معرفی انیمه بهشت جهنمیان ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

انیمه بهشت جهنمیان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر از انیمه‌های قدیمی و تکراری خسته شده‌اید، در این مقاله یکی از بهترین انیمه‌های جدید را به شما معرفی خواهیم کرد. انیمه بهشت جهنمیان، شاهکاری است که این روزها بر سر زبان‌ها افتاده است.

انیمه hells paradise 2023، انیمه بسیار زیبایی است که براساس مانگایی اثر یوجی کاکو «Yuji Kaku» ساخته شده است. این مانگا از ژانویه ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۲۱ به صورت رایگان در برنامه‌ها و وب‌سایت‌های مختلف به صورت هفتگی در اختیار مخاطبین قرار می‌گرفت. این انیمه توسط استودیو معروف MAPPA ساخته شده است. آرت زیبا، داستان فوق العاده و شخصیت‌های قوی، سبب شده تا به امروز انیمه بهشت جهنم ۲۰۲۳ در صدر انیمه‌های پرطرفدار قرار بگیرد.

ژانر انیمه hells paradise 2023 اکشن، فانتزی تاریک و روانشناختی است. ماجراهایی که در این انیمه رخ خواهد داد، از ورود آنان به جزیره تا گشتن به دنبال اکسیر جوانی، همه و همه بسیار جذاب و گیرا هستند. در ادامه به معرفی انیمه بهشت جهنم 2023 خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

داستان انیمه بهشت جهنمیان

معرفی انیمه بهشت جهنم 2023

داستان انیمه hells paradise 2023 در ادو «Edo» ژاپن اتفاق می‌افتد و داستان نینجا افسانه‌ای گابیمارو «Gabimaru» و جلادش سایگیری «Saigiri» از قبیله یامادا «Yamada» را روایت می‌کند که به دلیل ارتباط با اجساد مورد نفرین آنان قرار می‌گیرند.

گابیمارو در طی یک ماموریت ترور، دستگیر و محکوم به اعدام می‌شود، اما به نظر می‌رسد هیچ چیز او را به دلیل داشتن بدن ماوراطبیعه‌اش نمی‌کشد. جلاد او بر این باور است که عشقش به همسرش ناخودآگاه او را زنده نگه می‌دارد. ساگیری به گابیمارو می‌گوید که اگر اکسیر زندگی را در شینسنکیو « Shinsenkyo»، قلمروی افسانه‌ای که اخیرا در جنوب غربی پادشاهی ریوکیو کشف شده است، پیدا کند، توسط شوگونات « Shogunate» عفو شود.

در گذشته ۵ تیم به این جزیره اعزام شده بود، اما همه این گروه‌ها بدون پیدا کردن اکسیر جان خود را از دست داده بودند. این بار، شوگونات تصمیم می‌گیرد که گروهی از محکومان به اعدام را به همراه جلادانشان به این جزیره اسرار آمیز بفرستد.

آن‌ها همراه با دیگر محکومان و سامورایی‌های مجرم به جزیره اسرارآمیز کوتاکو «Kotaku » سفر می‌کنند تا به دنبال اکسیر زندگی بگردند. در آن‌جا، آن‌ها هیولاهایی پیدا می‌کنند که نقشه‌های شومی برای انسان‌ها و بشریت دارند. جلادان به همراه جنایت‌کارانی که همراهشان هستند، باید یا همکاری هم به دنبال اکسیر بگردند، در غیر این صورت به اجساد گیاه‌مانندی تبدیل خواهند شد.

انیمه hells paradise 2023 شاهکاری است که درباره طبقات پایین جامعه و نابرابری‌های اجتماعی بحث می‌کند. این انیمه نشان می‌دهد چگونه جامعه سبب سوق دادن برخی از افراد به سمت جرم و جنایت می‌شود. در پایان سخن زیبایی که شیون «Shion» به زبان می‌آورد، به ما در بررسی انیمه hells paradise 2023 بیشتر کمک می‌کند :«جنایات، درواقع دورانی است که ما در آن زندگی می‌کنیم. آن است که نابرابری ما را تعیین می‌کند.» سخنان او این واقعیت را نشان می‌دهد که شوگان یک ظالم است و برای زندگی مردم خود ارزشی قائل نیست.

شخصیت‌ های انیمه بهشت جهنمیان

بیشتر کاراکترهای انیمه بهشت جهنم توسط جامعه ناعادلانه‌ای که در آن بزرگ شده‌اند، مورد ظلم قرار گرفته‌اند. آنان براساس تفاوت‌های جنسیتی، طبقاتی و بدنی تقسیم شده و مورد تبعیض قرار گرفتند. شخصیت های انیمه بهشت جهنمیان تنها با سفر به این جزیره می‌توانند راه‌های دیگری برای بیان انسانیت و نشان دادن شخصیت خود پیدا کنند.

در نقد انیمه بهشت جهنم بسیاری از منتقدان این موضوع را مورد تحسین قرار دادند. آنان معتقدند طوری که در این انیمه پیوندهایی بین طبقات مختلف جامعه برقرار می‌شود، بسیار تحسین برانگیز است. در ادامه به معرفی شخصیت‌های انیمه بهشت جهنم ۲۰۲۳ می‌پردازیم:

گابیمارو (Gabimaru)

 بررسی انیمه hells paradise 2023

شخصیت اصلی داستان که صداپیشگی آن را چیاکی کوبایاشی «Chiaki Kobayashi» برعهده دارد. قوی‌ترین سامورایی از ایواگاکوره «Iwagakure»، جایی که در کودکی توسط رئیس دهکده از پدر و مادرش گرفته شد و برای تبدیل شدن به یک قاتل آموزش دید. او به دلیل نداشتن احساسات در طول زندگی وحشتناکش به گابیمارو توخالی «Garan no Gabimaru» معروف شد.

با این حال، او بسیار عاشق همسرش، یعنی دختر صلح‌ دوست رئیس روستا است و با هم زندگی عاشقانه و زیبایی دارند. زمانی که می‌خواست رابطه خود را با روستا قطع کند و با همسرش زندگی عادی داشته باشد، رئیس ترتیبی داد که او را بگیرند و به اعدام محکوم کنند.

ساگیری (Sagiri)

زمان پخش انیمه بهشت جهنمیان ۲۰۲۳

دوبلور ساگیری، یومیری هاناموری «Yumiri Hanamori» است. یک شمشیر زن چیره دست از خانواده معروف یامادا آسائمون « Yamada Asaemon» که یکی از دو جلاد مونث این قبیله است. او پس از دیدن استعداد و اراده قوی گابیمارو برای زندگی، او را برای کشف اکسیر جاوداگی استخدام می‌کند. ساگیری در بین شمشیرزنان خبره قبیله‌اش در رتبه دوازدهم قرار دارد.

بیشتر شخصیت‌های زن نسبت به همتایان مرد خود، رشد شخصیتی کمتری را در انیمه بهشت جهنمیان تجربه می‌کنند. اگرچه ساگیری جلاد به عنوان یکی از نقش‌های اصلی داستان به تصویر کشیده شده، ولی باز هم آنطور که باید به او پرداخته نمی‌شود. انیمه بهشت جهنم ۲۰۲۳ تلاش می‌کند تا تبعیض جنسیتی دوران ادو را نشان داده و آن را مانعی برای پیشرفت زنان نشان دهد، اما در نهایت نتوانسته شخصیت‌های زن خود را جدی بگیرد.

تامی‌یا گانتتسوسای (Tamiya Gantetsusai)

داستان انیمه hells paradise 2023

استاد شمشیرباز معروفی که به اعدام محکوم شده است. در قبیله‌اش او را با عنوان «بلید اژدها» می‌شناسند. علیرغم اینکه گانتتسوسای تا حدودی شخصیت ضعیف و خودخواهی دارد، اما شمشیرزنی بی‌نظیر است. او می‌تواند با بسیاری از یامادا آسائمون‌ها در یک دوئل مبارزه کرده و آن‌ها را شکست دهد. پس از خروج آنان به جزیره، او توسط شوگونات مورد عفو قرار می‌گیرد و یک کلینیک پزشکی مخصوص شمشیرزنان باز می‌کند. او این کار را برای ادای احترام به جلادش فوچی «Fuchi» است.

نورگای (Nurugai)

صداپیشه این شخصیت جذاب و بامزه، ماکوتو کویچی «Makoto Koichi» است. او تنها بازمانده از قبیله سانگا «Sanka» است. او پس از اینکه به طور تصادفی سامورایی‌های شوگونی را به روستا کشاند، به اعدام محکوم شد؛ زیرا سانکاها با وجود این که زندگی عادی داشتند، اما نماد شورش علیه شوگونات بودند. علارغم زن بودنش، به دلیل هیکل و رفتار او اغلب به اشتباه پسر تلقی می‌شود.

روکوروتا (Rokurota)

روکوروتا یک جنایتکار ترسناک بزرگ و قوی است. او با نام مستعار غول بیزن «Bizen no Kyojin»، مردی است که علیرغم داشتن هیکلی درشت و خوی وحشی‌گری، ذهنی درست مانند یک نوزاد دارد؛ زیرا وقتی گرسنه است قادر به صحبت کردن و گریه کردن نیست.

او از قدرت بی‌نظیری که دارد، به شدت می‌ترسد؛ زیرا بسیاری از مردم را با دست خالی کشته است. او به قدری قوی است که با یک ضربه، چندین روستایی و یامادا آسائمون آیزن و جنجی و همچنین پدر و مادرش را به کام مرگ فرستاد.

نمرات انیمه بهشت جهنمیان

 بررسی انیمه hells paradise 2023

همانطور که پیشتر گفتیم انیمه hells paradise 2023 بسیاری از مخاطبان را از همه سنین مجذوب خود کرده است. تعداد قسمت های انیمه بهشت جهنمیان ۲۰۲۳ نیز ۱۳ قسمت ۲۴ دقیقه‌ای است. از امتیازات انیمه بهشت جهنمیان می‌توان دریافت که این انیمه واقعا ارزش دیدن را دارد؛ در سایت IMDB، امتیاز 8.5 از 10 و در سایت MyAnimeList نیز امتیاز 8.40 را از آن خود کرده است.

کلام آخر

در این مقاله به طور کامل با انیمه بهشت جهنمیان آشنا شدید و دریافتید که این انیمه علاوه بر داشتن داستانی جالب و سرگرم‌کننده می‌تواند نکات زیادی را به ما بیاموزد. از زمان پخش انیمه بهشت جهنمیان ۲۰۲۳ تا کنون طرفداران و منتقدان بسیاری آن را مورد تحسین قرار داده‌اند. داستان آن نیز به قدری قوی است که می‌توان این را از روی تریلر انیمه hells paradise 2023 نیز دریافت. پس تا دیر نشده دست به دانلود انیمه hells paradise 2023 زده و از آن لذت ببرید. در قسمت دیدگاه‌ها در پایین همین صفحه نیز می‌توانید نظراتتان درباره انیمه بهشت جهنم ۲۰۲۳ را با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402