دریافت ارز دیجیتال رایگان و واقعی + کسب درآمد دلاری

Learn and Earn
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

با داغ شدن بازار ارزهای دیجیتال و گسترش این بازار، بسیاری از کاربران به دنبال ارز دیجیتال رایگان هستند. در این مقاله بهترین راه‌های دریافت ارزهای دیجیتال رایگان در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد. پس با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

ارز دیجیتال رایگان چیست؟

مفهوم ارز دیجیتال رایگان اولین بار توسط Gavin Andresen در سال 2010 مطرح شد. یک مورد جالب دیگر با جرمی روبین در سال 2014 اتفاق افتاد. در موسسه فناوری ماساچوست، او به بیش از 3000 دانشجوی کارشناسی 100 دلار بیت کوین پاداش داد.

در حال حاضر، با رشد فضایی بازار ارزهای دیجیتال، همچنان امکان دریافت ارزهای دیجیتال به صورت رایگان وجود دارد. کل مفهوم ارائه ارز دیجیتال رایگان به عنوان انگیزه‌ای برای استفاده از محصولات یا خدمات پلتفرم‌های بلاک چین در نظر گرفته می‌شود.

دریافت ارز دیجیتال رایگان واقعی

آیا امکان دریافت ارز دیجیتال رایگان وجود دارد؟

مطمئناً می‌توانید با ایجاد چند تغییر جزئی در عادات خرید و فعالیت اینترنتی خود، به راحتی ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید، حتی بیت کوین رایگان.

در نظر داشته باشید که بسیاری از این روش‌ها درآمد زیادی برای شما به همراه نخواهد داشت، اما استفاده از این روش‌ها نه تنها آگاهی شما را از دنیای ارزهای دیجیتال افزایش می‌دهد، بلکه راه را برای ورود شما به این بازار هموار می‌کند.

چگونه ارز دیجیتال رایگان دریافت کنیم؟

دریافت ارز دیجیتال رایگان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هم برای کسانی که با این بازار آشنایی ندارند و هم برای کسانی که تجربه خوبی در این بازار دارند جالب است.

برخی از این روش‌ها با انجام وظایف خاصی همراه هستند و برخی دیگر به وظایف خاصی نیاز ندارند. در زیر برخی از کاربردی‌ترین راه‌های دریافت ارز دیجیتال رایگان را ارائه می‌دهیم.

دریافت ارز دیجیتال رایگان با Airdrop

Airdrop به عنوان یک استراتژی بازاریابی با هدف نشان دادن بیشتر ارزهای دیجیتال جدید در بازار استفاده می‌شود. Airdrops مدل‌های مختلفی دارد. نوع ایردراپ توسط تیم توسعه پروژه تعیین می‌شود.

به عنوان مثال، سال گذشته ارز دیجیتال اسپارک به همه دارندگان ریپل داده شد. برای دریافت این ایردراپ لازم نیست کار خاصی انجام دهید و اگر مقداری ریپل در کیف پول خود داشتید، آن ارز دیجیتال به کیف پول شما واریز می‌شد.

البته برای به دست آوردن ایردراپ‌ها، باید کارهایی را انجام دهید که تیم توسعه در نظر گرفته است تا پروژه بیشتر دیده شود. مواردی مانند فالو کردن صفحه توییتر، اینستاگرام، عضو شدن و حتی ارسال پیام در گروه‌های تلگرامی پروژه.

Airdrops عموماً ایمن هستند و برای دریافت آنها اصلاً نیازی به اشتراک گذاری کلیدهای خصوصی ندارید. اکثر ایردراپ‌ها در اوایل انتشار پروژه‌های بلاک چین به کاربران داده می‌شود. با این حال، در برخی موارد، شرکت‌ها یا پلتفرم‌ها ممکن است برای افزایش آگاهی از خدمات خود، یک airdrop به کاربران ارائه دهند.

اگر می‌خواهید از ایردراپ‌ها و رویدادهای آتی پروژه‌های بلاک چین مطلع شوید، می‌توانید از تقویم ارز دیجیتال کوین مارکت کپ استفاده کنید. البته بسیاری از صرافی‌ها در منوی خود یک قسمت Airdrop دارند که از آن نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

دریافت ارز دیجیتال رایگان

ارز دیجیتال رایگان با  Crypto Faucet

Crypto Faucet اپلیکیشن یا وبسایتی است که در ازای انجام کارهای کوچک، مقادیر کمی ارز دیجیتال را به عنوان پاداش بین کاربرانش توزیع می‌کند. اگرچه ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند، اما پذیرش جریان اصلی آنها در جامعه هنوز محقق نشده است.

Crypto Faucet برای جذب مردم به این فضا با ارائه ارزهای دیجیتال رایگان ایجاد شدند. برای دریافت ارز دیجیتال رایگان، کاربران باید کارهای ساده‌ای مانند تکمیل مجموعه‌ای از کپچاهای ساده را انجام دهند. این روش مطمئناً روشی برای ثروتمند شدن سریع نیست. البته، هر چه یک کار ساده‌تر توسط شما تعیین شود، پاداش کمتری دریافت خواهید کرد.

اکثر سایت‌های Crypto Faucet دارای حداقل آستانه برای برداشت پاداش‌های انباشته‌شده هستند و زمانی که به این سطح برسید، می‌توانید دارایی را به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کنید. در برخی از موارد، رسیدن به این آستانه برداشت ممکن است چند هفته طول بکشد. به عنوان مثال، یکی از بهترین سایت‌ها برای Crypto Faucet،bestfaucetsites.com  است که در آن می‌توانید Crypto Faucet را با بیش از 50 ارز پیدا کنید.

دریافت ارز دیجیتال رایگان در صورت دعوت از دوستان به یک صرافی

دعوت از دوستان یا ارجاع دهندگان راه دیگری برای دریافت ارز دیجیتال رایگان است. به این ترتیب شما دوستان و آشنایان خود را دعوت می‌کنید تا با استفاده از لینک یا کد ارجاع خود از صرافی مورد نظر استفاده کنند.

بسته به نوع برنامه هر صرافی، پس از احراز هویت یا ثبت نام دوستانی که در آن صرافی با کد یا لینک شما شرکت کرده‌اند، جایزه دریافت خواهید کرد. با فعال شدن این افراد و انجام معاملات بیشتر، صرافی درصدی از کارمزدی را که دریافت می‌کنند به شما می‌دهد. از این گذشته، هرچه کاربران بیشتری را دعوت کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.

برنامه همکاری در فروش برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

برنامه همکاری در فروش مانند پاداش ارجاع عمل می‌کند. با این روش به جای دعوت از دوستان خود برای به اشتراک گذاری یک پروژه خاص، از یک شبکه اجتماعی یا پلتفرم برای جذب مخاطبان بیشتر به آن پروژه استفاده می‌کنید.

اساساً، شما محتوای ارزشمندی را در رسانه‌های اجتماعی یا وبلاگ خود به اشتراک می‌گذارید که با ارزش‌های آن پروژه مطابقت دارد و آن پروژه تجاری را تأیید می‌کند. از طریق این برنامه، هر کاربری که از طریق شما وارد پلتفرم شود، کمیسیون دریافت می‌کند.

کسب ارز دیجیتال از طریق Learn and Earn

این روش از کاربر می‌خواهد که مقاله یا ویدیوی آموزشی مربوط به ارزهای دییجیتال را به دقت مطالعه کند و در پایان یک تست ساده را انجام دهد. این برنامه‌های آموزشی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تنها با پاسخ صحیح به این سوالات، ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید.

در حالی که بسیاری از پلتفرم‌ها مقالات آموزشی در مورد بلاک چین و ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند، تعداد کمی از آنها دارای ویژگی‌های یادگیری و کسب درآمد هستند.

صرافی Coinbase دارای بخش ویژه‌ای به نام Coinbase Earn است که در آن می‌توانید با تماشای ویدیو و شرکت در آزمون‌های پایانی مقداری ارز دیجیتال کسب کنید. یکی از پلتفرم‌های محبوب دیگر در این قسمت استفاده از سایت CoinMarketCap است. شما می‌توانید با مراجعه به بخش Earn این سایت با مشاهده آموزش‌ها درآمد کسب کنید.

Learn and Earn

دریافت ارز دیجیتال رایگان با وبلاگ نویسی

ظهور فناوری‌های دفتر کل توزیع‌شده و بلاک چین باعث ایجاد انواع مختلفی از پلتفرم‌های محتوا شده است. نکته جالب در مورد این پلتفرم‌ها این است که برخی از آنها محتوای ارزشمندی را به صورت رایگان در ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهند که می‌تواند به دلار یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

اگر می‌خواهید به راحتی ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید، وبلاگ نویسی یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان است. به عنوان مثال،Steemit به کاربران خود برای انتشار و مدیریت محتوا با رمز بومی پلتفرم خود، ارز دیجیتال STEEM، پاداش می‌دهد.

هدف از این جایزه، توانمندسازی تولید محتوای کاربر برای ایجاد یک جامعه مشارکتی و خلاق است. از آنجایی که این پلتفرم توسط بلاک چین Steem و جامعه هدایت می‌شود، به سازندگان محتوا بر اساس رای مثبتی که از سایر کاربران دریافت می‌کنند، پاداش داده می‌شود. میزان پرداخت به ازای هر پست به ارزش این آرای مثبت بستگی دارد.

با گشت و گذار در اینترنت ارز دیجیتالی رایگان دریافت کنید

شاید این روش بسیار ساده و باورنکردنی به نظر برسد. در این روش، کاربران با جستجو و تماشای تبلیغات در یک مرورگر خاص، ارز دیجیتال رایگان دریافت می‌کنند.

درست مانند استفاده روزانه شما از موتور جستجوی مورد علاقه خود، مرورگر Brave به کاربرانی که ویدیوهای تبلیغاتی را با توکن‌هایBAT تماشا می‌کنند، پاداش می‌دهد. علاوه بر این جایزه، زمانی که شخصی با استفاده از کد ارجاع شما در این مرورگر ثبت نام کند، ارز دیجیتال رایگان بیشتری دریافت می‌کنید.

این پلتفرم برای دانلود و استفاده از مرورگر به مدت 30 روز به کاربران جدید تا 5 دلار BAT پاداش می‌دهد. کاربران می‌توانند با 25 تا 40 دلار توکن BAT در ماه پاداش بگیرند. از طرف دیگر، می‌توانید در برنامه Brave Browser Rewards به عنوان یک سازنده محتوا شرکت کنید. می‌توانید به‌صورت دستی یا خودکار به دنبال‌کنندگان خود ماهانه با برخی از نشانه‌های BAT برای حمایت از محتوایی که تولید می‌کنید، پاداش دهید.

با بازی‌های ویدیویی ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید

با رشد فناوری بلاک چین و NFT‌ها، توسعه بازی‌های رمزنگاری شده در صنعت بازی بسیار افزایش یافته است. NFT به دست آمده از این بازی‌ها را می‌توان خرید و فروش کرد. مفهوم و مدل این بازی‌ها شبیه هر بازی دیگری است، اما پاداش‌های درون بازی ارزش واقعی دارند. به طور کلی، بازی‌های کریپتو، بازی‌های کسب درآمد هستند که کاربران را تشویق می‌کنند تا با جمع‌آوری آیتم‌های درون بازی و رشد جامعه خود، کسب درآمد کنند.

بازی‌های رمزنگاری زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها برای کسب درآمد استفاده کرد. به عنوان مثال، بازی Axie Infinity به کاربران اجازه می‌دهد تا موجودات خیالی به نام Axies را پرورش دهند، با آنها مبارزه کنند و Axies را معامله کنند. این اکسی‌ها به صورت NFT به بازیکنان ارائه می‌شود که می‌توان آن‌ها را با قیمت بالاتری فروخت و پس از پرورش هیولاهای جدید کسب درآمد کرد.

با تبلیغات ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال این است که تبلیغات را به صورت رایگان تماشا کرده یا روی آن کلیک کنید. با مشاهده تبلیغات در وب سایت‌های مختلف می‌توانید به راحتی بیت کوین، اتریوم یا سایر ارزهای دیجیتال را دریافت کنید. تقریباً هر سایتی به کاربران خود مقدار مشخصی کوین می‌دهد و معمولاً محدودیتی دارند.

به عنوان مثال، فقط شما می‌توانید 4 تبلیغ در روز ببینید و درآمد شما برابر با 0.000002 بیت کوین خواهد بود. این مقدار بسیار ناچیز است. اگر آن را به دلار تبدیل کنیم، تقریباً برابر با 0.10 دلار (10 سنت) خواهد بود. به این ترتیب می‌توانید بیت کوین رایگان دریافت کنید.

اگر قصد دارید از سایت‌های تبلیغاتی کسب درآمد کنید، بهتر است بهترین سایت با بیشترین درآمد را انتخاب کنید. به عنوان مثال، ابتدا باید چندین وب سایت را بررسی کنید و پس از آن در مورد یکی از آنها تصمیم بگیرید. پس از انتخاب بهترین مورد، می‌توانید از آن استفاده کرده و درآمد کسب کنید.

وب سایت های کسب ارز دیجیتال رایگان

اگر یک سایت با درآمد خوب پیدا کنید، می‌توانید به راحتی با ایجاد چندین حساب مختلف درآمد مناسبی داشته باشید. اگر تلاش و پشتکار خوبی داشته باشید، ممکن است بتوانید روزی یک دلار درآمد داشته باشید.

برخی از وب سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند در ازای کلیک‌هایی که روی بنرها می‌کنید، درآمد به دست آورید. البته این مورد فقط به کلیک روی تبلیغات ختم نمی‌شود، زیرا اگر مدیر یک وب سایت هستید، می‌توانید با قرار دادن تبلیغات در وب سایت خود، بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال رایگان دریافت کنید.

برخی از وب سایت‌های مرجع وجود دارند که می‌توانید با ثبت نام و امضای قرارداد در آنها تبلیغات ایجاد کنید. در این سایت‌ها به ازای هر کلیک کاربران، مقدار بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری به شما داده می‌شود. شما به راحتی می‌توانید یک برنامه درآمدزایی برای وب سایت خود برنامه ریزی کنید.

پس از ایجاد حساب کاربری، با کلیک بر روی یک تبلیغ با شرایط ذکر شده، تعدادی توکن دریافت خواهید کرد. مثلاً یکی از شرایط توقف چند دقیقه‌ای روی تبلیغات است. یعنی اگر روی تبلیغ کلیک کنید باید 30 ثانیه مکث کرده و در پایان پاداش خود را دریافت خواهید کرد.

ارز دیجیتال رایگان واقعی و کسب درآمد

ایده دریافت ارز دیجیتال رایگان نباید با برنده شدن در لاتاری اشتباه گرفته شود. هیچ یک از این روش‌ها شما را میلیونر نمی‌کند، اما می‌توانید با یک استراتژی پایدار مناسب درآمد محدودی از آن کسب کنید. همانطور که محبوبیت و پذیرش بیت کوین و بلاک چین همچنان در حال رشد است، ارزش ارز دیجیتال رایگانی که به دست آورده‌اید ممکن است در دهه آینده به شدت افزایش یابد.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
امیر حسام
.
04 مرداد 1402، 22:35
پاسخ
0
0
نمیدانم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402