معرفی انیمه Oshi no Ko 2023 (ستاره من) ؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

انیمه Oshi no Ko 2023
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه ستاره من یکی از بهترین انیمه های سریالی است که اخیرا پخش شده است و در زمانی کم به یک انیمه محبوب و پرطرفدار در بین دوست‌داران انیمه تبدیل شده است. با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی انیمه Oshi no Ko 2023 بپردازیم.

اگر از دنبال‌کنندگان انیمه باشید بی‌شک تا الان اسم انیمه ستاره من به گوش‌تان خورده است. انیمه Oshi no Ko 2023 با اقتباس از مجموعه مانگای ژاپنی به همین نام که نوشته آکا آکاساکا و تصویرگری منگو یوکواری است، در آوریل سال 2023 ساخته شده و به نمایش درآمد. مانگای ستاره من با استقبال بی‌نظیری در زمان انتشار خود مواجه شد و همین امر سبب شد تا دایسوکه هیراماکی تصمیم تولید مجموعه سریالی این مانگای موفق را در سر داشته باشد. فیلم‌نامه این انیمه سریالی توسط جین تاناکا نوشته شده است و دایسوکه هیراماکی آن را کارگردانی کرده است. همچنین خالی از لطف نیست بدانید که هیرایاما طراحی شخصیت‌های این سریال و تاکورو ایگا آهنگ‌سازی آن را بر عهده داشته است.

فهرست مطالب:

داستان انیمه Oshi no Ko 2023

انیمه اوشی نو کو

انیمه اوشی نو کو، یک درام واقعی است. داستان انیمه ستاره من در مورد آی هوشینو، خواننده زیبا و با استعداد، و گورو آممیا، پزشک زنان که در یک شهر کوچک زندگی می‌کند، است. گورو از طرفداران پر و پا قرص سوپراستار محبوب خودش یعنی آی هست. وی یک روز آی را در بیمارستانی که در آن مشغول است، می‌بیند و بارداری آی حسابی او را سورپرایز می‌کند. گورو به آی قول می‌دهد که او یک زایمان بی‌خطر را تجربه خواهد کرد، اما خبر ندارد که ملاقات او با یک شخص مرموز همه چیز را تغییر خواهد داد. گورو وقتی دوباره چشمانش را باز می‌کند، متوجه می‌شود که در بغل آی نشسته! او کم کم متوجه می‌شود که باری دیگر به عنوان آکوامارین هوشینو، پسر آی، متولد شده است!

شخصیت‌های انیمه Oshi no Ko 2023 و معرفی صداپیشگان

آی هوشینو (Ai Hoshino) خواننده محبوب و کاریزماتیک معروف می‌باشد که کودکی خود را بدون پدر و مادر سپری می‌کند و در یک یتیم‌خانه بزرگ می‌شود. مسیر زندگی آی در اثر برخورد با شخصیتی به نان ایچیگو سایتو، رئیس استرابری پروداکشنز، تغییر می‌کند و او متوجه می‌شود که می‌تواند با وانمود کردن به طرفداران خود عشق بورزد و اینگونه تبدیل به یک سوپراستار شود. آی در 16 سالگی دوقلو باردار می‌شود و تصمیم می‌گیرد این موضوع را از دنیا پنهان کند. او پس از به دنیا آوردن فرزندان خود دوباره به فعالیت‌های گذشته خود برمی‌گردد و سرانجام توسط یک هوادار عصبانی به قتل می‌رسد.

صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه و خواننده ژاپنی به نام ری تاکاهاشی (Rie Takahashi) می‌باشد. ری تاکاهشی را قبلا به خاطر صداپیشگی شخصیت Futaba Ichinose در Seiyu’s Life می‌شناسیم. ری تاکاهاشی همچنین توانسته جایزه جشنواره Seiyu را از آن خود کند.

آکوامارین هوشینو

مانگا ستاره من

 

آکوامارین هوشینو (Aquamarine Hoshino) پسر آی، خواننده محبوب و پرطرفدار، یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های انیمه Oshi no Ko 2023 می‌باشد. در واقع او همان گورو آمیمیا، متخصص زایمان آی، می‌باشد که پس از اتفاقاتی به عنوان پسر آی به دنیا می‌آید. آکوامارین پس از قتل مادرش به دنبال برملا کردن حقیقت پشت پرده‌ی این اتفاق است. او در این مسیر متوجه می‌شود که امکان دارد پدرش مسئول لو دادن اطلاعاتی از محل زندگی آی بوده و او منجر به کشته شدن مادرش شده است. آکوامارین تصمیم می‌گیرد که با وارد شدن به حرفه بازیگری، پدرش را پیدا کند و انتقام قتل مادرش را از عاملان آن بگیرد.

صداپیشگی شخصیت آکوامارین در سریال ستاره من را چند شخص برعهده داشته‌اند. صداپیشه این شخصیت هنگامی که به عنوان گورو آمیمیا، پزشک متخصص زنان، در سریال حضور داشت، کنت ایتو (Kent Itō) بوده است. اما صداپیشگی این شخصیت در مرحله بعدی که او به عنوان پسر خواننده محبوب یعنی آی متولد می‌شود، بر عهده یومی اوچیاما (Yumi Uchiyama) بوده است. همچنین صداپیشگی این شخصیت در دوران نوجوانی نیز برعهده شخصی دیگر به نام تاکئو اوتسوکا (Takeo Ōtsuka) بوده است.

روبی هوشینو

بررسی انیمه Oshi no Ko 2023

روبی هوشینو (Ruby Hoshino) یکی از مهم‌ترین هنرپیشه های انیمه اوشی نو کو می‌باشد. او به عنوان دختر آی، خواننده و سوپراستار معروف، در این انیمه حضور دارد. در واقع روبی هوشینو همان سارینا تندوجی، بیمار لاعلاج گورو در دوران قبل از تناسخ، می‌باشد که پس از اتفاقاتی که می‌افتد به عنوان خواهر دوقلوی آکوا به دنیا می‌آید و خود را به عنوان دختر آی پیدا می‌کند.

سارینا که همیشه علاقه زیادی به سوپراستارها داشت پس از اینکه متوجه می‌شود به عنوان دختر آی به دنیا آمده است، سعی می‌کند تا راه مادرش را در پیش بگیرد و مانند او یک سوپراستار و خواننده معروف شود. روبی که چندان در خوانندگی خوب نیست سعی می‌کند برای خواننده شدن و تبدیل شدن به یک سوپراستار محبوب تست بدهد. اما آکوا با یک تماس جعلی او را رد می‌کند و سعی دارد تا اجازه ندهد او نیز راه مادرشان را در پیش بگیرد. سرانجام روبی تصمیم می‌گیرد که گروه خود را تشکیل دهد.

شخصیت روبی هوشینو نیز در سریال ستاره من بیش از یک صداپیشه دارد. صداپیشگی سارینا تندوجی را تومویو تاکایاناگی (Tomoyo Takayanagi) بر عهده دارد در حالی که صداپیشگی این شخصیت پس از تناسخ، که او به عنوان روبی به دنیا می‌آید، برعهده یوری ایگوما (Yurie Igoma) می‌باشد.

آکان کوروکاوا

شخصیت های انیمه ستاره من

 

آکان کوروکاوا (Akane Kurokawa) یک هنرپیشه است که در طول نمایشی با آکوا آشنا می‌شود. در اثر یک سری اتفاقات در هنگام اجرای نمایش آکان به یک شخصیت منفی در میان مردم تبدیل می‌شود و بسیاری از افراد او را تهدید به مرگ می‌کنند. آکان پس از مواجه با این بازخوردها تصمیم به خودکشی می‌گیرد اما آکوا سعی می‌کند که او را آرام کند و از تصمیم خودکشی منصرفش کند. پس از این اتفاقات آکان و آکوا تصمیم می‌گیرند در کنار یکدیگر به عنوان یک زوج بمانند. آکان تصمیم می‌گیرد تا از آکوا در مسیر نقشه انتقام مادرش حمایت کند. اما آکوا برای حفظ امنیت خود و نقشه انتقامش تصمیم می‌گیرد از آکان جدا شود. صداپیشگی شخصیت آکان کوروکاوا در سریال ستاره من برعهده ماناکا ایوامی (Manaka Iwami) می‌باشد.

ایچیگو سایتو

تعداد قسمت های انیمه ستاره من

 

شخصیت ایچیگو سایتو (Ichigo Saitō) در انیمه Oshi no Ko 2023 به عنوان رئیس کمپانی استرابری پروداکشنز ایفای نقش می‌کند. ایچیگو که همسر میاکو سایتو است، آی هوشینو را در گروه بی کوماچی استخدام می‌کند و پس از مرگ آی، مسئولیت مراقبت از آکوا و روبی را عهده‌دار می‌شود. او بعدا در نقشه‌های انتقام آکوا و روبی به آن‌ها کمک می‌کند. صداپیشه این شخصیت انیمه اوشی نو کو، شخصی به نام هیسائو اگاوا (Hisao Egawa) می‌باشد.

میاکو سایتو

انیمه ستاره من چند قسمت است

 

میاکو سایتو (Miyako Saitō) همسر ایچیگو سایتو، رئیس کمپانی استرابری پروداکشنز، است که پس از مرگ آی به ایچیگو در مراقبت از آکوا و روبی کمک می‌کند. او بعد از اینکه گروه بی کوماچی از بین می‌رود و ایچیگو نیز برای مدتی ناپدید می‌شود، مسئولیت سرپا نگه داشتن کمپانی را برعهده می‌گیرد. صداپیشه میاکو در سریال ستاره من، شخصی به نام لین (Lynn) می‌باشد.

تایشی گوتاندا

شخصیت های اوشی نوکو

 

تایشی گوتاندا (Taishi Gotanda)، یک کارگردان فیلم می‌باشد که از هویت واقعی آکوا باخبر است. او پس از مرگ آی، آکوا را به عنوان شاگرد خود استخدام می‌کند. همچنین آی، قبل از مرگش، تایشی را استخدام کرده است تا از زندگی او مستندی بسازد. صداپیشه شخصیت تایشی در انیمه اوشی نو کو، شخصی به نام یاسویوکی کاسه (Yasuyuki Kase) می‌باشد.

هیکارو کامیکی

نقد انیمه Oshi no Ko 2023

هیکارو کامیکی (Hikaru Kamiki)، مغز متفکر قتل آی و گورو محسوب‌ می‌شود. او در یک گروه تئاتری با آی آشنا می‌شود. این آشنایی باعث شروع رابطه‌ای می‌شود که در نهایت منجر به بارداری آی می‌شود. هیکارو سرانجام توسط سرنخ‌هایی که آکوا در مورد قتل مادرش جمع کرده است، به وسیله آکانه شناسایی می‌شود.

کانا آریما

تریلر انیمه اوشی نو کو

کانا آریما (Kana Arima) شخصی است که از دوران کودکی، استعداد بازیگری زیادی دارد و همین امر موجب آشنایی او با آکوا و روبی می‌شود. سرانجام کانا به روبی که هنوز رویای تشکیل گروه خود را دارد، می‌پیوندد. صداپیشه کانا آریما در سریال ستاره من شخصی به نام مگومی هان (Megumi Han) می‌باشد.

MEM-cho

داستان انیمه ستاره من

MEM-cho یک ستاره YouTube و TikTok است که رویای تبدیل شدن به سوپراستار را در سر دارد. او سرانجام توسط آکوا متقاعد می‌شود که به گروه بی کوماچی بپیوندد و به این ترتیب رویای خود را دنبال کند. صداپیشگی این شخصیت انیمه اوشی نو کو را شخصی به نام رومی اوکوبو (Rumi Okubo) برعهده دارد.

نمرات انیمه Oshi no Ko 2023

 

داستان انیمه ستاره من

تا این بخش از مقاله با داستان و شخصیت‌های انیمه ستاره من آشنا شدیم. همچنین به معرفی صداپیشه‌های این شخصیت‌ها پرداختیم. در این قسمت قصد داریم تا به نقد انیمه Oshi no Ko 2023 و امتیازاتی که از سایت‌های معتبر کسب کرده، بپردازیم. با توجه به مدت زمان کمی که از پخش قسمت‌های نخستین این انیمه می‌گذرد باید منتظر ادامه این انیمه سریالی باشیم تا بتوانیم بهتر در موردش قضاوت کنیم. انیمه ستاره من در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 8.5 از 10 را از کاربران دریافت کرده است. در سایت MyAnimeList نیز این انیمه توانسته امتیاز 8.8 از 10 را به خود اختصاص دهد.

کلام آخر

خلاصه انیمه Oshi no Ko 2023

در این مقاله به معرفی و بررسی انیمه Oshi no Ko 2023 پرداختیم. انیمه ستاره من با داستان جذاب خود در مورد خواننده‌های معروف و محبوب، به خوبی پشت‌پرده زندگی این افراد را به تصویر می‌کشد. البته داستان این انیمه با یک اتفاق ماورا الطبیعی خاص جلو می‌رود. این موضوع جذابیت آن را در بین بینندگان بیشتر کرده است. انیمه ستاره من تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیاری از افراد در انتظار پخش فصل دوم انیمه ستاره من هستند. اگر شما هنوز انیمه ستاره من را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر نسبت به دانلود انیمه Oshi no Ko 2023 اقدام کنید تا از تماشای این انیمه سریالی زیبا، عقب نمانید. ضمن تشکر از همراهی شما، اگر نظر یا دیدگاه خاصی در مورد انیمه ستاره من دارید، می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها آن را با دیگر اعضای پلازا در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران19 دیدگاه
avatar
روبی
.
28 فروردین 1403، 19:30
پاسخ
0
2
کاشکی دوباره آی متولد میشد
avatar
A
.
13 فروردین 1403، 22:31
پاسخ
0
5
سلام خسته نباشید میشه فصل دو رو زودتر پخش کنید
avatar
ممچو
.
07 فروردین 1403، 16:20
پاسخ
0
2
واقعا ممنون انیمه عالیه مشتاقانه برای فصل دوم منتظرم ولی تائه فیمتایی از مانگا فصل دو را خوندم خیلی اتفاقات جالبی میفته اکانه و آکوا و اریما برای بازیگری فیلم شمشیر توکیو میرن روبی معروف میشه تو مدرسه و ....
avatar
آی هوشینو
.
04 اسفند 1402، 11:51
پاسخ
0
3
عاشقه منه آی امیدوارم فصل دوم زودتر بیاددددددد
avatar
...
.
09 فروردین 1403، 03:03
پاسخ
0
2
@آی هوشینو
اومد
avatar
ن
.
07 بهمن 1402، 14:06
پاسخ
2
8
خیلی انیمه ی قشنگی هست به دیگران توصیه میکنم این انیمه رو از دست ندید.
نمایش 5 دیدگاه دیگر
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402