معرفی انیمه به سوی ابدیت؛ داستان، شخصیت‌ها و امتیازات

تعداد قسمت های انیمه به سوی ابدیت
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انیمه To Your Eternity 2021 یکی از شاهکارهای سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود. این انیمه به دلیل داشتن داستانی پیچیده و ماجراجویی‌های پی در پی مورد توجه بسیاری از دوس داران انیمه قرار گرفته است. با پلازا در معرفی انیمه به سوی ابدیت همراه باشید.

انیمه به تو ای ابدی یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط یوشیتوکی اویما «Yoshitoki Ōima» نوشته و تصویرگری و از نوامبر 2016 در مجله هفتگی شونن به صورت سریالی منتشر شده است. اویما، با الهام از مرگ مادربزرگ خود این انیمه را نوشته است. او قصد داشت در مورد بقا و چگونگی تکامل یک روح بنویسد. شخصیت اصلی داستان که در ابتدا سنگی بی احساس است، به تدریج در نتیجه تعامل با انسان‌ها، چه پیر و چه جوان، شخصیت خود را توسعه می‌دهد. برخلاف کار قبلی این مانگاکا، یعنی صدای خاموش، انیمه Fumetsu no Anata e شما تمرکز کمی بر گذشته بازیگران دارد، در عوض آینده آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

انیمه To Your Eternity 2021 در ژاپن با استقبال خوبی مواجه شده است و جوایز زیادی را به دست آورده است. همچنین فروش زیادی نیز داشته است. پاسخ منتقدان به اولین قسمت این انیمه سریالی بسیار مثبت بود. فصل اول این سریال دارای ۱۳ قسمت بوده است، تعداد قسمت های انیمه به سوی ابدیت در فصل‌های بعد نیز هنوز مشخص نیست. ژانر انیمه Fumetsu no Anata e فانتزی، ماجراجویی و درام است. با ما همراه باشید تا این انیمه زیبا را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

داستان انیمه به سوی ابدیت

انیمه به تو ای ابدی

موجودی ماورایی به نام بی‌هولدر «Beholder» یک گوی سفید درست می‌کند، که بعدها توسط دختربچه‌ای به نام مارچ فوشی «fushi» نامگذاری می‌شود. فوشی در ابتدا شکل یک صخره را به خود می‌گیرد. ناگهان یک گرگ زخمی از آن‌جا عبور می‌کند و در کنار این تکه سنگ جان خود را از دست می‌دهد. با جان دادن گرگ، فوشی شکل آن را به خود می‌گیرد.

در ابتدا همه چیز برای او جدید است. فوشی نمی‌تواند دنیای اطرافش را درک کند اما به مرور حرکات گرگ را تقلید می‌کند. او در برف به جلو می‌رود تا این که درست روبروی یک کلبه چوبی، که محل زندگی یک پسر نوجوان است، متوقف می‌شود. پسرک با دیدن او، گمان می‌کند که فوشی گرگ گمشده‌اش است. فوشی به تدریج با پسرک دوست داشتنی اخت می‌گیرد.

پسرک که تنها در آن منطقه زندگی می‌کند، رویای رفتن به کوهستان و دیدن دوستان و مردمش را دارد. به همین ترتیب بار سفر می‌بندد و همراه فوشی راهی سفر به کوهستان می‌شود. اما متاسفانه او نمی‌تواند به درستی راه خود را پیدا کند و خسته و زخمی به کلبه باز می‌گردد.

پسر که در اثر راه زیاد و سختی‌هایی که کشیده بود بیمار می‌شود، جان خود را از دست می‌دهد. پس از مرگ پسرک، فوشی شکل او را به خود می‌گیرد و به یاد اولین دوست و همدمش راهی کوهستان می‌شود. فوشی با این کار می‌خواست هر آنچه پسر نتوانسته بود ببیند و لمس کند را تجربه کند. او حتی قادر به صحبت نیست و نمی‌داند چگونه مانند یک انسان رفتار کند.

او به سرزمین نینانا «Ninannah» سفر می‌کند و با دختر بچه‌ای به نام مارچ «march» آشنا می‌شود که به عنوان قربانی برای خرس سفید بزرگی به نام اونیگوما «Oniguma» انتخاب شده بود. آشنا شدن با مارچ و دیگر اهالی، شروعی برای ماجراجویی‌های فوشی خواهد شد.

شخصیت های انیمه به سوی ابدیت

شخصیت های انیمه به سوی ابدیت چیزی است که در این اثر مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفته است. شخصیت‌های زنی که در قسمت‌های اول انیمه Fumetsu no Anata e می‌بینید، بسیار قوی و ستودنی هستند. منتقدان همچنین تکامل تدریجی شخصیت فوشی را مورد ستایش قرار داده‌اند. هنر اویما به دلیل حالات چهره و محیط‌های بسیار جذابی که طراحی کرده‌ است نیز نقدهای مثبتی را از آن خود کرده است. کاراکترهای انیمه به تو ای ابدی به شرح زیر است:

فوشی (fushi)

انیمه To Your Eternity 2021

فوشی شخصیت اصلی داستان است و در نقد انیمه Fumetsu no Anata e بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. او موجودی جاودانه است که می‌تواند به شکل هر چیزی که احساسات او را برانگیزد درآید.

شکل اولیه او یک تکه سنگ بی جان بود. او بدون این که متوجه باشد به اولین چیزی را که به آن برخورد کرد، که یک سنگ بود، تبدیل شد. کمی بعد خزه رویش را و مدتی به همین شکل ماند. وقتی یک گرگ زخمی در نیمه زمستان در میان برف جان داد، او شکل گرگ را کپی کرد.

بعدها، پس از مرگ پسر بی نام، او از ظاهر پسر تقلید کرد و به شکل پسری جوان با موهای سفید، رنگ پریده و چشمان سبز درآمد. در طول داستان انیمه به تو ای ابدی، او را با یک شنل کوتاه خز قهوه‌ای، یک پیراهن آبی روشن، شلوار با چکمه‌هایی که با خز پوشیده شده است و طنابی که از دست و گردن او آویزان شده، می‌بینید. او به قدری زمان مرگ پسرک ناراحت شد که هنگام تبدیل شدن به او، جراحتی که روی پای چپ پسر وجود داشت و موجب جان دادن او شد را نیز در طول داستان همراه خود نگه‌ داشت. فوشی این فرم را از تمام فرم‌هایی که در طول داستان به دست آورد، بیشتر دوست دارد.

گوگو (gugu)

انیمه Fumetsu no Anata e

گوگو یکی از شخصیت‌هایی است که بعد از سفر فوشی به تاکوناها با او همراه می‌شود  و مانند یک برادر همراه او می‌ماند. ویس اکتور این شخصیت بامزه شیراشی ریوکو «Shiraishi Ryouko» است. گوگو که اکنون در مغازه Booze Man’s  کار می‌کند، سرگذشتی بسیار تلخ و پر از فراز و نشیب داشته است.

گوگو و برادرش شین «shin» از دوران جوانی به عنوان خدمتکار برای خانواده‌های مختلف مشغول به کار بوده‌اند. از آنجا که او بسیار جوان بود، گوگو یکی از کارفرمایان را با خانواده‌اش اشتباه گرفت و زمانی که آن‌ها از آن‌جا نقل مکان کردند او متوجه شد که تنها برادرش را دارد. از آن پس، شین و گوگو به یکدیگر قول دادند که سخت کار کنند و برای ساختن یک خانه بزرگ پول به دست آورند.

کانساتسوشا (Kansatsusha)

معرفی انیمه به سوی ابدیت

ویس اکتور کانساتسوشا کسی جز کنجیرو تسودا «Kenjiro Tsuda» نیست. این ویس اکتور که صدایی بسیار عمیق و جذاب دارد، در انیمه‌هایی مانند انیمه محبوب جوجوتسو کایسن به جای شخصیت نانامی «nanami»  نیز صحبت کرده است. کنجیرو همیشه جز ۱۰ ویس اکتورهای برتر ژاپن بوده است. کانساتسوشا راوی و خالق فوشی است که فوشی را به‌ عنوان گوی به زمین فرستاد. او در نهایت تصمیم می‌گیرد که خلقت خود را رها کند و جوهر معنوی حیاتی خود را به عنوان یک پسر جوان به نام ساتورو «saturu» دوباره متولد کند.

پیوران (pioran)

بررسی انیمه به تو ای ابدی

پیوران را ابتدا به عنوان نماینده خدای خود ساخته روستاییان می‌بینید، بعدها شخصیت واقعی او مشخص می‌شود. او زنی مسن است که با فوشی دوست می‌شود و به او صحبت کردن و در واقع انسان بودن را می‌آموزد. او همانند یک مادر از فوشی مراقبت می‌کند. پیوران در نهایت در سنین پیری می‌میرد و دوباره به عنوان اسبی متولد می‌شود که در طول دهه‌ها به فوشی کمک می‌کند.

مارچ (march)

زمان پخش انیمه به سوی ابدیت

مارچ بعد از آن پسرک بی نام، دومین انسانی است که با فوشی آشنا می‌شود و نام «فوشی» را برای او انتخاب می‌کند. او به عنوان قربانی انتخاب می‌کنند و طی کشمکش‌هایی که اتفاق می‌افتد، توسط فوشی و خواهر بزرگ‌ترش نجات پیدا می‌کند. مارچ شخصیتی بسیار مهربان دارد و بسیار به اطرافیانش اهمیت می‌دهد. تنها رویایی که او در سر می‌پروراند این است که بزرگ شود و بچه‌های زیادی داشته باشد. عشق به بچه‌ها سبب می‌شود تا فوشی را که قادر به صحبت کردن نیست، «پسرم» صدا کند.

امتیازات انیمه To Your Eternity 2021

از زمان پخش انیمه به سوی ابدیت که ۲۱ آپریل ۲۰۲۱ بوده است، این انیمه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. همانطور که پیشتر گفتیم امتیازات انیمه To Your Eternity 2021 بسیار عالی هستند. این را تنها با دیدن تریلر انیمه To Your Eternity 2021 می‌توانید متوجه شوید. انیمه به تو ای ابدی توانسته در سایت MyAnimeList نمره 8.36 و در سایت محبوب IMDB نمره 8.4 را از آن خود کند.

کلام آخر

داستان انیمه به تو ای ابدی

در این مقاله به بررسی انیمه به تو ای ابدی پرداختیم. این انیمه به دلیل داشتن داستانی بسیار عمیق و مفهومی ممکن است برخی از افراد را غمگین کند. اما به طور کلی، دانلود انیمه To Your Eternity 2021 چیزی نیست که از آن پشیمان شوید. اگر از دیدن این انیمه زیبا لذت بردید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402