بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند + لیست 2023 بازی‌ های ارز دیجیتال

بازی های ارز دیجیتال/بهترین بازی ارز دیجیتال
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

امروزه تب‌و‌تاب بازی های ارز دیجیتال به حدی زیاد شده است که طیف وسیعی از افراد جامعه درگیر آن شده‌اند. تعداد این بازی‌ها چنان زیاد است که برای انتخاب بهترین بازی ارز دیجیتال باید زمان زیادی را صرف کنید. در این مقاله جامع از پلازا در نظر داریم به معرفی بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل به چه صورت است؟

در حال حاضر بازی های ارز دیجیتال برای انواع پلتفرم‌ها مخصوصاً موبایل عرضه می‌شوند. برای انتخاب بهترین بازی ارز دیجیتال برای موبایل حتماً باید به مشخصات سخت‌افزاری اعلام شده در سایت خود بازی توجه کنید. کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل معمولاً از طریق شکست دادن رقبا، ارتقای آیتم‌های بازی یا خرید و فروش توکن و NFT انجام می‌شود. توصیه می‌کنیم برای افزایش درآمد خود در بازی های ارز دیجیتال حتماً مقداری از توکن بومی آن را خریداری کنید.

مکانیزم بازی هایی که ارز دیجیتال رایگان می‌دهند چگونه است؟

به طور کلی در بازی هایی که ارز دیجیتال جایزه می‌دهند مجموعه‌ای از دارایی‌ها مانند زمین، کارت، ابزار، اسلحه یا حیوانات وجود دارند که خرید و فروش می‌شوند و از آن‌ها کسب درآمد می‌کنید. این بازی های ارز دیجیتال به صورت اپلیکیشن، نرم‌افزار یا نسخه تحت وب قابل اجرا هستند. در ادامه بهترین بازی ارز دیجیتال در هر بخش را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بهترین بازی ارز دیجیتال

در این قسمت چند بازی ارز دیجیتال محبوب بر روی پلتفرم‌های مختلف را معرفی می‌کنیم. ابتدا به بهترین بازی‌های اندروید و پس از آن به بهترین بازی‌های آیفون می‌پردازیم. در ادامه به ۳ بازی ارز دیجیتال کامپیوتر می‌رسیم. در نهایت چند بازی که ارز دیجیتال بیت کوین، ترون، دوج کوین و تتر جایزه می‌دهند را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می توانید برای مشاهده آخرین اخبار و وقایع دینای ارز دیجیتال به کانال VIP تلگرام فارکس مراجعه نمایید.

بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید؛ شامل بازی های رایگان ارز دیجیتال اندروید و بازی های بلاکچینی رایگان اندروید

در ابتدای کار ۳ بازی ارز دیجیتال که بر روی سیستم عامل اندروید قابل نصب هستند را معرفی می‌کنیم. توجه کنید که اکثر این بازی های ارز دیجیتال به صورت رایگان هستند اما برای کسب درآمد خوب از آن‌ها باید کمی هزینه کنید.

۱. بازی ارز دیجیتال Thetan Arena

بهترین بازی های ارز دیجیتال/بهترین بازی ارز دیجیتال

یکی از بهترین بازی های ارز دیجیتال برای اندروید و آیفون، بازی Thetan Arena است. اگر از بازی‌های به سبک بتل رویال علاقه دارید حتماً این بازی جذاب را هم دانلود و نصب کنید. در این بازی باید تجهیزات مختلفی را بدست آورید و به کمک آن‌ها با سایر بازیکنان مبارزه کنید. بازی Thetan Arena یک توکن بومی به نام THG نیز دارد که برای خرید و فروش آیتم‌های درون بازی باید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این دارایی‌های بازی به صورت NFT هستند و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

۲. بازی ارز دیجیتال StepN

بهترین بازی ارز دیجیتال/بازی StepN

بازی StepN یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبکه سولاناست که بسیاری از کاربران ایرانی نیز در آن حضور فعال دارند. در این بازی باید کفش‌هایی که به صورت NFT هستند را بدست آورید و با راه رفتن کسب درآمد کنید. علاوه بر راه رفتن در بازی StepN می‌توانید سطح کفش‌ها را بالا ببرید و در بازار بفروشید یا آن‌ها را ترکیب کنید و کفش‌های جدید بسازید. این بازی جذاب دو توکن بومی به نام GST و GMT نیز دارد که برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده می‌شوند.

۳. بازی کریپتویی Hash Rush

بازی های ارز دیجیتال/بازی Hash Rush

بازی Hash Rush یکی از بازی‌های با گرافیک جذاب است که سازوکار آن شبیه بازی اکسی اینفینیتی است. این بازی روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود و در آن باید از دارایی‌هایی به نام Crypto Crystal دفاع کنید. این دارایی‌ها در مکان‌هایی به نام Crypto Vein استخراج می‌شوند. برای کسب درآمد از بازی Hash Rush باید این دارایی‌های NFT را در بازار بفروشید و در کمپین‌های جایزه شرکت کنید.

بازی های آیفون که ارز دیجیتال می‌دهند

برای سیستم عامل iOS گوشی‌های آیفون نیز بازی هایی وجود دارد که بتوانید از آن‌ها کسب درآمد کنید. در این بخش به بررسی ۳ کاندید بهترین بازی ارز دیجیتال می‌پردازیم. البته توجه داشته باشید که اغلب این بازی‌ها برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده‌اند.

۱. بازی رمز ارز Binemon

بهترین بازی ارز دیجیتال/کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

بازی Binemon برای علاقه‌مندان به حیوانات طراحی شده است. در این بازی که به سبک نقش‌آفرینی است باید حیوانات مختلفی را جمع‌آوری کنید و پس از آن با رقیبان خود به مبارزه بپردازید. هر یک از این حیوانات ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند و انتخاب حیوان مناسب در نبردها به درآمد بیشتر شما کمک می‌کند. توکن بومی این بازی Ambrosia نام دارد که در ازای پیروزی در مسابقات به شما داده می‌شود.

۲. بازی بلاکچینی MOBOX

بازی های ارز دیجیتال/بهترین بازی های ارز دیجیتال اندروید

بازی MOBOX یک پلتفرم متاورس روی شبکه بایننس اسمارت چین است که هم آیتم‌های دیفای و هم آیتم‌های ان‌اف‌تی در آن دیده می‌شود. توکن بومی این بازی MBOX است و برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده می‌شود. اگرچه بازی MOBOX رایگان است اما برای باز کردن بسیاری از ان‌اف‌تی‌های درون بازی که مومو (MOMO) نام دارند باید توکن بومی آن را استیک کنید.

۳. بازی ارز دیجیتال Monsta Infinite

بازی های ارز دیجیتال/ بازی های رایگان ارز دیجیتال اندروید

یکی دیگر از بازی‌های شبکه بایننس اسمارت چین، بازی Monsta Infinite است. در این بازی کارتی، کارت‌هایی به نام مونستا (Monsta) وجود دارند که برای رقابت با سایر رقبا مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این کارت‌ها ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خود را دارند و در قالب NFT خرید و فروش می‌شوند. برای کسب درآمد بیشتر از بازی Monsta Infinite باید کوئست‌های درون بازی را تکمیل کنید و توکن بومی آن یعنی SST را بخرید.

معرفی تعدادی از بازی های کریپتویی بدون سرمایه اولیه

اغلب بازی‌های ارز دیجیتال برای شروع کار به یک سرمایه اولیه نیاز دارند و این سرمایه برای خرید آیتم‌های درون بازی استفاده می‌شود. با این حال بعضی از این بازی‌ها در ابتدا به شما اجازه می‌دهند بازی را به صورت رایگان شروع کنید و در صورت نیاز به ارتقا، مقداری هزینه کنید. در این بخش ۳ مورد از بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند اما به سرمایه اولیه نیاز ندارد را معرفی می‌کنیم.

۱. بازی ارز دیجیتال Sorare

بازی های ارز دیجیتال/بهترین بازی ارز دیجیتال

بازی Sorare بهترین بازی ارز دیجیتال به سبک کارتی است و با جمع‌آوری کارت‌ می‌توانید کسب درآمد داشته باشید. همه کارت‌های بازی به غیر از کارت‌های از نوع Common به صورت ان‌اف‌تی و قابل خرید و فروش هستند. بر روی کارت‌های بازی Sorare تصاویر فوتبالیست‌های مشهور قرار دارد و برخی از آن‌ها به قیمت‌های بسیار بالا خرید و فروش می‌شوند. پس اگر به فوتبال علاقه دارید این بازی را از دست ندهید.

۲. بازی کریپتویی The Six Dragons

بهترین بازی ارز دیجیتال/بازی های کریپتویی بدون سرمایه اولیه

یکی از بازی‌های جذاب پلتفرم انجین، بازی The Six Dragons است. این بازی به سبک نقش‌آفرینی طراحی شده است و ظاهری فانتزی دارد. در نقشه بزرگ این بازی چندین اژدهای مختلف قرار دارد و باید در بازی آیتم‌های مورد نظر خود را بسازید و خرید و فروش کنید. علاوه بر این برای کسب درآمد بیشتر از بازی The Six Dragons می‌توانید معماهای آن را حل کنید و جایزه بگیرید.

۳. بازی بلاکچینی Lost Relics

بازی های ارز دیجیتال/کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

اگر به بازی‌‌های از نوع یافتن اشیای گمشده علاقه دارید بازی Lost Relics را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی نقش‌آفرینی روی بلاکچین انجین قرار دارد و با حل معماهای آن می‌توانید NFT بگیرید. از این ان‌اف‌تی‌ها می‌توانید برای شکست دادن دشمنان خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که در بازی Lost Relics باید حتماً زنده بمانید، در غیر این صورت تمام آیتم‌هایی که بدست آورده‌اید را از دست می‌دهید.

معرفی بهترین بازی های کریپتویی رایگان برای کامپیوتر

اگر موبایل شما سخت‌افزار قدرتمندی ندارد نگران نباشید. بسیاری از بازی های کریپتویی بر روی کامپیوتر هم قابل اجرا هستند. در این بخش ۳ مورد از بهترین بازی های کریپتویی رایگان برای کامپیوتر را معرفی می‌کنیم.

۱. بازی رمز ارز Sky Weaver برای دسکتاپ

بازی های ارز دیجیتال/بازی های کریپتویی رایگان برای کامپیوتر

بهترین بازی ارز دیجیتال انتخابی ما در این قسمت بازی کارتی SkyWeaver است. در این بازی باید مجموعه‌ای از کارت‌ها را جمع‌آوری کنید و با رقیبان خود در بازی رقابت کنید. پس از این که توانستید کارت‌های بازی را به دست آورید می‌توانید در بازار داخلی خود بازی، آن‌ها را بفروشید.

کارت‌ها بدست آمده در بازی از نوع NFT هستند و به همین دلیل ویژگی‌های خاص خود را دارند. بازی SkyWeaver علاوه بر کامپیوتر، نسخه موبایل هم دارد و از طریق وب هم قابل دسترس است.

۲. بازی کریپتویی My Neighbor Alice برای pc

بهترین بازی ارز دیجیتال/بازی های کریپتویی رایگان برای کامپیوتر

یکی از بهترین بازی‌های چند نفره فانتزی، بازی My Neighbor Alice است که از تکنولوژی NFT استفاده می‌کند. در این بازی باید جزیره‌های مختلفی بخرید و در آن‌ها آیتم‌های مختلف بسازید. این دارایی‌ها به صورت ان‌اف‌تی هستند و توکن بومی آن ALICE نام دارد. برای کسب درآمد از بازی My Neighbor Alice می‌توانید دارایی‌های خود را در بازارچه بفروشید. همچنین از طریق استیک توکن آلیس هم می‌توانید درآمد خوبی بدست آورید. توجه داشته باشید که این بازی نسخه موبایل ندارد.

۳. بازی ارز دیجیتال Town Stars برای کامپیوتر

بازی های ارز دیجیتال/کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

یکی از بازی‌های ارز دیجیتال به سبک مزرعه داری، بازی Town Stars است. در این بازی می‌توانید کوئست‌های روزانه بازی را انجام دهید و جایزه بگیرید. علاوه بر این تعدادی بازی برای رتبه‌بندی در بازی وجود دارد که به صورت هفتگی و ماهانه انجام می‌شوند. دارایی‌های درون بازی Town Stars به صورت NFT هستند و در ازای آن‌ها می‌توانید توکن TOWN بگیرید. علاوه بر این جایزه هفتگی به صورت توکن گالا پرداخت می‌شود. توجه داشته باشید که برای این بازی به سیستم خوبی نیاز دارید.

بازی های کریپتویی با جایزه بیت کوین رایگان

اغلب بازی های ارز دیجیتال، توکن‌های خود را به عنوان پاداش به شما می‌دهند که ممکن در طول زمان بی‌ارزش شود یا امکان نقد کردن آن وجود نداشته باشد. خبر خوش اینجاست که برخی از آن‌ها بیت کوین هم جایزه می‌دهند و لذت بازی را چند برابر می‌کنند. برای دریافت جوایز این بازی‌های باید حتماً‌ یک کیف پول بیت کوین با پشتیبانی از شبکه لایتنینگ بسازید. در این بخش به معرفی چند بازی ارز دیجیتال با پاداش بیت کوین می‌پردازیم.

۱. بازی ارز دیجیتال Lightnite و دریافت بیت کوین رایگان

بازی های ارز دیجیتال/بهترین بازی ارز دیجیتال

بهترین بازی ارز دیجیتال برای دریافت بیت کوین رایگان، بازی Lightnite است. در این بازی که به صورت آنلاین و چند‌نفره انجام می‌شود باید رقیبان خود را نابود کنید و تجهیزات آن‌ها را بگیرید. هر چه بیت کوین بیشتری بخواهید باید تلاش کنید تجهیزات بیشتری را از رقیبان خود بگیرید. یکی از روش‌های دیگر کسب درآمد از بازی Lightnite، خرید و فروش توکن‌های ان اف تی به نام لایت نایت اسکین است که بر روی شبکه Liquid Network انجام می‌شود.

۲. بازی ارز دیجیتال Bitcoin Bounce

بازی های ارز دیجیتال/کسب ارز دیجیتال با بازی موبایل

دومین گزینه مناسب برای دریافت بیت کوین رایگان، بازی Bitcoin Bounce است. طراحی بازی بسیار ساده است و باید تلاش کنید هنگام عبور از پلتفرم‌ها شکست نخورید. هر چه بیشتر در بازی دوام بیاورید بیت کوین بیشتری نصب شما خواهد شد.

یکی از روش‌های دیگر کسب درآمد از بازی Bitcoin Bounce، شرکت در قرعه‌کشی است و برای این کار به بلیت نیاز دارید. برای نصب بازی روی اندروید به این لینک و برای نصب آن بر روی آیفون به این لینک مراجعه کنید.

۳. بازی ارز دیجیتال Crypto Planet

بهترین بازی ارز دیجیتال/بازی های رایگان ارز دیجیتال اندروید

یکی از جذاب‌ترین بازی های ارز دیجیتال برای دریافت بیت کوین بدون شک Crypto Planet است. در این بازی باید به سیارات مختلف بروید و از آن‌ها کریستال استخراج کنید. با دریافت کریستال‌های بیشتر در بازی علاوه بر بیت کوین، ارزهای دیجیتالی مانند لایت کوین و اتریوم هم می‌توانید دریافت کنید. روش دیگر کسب درآمد از بازی Crypto Planet گرفتن صندوق‌های فضایی و تکمیل مأموریت‌های روزانه است. لازم به ذکر است که این بازی فقط بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود.

معرفی چند بازی ارز دیجیتال ترون؛ بازی کن، ترون بگیر

جالب است بدانید برخی از بازی‌ها به جای توکن بومی خود، ارز دیجیتال ترون جایزه می‌دهند. مزیت جایزه ترون این است که هزینه‌های انتقال شبکه بسیار پایین است و مقدار کمی از جایزه شما کم خواهد شد. قبل از شروع بازی های ارز دیجیتال ترون حتماً یک کیف پول ترون بسازید تا پاداش‌ها به آن واریز شوند.

۱. بازی ارز دیجیتال ترون Devikins

بازی های ارز دیجیتال/بازی های ارز دیجیتال ترون

بهترین بازی ارز دیجیتال در بخش ترون به بازی Devikins می‌رسد. این بازی به سبک نقش‌آفرینی طراحی شده است و می‌توانید آن را بر روی سیستم عامل اندروید و گوشی‌های آیفون نصب کنید. شخصیت‌های درون این بازی به صورت ان‌اف‌تی‌هایی به نام دویکین هستند که باید آن‌ها را جمع‌آوری کنید و پرورش دهید. علاوه بر این می‌توانید از این شخصیت‌ها برای شرکت در نبردها استفاده کنید تا ترون بیشتری دریافت کنید.

۲. بازی ارز دیجیتال Megacryptopolis برای دریافت ترون رایگان

بهترین بازی ارز دیجیتال/بازی کن ترون بگیر

بازی کریپتویی Megacryptopolis گزینه بعدی ما در این لیست است که بر روی شبکه اتریوم و ترون فعالیت می‌کند. دارایی‌های درون بازی در واقع یک توکن ERC-721 هستند که می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد کنید. یکی از روش‌های دریافت ترون بیشتر در بازی Megacryptopolis خرید و فروش زمین است. از جمله روش‌های دیگر کسب درآمد از بازی می‌توان به ساختمان‌سازی و ساختن شهروند اشاره کرد.

۳. بازی کریپتویی Blockchain Cuties برای ترون

بازی های ارز دیجیتال/بازی های ارز دیجیتال ترون

اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقه دارید نیم‌نگاهی به بازی Blockchain Cuties هم داشته باشید. در سرزمین این بازی که Cutieland نام دارد باید موجوداتی به نام کیوتی را جمع‌آوری کنید و پرورش دهید. برای دریافت ترون بیشتر در بازی می‌توانید کیوتی‌های خود را مجهز به سلاح کنید و چالش‌ها را با موفقیت به پایان برسانید. جالب است بدانید این بازی یک بازار داخلی هم دارد که در آن می‌توانید کیوتی‌های خود را به فروش برسانید. بازی Blockchain Cuties از شبکه‌های ترون، اتریوم، ایاس و نئو پشتیبانی می‌کند.

معرفی چند بازی ارز دیجیتال دوج کوین

در ادامه معرفی بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند به سراغ بازی های ارز دیجیتال دوج کوین می‌رویم. قبل از ورود به این بازی‌ها حتماً یک کیف پول دوج کوین برای خود بسازید.

۱. بازی ارز دیجیتال دوج کوین Doge Dash

بازی های ارز دیجیتال/بازی ارز دیجیتال دوج کوین

اگر به بازی سوپر ماریو یا همان قارچ خور علاقه دارید حتماً بازی Doge Dash را هم امتحان کنید. این بازی هم برای سیستم عامل اندروید و هم سیستم عامل iOS عرضه شده است و برای انجام آن به یک کیف پول دوج کوین نیاز دارید. بازی Doge Dash دارای ۱۰ سطح مختلف است که با افزایش سطح، دشواری بازی هم بیشتر می‌شود. در این بازی بلاکچینی کافی است مانند بازی سوپر ماریو به جلو حرکت کنید، موانع را پشت سر بگذارید و تا جایی که می‌توانید سکه بگیرید. توجه داشته باشید که درآمد شما از این بازی به تعداد سکه‌هایی که دریافت می‌کنید بستگی دارد.

۲. بازی ارز دیجیتال دوج کوین Idle-Empire

بازی های ارز دیجیتال/بازی ارز دیجیتال دوج کوین

یکی از بازی‌های جذاب برای دریافت دوج کوین، بازی Idle-empire است که در آن می‌توانید با انجام کارهای مختلف، ارز دیجیتال دریافت کنید. در این بازی هر ۱۰ هزار امتیازی که دریافت کنید معادل یک دلار به شما پاداش می‌دهد و می‌توانید به روش‌های مختلف از جمله دوج کوین جایزه خود را دریافت کنید.

اگر می‌خواهید درآمد خود را از Idle-empire بیشتر کنید توصیه می‌کنیم در بخش نظرسنجی نیز شرکت کنید تا امتیاز بیشتری به شما بدهد. مشاهده ویدئوهای تبلیغاتی و زیرمجموعه‌گیری نیز از جمله بخش‌های جذاب این بازی ارز دیجیتال برای دریافت دوج کوین هستند.

۳. بازی ارز دیجیتال DogemonGo برای دریافت دوج کوین رایگان

بهترین بازی ارز دیجیتال/بازی ارز دیجیتال دوج کوین

آخرین بازی ارز دیجیتال دوج کوین به بازی DogemonGo تعلق می‌گیرد. این بازی از تکنولوژی AR یا همان واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند و در آن می‌توانید آواتارهای سه بعدی که به صورت ان‌اف‌تی هستند بسازید و برای دریافت دوج کوین بیشتر آن‌ها را هولد کنید. علاوه بر این می‌توانید موجوداتی مجازی به نام دوج‌مون (Dogemon) را شکار کنید و آن‌ها را پرورش دهید. جالب است بدانید بازی DogemonGo بیش از ۳۶۰ هزار کاربر دارد که در نوع خود جالب توجه است. برای دریافت دوج کوین بیشتر می‌توانید بخش پیاده‌روی بازی بروید و مانند بازی استپن (StepN) درآمد بیشتری کسب کنید.

بهترین بازی های ارز دیجیتال برای دریافت تتر

چه چیزی بهتر از این که بتوانید با بازی کردن ارز دیجیتال تتر دریافت کنید و دیگر نگران نواسانات بازار ارزهای دیجیتال نباشید؟ اگر به این نوع بازی‌ها علاقه دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

۱. بازی ارز دیجیتال BC.Game، بهترین بازی ارز دیجیتال برای دریافت تتر

بازی های ارز دیجیتال/بازی های ارز دیجیتال تتر

اولین انتخاب ما به عنوان بهترین بازی ارز دیجیتال در این بخش بدون شک BC.Game است. این بازی به سبک کازینویی است و در بخش sportsbook می‌توانید برنده یا بازنده شدن تیم‌های مورد نظر خود را پیش‌بینی کنید و جایزه تتر دریافت کنید. جالب است بدانید در پلتفرم BC.Game بیش از ۸۰۰۰ بازی مختلف وجود دارد که در نوع جالب توجه است. با وجود چنین تعدادی از بازی هم می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید و هم تا مدت زیادی سرگرم باشید.

۲. بازی کریپتویی BitStarz بررای دریافت تتر

بهترین بازی ارز دیجیتال/بازی های ارز دیجیتال تتر

دومین مورد از بازی های ارز دیجیتال با جایزه تتر به بازی جذاب BitStarz تعلق می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های جذاب این بازی کازینویی، بونوس‌های متعدد آن است که از همان لحظه اول ثبت‌نام می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید.

برخی از قسمت‌های بازی BitStarz پولی است اما می‌توانید گردونه را به صورت رایگان بچرخانید و جایزه تتر (USDT)‌ بگیرید. جالب است بدانید این بازی بلاکچینی تاکنون ۷ جایزه مختلف به خاطر کیفیت بالای ساخت دریافت کرده است و امتحان کردن آن خالی از لطف نیست.

۳. بازی بلاکچینی Stake.com برای دریافت تتر رایگان

بازی های ارز دیجیتال/بازی های ارز دیجیتال تتر

آخرین مورد از بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند، بازی ارز دیجیتال Stake.com است که در آن می‌توانید پاداش تتر (USDT) دریافت کنید. این بازی نیز به سبک کازینویی عمل می‌کند و یکی از بخش‌های محبوب آن sportsbook است که هر ورزشی که تصور می‌کنید را پوشش می‌دهد. علاوه برای دریافت تتر بیشتر می‌توانید در رویدادهای آخر هفته شرکت کنید و درآمد خود را افزایش دهید. بازی Stake.com هم بر روی سیستم عامل اندروید و هم بر روی آیفون قابل نصب است.

بررسی نهایی بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند!

در این مقاله به بررسی انواع بازی های ارز دیجیتال بر روی پلتفرم‌های مختلف پرداختیم. علاوه بر این بازی‌هایی که جایزه آن‌ها یک کوین یا توکن خاص است را معرفی کردیم. با این حال انتخاب این بازی‌ها به سلیقه، امکانات و بودجه شما بستگی دارد و نمی‌توان برای همه یک انتخاب واحد داشته باشیم. به نظر شما بهترین بازی ارز دیجیتال کدام است؟

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402