راهکارهایی برای حل مشکل ورود به پابجی موبایل

راهکارهایی برای حل مشکل ورود به پابجی موبایل
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یکی از ارورهایی که ممکن است برخی اوقات در بازی پابجی موبایل با آن مواجه شوید، ارور Login failed است. در این مطلب می‌خواهیم راهکارهایی برای حل مشکل ورود به پابجی و رفع این ارور ارائه دهیم.

بازی PUBG Mobile یک گزینه بتل آنلاین بوده که برای پلتفرم های اندروید و آی‌ او اس برای اولین بار در سال 2018 عرضه شد. سبک این بازی در ژانر های ویدئویی چندنفره و ویدئویی تک‌نفره قرار داشته و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در جهان است. با این حال این عنوان نیز بدون باگ و مشکل نیست. یکی از مشکلات آزارهنده ارور login failed است. اگر شما نیز در روز های اخیر برای اتصال به این بازی با این مشکل مواجه شده‌اید در ادامه با پلازا همراه باشید تا به روش‌های رفع این ارور بپردازیم.

فهرست مطالب

حل مشکل ورود به پابجی موبایل و ارور Login failed

اگر از گیمرهای فعال بازی پابجی موبایل باشید بی‌شک برای شما نیز این مشکل رخ داده است که گاهی اوقات برای اتصال اولیه به بازی با خطاهای مختلفی مثل system error occurred login failed مواجه شوید. اما معنی System error occurred login failed به فارسی چیست؟ این ارور مربوط به ایرادات سیستمی بازی است و همانطور که مشخص است زمانی که قصد ورود به برنامه را داشته باشید، پدیدار می‌شود.

در این زمینه با بررسی‌های اولیه مقاله‌ای جامع جهت رفع خطای ورود به بازی پابجی موبایل را آماده‌سازی نموده‌ایم که با مطالعه آن و انجام راهکارهای ذکر شده می‌توانید از شر مشکلات و خطاهای بوجود آمده خلاص شوید.

1. رفع ارور Login failed در پابجی با بروزرسانی توییتر !

بسیاری از گیمرها برای عدم ثبت نام اولیه در بازی و حضور سریعتر از راهکارهای مختلفی نظیر اکانت گوگل و یا حساب توییتر اقدام به راه اندازی حساب میکنند. مشکل عدم اتصال به بازی که نوعی باگ نیز محسوب می شود گاهی اوقات با بروزرسانی برنامه توییتر در پلتفرم اندروید یا ای او اس قابل حل بوده که این موضوع از دید گیمرهای بسیاری یک روش خنده دار به نظر میرسد ولی راهکار تست شده ای بوده که بدنیست نگاهی به آن داشته باشید.

همچنین بخوانید :

برای حل مشکل عدم اتصال میتوانید برنامه توییتر خود را (اگر با حساب توییتر در بازی ثبت نام نموده اید) حل نمایید. اگر این روش برای شما کارساز نبود در ادامه مقاله رفع مشکل ورود به پابجی در گیم لوپ باما همراه باشید که قصد داریم روش دیگری را برایتان شرح دهیم.

2. گوگل پلی Games را آپدیت کنید

Google Play Games ابزاری است که بازی‌ها از آن برای دسترسی و ذخیره نام‌های کاربری کاربران از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که این ابزار به‌روزرسانی نشده باشد ممکن است با مشکلاتی مثل همین مشکل مواجه شوید. برای این که مطمئن شوید مشکل از این ابزار نیست، به این صفحه مراجعه کنید. در صورتی که گزینه Update را مشاهده کردید روی آن بزنید تا به آخرین نسخه به‌روزرسانی شود.

رفع ارور login failed در پابجی با بروزرسانی توییتر !

3. بازی را به آخرین نسخه آپدیت کنید

اگر از یک نسخه بسیار قدیمی استفاده می‌کنید، این احتمال وجود دارد دسترسی شما محدود شده باشد. برای رفع ارور login failed در پابجی به گوگل‌پلی یا اپ‌استور مراجعه و آخرین نسخه را دریافت کنید. در صورتی که مشکل همچنان پابرجا بود یک بار در اندروید کش بازی را پاک و مجددا امتحان کنید.

4. حل مشکل تحریم پابجی موبایل

همانطور که میدانید بسیاری از سرویس های جهانی و به ویژه بازی های بتل آنلاین برای موقعیت مکانی ایران تحریم یا غیرقابل استفاده بوده است. برخی گیمرها براین باور هستند که راهی برای حل آن وجود نداشته ولی باید بدانید که با یک برنامه تغییر دهنده ای پی که به VPN نیز معروف است میتوانید از شر این مشکل خلاص شوید.

پیشنهاد می شود به محض مشاهده Loading بازی اتصال وی پی ان خود را قطع کنید تا از سرعت بالاتری در بازی برخوردار باشید. اگر با غیرفعال نمودن برنامه مشکل هنوز پابرجا بود باید با اتصال وی پی ان وارد بازی شوید. از این راهکار می‌توانید برای حل مشکل ورود به پابجی در گیم لوپ نیز استفاده کنید.

5. حساب بازی را از حساب فیسبوک جدا کنید

حل مشکل System error occurred login failed

برای اتصال و ورود به بازی شرکت توسعه دهنده پابجی موبایل برنامه های واسط نظیر فیسبوک را نیز وارد عرصه نموده است. اگر شما نیز جزو اشخاصی هستید که برای ورود به بازی از اکانت فیسبوک استفاده میکنید راهکاری در ادامه ذکر شده که با استفاده از آن میتوانید به نوعی login via the Facebook را دور بزنید و به بازی متصل شوید.

قبل از انجام روش ذکر شده مطمئن شوید که در مرورگر گوشی هوشمند خود به حساب فیسبوک وارد شده اید. در ادامه با وارد شدن به تنظیمات مرورگر و سپس پیدا نمودن اطلاعات فیسبوک شاهد یکسری تنظیمات اولیه خواهید بود. به پایین صفحه یعنی بخش سایت و بازی های مرتبط با فیسبوک شوید. در جلوی بازی پابجی موبایل یک گزینه Remove وجود دارد که با زدن آن میتوانید مانع پیش روی خود را بردارید. تغییرات را ذخیره سازی و وارد بازی شوید. مجددا حساب فیسبوک را انتخاب و اطلاعات ورود خود را وارد و وارد بازی شوید.

6. کش گوگل پلی را پاک کنید

این احتمال وجود دارد که این مشکل در اندروید، از کش گوگل پلی از جمله خود فروشگاه و همچنین اپلیکیشن Games آن هم باشد. در این صورت باید به صورت جداگانه کش Google Play Services را همراه با Google Play Games و Google Play Store حذف کنید. برای انجام این کار از تنظیمات به Apps بروید و این 3 برنامه را پیدا و از قسمت Storage روی Clear cache بزنید.

7. نحوه اتصال خود را تغییر دهید

راه حل بعدی برای حل مشکل system error occurred login failed تغییر شیوه اتصال به اینترنت است. اگر از طریق وای فای به بازی متصل می‌شوید یک بار با دیتا سیم کارت این فرایند را امتحان کنید و برعکس. در برخی مواقع با این کار می‌توانید این ارور را برطرف کرده و به بازی دسترسی پیدا کنید.

حل مشکل ورود به پابجی

8. DNS گوشی را تغییر دهید

ارور system error occurred login failed پابجی می‌تواند با تغییر DNS نیز برطرف شود. متاسفانه در اندروید به‌صورت پیش‌فرض راه آسانی برای انجام این کار وجود ندارد و به همین خاطر باید از اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. یکی از این اپلیکیشن‌ها DNS Changer است که امکان تغییر DNS گوشی و حتی تست سرعت آن را به شما خواهد داد. ابتدا این برنامه را نصب و DNS را روی سرور گوگل یا کلاودفلر قرار دهید. سپس حتما مطمئن شوید که این برنامه در پس‌زمینه در حال اجرا است و بعد یک بار دیگر وارد پابجی شوید.

همچنین بخوانید :

9. بازی را حذف و مجددا نصب کنید

در صورتی که ارور پابجی system error occurred با راهکارهای بالا برطرف نشد، آخرین راهی که پیش رویتان است پاک کردن بازی و نصب مجدد آن است. البته به این نکته توجه داشته باشید که بدون حساب و با حساب Guest بازی می‌کردید، با این کار تمامی اطلاعات اکانت را از دست می‌دهید.

10. بررسی تحریم نبودن بازی در داخل کشور

متاسفانه محدودیت های سیاسی پابه عرصه های مختلفی از زندگی ایرانیان عزیز گذاشته است به نحوی که امروزه شاهد تحریم بودن بسیاری از بازی های بتل آنلاین هستیم. اگر شما نیز در هنگام ورود به این بازی با مشکل اینکه بازی در کشور شما میزبانی نمیشود مواجه هستید برای عبور از این مانع باید ای پی خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید. در چنین شرایطی اغلب کاربران به سراغ استفاده از فی-لترشکن ها میروند که این راه یک مسیر نسبتا مناسب برای شما خواهد بود. پیشنهاد میشود در چنین شرایطی از سرویس های ثابت استفاده کنید تا مشکلی بابت اتصال شما به بازی پیش نیاید.

سخن پایانی

معرفی راهکارهای اولیه جهت حل مشکل ورود به پابجی موبایل به پایان رسید که سعی نمودیم به اصلی ترین ارورهای موجود اشاره ای داشته باشیم. این روش‌ها در بیشتر مواقع می‌توانند مشکل ورود به بازی را حل کنند. در صورتی که شما نیز با روش‌های دیگری برای رفع ارور login failed در پابجی آشنایی دارید، آن‌ها را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
محمدرضا قدمیان
.
24 فروردین 1402، 22:55
پاسخ
3
3
خیلی عالی بود ولی مشکل بازیه من اینه که وقتی با وی پی ان DNS یا وی پی ان های دیگه،تا محض اینکه وارد پابجی میشم ،وی پی ان قطع میشه.... لطفا اگه راه حل مشکل را فهمیدید به ایمیلم بفرستید....با تشکر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402