معرفی انیمه سگ های ولگرد بانگو ؛ داستان، شخصیت‌ ها و نمرات

تعداد قسمت های انیمه سگ های ولگرد بانگو
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر عاشق انیمه های کارآگاهی با چاشنی طنز هستید، انیمه سگ های ولگرد بانگو بهترین انتخابی است که می‌توانید برای آخر هفته خود داشته باشید. برای آشنایی با این انیمه و جدیدترین اخبار آن با پلازا همراه باشید.

انیمه Bungou Stray Dogs 2023 یک مجموعه تلوزیونی ژاپنی است که توسط کافکا آساگیری «Kafka Asagiri» نوشته و توسط سانگو هاروکاوا «Sango Harukawa» تصویرگری شده است. این مانگا از سال ۲۰۱۲ در مجله ga young منتشر می‌شود. این انیمه بسیار زیبا داستان یک گروه کارآگاهی را روایت می‌کند که دارای قدرت‌های ماوراطبیعی هستند و از شهر در مقابل مافیا محافظت می‌کنند. تعداد فصل های انیمه سگ های ولگرد بانگو ۴ فصل است که چهارمین فصل آن به تازگی منتشر شده است.

زمان پخش انیمه سگ های ولگرد بانگو ۷ آوریل ۲۰۱۶ (18 فروردین 1396) بوده و تا کنون ادامه دارد. اوتاکوها و عاشقان انیمه در انتظار انتشار فصل پنجم این انیمه زیبا هستند که احتمالا تابستان ۲۰۲۳ بر روی پرده می‌رود. انیمه سگ های ولگرد بانگو که به کارگردانی تاکویا ایگاراشی «Takuya Igarashi» ساخته شده علاوه بر انیمه‌های سریالی که دارد، دارای سینمایی نیز هست که دیدن آن نیز خالی از لطف نیست.

علاوه بر این‌ها، به دلیل استقبال بیش از حد مخاطبین از این انیمه یک نسخه چیبی نیز ساخته شده که جنبه‌های طنز آن از خود سریال بیشتر است. در این مقاله به معرفی انیمه سگ های ولگرد بانگو پرداخته‌ایم. اگر عاشق این انیمه هستید و یا به دنبال انیمه جدیدی برای اوقات فراغت خود می‌گردید، تا انتها با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه سگ های ولگرد بانگو

معرفی انیمه سگ های ولگرد بانگو

داستان انیمه سگ های ولگرد بانگو بر روی جوانی به نام آتسوشی ناکاجیما «Atsushi Nakajima» متمرکز است. او پس از اخراج از یتیم خانه‌ای که در آن اقامت داشت، یکه و تنها در شهر آواره می‌شود. او به طور اتفاقی از خودکشی کارآگاهی به نام اسامو دازای «Osamu Dazai» جلوگیری می‌کند. دازای یکی از کاراگاهان انجمن «آژانس کاراگاهی مسلح» است و بعد از آشنایی با آتسوشی متوجه می‌شود که او قدرت تبدیل شده به یک ببر سفید را دارد.

آتسوشی که خود از داشتن این قدرت بی خبر است، با کمک دازای به آژانس کارآگاهی وارد می‌شود و در آنجا با دیگر کارمندان آشنا می‌شود. در آژانس آن‌ها با رویدادهایی که در شهر یوکوهاما «Yokohama» اتفاق می‌افتد، دست و پنجه نرم می‌کند. یوکوهاما شهری است که مملو از افرادی با توانایی‌های ماوراء طبیعی است. در آن‌جا گروه مافیایی وجود دارد که اکثر خرابکاری‌های شهر زیر سر آن‌ها است. آتسوشی نیز به دلیل این که در بازار سیاه برای سرش جایزه‌ای تعیین شده، هدف مافیای بندر قرار می‌گیرد.

این داستان مربوط به فصل اول این انیمه است. درواقع، در طول مبارزه آتسوشی و آژانس کارآگاهی با مافیای بندر، درگیری‌های دیگری نیز پیش می‌آید که در این فصل و فصل‌های دیگر شاهد آن خواهید بود. در فصل چهارم این سریال می‌توانید پاپوش دوختن دست‌های پشت پرده و هدف قرار گرفتن آژانس کارآگاهی را مشاهده کنید که به نوبه خود ماجراهای بسیار دیدنی و پیچیده‌ای را رقم می‌زند.

شخصیت‌ های انیمه سگ های ولگرد بانگو

تمام کاراکترهای انیمه سگ های ولگرد بانگو توسط آساگیری طراحی شده‌اند. نکته جالبی که درباره شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو وجود دارد این است که نام هر کدام از آن‌ها از روی شاعران و نویسندگان مطرح ژاپن گرفته شده است. آساگیری به این امید که افراد بیشتری با این سریال به ادبیات ژاپن علاقه‌مند شوند، این نام‌ها را انتخاب کرده است. شخصیت‌های اصلی انیمه Bungou Stray Dogs 2023 به شرح زیر هستند:

آتسوشی ناکاجیما (Atsushi Nakajima)

بررسی انیمه سگ های ولگرد بانگو

صداپیشگی این شخصیت را یوتو اومورا «Yūto Uemura» برعهده دارد. او جوان 18 ساله‌ای است که قبل از اینکه رئیس‌ یتیم‌خانه او را بیرون بیندازند در یک پرورشگاه زندگی می‌کرد. سخنان رئیس یتیم‌خانه که او را به عنوان «بی ارزش» خطاب می‌کرد سبب شد ضربه‌های روحی طولانی مدتی در او شد. البته همین ضربات روحی سبب به چالش کشیدن قدرت مبارزه او و پیدا کردن دلیلی برای زندگی شد. با جلو رفتن سریال او اعتماد به نفس پیدا می‌کند، به طوری که در فصل چهارم انیمه سگ های ولگرد بانگو 2023 او به تنهایی در راستای نجات آژانس کاراگاهی گام برمی‌دارد.

قدرت ماورایی او، تبدیل شدن به یک ببر سفید است که دارای پوستی غیرقابل نفوذ و قدرت ترمیم کنندگی سریع است. بعد‌ها با کمک دازای و سایر اعضای کارآگاهی می‌آموزد که به صورت کاملا ارادی به یک ببر تغییرشکل پیدا کند و توانایی‌های فیزیکی خود را افزایش دهد. با وجود عدم اعتماد به نفس، او قلب پاکی دارد و برای محافظت از دیگران به سختی می‌جنگد.

اسامو دازای (Osamu Dazai)

زمان پخش انیمه سگ های ولگرد بانگو

اگر اوتاکو باشید صداپیشه این شخصیت را به خوبی می‌شناسید. مامورو میانو « Mamoru Miyano» یکی از دوبلورهای معروف و پرطرفدار ژاپن است که شخصیت‌های معروف انیمه‌ای زیادی، از جمله لایت در دفترچه مرگ، را دوبله کرده است. در تمام تعداد قسمت های انیمه سگ های ولگرد بانگو که تا امروز ۵۰ قسمت هستند، دازای به عنوان شخصیت اصلی و تاثیرگذار ظاهر شده است. هر چند در فصل چهارم انیمه حضور کمتری داشت.

دازای شخصیت بسیار دوست داشتنی و جذابی دارد. او یکی از اعضای آژانس کارآگاهان مسلح که آتسوشی را زیر پر و بال خود می‌گیرد. او علایق بسیار عجیب و دیوانه‌واری دارد، به عنوان مثال دوست دارد، ترجیحا با یک زن زیبا، به صورت آرام و بی درد خودکشی کند. به همین دلیل او را تحت عنوان «دیوانه خودکشی» می‌شناسند.

دازای در کنار داشتن شخصیتی بی‌خیال و آرام خود بسیار حیله‌گر، باهوش، ماهر و وحشی است. شغل سابق او یکی از رمز و رازهایی است که در طول انیمه به آن پی می‌برید. قدرت ماوراطبیعی‌اش به او اجازه می‌دهد تا با لمس کردن، هرگونه توانایی ماوراء طبیعی را کاملا از بین ببرد.

دوپو کونیکیدا (doppo kunikida)

شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو

یوشیماسا هوسویا «Yoshimasa Hosoya» صداپیشگی این شخصیت در انیمه Bungou Stray Dogs 2023 را برعهده دارد. کونیکیدا دارای شخصیتی کمال‌گرا، سخت‌گیر و دقیق است؛ درست برعکس دازای. با این حال یکی از بهترین دوست‌های هم هستند و بهترین تیم را درکنار هم تشکیل می‌دهند. او با تمام شوخی‌های دازای عصبانی می‌شود.

کونیکیدا عادت دارد همه چیز را در دفتر یادداشت خود، که روی جلد آن «ایده‌آل‌ها» نوشته شده است، بنویسد و برنامه‌ریزی کند. این دفترچه به توانایی او، شاعر تنها (Doppo Ginkaku) مرتبط است، که گاهی اوقات به عنوان “شاعر دوپو” نیز شناخته می‌شود. این قدرت به او اجازه می‌دهد که هر چیزی را در دفترچه خود می‌نویسد تا زمانی که بزرگتر از خود دفترچه نباشد، به وجود بیاورد.

رانپو ادوگاوا (Ranpo Edogawa)

کاراکترهای انیمه سگ های ولگرد بانگو

هیروشی کامیا «Hiroshi Kamiya» صداپیشه رانپو اودوگاوا است. هیروشی را طرفداران انیمه «حمله به تایتان‌ها» به خوبی می‌شناسند. زیرا صداپیشگی محبوب‌ترین شخصیت آن، یعنی لیوای «levi»، را برعهده دارد. او تنها عضو آژانس کارآگاهی مسلح است که هیچ قدرت ماورا طبیعی ندارد، با این حال بسیار باهوش است. قدرت تجزیه و تحلیل حوادث او چندین بار به حل پرونده‌ها و نجات آژانس کمک کرده است.

او یکی از قدیمی‌ترین افراد دفتر است و در فصل چهارم انیمه Bungou Stray Dogs 2023 با سرگذشت او بیشتر آشنا می‌شوید. رانپو یکی از شخصیت‌های دوست داشتنی این انیمه است که نشان می‌دهد برای قهرمان بودن حتما نیازی به داشتن قدرت ماورایی نیست.

ریونوسکه آکوتاگاوا (Ryūnosuke Akutagawa)

دانلود انیمه سگ های ولگرد بانگو

ریونوسکه آکوتاگاوا را شخصی به نام کنشو اونو «Kensho Ono» صداپیشگی کرده است. یکی از اعضای 20 ساله مافیای بندر بوده و قدرت ماوراطبیعی او، درواقع یک کت سیاه است که به یک جانور تبدیل می‌شود. این جانور که دارای چندین بازو است می‌تواند هر چیزی، حتی فضا را پاره کند. او در طول انیمه به دنبال تحسین دازای است و تمام تلاش خود را برای جلب توجه او می‌کند. به دلیل بزرگ شدن در محله های فقیر نشین، آکوتاگاوا اغلب بیمار است و سرفه‌های مداوم دارد.

همچنین بخوانید :

چویا ناکاهارا (Chūya Nakahara)

شخصیت های انیمه سگ های ولگرد بانگو

دوبلور خوش صدای او، کیشو تانیاما «Kishō Taniyama» نام دارد. چویا یکی از اعضای مافیای بندر است که در گذشته دوست و همکار دازای نیز بود. توانایی ماوراطبیعی چویا، به او اجازه می‌دهد با لمس هر چیزی با قدرت جاذبه خود آن را کنترل کند. قد او بسیار کوتاه بوده و از این که دازای با این موضوع شوخی کند، بیزار است.

در بررسی انیمه سگ های ولگرد بانگو، چویا را بسیار بی‌رحم می‌دانند به طوری که نمی‌توان با او به صورت منطقی صحبت کرد. او به عنوان یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها شناخته می‌شود. درگیری‌های بامزه بین او و دازای دلیل مهمی برای دانلود انیمه سگ های ولگرد بانگو است.

نمرات انیمه سگ های ولگرد بانگو

ژانر انیمه سگ های ولگرد بانگو جنایی، کارآگاهی، کمدی است و شخصیت‌پردازی قوی نیز دارد. تمام این عوامل در کنار داستان جذاب و گیرای آن سبب شده تا امتیازات انیمه سگ های ولگرد بانگو بسیار بالا و عالی باشد. این انیمه در سایت معروف IMDB موفق به کسب نمره 7.8 از 10 و در سایت MyAnimeList نیز نمره 7.82 را کسب کرده است.

کلام آخر

در این مقاله به نقد انیمه سگ های ولگرد بانگو پرداختیم. این انیمه یکی از دیدنی‌ترین انیمه‌هایی است که می‌توانید با دوستان و خانواده می‌توانید تماشا کنید. با دیدن تریلر انیمه سگ های ولگرد بانگو می‌توانی به راحتی به زیبایی آن پی ببرید. پس وقت را تلف نکنید و این انیمه زیبا و سرگرم‌کننده را دانلود کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402