیشرفت است و در کل میتوان روی این صرافی حساب کرد. در کنار این مطالب به یاد داشته باشید که مسئول سرمایه شما همیشه و همیشه خودتان هستید. و باید در هر حوزه با تمرکز و آگاهی کامل اقدام به فعالیت کنید.

اگر شما با دانش کافی سرمایه خود را به جایی تزریق کنید این گونه احتمال به دست اوردن سود شما بالا میرود و میتوانید از آن بازار لذت کافی را ببرید. و پله های پیشرفت را گام به گام پی بنمایید.که ارزوی ما هم همین است. و به شما توصیه میکنیم تا میتوانید تجربه و اطلاعات خود را بالا ببرید.

 

سایت صرافی : www.bingx.com

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402