علت بلوکه شدن پول در صرافی کوکوین چیست؟

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از نگرانی‌های اصلی کاربران ایرانی، ممنوعیت صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند KuCoin است. صرافی کوکوین یکی از صرافی‌های آنلاین مبتنی بر ارزهای دیجیتال در سراسر جهان بوده و یکی از مطمئن‌ترین و پیشرفته‌ترین پلتفرم‌ها برای خرید، فروش و تبدیل بیش از 200 نوع ارز دیجیتال از جمله بیت کوین(Bitcoin)، اتریوم(Ethereum)، لایت کوین(LiteCoin)، ترون(Tron)، USDT، NEO،XRP  وغیره است.

فعالیت ایرانیان در صرافی کوکوین مجاز نیست و اگر قسمت قوانین سایت صرافی را بررسی کنید، می‌توانید نام ایران را در لیست تحریم‌ها و ممنوعیت‌های تجاری در کوکوین ببینید. صرافی کوکوین مانند سایر صرافی‌های برجسته ترجیح می‌دهد به کشورهایی مانند ایران که تحت تحریم هستند خدمات ندهد. صرافی کوکوین از زمان آغاز بر روی پلتفرم‌هایی مختلف مانند دسکتاپ، اندروید و iOS در دسترس است. در این مقاله از پلازا قصد داریم دلایل بلوکه شدن پول در صرافی کوکوین و رفع انسداد آن را بررسی کنیم.

ویژگی ‌های صرافی کوکوین چیست؟

کوکوین دارای ارز دیجیتال بومی به نام Kucoin Shares (KSC) است. نگهداری این ارز دیجیتال بومی صرافی به شما تخفیف قابل توجهی در کمیسیون تراکنش می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های مهم این صرافی با نقدینگی بالا، پشتیبانی از دارایی‌های بسیار متنوع، فیات و خدمات مختلف است. همچنین این صرافی به بیش از 6 میلیون کاربر فعال از 200 کشور مختلف خدمات ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های صرافی کوکوین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری ساده، کارآمد و شفاف
  • بخش پاسخگویی به سوالات کاربران
  • قرارگیری در لیست 10 صرافی پر طرفدار جهان و بیشترین حجم تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در روز
  • دارای 200 ارز دیجیتال و 400 بازار مختلف
  • کمترین کارمزد را در بین سایر صرافی‌های ارز دیجیتال دریافت می‌کند.
  • پشتیبانی 24/7 برای کاربران
  • معامله در این صرافی بدون هیچ گونه مراحل احراز هویت امکان‌پذیر است، اما تکمیل مراحل احراز هویت، امکانات بیشتری را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
  • این پلتفرم روی موبایل و دسکتاپ به خوبی کار می‌کند.
  • Kucoin یک صرافی کریپتو به کریپتو است و از روش‌های پرداخت فیات در خرید خدمات کریپتو پشتیبانی می‌کند.

صرافی کوکوین

دلیل بلوکه شدن پول و بسته شدن حساب در صرافی کوکوین چیست؟

آنچه برای کاربران ایرانی به مشکل تبدیل شده بسته شدن حساب کوکوین آنها به دلیل تحریم‌ها و مسدود شدن دارایی‌هایشان است. توجه داشته باشید که صرافی کوکوین طبق تحریم‌های آمریکا کاربران ایرانی را از استفاده از خدمات خود منع کرده است. به همین دلیل، ثبت نام، ورود و کار با پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف کوکوین به عنوان یک ایرانی کاملاً ممنوع است!

این سیستم می‌تواند از چند طریق متوجه ایرانی بودن کاربر شود، اما رایج‌ترین دلیل تعلیق حساب کوکوین بلوکه شدن پول شما، ورود به سیستم و استفاده از اپلیکیشن موبایل، نرم افزار دسکتاپ یا وبسایت صرافی با آدرس IP اختصاص داده شده به ایران است. از دیگر دلایل بلوکه شدن پول در صرافی کوکوین می‌توان به ارائه شماره همراه با کد منطقه ۰۰۹۸ و تایید هویت واقعی با پاسپورت ایرانی اشاره کرد. واضح است که کاربری که از موضوع تحریم کوکوین علیه ایران مطلع باشد از ارائه اطلاعات واقعی خود مبنی بر نشان دادن ملیت واقعی خودداری خواهد کرد.

تجربه نشان داده است که پس از بسته شدن حساب کوکوین، کاربر در نهایت مجوز برداشت دارایی‌های خود را دریافت می‌کند، اما در این فرآیند با استرس و مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

پس از ثبت نام در کوکوین، می‌توانید روزانه تا ۱ بیت کوین  بدون احراز هویت یا ارائه هیچ گونه اطلاعاتی معامله کنید. همانطور که گفته شد، دلیل اصلی مسدود شدن حساب کوکوین، ورود به سیستم و استفاده از سیستم با آدرس IP متعلق به کشور ایران است.

بسیاری از کاربران ایرانی سال هاست که بدون هیچ مشکلی از خدمات صرافی کوکوین استفاده می‌کنند. فقط نکاتی را که در ادامه مقاله بیان می‌کنیم باید برای استفاده از این صرافی در نظر بگیرید. حتی یک اشتباه و وارد شدن به اپلیکیشن بدون تغییر آی پی می‌تواند برای شما مشکل ایجاد کند!

جلوگیری از بسته شدن حساب ‌های صرافی کوکوین و بلوکه شدن پول با ثابت نگه داشتن IP

یک نکته بسیار مهم در مورد بسته نشدن حساب کوکوین وجود دارد. توجه به این نکته برای کاربران ایرانی که از ابزارهای تغییر آدرس IP مانند VPN استفاده می‌کنند بسیار مهم است تا شناسایی نشوند. اگر هنگام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری جدید، به عنوان مثال با اتصال به یک سرویس پروکسی یا VPN از یک آدرس IP از کشور X استفاده کرده‌اید، از این پس می‌توانید با همان آدرس وارد برنامه یا وب سایت شوید و همیشه باید از آدرس IP مرتبط به کشور X برای دریافت خدمات استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید به سروری که در آلمان قرار دارد در سرویس VPN متصل شده‌اید، از این پس باید همیشه قبل از ورود به وبسایت یا برنامه به سرور مستقر در آلمان متصل شوید تا از بسته شدن و مسدود شدن حساب کوکوین و بلوکه شدن دارایی خود جلوگیری کنید.

اگر در مدت زمان کوتاهی از آدرس‌هایIP مختلف به نرم افزار یا وبسایت دسترسی پیدا کنید، سیستم مشکوک شده و حساب شما را مسدود می‌کند. سپس برای باز کردن این انسداد باید خود را احراز هویت کنید و این شروع مشکلات است، زیرا نمی‌توانید به عنوان یک ایرانی در صرافی کوکوین احراز هویت کنید.

تغییر مداوم موقعیت جغرافیایی و کشوری که از آن وارد صرافی  کوکوین می‌شوید، سیستم را آسیب‌پذیر می‌کند و حتی برای کاربران خارجی نیر نیز چنین مشکلی ایجاد خواهد شد. با این حال، احتمال وقوع چنین حادثه‌ای برای کاربران کشورهای خارج از لیست سیاه کوکوین بسیار کم است، زیرا دلیلی برای تغییر آدرس IP خود ندارند؛ اما این خطر همیشه کاربران ایرانی را تهدید می‌کند.

در نرم افزار تغییر IP پولی یا رایگان، این برنامه می‌تواند به صورت تصادفی یا بر اساس ترافیک شبکه سروری را به شما نشان دهد که در کشوری متفاوت از زمانی که قبلاً برنامه را اجرا می‌کردید، قرار دارد. در این شرایط باید مراقب باشید و دوباره به سرور همان کشوری که هنگام ثبت نام در کوکوین انتخاب کرده‌اید متصل شوید. با استفاده از این روش از تعلیق حساب کوکوین جلوگیری خواهید کرد. در صورت امکان توصیه می‌شود از یک سرور ثابت استفاده کنید.

بلوکه شدن دارایی در کوکوین

رفع انسداد حساب صرافی کوکوین

متاسفانه محدودیت‌های بین المللی همیشه برای ما ایرانی‌ها مشکل ساز بوده و تجارت ارزهای دیجیتال را واقعا سخت کرده است. صرافی کوکوین نیز از این قاعده مستثنی نیست و با افزایش کاربران، محدودیت‌ها نیز برای کاربران ایرانی افزایش پیدا می‌کند.

اگر حساب شما در این صرافی به هر دلیلی بسته شود، تنها گزینه ممکن برای باز کردن و بازیابی حساب کاربری خود احراز هویت است. در این شرایط واقعا به مشکل می‌خورید زیرا اگر در ایران زندگی می‌کنید به هیچ وجه هویت شما توسط این صرافی تایید نمی‌شود.

با این حال وبسایت‌هایی هستند که خدماتی را در زمینه بازیابی و باز کردن حساب کاربری ارائه می‌دهند. کار این سایت‌ها به صورت تخصصی رفع انسداد حساب‌های کاربری در صرافی‌ها و آزاد کردن دارایی بلوکه شده شما است. مزیت استفاده از سایت‌های بازیابی این است که حتی اگر با حساب کاربری خود مشکل داشته باشید، می‌توانید این مشکل را با تماس با بخش پشتیبانی این سرویس‌ها گزارش دهید و آنها به شما کمک می‌کنند تا مشکل را بلافاصله حل کنید.

رفع مشکل برداشت از حساب مسدود شده توسط صرافی KuCoin Exchange

بدترین حالتی که ممکن است برای یک حساب کاربری اتفاق بیفتد این است که پس از مسدود شدن حساب کاربری، صرافی به آن شخص اجازه برداشت از حساب خود را ندهد و دارایی‌های او در حساب آن صرافی برای همیشه مسدود شوند. اما خبر خوب این است که صرافی‌های معتبر و محبوبی مانند کوکوین به شما این امکان را می‌دهند که دارایی‌های خود را برداشت کنید و برداشت وجه از حساب مسدود شده در این صرافی امکان پذیر خواهد بود.

اگر موفق به رفع انسداد حساب کاربری خود نشدید، در اسرع وقت وجوه خود را از حساب صرافی برداشت کنید. اگر پس از ارسال درخواست باز کردن حساب، درخواست شما پذیرفته نشد، کافی است یک حساب کاربری دیگر ایجاد کرده و این بار درخواست کنید تا دارایی شما به حساب دیگری منتقل شود. در اکثر موارد این نوع درخواست‌ها پذیرفته می‌شود و شما می‌توانید دارایی‌های خود را برداشت کنید.

پس از ایجاد این نوع تیکت‌ها در صفحه صرافی، پیامی دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه آدرس کیف پول خود را به صرافی ارسال کنید. پس از ارسال آدرس کیف پول، تمام دارایی‌های شما ظرف چند روز کاری به کیف پول جدید شما ارسال می‌شود و می‌توانید آنها را برداشت کنید.

نکاتی برای جلوگیری از بلوکه شدن پول در صرافی کوکوین

برای اینکه در هنگام استفاده از KuCoin Exchange دچار مشکل نشوید و حساب و دارایی شما مسدود نشود، توصیه می‌کنیم به این نکات مهم توجه کنید:

  • اگر کشوری که در هنگام ثبت نام در آن زندگی می‌کنید در لیست شماره تلفن صرافی کوکوین نیست، باید بسیار مراقب باشید که موقعیت جغرافیایی خود را فاش نکنید. زیرا بلافاصله حساب شما مسدود می‌شود.
  • اگر در ایران زندگی می‌کنید، هرگز با استفاده از آدرس IP اصلی خود وارد این صرافی نشوید.
  • از فعالیت‌های اضافی و غیر ضروری که می‌تواند هویت شما را فاش کند یا انجام هر کاری که ممکن است نیاز به تأیید هویت شما را داشته باشد، خودداری کنید.

سخن پایانی

صرافی کوکوین طبق تحریم‌های آمریکا کاربران ایرانی را از استفاده از خدمات خود منع کرده است. به همین دلیل، ثبت نام، ورود و کار با پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف کوکوین به عنوان یک ایرانی کاملاً ممنوع است.

اگر هنگام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در صرافی کوکوین با اتصال به یک سرویس پروکسی یا VPN از یک آدرس IP به خصوصی استفاده کرده‌اید، از این پس می‌توانید با استفاده از همین آدرس وارد برنامه یا وب سایت شوید. در غیر صورت حساب شما مسدود شده و دارایی‌های شما بلوکه می‌شوند. با این حال می‌توانید با پشتیبانی صرافی ارتباط برقرار کرده و دارایی‌های خود را برداشت کنید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمد صحرای
.
30 تیر 1402، 07:14
پاسخ
0
1
سلام بخشید اگه می تونید راهنماییم کنید نمی از صرافی kucoin برداشت کنم اهراز هویت می‌خواد الان باید چی کار کنم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402