معرفی انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات

کاراکترهای انیمه ماجراجویی نجیب زاده در دنیایی دیگر: خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

تصور کنید که در دنیایی دیگر به عنوان یک نجیب زاده تناسخ پیدا کنید. مطمئنا کارهای زیادی است که دوست دارید انجام دهید! این درست همان اتفاقی است که برای پسر نوجوانی به نام کین فون سیلفورد (Cain von Silford) در انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده افتاد. با ما در معرفی انیمه ماجراجویی نجیب زاده در دنیایی دیگر: خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند همراه باشید.

همچنین بخوانید :

انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده چند سری لایت ناول ژاپنی نوشته یاشو (Yashu) است. این ناول در اکتبر 2016 در وب‌سایت Shōsetsuka ni Narō شروع به منتشر شدن کرد و در ژوئن 2017 به صورت چاپی درآمد و توسط مو (Mo) نیز تصویرگری شد. این لایت ناول توسط انتشارت هیفومی شوبو (Hifumi Shobō) منتشر شد. لایت ناول ماجراجویی عجیب ایسکای نجیب زاده دارای 6 جلد است. از روی این رمان یک مانگا نیز ساخته شده که شخصی به نام نینی (Nini) تصویرگری مانگا را برعهده داشته است. این مانگا در مارس 2018 در وب‌سایت مانگا Mag Comi در Mag Garden شروع به پخش کرد. این مانگا که دارای 10 ولوم است، بعدها به یک انیمه سریالی تبدیل شد. زمان پخش انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده آوریل 2023 بود.

انیمه Tensei Kizoku no Isekai Bōken Roku توسط دو کارگردان به نام‌های میتسوتاکا نوشیتانی (Mitsutaka Noshitani) و نوریوکی ناکامورا (Noriyuki Nakamura) ساخته شده است. در این مقاله به بررسی انیمه The Aristocrat’s Otherworldly Adventure: Serving Gods Who Go Too Far پرداخته‌ایم، تا انتها با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده

معرفی انیمه ماجراجویی نجیب زاده در دنیایی دیگر: خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند

داستان انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده از این قرار است که کازویا شینا (Kazuya Shiina) در راه خود به یک فروشگاه رفاهی متوجه می‌شود که دو دختر جوان مورد حمله یک فرد مسلح قرار گرفته‌اند. او سعی می‌کند از آن دو دختر در برابر مهاجم مسلح دفاع کند، اما در نهایت با چاقو خورده و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

هفت خدایی که در آن‌جا شاهد ماجرا هستند، بخاطر کار نیکی که انجام داده است، به او اجازه می‌دهند با حفظ تمام خاطراتی که در این دنیا دارد در دنیایی دیگر به عنوان کاین فون سیلفورد (Cain von Silford)، سومین پسر خانواده نجیب فون سیلفورد و در دنیایی که فقط رویایش را دیده‌ بود، دوباره متولد شود.

هنگامی که کاین پنج ساله می‌شود، مراسم غسل تعمید در کلیسا به او اجازه می دهد تا هفت خدایی که بر جهان ریاست می‌کنند، را فرا بخواند. آن خدایان نه تنها به او در تناسخش کمک کرده بودند، بلکه به کاین قدرت‌های خارق العاده الهی خاص خود را نیز می دهند. این قدرت‌ها کاین را قادر می‌سازند در حرفه‌هایی مانند شمشیرزنی، احساس کردن خطرهایی که در اطراف وجود دارند، جادوی باد، جادوی درمان و بسیاری از کارهای فوق العاده دیگر خبره شود.

با این موهبت‌ها، کاین زندگی که همیشه آرزویش را داشت، شروع می‌کند. در این زندگی او سعی می‌کند که کارهایی مانند جنگ و رابطه عاشقانه را آنطور که دوست دارد انجام دهد، اما متاسفانه گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کند. درست زمانی که کاین در تلاش است که کارها را به درستی انجام دهد، مشخص می‌شود که خدایان برنامه‌های بیشتری برای او دارند و تناسخ و اعطای موهبت‌های بی‌شمار به او بی دلیل نبوده است.

شخصیت های انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده

در انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده شخصیت‌ ها فوق العاده جالب و دوست داشتنی هستند. هم نقش‌های اصلی و هم فرعی دارای روحیات طنزی هستند که باعث جالب‌تر شدن داستان خواهد شد. کاراکترهای انیمه ماجراجویی نجیب زاده در دنیایی دیگر: خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند را در ادامه شرح خواهیم داد:

کاین فون سیلفورد (Cain von Silford)

داستان انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده

یک نوجوان ژاپنی که توسط یک مهاجم کشته شد و در دنیایی دیگر به عنوان پسر یک لرد در پادشاهی اسفورت تناسخ یافت. قابیل که از قدرت هر 7 خدا برخوردار است، به سرعت بسیار قوی‌تر از هر انسان دیگری رشد می‌کند و از قدرتی که در اختیار دارد برای محافظت از بی‌گناهان و مجازات بدکاران استفاده می‌کند، که به زودی توجه پادشاه را به خود جلب می‌کند. به طوری که پادشاه دستور می‌دهد با دخترش ازدواج کند.

در طول انیمه ماجراجویی نجیب زاده در دنیایی دیگر: خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند، کاین عناوین و دستاوردهای بیشتری را به دست می‌آورد. تمام این دستاوردها سبب قوی‌تر شدن او می‌شوند. هر چند این موضوع چندان هم به نفع کاین نیست چرا که باعث می‌شود دختران بیشتری عاشق او شوند و خود را نامزد او بنامند. کاین به تدریج خود را برای مبارزه با خدای شیطانی آماده می‌کند که پس از قرن ها در شرف بیدار شدن است.

تلستیا ترا اسفورد (Telestia Terra Esfort)

شخصیت های انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده

صداپیشگی این شخصیت دوست داشتنی برعهده ماکینا اوامی (Makina Iwami) است. تلستیا دومین دختر پادشاه است. یک روز که در راه رفتن به پایتخت سلطنتی بود، کالسکه‌اش مورد حمله هیولاها قرار می‌گیرد. در این حین، کاین به کمک آن‌ها می‌شتابد. از آن پس، او عاشق کاین می‌شود و در طول انیمه Tensei Kizoku no Isekai Bōken Roku تماما به او چسبیده است. پادشاه کشور، یعنی پدر تلستیا دستور نامزدی او با کاین را می‌دهد. اما این برخلاف میل کاین است؛ زیرا او از زندگی نجیب زادگان بیزار است.

سیلک فون سانتانا (Telestia Terra Esfort)

شخصیت های انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده

سیلک یکی از شخصیت های انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده است. او دختر دوک بوده و روز حمله هیولاها، در کالسکه‌ تلستیا بود و توسط کاین نجات یافت. او نیز عاشق و دلبسته کاین می‌شود. به طوری که مدام با تلستیا بحث و مشاجره می‌کنند. صداپیشگی او را آیا اوچیدا (Aya Uchida) برعهده دارد.

تیفانا (Tifana)

کاراکترهای انیمه ماجراجویی نجیب زاده در دنیایی دیگر: خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند

ویس اکتور تیفانیا سورا توکوی (Sora Tokui) است. تیفانا کاپیتان شوالیه‌ها است. یک دختر قدرتمند و بسیار زیبا که بعد از باختن به کاین در یک نبرد تمرینی عاشق او شده و از او خواستگاری می‌کند. تیفانا در اصل یک الف بوده که از شمال پادشاهی به این کشور پا گذاشته است. در گذشته با الف‌ها بسیار بد رفتار می‌شد اما به دستور پادشاه اول، یعنی یویا ترا هیراساوا اسفورت (yuya terra hirasava sfort)، قلمرو الف‌ها به عنوان یک کشور تحت سلطه کشور لیبرت درآمد.

تیفانا نیز دختر دوک این سرزمین و درواقع پرنسس الف‌ها است. او در تمام تعداد قسمت های انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده در ماجراجویی‌های بسیاری کاین را همراهی می‌کند.

امتیازات انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده

تریلر انیمه Tensei Kizoku no Isekai Bōken Roku در تاریخ 5 آگوست 2022 منتشر شد. از همان روزهای اول انتشار انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده مورد توجه عاشقان انیمه‌های ایسکای قرار گرفت. ژانر انیمه ماجراجویی نجیب زاده در دنیایی دیگر: خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند ایسکای، طنز، ماجراجویانه و فانتزی است، البته می‌توان آن را جز انیمه‌های کودکانه نیز در نظر گرفت. چرا که به دلیل داشتن داستانی بسیار ساده و بدون هیچ پیچیدگی ممکن است بزرگسالان از دیدن این انیمه لذت نبرند.

دانلود انیمه ماجراجویی نجیب زاده در دنیایی دیگر: خدمت به خدایانی که زیاده روی میکنند، می‌تواند برای بچه‌ها هم سرگرم کننده باشد. درواقع این انیمه‌ای است که هم شما و هم فرزندتان می‌توانید از آن لذت ببرید.  امتیازات انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده از این قرار هستند؛ این انیمه در سایت محبوب انیمه لیست نمره 6.56 و در سایت IMDb نمره 6.7 از 10 را به دست آورده است.

کلام آخر

نقد انیمه Tensei Kizoku no Isekai Bōken Roku تا اینجا به پایان رسید. این انیمه که دارای 12 قسمت است، می‌تواند شما را برای مدتی از دنیای واقعی دور کند و لبخند به لبانتان بیاورد. ماجراهایی که کاین در کنار دخترانی که دوروبرش هستند دارد و رازهایی که ممکن است بعدها در طول انیمه مشخص شوند، هم بامزه هستند و هم دوست داشتنی؛ پس انیمه ماجراجویی ایسکای نجیب زاده را از دست ندهید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران4 دیدگاه
avatar
Faramarz
.
22 فروردین 1403، 23:06
پاسخ
0
0
این انیمه فصل دوم کی ساخته میشود و ایا قسمت دوازده به کل این انیمه تموم شد لطفا تاریخ ساخت رو بگین
avatar
fati
.
11 تیر 1402، 23:35
پاسخ
0
3
اصلا انیمه ش گادهههههههه ولی فصل دوم ندارم😕؟ اخه بقیه اش چی میشههههه مگه قرارنیس خدای سرگرمیو بکشه😕 اون اژدهایی که کشت یه زره از وجودش بود کامل نکشتتش پس بقیش چییییییی🥲
avatar
Faramarz
.
22 فروردین 1403، 23:08
پاسخ
0
0
@fati
این انیمه فصل دوم هم داره و اگه داره تاریخ ساختش رو به من میگی
avatar
ایلیا
.
12 مرداد 1402، 22:36
پاسخ
0
0
@fati
ببین اینکارو کردن تا بری فصل دومش رو از مانگا بخونی
avatar
مهدی
.
30 خرداد 1402، 12:31
پاسخ
1
0
راست میگه فصل دو داره
avatar
اوتاکو سوم
.
29 خرداد 1402، 16:53
پاسخ
0
6
خیلی عالی . میدونید فصل دومی داره یا نه ؟
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402