همه چیز درباره انیمه تخت نشان (Throne of Seal)

انیمه تخت نشان
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp
انیمه تخت نشان یکی از محبوب‌ترین انیمه های چینی است که یک سال پیش، یعنی در سال 2022، شروع به پخش کرد. این انیمه تا به امروز طرفداران پروپا قرصی برای خود پیدا کرده است. با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی انیمه Throne of Seal بپردازیم.
انیمه تخت نشان یکی از بهترین انیمه‌های سریالی ارائه شده در سالیان اخیر می‌باشد. این انیمه تا به امروز کیفیت داستان خود را حفظ کرده است. همچنین نمرات بسیار خوبی از سایت‌های معتبر دریافت کرده است. انیمه Throne of Seal از یک رمان چینی به همین نام که در سال 2011 توسط تانگ جیا سان شائو نوشته شده، اقتباس شده است. این رمان که در زمان انتشار خود به خوبی مورد توجه قرار گرفت، سرانجام کمپانی‌های China South Angel ،Shenman Entertainment و Tencent Penguin Pictures را متقاعد به ساخت انیمه‌ای بر اساس خود کرد. نام اصلی این انیمه در زبان چینی، Shen Yin Wangzuo است.
ژانر انیمه تخت نشان، اکشن، ماجراجویانه و فانتزی است. در مورد زمان پخش انیمه تخت نشان باید گفت که در تاریخ 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401)، اولین قسمت آن بر روی آنتن رفت. پخش این انیمه تا به امروز ادامه داشته است و توانسته در یک سال گذشته کیفیت عالی خود را حفظ کند. در مجموع تعداد قسمت های انیمه تخت نشان تا به امروز، 52 قسمت بوده است. البته این تعداد مجموع قسمت‌های فصل اول و فصل دوم انیمه تخت نشان است و هر فصل 26 قسمت دارد. پخش این انیمه سریالی همچنان ادامه دارد و تاریخی برای پایان آن مشخص نشده است. مدت زمان پخش هر قسمت نیز در حدود 21 دقیقه است. با توجه به محبوبیت این سریال، ما نیز تصمیم گرفتیم در این مقاله از پلازا به معرفی انیمه پرطرفدار تخت نشان بپردازیم؛ تا به این قسمت به معرفی کلی این انیمه پرداختیم، در بخش‌های بعدی به بررسی خط داستانی این انیمه محبوب و همچنین معرفی شخصیت‌های آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب:

انیمه تخت نشان یکی از انیمه‌هایی است که شما را میخکوب تماشای خود می‌کند؛ یک انیمه‌ی اکشن به تمام عیار! داستان انیمه در حدود شش هزار سال پیش اتفاق می‌افتد. دورانی که در نتیجه تهاجم 72 خدای شیطان، سلطنت و بقای بشر در معرض انقراض قرار گرفته است. تنها راه باقی‌مانده برای جلوگیری از پیشرفت شیاطین، اتحاد معابد با یکدیگر بود. بشر امیدوار است که با این اتحاد بتواند بقای خود را تضمین کند و از شر این دشمن پلید خلاص شود.

در این میان پسری نه ساله به نام لانگ هائو چن در حال تمرین است تا بتواند به شوالیه‌های معبد ملحق شود و از دنیای خود در برابر شیاطین محافظت کند. لانگ شینگ یو، استاد لانگ هائو چن، پتانسیل بسیار بالایی در هائو چن می‌بیند و اعتقاد دارد که او می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین شوالیه‌های معبد شود. وی با این امید هائو چن را آموزش می‌دهد که بتواند در کنار او خدایان شیطان را شکست دهند.

لانگ هائو چن پس از گذراندن امتحان شوالیه تصمیم می‌گیرد تا مراسم رستاخیز مقدس را به جای آورد. در این مراسم مشخص می‌شود که او در وجودش انرژی معنوی بسیاری دارد؛ او پسر نور است! اکنون لانگ هائو چن با چالش‌های بزرگی روبه‌رو می‌شود، هدف او پایان دادن به دوران تاریکی و تصاحب تاج و تخت است! به نظر شما آیا هائو چن و استادش موفق به این کار می‌شوند یا این شیاطین هستند که بر دنیا حکومت خواهند کرد؟!

همچنین بخوانید :

لانگ هائو چن

فصل دوم انیمه تخت نشان

لانگ هائو چن (Haochen Long) شخصیت اصلی انیمه تخت نشان می‌باشد. پسری 9 ساله که در حال تعلیم دیدن توسط استاد خود، لانگ شینگ یو، می‌باشد. او تصمیم دارد تا به عنوان یکی از شوالیه‌های معبد شناخته شود و به جنگ با شیاطین برود. پس از اینکه معلوم می‌شود استعداد معنوی بسیاری دارد، تصمیم می‌گیرد تا برای تصاحب تاج و تخت اقدام کند. صداپیشگی این شخصیت را شخصی به نام کیونگ‌یانگ لی (Qingyang Li) برعهده دارد.

یو بای

معرفی انیمه تخت نشان

یو بای (Bai Yue) مادر لانگ هائو چن و همسر لانگ شینگ یو می‌باشد. او در حقیقت دختر امپراطور خدای شیطان، فنگ ژیو، می‌باشد. صداپیشه این کاراکتر در انیمه سریالی تخت نشان، شیکیو یه (Zhiqiu Ye) است.

لانگ شینگ یو

انیمه انیمه تخت نشان فصل دوم

لانگ شینگ یو (Xingyu Long)، پدر لانگ هائو چن می‌باشد. او که خود یک شوالیه می‌باشد، به مدت سه سال لانگ هائو چون را در شهر اودین مورد تعلیم قرار داد. سپس برای مبارزه با شیاطین و نجات دنیا از تاریکی، او همراه با هائو چن، یو بای را ترک کرد. صداپیشگی این شخصیت را در انیمه، شخصی به نام ین تانگ (Yin Tong) برعهده دارد.

همچنین بخوانید :

هان یو

بررسی انیمه تخت نشان

هان یو (Yu Han)، یکی دیگر از کاراکترهای انیمه Throne of Seal، نیز یکی از شوالیه‌های معبد می‌باشد. در ابتدا او به عنوان حریف لانگ هائو چن در مسیر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین شوالیه ظاهر می‌شود. اما پس از گذشت مدتی، به یکی از یاران لانگ هائو چن تبدیل می‌شود. صداپیشه این شخصیت در طول انیمه سریالی تخت نشان، شخصی به نام تیانژیانگ یانگ (Tianxiang Yang) است.

همچنین بخوانید :

لی شین

زمان پخش انیمه تخت نشان

لی شین (Xin Li) یکی از شوالیه‌های زن می‌باشد که همانند سایر شوالیه‌های معبد در مبارزه با شیاطین دنیا است. او نیز در کنار لانگ هائو چن در تلاش است تا به عصر تاریکی پایان دهد. صداپیشگی این کاراکتر از انیمه Throne of Seal، برعهده شخصی به نام مه‌مه یان (Yan Meme) است.

لین شین

داستان انیمه تخت نشان

لین شین (Xin Lin) داروساز‌ نابغه‌ای در معبد جادویی می‌باشد. وی همواره با داروهای خود به شوالیه‌ها کمک می‌کند تا در برابر آسیب‌ها مقاوم باشند. لین شین نقشی حیاتی در مبارزه با شیاطین دارد. صداپیشه این کاراکتر از انیمه، شخصی به نام مینگیو لیو (Mingyue Liu) است.

شنگ کایر

شخصیت های انیمه تخت نشان

شنگ کایر (Caier Sheng) یکی از مرموزترین کاراکترهای انیمه می‌باشد. او قدرت بینایی ندارد با این وجود یکی از شوالیه‌های معبد است. شنگ کایر نیز مانند سایر شوالیه‌ها در جنگ با شیاطین است تا بتواند دنیا را از شر آن‌ها نجات دهد. در طول انیمه متوجه می‌شویم که او علاقه‌ای عاشقانه به لانگ هائو چن دارد. صداپیشه این شخصیت از انیمه، شخصی به نام نیانرو شن (Nianru Shen) است.

نمرات انیمه تخت نشان

کاراکترهای انیمه Throne of Seal

تا به اینجا به معرفی انیمه تخت نشان پرداختیم. سپس به خط داستانی فصل اول و فصل دوم انیمه تخت نشان اشاره کردیم و به معرفی شخصیت های این انیمه پرطرفدار پرداختیم. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به نقد انیمه تخت نشان و امتیازاتی که از کاربران سایت‌های معتبری همچون IMDB و MyAnimeList دریافت کرده، بپردازیم. با توجه به اینکه در حدود یک سال از پخش این انیمه می‌گذرد، انیمه تخت نشان توانسته امتیازات فوق‌العاده خود را حفظ کند. امتیازات انیمه Throne of Seal در سایت آی‌ام‌دی‌بی 9.1 از 10 است. در سایت MyAnimeList نیز این انیمه توانسته امتیاز 7.72 از 10 را به خود اختصاص دهد. شما چه امتیازی از 10 به این انیمه سریالی اختصاص می‌دهید؟!

کلام آخر

دانلود انیمه Throne of Seal

در این مقاله از پلازا به معرفی و بررسی انیمه تخت نشان پرداختیم. انیمه Throne of Seal با داستان جذاب خود در مورد تقابل بین انسان و شیاطین، توانسته مخاطبین بسیاری را جذب خود کند. پس از پخش انیمه تخت نشان فصل دوم، همچنان این انیمه امتیازات بالای خود را حفظ کرده است. بسیاری از افراد در انتظار پخش قسمت‌های بعدی فصل دوم انیمه تخت نشان هستند تا ببینند سرانجام کار چه می‌شود؟! اگر شما هنوز به تماشای انیمه تخت نشان نپرداخته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا تریلر انیمه Throne of Seal را ببینید و اگر آن را پسندید، هرچه سریع‌تر نسبت به دانلود انیمه Throne of Seal اقدام کنید تا از تماشای آن لذت ببرید. ضمن تشکر از همراهی شما، در صورتی که نظر یا نقدی در مورد انیمه تخت نشان دارید، در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402