سریال Till The End of The Moon 2023 ؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال تا پایان ماه
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال Till The End Of The Moon 2023 داستان فوق‌العاده‌‌ای دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. با معرفی سریال چینی تا پایان ماه با ما همراه باشید.

سریال «تا پایان ماه» مناسب طرفداران درام چینی است که با محبوبیت ژانر «ووشیا» آشنا هستند و می‌‌دانند افزودن فانتزی و عاشقانه، این ژانر را تکمیل می‌‌کند. تعداد قسمت های سریال چینی تا پایان ماه در مجموع 40 قسمت است و داستان عاشقانه‌ی افرادی را در سریالی تلویزیونی با ژانر «ووشیا» روایت می‌کند. اولین قسمت این سریال در 6 آوریل 2023 (17 فروردین 1402) و آخرین قسمت در 12 آوریل 2023 (23 فروردین 1402) منتشر و از سایت چینی Youku پخش شد. این سریال همچنین در Rakuten Viki و Line TV در دسترس است.

همچنین بخوانید :

هی فانگ و لو ژوان این سریال را به سرپرستی کوک کوک لیونگ نوشته‌اند و زمان پخش سریال تا پایان ماه نیز هر دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه است. بنابراین حالا دیگر طرفداران مجبور نیستند برای هر قسمت جدید یک هفته منتظر بمانند. بازیگران سریال چینی «تا پایان ماه» عبارتند از «لو یونشی»، «بای لو» و «چن دولینگ». در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال Till The End of The Moon 2023 می‌پردازیم و با هنرپیشه‌های سریال «تا پایان ماه» و همچنین داستان این اثر آشنا می‌شویم.

فهرست مطالب

داستان سریال چینی تا پایان ماه

خلاصه سریال چینی تا پایان ماه

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم،‌ ژانر سریال Till The End of The Moon 2023 ووشیا، عاشقانه و فانتزی است. در خلاصه سریال چینی تا پایان ماه می‌خوانیم که دورانی که شیاطین همه قدرت را در دست داشتند و به همه‌ی افراد فانی و جاودانه سلطه‌گری می‌‌کردند، جاودانگان ارشد تصمیم گرفتند فردی را به گذشته بفرستند تا بنیان‌گذار فرقه شیاطین را پیدا کند و از بین ببرد.

«لی سوسو» این ماموریت را قبول می‌‌کند و به عنوان یک انسان فانی، «یه شی وو» دختر سوم ژنرال یه، همسر «تان تای جین» شاهزاده گروگان و ارباب فرقه شیاطین در آینده، به گذشته سفر می‌‌کند. «سوسو» تصمیم می‌‌گیرد که «تانتای جین» را بکشد اما با دیدن زندگی و نحوه به قدرت رسیدن او، سرنوشت جدیدی بین آن‌ها رقم می‌‌خورد.

بازیگران سریال چینی تا پایان ماه

در ادامه به معرفی هنرپیشه های سریال تا پایان ماه می‌پردازیم.

لو یونشی در نقش تانتای جین / کانگ جیومین / مینگیه

داستان سریال چینی تا پایان ماه

لو یونشی متولد سال 1988 و متولد کشور چین است. او در آثاری مانند Ashes of Love و Love Is Sweet بازی کرده است.

لو یونشی نقش هر سه شخصیت «تانتای جین»، «کانگ جیومین» و «مینگیه»  را بازی کرد. «تانتای جین» قرار است یک شیطان، خدا باشد. او نمی‌‌توانست کاری کند که به بزرگترین بلای جهان تبدیل نشود. جین در درک احساسات انسانی ناتوان است زیرا با خون بد به دنیا آمده و تنها راهی که می‌تواند این ویژگی را بپوشاند جعل رفتارهای دیگران است. او ابتدا به عنوان یک شاهزاده در اسارت ظاهر می‌شود، اما در نهایت موفق می‌شود از آنجا خارج شده و به سرزمین خود بازگردد، جایی که عنوان پادشاهی را به دست می‌گیرد.

همچنین بخوانید :

شخصیت دیگر «کانگ جیومین» است. زمانی که «تانتای جین» دانشجوی تزکیه در فرقه «شیائوائو» بود، نام دیگری را به خود اختصاص داد. در آنجا، مربی و رئیس فرقه او، «ژائیو»، ارزش وفاداری، فضیلت و معاشرت را به او می‌آموزد. شخصیت سوم مینگیه است. او نقطه مقابل جین و اژدهاست. مینگیه خدای قدرتمند جنگ و قلمرو جاودانه بالایی است. او باید حفاظت از جهان را به دست بگیرد.

«لو یونشی» یکی از بهترین بازیگران چینی است. او در درام‌های بسیار خوبی از جمله خاکستر عشق، پرنسس، نقره، عشق شیرین است، دروغ به عشق و نجات تعقیب کننده نور بازی کرده است.

بای لو در نقش لی سوسو / یه شیوو / سانگیو

نقد سریال Till The End of The Moon 2023

بای لو متولد سال 1994 و اهل کشور چین است. او در فیلم و سریال‌های مختلفی مثل One and Only، Forever and Ever و Love Is Sweet حضور داشت.

بای لو در نقش «لی سوسو»، «یه شیوو» و «سانگیو» بازی کرده است. «لی سوسو» توسط رئیس و به عنوان دختر فرقه هنگ یانگ بزرگ می‌‌شود. سوسو جاودانه است و برای محافظت از دنیای زراعت با استفاده از آینه گذشته انتخاب شده است. «یه شیوو»، نظر «تانتای جین» را جلب کرد. او کوچک‌ترین دختر ژنرال پادشاهی شنگ است. سانگیو سومین شخصیت، یعنی شاهزاده خانم صدف است. او پس از نجات مینگیه با استفاده از جواهر تاج خانواده‌اش، شریک زندگی او شد.

بای لو یکی از موفق‌ترین بازیگران زن چین است. او برای نقش‌هایش از جمله افسانه‌ها، آکادمی‌ نظامی‌ آرسنال، عشق شیرین است، یک و تنها و عظمت معمولی شناخته شده است.

چن دولینگ در نقش یه بینگ چانگ / مو نو / تین هوآن

هنرپیشه های سریال تا پایان ماه

چن دولینگ متولد سال 1993 و متولد کشور چین است. او در آثار مختلفی مانند Women Walk the Line و The Left Ear بازی کرد.

چن دولینگ در نقش‌های «یه بینگ چانگ»، «مو نو» و «تین هوآن» در سریال Till The End of The Moon 2023 بازی کرد. «یه بینگ چانگ» خواهر بزرگ «یی چیو» است. از آنجا که او دارای دو رشته عشق است، می‌تواند عاشق شود و لطافت دیگران را در نزدیکی خود تجربه کند. شخصیت دیگر «مو نو»، خواهر بزرگتر «سی یینگ» است. او همچنین خواهر «شی نو» است که با «گونگ یه جی وو» ارتباط دارد. شخصیت سوم «تین هوآن»، دختر پیشرو «مینگیه» است. علاقه او به «مینگیه» بی‌پاسخ می‌ماند.

«چن دولینگ» در درام‌های زیادی از جمله افسانه شمشیر، سرنوشت ساز و شکوه، پیروزی قاطع و عشق در شعله های جنگ بازی کرده است.

دنگ وی در نقش شیائو لین / گونگ یه جی وو / سانگیو

بازیگران سریال چینی تا پایان ماه

دنگ وی متولد سال 1995 و متولد کشور چین است. او در آثار مختلفی همچون The Journey of Chong Zi و Miss the Dragon بازی کرده است.

دنگ وی در نقش «شیائو لین»، «گونگ یه جی وو» و «سانگیو» بازی کرد. شاهزاده «شیائو لین» ششمین شاهزاده پادشاهی شنگ است. لین یک ژنرال شریف و شوهر «یه بینگ چانگ» است. «گونگ یه جی وو» برادر بزرگ و فداکار «لی سوسو» در فرقه هنگ یانگ است.

نقد سریال Till The End of The Moon 2023

معرفی سریال Till The End of The Moon 2023

نمرات سریال Till The End of The Moon 2023 از نظر بینندگان و منتقدان قابل قبول بوده است. امتیاز این سریال در سایت MyAnimeList نمره 8.7 از 10 بود. کاربران IMDb نیز امتیاز 8.6 از 10 را به آن داده‌اند.

این داستان در مورد خشن‌ترین و بدخواه‌ترین پادشاه شیطانی در دنیایی است که از کنترل خود استفاده می‌کنند تا نیت وحشتناک خود را بر فانی‌ها و تزکیه‌کنندگان تحمیل کنند. با این حال او همیشه انقدر بدجنس نبوده است. اگرچه او با خصومت به دنیا آمده، اما قبلا شبیه یک شاهزاده مهربان و بسیار متمایز بود، اما ارواح شیطانی قصد داشتند او را به قوی‌ترین سلاح خود تبدیل کنند.

در نهایت نیروهای خوبی، بعد از 500 سال نقشه می‌کشند. آن‌ها آماده می‌‌شوند تا یک زن قدرتمند را به گذشته بفرستند تا تانتای جین، شاهزاده سلسله جین را پیدا کند و این بانو قبل از اینکه شاهزاده به اهریمن تبدیل شود به عنوان همسرش ظاهر می‌‌شود و او را نابود می‌‌کند. «لی سوسو» برای انجام این وظیفه رضایت می‌‌دهد.

او به گذشته برمی‌‌گردد و هویت «یه شیوو»، بانوی فانی را که همسر یک شاهزاده و فرزند یک فرمانده معروف بود، به خود می‌گیرد. «یه شیوو» و «تانتای جین»، شاهزاده‌ای که توسط پادشاه «جینگ» اسیر شده بود، ازدواج می‌کنند. اما پس از مواجهه با شاهزاده گروگان گرفته شده و آشنایی با گذشته او، همه چیز پیچیده می‌شود. این دو به سختی عاشق یکدیگر می‌‌شوند.

لی سوسو فداکاری نهایی را برای نجات تانتای جین و کل سیاره انجام می‌دهد. تانتای جین، مردی غمگین که نتوانسته بود از لی سوسو محافظت کند، 500 سال را صرف پاکسازی روح او می‌کند. خوشبختانه فرقه تزکیه او را نجات می‌‌دهد. او پس از پیوستن به فرقه «ووشیا»، به عنوان یک پیرو، ارادت خود را به لی سوسو نشان می‌دهد. حالا سه پادشاهی دوباره در خطر هستند، زیرا آنها عاشقانه‌ی خود را دوباره شروع می‌کنند. آنها با هم در تلاشند تا جهان را از نابودی خود نجات دهند. زیرا تانتای جین نقشه‌ای برای فرار از یک سرنوشت سخت طراحی می‌‌کند.

لو یونشی ویژگی‌ها و حالات چهره‌ای داشت که برای انعکاس عصبانیت، بی‌تفاوتی ناشی از تمام خنجر زدن‌ها و نداشتن کسی که به او احساس ارزشمندی بدهد، لازم بود. گرایش‌های اخلاقی مشکوک و ظاهر کسل‌کننده و لاغر او راه را برای صعود نهاییش به موقعیت پادشاه شیطان باز می‌کند. بینندگان طرف تاریک و گناه‌آلود او را دوست داشتند.

بررسی سریال چینی تا پایان ماه

یونشی همیشه در هر نقشی می‌درخشد و قابل توجه است که بای لو مخاطبانش را با انتخاب نقش‌های عالی که می‌تواند به طور طبیعی به تصویر بکشد، مجذوب خود کند. درست مثل نحوه بازی او در این سریال. او شخصیتی داشت که با هر چیزی که سر راهش قرار می‌گرفت خودش را به چالش می‌کشید و ماموریتش را به پایان می‌رساند.

همچنین بخوانید :

هر لوکیشنی که در سریال استفاده می‌شد، پس‌زمینه‌ای به‌ خوبی خلق ‌شده و دقیقا ترسیم شده داشت و شخصیت‌های فرعی نیز به همان اندازه مورد توجه قرار گرفتند و به موفقیت سریال کمک کردند.

این سریال عشق و علاقه میان شیطان و جن را نشان می‌داد که موضوع تازه‌ای به حساب می‌آمد و کارگردانی فوق العاده‌ای داشت. لباس، گریم هر شخصیت، همگی از نقاشی‌های دیواری «دو هوآنگ» به عنوان بخشی از ادای احترام به تاریخ و هنر چینی‌ها الهام گرفته شده‌اند. کامپوننت هنری به کار رفته در سریال از هر نظر بی‌عیب و نقص اجرا شد.

موسیقی خیره‌کننده پس زمینه و موسیقی متن اصلی را از دست ندهید. سکانس‌های اکشن و صحنه‌های سفر در زمان به شدت گیرا هستند. Till The End Of The Moon تجربه بصری جذابی را برای شما به ارمغان می‌آورد و و هر قسمت شبیه یک ترن هوایی است.

«تا پایان ماه» مرزهای نوآوری در ژانر درام «ووشیا» را با استفاده از روش‌های داستان‌سرایی نامتعارف، طراحی‌های غنی و متنوع شخصیت‌ها و سیستمی جدید از ارزش‌های جوانمردانه جا‌به‌جا می‌کند. این تیم خلاق که مبتنی بر ارزش‌های مردم‌مدار است، شجاعانه از روش‌های تولید مرسوم جدا شده و مزایای محتوای خود را به حداکثر رساند. درام «ووشیا» که ریشه در فرهنگ سنتی چین دارد، زیبایی‌شناسی کلاسیک شرقی را تجسم می‌بخشد و درک مخاطب از داستان «ووشیا» را بازتعریف می‌کند و فضای تخیل بیشتری را فراهم می‌سازد.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی سریال چینی تا پایان ماه پرداختیم. این موارد دلایلی بود باعث شد سریال «تا پایان ماه»، بتواند هر رکوردی را بشکند و بیایید ببینیم که آیا این سریال می‌تواند ثبات خود را حفظ می‌کند تا همچنان بتواند تماشاگران را شگفت‌زده کند یا نه. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا دانلود سریال Till The End of The Moon 2023 را به دوستانتان پیشنهاد می‌کنید؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران5 دیدگاه
avatar
آرمیتا قربانی
.
13 اردیبهشت 1403، 03:44
پاسخ
0
0
واقعا سریال عالیه من که خیلی دوستش داشتم واگه کسی اسم فیلم جدید که لئویونشی بازی کرده را میدونه ممنون میشم بگین این سریال هر چقدر بیند بازم کمه خیلی عالیه b
avatar
.
16 تیر 1402، 19:57
پاسخ
1
18
سریال بی نظیری بود توی صنعت چین نظیرش نیست
avatar
🧛🏻‍♀️🩸
.
10 تیر 1402، 13:39
پاسخ
2
20
این سریال عالیه خوب میشد فصل دومشم بسازن
avatar
Roya
.
04 خرداد 1402، 22:33
پاسخ
1
19
این سریال بی نظیره
avatar
Shima
.
03 خرداد 1402، 15:21
پاسخ
1
41
بله دوستان این سریال عالی و بینظیر هست به تمام افردای که به سیدراما علاقه دارند«حتی اونایی که ندارند»پیشنهاد میکنم حتما این سریال زیبا رو تماشا کنند♡
avatar
Z.n
.
22 شهریور 1402، 02:47
پاسخ
1
4
@Shima
سد انده یا پایانش خوشه؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402