کسب درآمد از بازی axie infinity + درامد دلاری برای ایرانیان

Earn money from axie infinity game
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بلاک چین فناوری جدیدی که امروزه بسیار شناخته شده است و طی همین چند سال توانسته نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کند و حتما در آینده جنبه‌های بیشتری از زندگی ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این فناوری علاوه بر اینکه زیر ساخت بسیاری از ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم و…. است، در زمینه ساخت بازی‌ها نیز کاربرد دارد.

این بازی‌ها به دلیل اینکه از فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند، امنیت بالایی دارند. به غیر از امنیت بالا، باید بگوییم که این بازی‌ها صرفا برای سرگرمی ساخته نشده‌اند و بسیاری از افراد به جهت کسب درآمد از آن‌ها استفاده می‌کنند.

این بازی‌ها تعداد زیادی دارند اما ما در این مقاله، سعی داریم به یکی از مشهورترین آن‌ها یعنی بازی اکسی اینفینیتی اشاره کنیم. اگر شما نیز به کسب درامد از بازی axie infinity علاقه‌مندید و می‌خواهید تمام اطلاعات مربوط به آن را به‌دست آورید در ادامه این مطالب همراه ما باشید.

فهرست مطالب

پول در اوردن از بازی axie infinity

 axie infinity game

برای اینکه بتوانید تصمیم بگیرید که می‌توانید کسب درامد از بازی axie infinity را در راستای کار خود قرار بدهید یا خیر، باید در ابتدا به طور کامل با این بازی آشنا شوید.

بازی axie infinity در اصل یک بازی الهام گرفته شده از بازی پوکمون است که برحسب بلاک چین بوده است و جز بازی‌های درآمد زا محسوب می‌شود. ایده ساخت این بازی که ترکیب دو دنیای ارز دیجیتال و بازی‌های ویدیویی است، از سال 2017 در ذهن یک مهندس نرم افزار ویتنامی به نام نگوین زاییده شد. این فرد که همزمان نیز رئیس استدیوی بازی به نام sky Mavis بود، توانست بعد از موفقیتش در ساخت بازی به نامی مثل axie infinity ، شرکتش را در لیست بزرگترین شرکت‌های دنیا قرار دهد.

سه عنصر اصلی مرتبط با بازی اکسی اینفینیتی چیست؟

پیش از ورود به جزئیات بازی بهتر است به سه عنصر به نام شبکه رونین، توکن AXS و توکن SLP اشاره کنیم که بسیار با این بازی مرتبط هستند و عملا درآمد شما را تشکیل می‌دهند.

شبکه جانبی رونین

شبکه جانبی رونین به عنوان یک اکوسیستم کلی برای axie infinity طراحی شده است و باعث می‌شود تا بازیکنان از کارمزدهای سرسام آور شبکه اترویم آزاد شوند و به نوعی اقتصادی باز برای آن‌ها فراهم می‌کند.

اگر بخواهیم بیشتر و بهتر در خصوص این شبکه بدانیم باید بگوییم که شبکه رونین در واقع زنجیره‌ای جانبی برای اتریوم است و قرادادهای هوشمند مختص به خودش را دارد. این زنجیره‌ی جانبی به بازیکن این اختیار را می‌دهد تا اموال خود را در بازی، مثل زمین، موجودات axie، آیتم‌های زمین و … که در ادامه به طور کامل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را از بستر بلاک چین اتریوم به رونین انتقال دهند.

کیف پول‌ رونین که توسط شرکت Sky Mavis وارد بازار شد؛ دارای افزونه مرورگر موزیلا و کروم است، همچنین به غیر از بستر وب می‌توانید از نسخه اندروید آن نیز در گوشی همراه خود استفاده کنید.

 axie infinity token

توکن Axs و تاثیر آن بر کسب درامد!

کسب درامد از بازی axie infinity می‌تواند برای شما با کسب توکن Axs بعد از هر نوزده فصل بازی اتفاق بیافتد، البته اگر شایستگی خود را در زمینه بهترین بازیکن بودن اثبات کنید!

توکن Axs به دلیل تعداد محدودی که دارد، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل گاهی بازیکنان توکن دیگری که در قسمت بعد به توضیح آن می‌پردازیم را با این توکن مبادله می‌کنند. الگوریتم اجماع در زمینه تراکنش‌ها در این رمز ارز، الگوریتمی به نام اثبات اختیار است. به غیر از این موارد که کلی‌تر بودند از ویژگی‌های دیگر این توکن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داشتن حق حکمرانی از بزرگترین حق‌هایی است که افراد دارنده توکن Axs تجربه می‌کنند. این حق باعث می‌شود این افراد بتوانند رای دهنده باشند یا انواع پروپوزال‌های حکمرانی را ارائه دهند. این افراد می‌توانند این توکن‌ها را استیک کنند و در ازای آن پاداش بگیرند.  یا با استفاده از آن به ویژگی‌های مختلف قرار داده شده در بازی دست پیدا کنند.
  • این نوع توکن در ایجاد صندوق خزانه‌ی جامعه کمک‌های لازم را انجام می‌دهد. درآمد‌های حاصل از بازی همه‌گی وارد این صندوق می‌شوند. اما این صندوق برای بازیکنان چه سودی به همراه دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم این صندوق پس از اینکه به سطح کافی از غیر متمرکز بودن رسید، توسط افرادی اداره می‌شود که دارنده این توکن‌ها هستند. در نتیجه این اداره کردن، این قدرت به آن ها داده می‌شود تا بتوانند سیاست‌های خود را پیاده سازی کنند.

Smooth Love Potion

به کمک توکن SLPپول در بیاورید

کسب درامد از بازی axie infinity از طریق کسب توکن SLP نیز اتفاق میافتد. این توکن پاداشی در ازای برد در مبارزه‌های مختلف به بازیکنان است. با استفاده از این توکن‌ها بازیکنان می‌توانند موجودات Axie را پرورش دهند. توکن SLP برخلاف توکن قبل عرضه محدودی ندارد و شاید همین، دلیل کمتر محبوب بودن آن نسبت به توکن Axs باشد.

در بازی axie infinity  ، اعضای اکوسیستم می‌توانند با استفاده از پلتفرم موجود در صرافی غیر متمرکزی به نام کاتانا که در شبکه رونین توسعه یافت است، رمز ارزها یا آیتم‌های بازی را مبادله کنند.

نحوه عضویت در بازی axie infinity

حال که با این بازی آشنا شدید بهتر است اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که با استفاده از آن بتوانید این بازی را نصب و اقدامات اولیه را انجام دهید. اما قبل از آن باید بدانید که برای اجرای این بازی نیاز به حداقل سرمایه‌ای برای شروع دارید.

حداقل سرمایه برای بازی اکسی اینفینیتی چقدر است؟

برای شروع این بازی لازم دارید که حداقل سه موجود را وارد تیم خود کنید و هرکدام از این موجودات برای شما هزینه خواهند داشت. اما این هزینه به این دلیل که برحسب دلار محاسبه می‌شود، قیمت مشخصی ندارد و هر لحظه درحال جا به جا شدن و بالاتر رفتن است. اگر که این سرمایه را دارید پس می‌توانید به راحتی کار خود را شروع کنید. ولی اگر سرمایه لازم را ندارید، نگران نباشد در ادامه به چند راه حل اشاره می‌کنیم تا بتوانید مشکل خود را رفع کنید.

axie infinity game

آیا بازی اکسی اینفینیتی بدون سرمایه ممکن است؟

این چند راه حل می‌تواند شما را از سرمایه اولیه بی‌نیاز کند تا زمانی که شما بتوانید به درآمد شخصی برسید و سرمایه لازم را به دست بیاورید.

اولین راه حل موجود برای شروع بدون سرمایه این است که در گروه‌های دوستانه عضو بشوید یا این گروه‌ها را تشکیل بدهید. در این نوع گروه‌ها یک نفر به عنوان سرمایه گذار انتخاب می‌شود و شما به عنوان پلیر بقیه کارها را انجام می‌دهید و درآخر درآمد حاصل از آن را بین خودتان تقسیم می‌کنید. البته ساخت تیم و پیدا کردن سرمایه گذار بسیار وقت گیر است.

اسکالر شیپ نیز روشی است که در آن می‌توانید به انجام بازی بدون پرداخت پول بپردازید. در این روش سرمایه گذاران می‌توانند تعداد بالایی از اکانت را بسازند و شما به عنوان یک کارمند استخدام شده و برای آن‌ها بازی کنید. البته درست است که بیشتر سود آن به جیب سرمایه گذار واریز می‌شود. اما می توان گفت حداقل این بازی سببب کارآفرینی شده و حتی بسیاری از جوانان شرق آسیا با استفاده از آن خرج خانواده خود را می‌دهند.

مراحل نصب و ثبت نام بازی اکسی اینفینیتی

حال که مشکل سرمایه اولیه حل شد می‌توانید مراحل نصب بازی را گام به گام جلو بروید.

  1. نصب کیف پول متامسک
  2. وارد بازار axie infinity بشوید و با استفاده از کیف پول متامسک خود و رمز عبور ثبت نام خود را انجام دهید.
  3. پس از ثبت نام با کلیک بر روی آیکون مربوط به متامسک، می‌توانید کیف پول خود را وصل کنید. برای این کار بعد از وصل کردن کیف پول باید درخواستی که ظاهر می‌شود را امضا کنید.
  4. حال حساب شما فعال شده است اما در ادامه فرآیند باید با استفاده از آدرس ایمیل و ایمیل تائیدی فرستاده شده، همچنین رمز عبور و نام کاربری خود، فرآیند مربوطه را تکمیل نمایید.

بعد از انجام مراحل بالا حال باید وارد سایتی به نام axieinfinity.com شوید و بر روی گزینه getting started کلیک نموده و مراحل پایین را انجام دهید:

  1. کیف پول رونین ساخته و آن را به مرورگر دستگاه خود به صورت افزونه اضافه کنید.
  2. اولین توکن‌های Axie خود را بخرید. (نکات مربوط به حداقل سرمایه لازم برای axie infinity را مطالعه کنید.)
  3. پس از راه انداختن حساب خود می‌توانید با یک لینک وارد بازار Axie شوید و سپس با کلیک بر روی گزینه Marketplace می‌توانید به صفحه حراج‌ها بروید و موجودات مورد نیاز خود را از آنجا خریداری نمایید.

تشکیل تیم قدرتمند برای شروع

بعد از ثبت نام و رسیدن به مرحله خرید باید به معیارهای مختلف که در اکسی‌ها وجود دارد نیز واقف باشید. زیرا این ویژگی‌ها در عملکرد و در نتیجه میزان درآمد شما تاثیر گذار خواهند بود.

اعضای اکسی‌ها

اکسی‌ها از شیش عضو با قابلیت مختلف تشکیل شده‌اند که در نهایت با ترکیب با یکدیگر می توانند این اعضا را در فرزند خود به ارث بگذارند. این اعضا عبارت‌اند از، چشم‌ها، گوش ها، شاخ، دهان، پشت و دم.

ویژگی‌های اکسی ها

  • وضعیت سلامت: جان اکسی یا میزان تحمل آن در برابر ضربه در قسمت وضعیت سلامت اکسی نشان داده می‌شود.
  • سرعت: در حملات، اکسی زودتر از همه شروع به حمله می‌کند که سرعت بالاتری داشته باشد.
  • مهارت: قدرت تخریبی که هر اکسی در زمان حملات دارد را مهارت یا ‌skill می‌گویند.
  • قدرت حمله: به میزان قدرت حمله و تخریب اکسی می گویند.

نژاد اکسی‌ها

به طورکلی در دنیای اکسی‌ها 9 نژاد وجود دارد که 6 نژاد آن را نژادهای اصلی و 3 نژاد آن را نژادهای ترکیبی یا هیبریدی تشکیل می‌دهند. هرکدام از این نژادها ویژگی‌های خاص خود را دارند که باعث تفاوت قیمت خرید آن‌ها نیز می‌شود.

نحوه شروع بازی axie infinity به چه شکل است؟

در این مرحله که تیم قدرتمند خود را تشکیل دادید، بهتر است با انگیزه، شروع به کسب درامد از بازی axie infinity کنید. برای شروع باید بدانید که در منوی اصلی این بازی می‌توانید قسمت‌های مختلفی مثل Adventure یا Arena را ببینید که اولین مورد آن قسمت ماجراجویی بازی است و دومین قسمت آن می‌تواند فضایی برای مبارزه کردن در اختیار شما قرار بدهد. البته در این منو گزینه‌های دیگری نیز نمایش داده می‌شوند که بیشتر برای دیدن و مقایسه کردن امتیازتان با دیگر رقبا است.

بعد از آشنایی با محیط و مسائل دیگر به مهم‌ترین بخش یعنی نحوه کسب درآمد از axie infinity می‌رسیم.

How to make money from axie infinity game

نحوه درآمد از بازی اکسی اینفینیتی برای ایرانیان

برای این کار چهار راه‌کار پیش‌رو دارید. این راه‌کارها عبارت‌اند از:

جمع کردن توکن‌های SLP برای کسب درامد

در این بازی همزمان که به نبردهای مختلف و مبارزات می‌پردازید درحال کسب توکن SLP هستید. جالب است بدانید اگر در مبارزه با غول‌های کامپیوتری برنده شوید، روزانه 50 توکن بدست خواهید آورد. به غیر از این مورد شما می‌توانید به بازی‌های آنلاین بپردازید و با شکست دیگر رقبای خود روزانه چیزی حدود

21 توکن در ازای هر رقابت کسب نمایید. دیگر روشی که برای شما توکن به همراه دارد انجام چالش‌های روزانه است. به طور مثال اگر در 10 نبرد پیروز شوید، چالش به پایان رسیده و توکن SLP به عنوان پاداش به شما پرداخت خواهد شد.

اما اهمیت جمع آوری این توکن‌ها زمانی برای شما زیاد خواهد شد که بدانید برای تولید مثل اکسی‌ها به آن نیاز دارید. به غیر این مورد نیز می توانید با این توکن‌ها در بازار مبادله کرده و یا حتی آن‌‌ها را بفروشید.

با پرورش اکسی‌ها میلیونر شوید!

دومین راه برای کسب درآمد پروش اکسی‌ها است. شما می‌توانید اکسی‌ها را بزرگ کرده و سپس با فروش‌ آن‌ها به درآمد برسید. برای این کار بهتر است بدانید که این موجودات در حقیقت توکن‌های NFT هستند و میزان ارزش آن‌ها به میزان کمیابی آن‌ها بستگی دارد.

البته این مرحله از لحاظ مالی برای شما هزینه دارد زیرا پرورش اکسی‌ها رایگان نیست و با کارمزدی که بازی از شما می‌گیرد همراه است. کارمزد بازی از طریق کم کردن توکن‌های SLP یا AXS پرداخت می‌شود. اما در خصوص میزان قیمت برای فروش اکسی‌ها باید بدانید که ارزش آن‌ها به ویژگی‌هایی مثل توانایی، ژن یا اعضای بدن وابسته است و هرکدام در میزان ارزش گذاری تاثیر گذار است.

تا کنون برخی اکسی‌ها به ارزش هزاران دلار قیمت گذاری شده‌اند و بالاترین قیمت در خرید و فروش مربوط به فروش یک اکسی در سال 2021 و با قیمت 300 اتر است.

پول در آوردن به کمک زمین‌های لوناسیا 

دنیای axie infinity که به دنیای لوناسیا نیز مشهور است دارای زمینهای متعدد است. این جهان متاورسی یک شبکه از 301×301 مربع است که به هرکدام از آن‌ها در اصطلاح یک قطعه زمین می‌گویند. این زمین‌ها، زمین‌های توکن ‌NFT هستند و حتی با وجود اینکه بازی درحال توسعه است اما زمین‌های آن درحال خرید و فروش بین بازیکنان است.

این زمین‌ها ویژگی‌های متفاوتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم.

  • زمین‌ها لوناسیا در اصل مقر فرماندهی، عملیاتی یا خانه اکسی‌ها هستند و قابلیت شخصی سازی دارند.
  • کاربران می‌تواند از قطعات زمین به گونه‌ای استفاده کنند که از منابع سودآور بهره ببرند.
  • در زمین خود می‌توانند به جنگ غول‌ها بروند و یا نقطه‌ی دسترسی به سیاهچاله باشند.
  • کاربران می‌تواند با استفاده از زمین‌های خود با یکدیگر متحد شوند.

راهی غیر رسمی برای کسب درآمد از بازی axie infinity یا بازی با سرمایه اولیه کمتر

یک راه غیر رسمی که هم می‌تواند برای کسب درآمد از بازی axie infinity باشد و هم می‌تواند برای کسانی خوب باشد که سرمایه اولیه کمی دارند، استفاده از برنامه اسکالر شیپ است که در خصوص آن توضیح دادیم. اما فرق آن با مطلبی که گفتیم این است که در این برنامه گاهی افراد اکسی‌های خود را اجاره می‌دهند زیرا بیشتر از سه موجود را نیاز ندارد.

این کار باعث می‌شود هم فردی که اجاره داده است به کسب درآمد بپردازد و هم کسی که بودجه اولیه کمتری دارد از بازی کردن محروم نشود و بازی شخصی خود را داشته و با کسی شریک نباشد.

درآمد روزانه بازی اکسی اینفینیتی

آی درآمد روزانه از بازی اکسی اینفینیتی ممکن است؟

اگر بخواهیم به میزان عددی کسب درامد از بازی axie infinity اشاره کنیم باید بگوییم که کاربران این بازی در زمان اوج محبوبیت و معروفیت آن یعنی سال 2021 می‌توانستند روزانه مبلغی حدود 10 تا 50 دلار را کسب نمایند. البته این مبلغ بسیار به میزان فعالیت و دانش شما از بازی بستگی دارد. اما هرچه که باشد، کسب درامد از یک بازی و بخصوص دریافت درامد آن به دلار بسیار جذاب است.

لوناسیا، دنیای زیبا و پر درآمد متاورسی

درآخر تمام مطالب باید بگوییم که سعی ما در این مقاله بر این بود که هرآنچه که نیاز دارید راجع به کسب درامد از بازی axie infinity بدانید را بازگو کنیم. اما در پایان باید بگوییم روند گذشته این بازی گاهی رو به بالا و گاهی رو به پایین بوده است. اما باتوجه به امروز بازی و قول‌هایی مبنی بر اضافه شدن امکانات جدیدتر به بازی از طرف سازنده آن می‌توانیم به آینده آن خوش‌بین باشیم.

البته در این بازی‌ها و به طورکلی هرآنچه مربوط به ارز دیجیتال است، همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد. پس پیشنهاد ما این است که در ابتدا به طور کامل اطلاعات و مهارت خود را بالا ببرید، سپس دست به اقدام بزنید.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
فاطمه کمالی
.
14 اردیبهشت 1402، 10:11
پاسخ
0
1
منم ناشنوا هستم
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402