نحوه خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال در صرافی کوکوین

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

در دنیای امروزه معامله و خرید و فروش رمزارزهای دیجیتال به کار پرطرفداری تبدیل شده است، زیرا این بازار امکان کسب سود چشمگیری را برای کاربران فراهم می‌کند. در بازار رمزارزهای دیجیتال، صرافی‌ها به عنوان یک واسطه بین خریدار ارز و فروشنده عمل می‌کنند. دیگر نیازی نیست خودتان دنبال شخصی بگردید که با او معامله کنید. اگر چه صرافی‌های زیادی وجود دارند، اما تنها چند صرافی هستند که در سرتاسر دنیا از اعتبار و شهرت زیادی برخوردارند. یکی از این صرافی‌ها، صرافی کوکوین است که خدمات مفید و کاربردی ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین خدمات صرافی کوکوین، عرضه اولیه ارز دیجیتال یا پیش فروش ارز دیجیتال است. در این مقاله به هر آنچه که در خصوص عرضه اولیه ارز دیجیتال در صرافی کوکوین باید بدانید اشاره کرده ایم.

فهرست مطالب

منظور از عرضه اولیه ارز دیجیتال چیست و انواع عرضه ارز دیجیتال چه هستند؟

عرضه اولیه ارز دیجیتال به دو صورت انجام می‌شود:

  • ICO: منظور از Initial Coin Offering (به اختصار ICO) زمانی است که یک شرکت یا استارت آپ برای تامین سرمایه مورد نظر برای پروژه‌هایش، یک سری کوین یا توکن را پیش فروش کند. ریسک این نوع سرمایه گذاری خیلی بالاست. اگر چه ممکن است قیمت ارز رشد زیادی داشته باشد، اما به همان اندازه امکان دارد که پروژه کلاهبرداری باشد و باعث به هدر رفتن سرمایه‌تان شود.
  • IEO: روش Initial Exchange Offering (به اختصار IEO)، نوعی عرضه اولیه ارز دیجیتال است که توسط صرافی‌ها انجام می‌شود. این روش نسبت به ICO خیلی قابل اعتمادتر است زیرا صرافی‌ها صحت و اعتبار شرکت برگزارکننده و پروژه را بررسی می‌کنند و در صورتی توکن‌های آن را برای پیش فروش می‌گذارند که پروژه معتبر باشد. صرافی کوکوین یکی از فعال‌ترین صرافی‌ها در زمینه عرضه اولیه ارز دیجیتال است.

نحوه خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال در صرافی کوکوین

مزایای خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال در صرافی کوکوین

صرافی کوکوین یکی از صرافی‌هایی است که اغلب مراسم پیش فروش ارز دیجیتال را برگزار می‌کند و کوین یا توکن‌های شرکت‌های معتبر را به خریداران عرضه می‌کند. در حقیقت صرافی کوکوین به عنوان نماینده این شرکت‌ها، مراسم را اجرا و برگزار می‌کند.

از مهم‌ترین مزایای خرید عرضه اولیه ارزهای دیجیتال در صرافی کوکوین این است که این صرافی قبل از این که ارزی را پیش فروش کند، کاملا راجع به شرکت یا پروژه مربوطه تحقیق می‌کند. هدف صرافی کوکوین، معرفی پروژه‌هایی است که علاوه بر قابل اعتماد بودن و قانونی بودن، بتوانند سوددهی خوبی هم داشته باشند. البته مبحث سوددهی و رشد ارز پیش فروش شده، به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و در کنترل صرافی نیست. پس قبل از خرید، حتما این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است سرمایه تان از بین برود و در نهایت اگر فرد ریسک پذیری هستید، اقدام به خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال کنید.

بعد از این که صرافی کوکوین تاریخ برگزاری مراسم پیش فروش ارز دیجیتال را به خریداران اعلام کرد، سرمایه گذاران می‌توانند با ثبت نام در صرافی، اقدام به خرید این کوین‌ها کنند. هر فردی بسته به بودجه و سرمایه ای که دارد می‌تواند به مقدار دلخواه این ارزها را خریداری کند. در این شرایط صرافی با دریافت پول از خریداران، کوین یا توکن مورد نظر را به آن‌ها می‌دهد.

اگر پروژه پیش فروش ارز دیجیتال با استقبال زیادی مواجه شود، می‌تواند سرمایه خوبی را برای صاحب پروژه فراهم کند. در این شرایط اگر صاحب پروژه با موفقیت پروژه خود را انجام دهد و‌ سود مناسبی کسب کند، بخش زیادی از این سود را از طریق رشد ارز دیجیتال مربوطه، با خریداران به اشتراک می‌گذارد.

صرافی کوکوین از جمله صرافی‌هایی است که به حفظ سرمایه کاربران و حفظ اعتبار خود اهمیت زیادی می‌دهد. به همین دلیل خریداران و افراد سرمایه گذار، اغلب به دنبال عرضه‌های اولیه ای هستند که توسط این صرافی ارائه می‌شوند.

نحوه خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال در صرافی کوکوین

اگر توجه شما هم به پیش فروش ارز دیجیتال در صرافی کوکوین جلب شده است و می‌خواهید با خرید توکن‌ها یا ارزهای معرفی شده توسط این صرافی، به سود برسید می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. قبل از شروع، باید اقدام به ساخت حساب کاربری در این صرافی کنید. اگر در این صرافی، حساب کاربری ندارید، باید از طریق سایت رسمی صرافی کوکوین (com)، مراحل ثبت نام را دنبال کنید تا یک حساب کاربری داشته باشید.
  2. پس از ایجاد حساب کاربری و ورود به آن، از نواری که در منوی قسمت بالا قرار گرفته باید گزینه Spotlight را انتخاب کنید تا به بخش شرکت در عرضه اولیه ارز دیجیتال هدایت شوید.
  3. پس از وارد شدن به این بخش می‌توانید ببینید که آیا شرایط لازم را دارید که در Spotlight IEO شرکت کنید یا نه.
  4. برای خرید توکن از بخش عرضه اولیه ارز دیجیتال، باید ابتدا فرآیند احراز هویت را تکمیل کنید. برای احراز هویت، روی آیکون KYC Verification کلیک کنید. این پروسه به این علت ضروری است که برخی از کشورها امکان شرکت در IEO را ندارند. علاوه بر این، صرافی از این طریق متوجه می‌شود که فرد حقیقی ای که ثبت نام کرده و در صرافی به معامله می‌پردازد، هیچ قانونی را زیر پا نمی‌گذارد.
  5. بعد از انتخاب KYC Verification، باید گزینه Individual account یا «حساب شخصی» را انتخاب نمایید و اطلاعات‌تان نظیر نام و نام خانوادگی، مکان، تاریخ تولد، جنسیت و… را وارد کنید.
  6. در مرحله بعدی باید یک رمز معاملاتی (Trading Password) برای حساب‌تان انتخاب کنید. این رمز را باید دور از دسترس دیگر اشخاص نگه دارید زیرا از آن می‌توان برای برداشت از حساب، تایید تراکنش‌های مالی، ساخت API و… استفاده کرد.
  7. در این مرحله از خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال، قرارداد و شرایط خرید IEP مورد نظرتان نشان داده می‌شود. در صورتی که با شرایط ذکر شده موافقت نکنید، نمی‌توانید توکنی که در IEO Spotlight عرضه شده را خریداری کنید.
  8. پس از موافقت با شرایط و پر کردن تمام فیلدهای مربوط به خرید عرضه اولیه، می‌توانید در مراسم خرید ارز دیجیتال شرکت کنید.

مراحل خرید پیش فروش ارز دیجیتال در صرافی کوکوین

پس از این که بخش Spotlight را فعال کردید، هر زمانی که صرافی کوکوین پیش فروش پروژه یا شرکت بعدی را اعلام کرد، می‌توانید یک شمارش معکوس را در این بخش مشاهده کنید. هر زمانی که این شمارش معکوس صفر شد، می‌توانید دکمه خرید را بزنید.

اگر در این صرافی، کیف پول دیجیتالی ندارید که از آن توکنی که قرار است پیش فروش شود پشتیبانی کند، باید یک کیف پول ایجاد کنید تا توکن‌ها به آدرس کیف پول‌تان واریز شوند.

از مهم ترین نکاتی که در پیش فروش ارز دیجیتال باید در نظر داشته باشید، محدودیت حداقل و حداکثر میزان خرید ارز مورد نظر است. هر پروژه ای، حداقل مبلغ مشخصی را برای سرمایه گذاری مشخص می‌کند که به نوع پروژه و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد.

خرید عرضه اولیه ارزهای دیجیتال در صرافی کوکوین با استقبال بسیار زیادی از مشتری‌ها روبرو می‌شود و اگر قصد خرید دارید باید زودتر اقدام کنید. برای مثال طبق اظهارات صرافی کوکوین، اولین پروژه عرضه اولیه ای که اعلام کرد و Multivac نام داشت، تنها در ۷ ثانیه به فروش رسید.

نحوه خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال در صرافی کوکوین

چه ارز دیجیتالی برای خرید عرضه اولیه در صرافی کوکوین مورد نیاز است؟

خریدارانی که قصد خرید توکن‌های IEO را دارند، فقط با توکن خاص صرافی می‌توانند این کار را انجام دهند. برای مثال صرافی کوکوین فقط از توکن KSC پشتیبانی می‌کند.

پس، قبل از این که در مراسم عرضه اولیه شرکت کنید باید به میزان کافی KSC در حساب معاملاتی‌تان داشته باشید. زیرا تنها روش مورد تایید برای پرداخت، همین KSC است.

چگونه به موقع از اعلام عرضه اولیه صرافی کوکوین مطلع شوم؟

بعد از این که فرم درج شده در بخش Spotlight صرافی کوکوین را کامل کردید، یادآور را تنظیم کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که به محض اعلام IEO از آن مطلع شوید. از آنجایی که در حال حاضر تقاضا برای IEOهای صرافی کوکوین خیلی زیاد است، توصیه می‌شود که حتما این گزینه را فعال کنید. زمانی که شمارش معکوس عرضه اولیه ارز دیجیتال به صفر برسد، می‌توانید دکمه خرید را بزنید و خریدتان را ثبت کنید.

جمع بندی

اگر قصد خرید عرضه اولیه ارزهای دیجیتال را دارید صرافی کوکوین یکی از بهترین صرافی‌هاست. در این صرافی، شرکت‌ها و پروژه‌های معتبر و بزرگ، مقدار مشخص شده ای توکن را با یک قیمت ثابت پیش فروش می‌کنند.

ریسک خرید عرضه اولیه ارز دیجیتال در صرافی کوکوین خیلی پایین است. توکن‌های فروخته شده توسط این صرافی بلافاصله بعد از این که به فروش اولیه رسیدند، در لیست ارزهای مبادلاتی صرافی قرار می‌گیرند تا کاربران به راحتی بتوانند آن‌ها را مبادله کنند. این کار نقدینگی در صرافی را افزایش می‌دهد.

 

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402