آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان + اموزش تصویری

احراز هویت در صرافی کوکوین
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پلوددر این مقاله قصد داریم آموزش کامل احراز هویت در صرافی کوکوین KUCOIN را به هموطنان گرامی آموزش دهیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید . پس از افزایش بهای رمزارزها در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد علاقه‌مند به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال شده‌اند. بیساری از این افراد به دنبال آن هستند که از دارایی‌های خود محافظت کنند. در بازار کریپتو کاربران به طور مستقیم و یا از طریق صرافی‌ها باهم ارتباط می‌گیرند و شروع به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود می‌کنند.

در ترید ارزهای دیجیتال، مبالغ مالی بسیار بالایی جابه‌جا می‌شود و احتمال وقوع جرایمی مانند پول شویی وجود دارد. به همین علت صرافی‌های ارزدیجیتال لازم است به احراز هویت مشتریان خود اهمیت دهند و این قابلیت را برای صرافی خود فعال کنند. صرافی کوکوین KUCOIN نیز از قابلیت احراز هویت استفاده کرده است تا از صحت اطلاعات کاربران خود اطمینان حاصل نماید. در این آموزش و نحوه احراز هویت در کوکوین KUCOIN را به طور کامل بررسی کرده‌ایم.

فهرست مطالب

صرافی کوکوین KUCOIN چیست؟

صرافی کوکوین از صرافی‌های خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده است که در آن کاربران این امکان را دارند تا به راحتی و بدون پیچیدگی در این صرافی فعالیت داشته باشند و اقدام به ترید ارزهای دیجیتال کنند. همچنین صرافی کوکوین یک صرافی شناخته شده در صنعت ارزهای دیجیتال است که موفق شده تا خود را به عنوان یک پلتفرم منحصر به فرد برای انجام انواع فرایندهای رمزنگاری به همه کاربران این حوزه معرفی کند.

خوب است بدانید که صرافی کوکوین در سپتامبر سال ۲۰۱۷ برای معاملات ارزهای دیجیتال معرفی و راه‌اندازی شد. همچنین صرافی KUCOIN یک صرافی آنلاین برای ترید ارزهای دیجیتال هست که به دلیل داشتن رابط کاربری ساده محبوبیت بسیار زیادی بین علاقه‌مندان به بازار پیدا کرده است، به طوری که این صرافی تاکنون بیش از ۸ میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد و یکی از بهترین صرافی‌های رمزارز به حساب می‌آید. جالب اینجاست که صرافی KUCOIN نیز مانند بقیه صرافی‌ها امکانات و ویژگی‌های زیادی دارد و از تعداد بالایی از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر این صرافی در حال حاضر از بیش از ۴۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

برای معامله گران و تریدرهای که می‌خواهند تا با استفاده از یک صرافی، ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کرده و از این طریق به کسب سود بپردازند، پلتفرم کوکوین می‌تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد. همچنین بهتر است بدانید که این صرافی یک صرافی پیشرو در زمینه لیست کردن اولیه ارزهای دیجیتال جدید بازار نیز است. نکته قابل توجه این است که صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ نیز توکن بومی خودش را به اسم KCS عرضه بازار کرد.

بررسی تاریخچه صرافی کوکوین KUCOIN

تیم  توسعه‌دهنده و سازنده صرافی کوکوین از سال ۲۰۱۱ در حال آزمایش تکنولوژی بلاک‌چین بوده اند. به این ترتیب معماری فنی پلتفرم کوکوین در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد و چند سال طول کشید تا به این چیزی که الان است، تبدیل شود. به عبارت دیگر تیم توسعه‌دهنده پلتفرم کوکوین تلاش زیادی برای ساخت و راه‌اندازی این صرافی کرده‌اند.

صرافی KUCOIN در ماه می‌ سال ۲۰۱۷ توسط افرادی به اسم‌های Michael Gan و Eric Don و گروهی شامل متخصصان بازارهای مالی به خصوص بازار ارزهای دیجیتال در کشور هنگ کنگ تاسیس و راه‌اندازی شد. همچنین دفتر مرکزی این صرافی در جزیره سیشل قرار داره و در رزومه کاری این گروه فعالیت در پروژه‌های مثل Ant Financial و IBox به چشم می‌خورد. همچنین طبق گفته‌ی سازنده این صرافی، هدف آن‌ها از راه‌اندازی این صرافی این بوده است که یک پلتفرم راحت و امن را برای همه افراد جهان به وجود بیاورند تا تریدرها این امکان را داشته باشند تا معامله‌های خودشان را در بازار ارزهای دیجیتال گسترش دهند.

در سایت رسمی صرافی کوکوین از موسسان و افرادی که در حال حاضر در کوکوین مشغول فعالیت هستند اسم برده نشده است. همچنین در قسمت درباره‌ی ما (About Us) پلتفرم کوکوین نیز از دو فرد به عنوان بنیانگذاران این صرافی اسم برده شده که این دو نفر اشخاصی به اسم‌های Michael و Eric هستند. بهتر است بدانید که هیچ اطلاعات خاص دیگری در مورد این افراد در سایت رسمی صرافی کوکوین وجود ندارد.

مزایای استفاده از صرافی کوکوین

پلتفرم کوکوین به خاطر رابط کاربری آسان و همچنین پشتیبانی 24 ساعته از کاربران‌اش، یکی از بزرگ‌ترین جوامع ترید ارزهای دیجیتال در جهان را تشکیل داده است، به طوری که طبق آمار، کاربران این صرافی از سراسر جهان و بیش از ۱۰۰ کشور مختلف هستند.

این صرافی همواره بر لیست کردن رمزارزها و پروژه‌هایی تاکید کرده است که توسط تیم تحقیاتی‌اش به طور دقیق بررسی شده باشند. شما می‌توانید لیستی از همه رمزارزهای محبوب با جفت ارزهای متداولشان را در پلتفرم ترید این صرافی ببینید و با داشتن یک حساب کاربری در صرافی کوکوین بسیاری از ارزهای دیجیتال معتبر و محبوب را به سبد دارایی خود اضافه کنید.

به‌ علاوه، از مهم ترین جنبه‌های یک صرافی خوب ارز دیجیتال داشتن کارمزد‌های کم و البته ارائه فرمول شفاف محاسبه آن در هر تراکنش است. صرافی کوکوین در وبسایت رسمی خود به طور دقیق نحوه محاسبه کارمزد تراکنش‌ها با جفت ارزهای مختلف را توضیح داده است که می‌توانید برای مطالعه این جدول به آدرس kucoin.com/vip/level بروید. به طور خلاصه،KUCOIN یک درصد از سفارش گذار (Maker fee) و یک درصد از سفارش بردار (Taker fee) کارمزد اخذ می‌کند.

صرافی KUCOIN تا این لحظه در رده پنجم برترین صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجتال در سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap.com/exchanges/KUCOIN) قرار گرفته است.

آموزش ثبت‌نام در صرافی کوکوین

برای استفاده از صرافی کوکوین ابتدا نیازمند ثبت‌نام در صرافی کوکوین هستید. به آدرس KUCOIN.com بروید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

روی Sign Up کلیک کنید و مطابق تصویر به سربرگ Email بروید (متاسفانه فعلا کاربران ایرانی نمی‌توانند با شماره موبایل داخل کشور در این صرافی ثبت‌نام کنند).

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

ایمیل خود را در فیلد اول وارد کرده و Send Code را بفشارید.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

پس از چند لحظه، ایمیلی دریافت می‌کنید که حاوی verification code است و باید آن کد را در فیلد بعدی کپی پیست کنید.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

با ثبت‌نام موفقیت آمیز در کوکوین، مجددا به صفحه اصلی راهنمایی می‌شوید و این بار نوار بالای صفحه اطلاعات حسابتان را نمایش می‌دهد.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

با کلیک روی دایره‌ای که حروف ابتدای آدرس ایمیلیتان در آن نوشته شده، به صفحه پروفایل خود در صرافی هدایت می‌شوید.

در این صفحه گزینه‌هایی برای احراز هویت در صرافی کوکوین، فعال کردن تایید هویت دو عاملی با گوگل آتنتیکیتور (Authenticator) و تنظیم لایه‌های مختلف امنیتی وجود دارد.

آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین

صرافی‌های متمرکز همچون کوکوین، به عنوان یک پلتفرم شخص ثالث واسطه معاملاتی، فرایند خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را برای کاربران بازار تسهیل می‌کنند. کاربران می‌توانند از طریق این نوع صرافی‌‌ها و انجام مراحل احراز هویت، به طور مستقیم با ارزهای فیات به ترید کوین‌های دیجیتالی بپردازند. مراحل احراز هویت که در صرافی‌های بین‌المللی تحت عنوان Know Your Customer (KYC) شناخته می‌شود، بر اساس قوانین AML/CFT طراحی شده و با هدف مبارزه با پولشویی، کلاهبرداری، تأمین مالی تروریسم و سایر فعالیت‌های غیرقانونی، در حال اجرا است.

همان‌طور که از نامش پیداست، اجرای مراحل احراز هویت سبب شناسایی و تأیید هویت کاربران صرافی شده و به مؤسسات مالی و صرافی‌های دیجیتالی این امکان را می‌دهد تا با شناخت مشتریان خود ریسک بروز جرایم مالی و تراکنشات مشکوک را کاهش دهند. معمولاً در مراحل  KYC، با توجه به صرافی و سطح احراز هویت، اطلاعات زیر از کاربران دریافت می‌شود.

  • نام قانونی کاربر
  • تاریخ تولید کاربر
  • نشانی محل سکونت کاربر
  • شماره شناسایی ملی کاربر

تکمیل مراحل تأیید و احراز هویت، مزایای بسیاری از جمله افزایش محدودیت‌های برداشت روزانه، امکان استفاده از امکانات پیشرفته صرافی و استفاده از ویژگی خرید و فروش کوین با ارز فیات (Fiat-Crypto) را برای کاربران به ارمغان خواهد داشت. ممکن است مراحل احراز هویت در صرافی‌های مختلف باهم کمی تفاوت داشته باشد. ازاین‌رو، در قسمت‌های بعدی این مطلب، به طور خاص به آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین می‌پردازیم.

مدارک مورد نیاز جهت احراز هویت کاربران ایرانی کوکوین

ثبت‌نام در صرافی کوکوین با انجام چند مرحله ساده، به طور رایگان و با ارائه آدرس ایمیل یا شماره موبایل انجام می‌شود. با وجود اینکه تیم توسعه‌دهنده کوکوین، از سال ۲۰۱۸، انجام مراحل احراز هویت را به سیاست‌های خود اضافه کرده است، اما با این حال کاربران می‌توانند بدون انجام این مراحل نیز از برخی از امکانات صرافی همچون خرید و فروش محدود کریپتو با کریپتو بهره‌مند. به طورکلی، تیم صرافی کوکوین، را به طور دقیق فعالیت تمام کاربران زیر نظر گرفته و در صورت مشاهده فعالیت‌های مشکوک، از کاربر می‌خواهد تا مدارک هویتی خود را برای بررسی‌های بیشتر در سایت بارگذاری کند. در غیر این صورت حساب کاربری فرد از طرف صرافی مسدود شده و فرد به دارایی‌های خود دسترسی نخواهد داشت.

برخلاف صرافی Binance و Kraken، کاربران ایرانی می‌توانند بدون اتصال به VPN یا VPS وارد سایت رسمی صرافی کوکوین شده و با ارائه اطلاعات خواسته شده حساب کاربری جدیدی ایجاد کنند. اما همچنان به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، احراز هویت کاربران ساکن ایران توسط مدارک هویتی ایرانی امکان‌پذیر نبوده و به طور معمول امکان ارائه کارت ملی یا پاسپورت وجود ندارد. با این وجود خوشبختانه تعدادی از کاربران ایرانی با ارائه تصویر پاسپورت، موفق به احراز هویت حساب کاربری خود شده‌اند.

مزایای احراز هویت در صرافی کوکوین

به طورکلی انجام مراحل احراز هویت در صرافی کوکوین، نه‌تنها سبب ارتقا حساب کاربری فرد می‌شود، بلکه مزیت‌هایی را  نیز برای وی به همراه خواهد داشت. به همین جهت تصمیم داریم قبل از شروع آموزش مراحل احراز هویت در صرافی کوکوین، به معرفی برخی از مهم‌ترین مزایای یک حساب کاربری احراز هویت شده در این صرافی، بپردازیم.

رعایت قوانین مالی جهانی و ارائه پلتفرمی شفاف و قابل‌ اعتماد

افزایش شفافیت و تبدیل شدن به قابل‌اعتمادترین پلتفرم معاملاتی از اهداف مهم صرافی  کوکوین به شمار می‌آید. ازاین‌رو این صرافی به منظور تحقق این هدف، در تلاش است تا همواره با تحولات و قوانین نظارتی مربوط به صنعت بلاک‌چین، همگام باشد. ازاین‌رو، صرافی کوکوین از مشتریان خود می‌خواهد تا سیاست احراز هویت مشتریان را جدی گرفته و تمام مراحل KYC را انتها انجام دهند.

درست مانند سایر صرافی‌های دیجیتالی، صرافی KUCOIN نیز به دنبال به حداقل رساندن خطرات مرتبط با پولشویی، تأمین مالی تروریسم و کلاهبرداری است. در نتیجه، تکمیل مراحل تأیید هویت KUCOIN، تضمین‌کننده اجرای قوانین مبارزه با پول‌شویی (AML) و مقابله با تأمین مالی تروریسم (CFT) خواهد بود.

کاهش محدودیت‌‌های برداشت کاربران از طریق انجام مراحل پیشرفته‌ احراز هویت در کوکوین

همزمان با انجام مراحل احراز هویت، محدودیت‌های اعلام شده بر روی اکانت کاربر کاهش و دسترسی‌های وی نیز افزایش پیدا می‌کند. احراز هویت در صرافی کوکوین از دو مرحله KYC1 و KYC2 تشکیل شده است. در صورتیکه کاربر هر دوی مراحل را به موفقیت سپری کند، حجم برداشت‌های روزانه حساب کاربری وی افزایش پیدا خواهد کرد. همان‌طور که در جدول زیر نیز مشخص است، کاربرانی که تا بالاترین سطح تأیید حساب پیش رفته باشند، می‌توانند به صورت روزانه تا حداکثر ۳۰۰۰ بیت کوین از حساب خود برداشت کنند.

سطح احراز هویتمحدودیت برداشت روزانه
حساب کاربری تأیید نشده۵ BTC
حساب کاربری تأیید شده تا مرحله KYC1۲۰۰ BTC
حساب کاربری تأیید شده تا مرحله KYC2تا ۳۰۰۰ BTC

فراهم شدن امکان بازیابی آسان‌ تر حساب کاربری

در شرایطی ممکن است با لو رفتن اطلاعات حساب کاربر، اشخاص دیگری به حساب وی دسترسی پیدا کرده و اطلاعات حساب و رمز عبور اکانت را تغییر دهند. این موضوع می‌تواند خطر از دست رفتن موجودی حساب کاربری را به همراه داشته باشد. تکمیل مراحل احراز هویت سبب می‌شود تا در این شرایط خاص، کاربر بتواند به سرعت حساب کاربری را بازیابی کرده و از دارایی‌های خود محافظت کند.

فعال شدن سرویس خرید و فروش کوین از طریق ارز فیات (Fiat-Crypto)

کاربرانی که مراحل احراز هویت را تکمیل کرده باشند، می‌توانند حساب صرافی خود را به حساب بانکی متصل کنند. در نتیجه سرویس واریز ارز فیات به حساب صرافی فعال شده، و کاربر می‌تواند از طریق ارز فیات (معمولاً دلار آمریکا)، به خرید ارز دیجیتال مدنظر اقدام کند.

آموزش احراز هویت دو عاملی در صرافی کوکوین

امنیت دارایی‌های دیجیتالی نیز مانند سایر کلاس‌های دارایی بسیار اهمیت دارد. بنابراین، بهتر است قبل از پرداختن به موضوع آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین، از طرق مختلف، امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید.

به طورکلی حفظ امنیت دارایی‌های موجود در صرافی مسئله‌ای است که بخشی از آن به زیرساخت‌های صرافی و تیم توسعه‌دهنده؛ و بخش دیگر آن نیز به اقدامات امنیتی انجام شده توسط کاربران بستگی دارد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند با انتخاب یک رمز عبور منحصر به فرد و قوی امنیت اولیه حساب خود را بالا ببرند. در این میان انتخاب رمز عبور مناسب، تنها بخشی از مسئولیت کاربر بوده و کاربر می‌تواند با انجام اقدامات مختلف، امنیت دارایی‌های خود را بیشتر کند.

  • از رمز عبور حساب کاربری صرافی خود، در هیچ وب‌سایت دیگری استفاده نکنید.
  • در انتخاب رمز عبور از اعداد، حروف کوچک و بزرگ و نمادهای مختلف استفاده کنید.
  • از رمز عبور بلند (حداقل ۸ کاراکتر)، استفاده کنید.
  • از اینترنت رایگان مکان‌های عمومی برای فعالیت در صرافی استفاده نکنید.
  • رمز عبور خود را در اختیار هیچ فرد دیگری قرار ندهید.
  • پس از پایان فعالیت، از طریق گزینه Log out از حساب کاربری خود خارج شوید.
  • هر چند ماه یکبار رمز عبور خود را تغییر دهید.
  • تاریخچه معاملات خود را مرتباً بررسی کنید.
  • احراز هویت دو عاملی را فعال کنید.

در میان موارد بالا، می‌توان گفت فعال‌سازی گزینه احراز هویت دو عاملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با فعال‌سازی این گزینه ورود به حساب کاربری، ثبت سفارش فروش یا انتقال دارایی (بسته به نوع صرافی) تنها از طریق ارائه کد تأیید امکان‌پذیر خواهد شد. خوشبختانه برترین صرافی‌های دیجیتالی همچون صرافی کوکوین، از این گزینه پشتیبانی می‌کنند.

آموزش فعال‌ سازی  2FA در صرافی کوکوین 

جهت فعال‌سازی گزینه احراز هویت دو عاملی در صرافی کوکوین ابتدا لازم است اپلیکیشن Google Authenticator را در گوشی موبایل خود دانلود و نصب کرده و سپس مانند مراحل زیر عمل کنید.

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

سپس از طریق منوی موجود در پنل کاربری، بر روی گزینه “Security Settings” کلیک کنید.

در این صفحه، مانند تصویر زیر بر روی گزینه “Bind” موجود در مقابل عبارت “Google Verification”، کلیک کنید.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کند، گزینه‌های دیگری همچون شماره موبایل، آدرس ایمیل، فعال‌سازی پسورد تراکنشات و… نیز در این صفحه ارائه شده‌اند. به عنوان مثال پس از فعال‌سازی تأیید دو مرحله‌ای، می‌توانید با تأیید شماره موبایل و آدرس ایمیل نیز امنیت حساب خود را افزایش دهید.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

در مرحله بعد، اپلیکیشن Google Authenticator را باز کرده و از طریق گزینه اسکن QR Code، بارکد موجود در صفحه را اسکن کنید.

با این کار، حساب کاربری کوکوین خود را به اپلیکیشن متصل می‌کنید.

اپلیکیشن هر ۳۰ ثانیه یک بار، یک کد تأیید شش رقمی جدید به شما ارائه می‌دهد.

این کد را در کادر 2-FA Code وارد کرده و در آخر بر روی گزینه Activate کلیک کنید.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

در صورت مشاهده علامت تأییدیه سبز رنگ، مراحل به درستی طی شده و سیستم تأیید دو عاملی حساب شما فعال شده است.

آموزش احراز هویت در صرافی KUCOIN به صورت مرحله‌ای

اکنون که با اهمیت انجام مراحل احراز هویت در صرافی کوکوین آشنا شدیم، نوبت به آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین می‌رسد. قبل از شروع، لازم است وارد حساب کاربری خود شده و سپس مانند مراحل زیر عمل کنید.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

در اولین مرحله از آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین، پس از ورود به پنل کاربری، به گوشه بالا سمت راست صفحه رفته و پس از باز شدن منوی کشویی، بر روی گزینه و «KYC Verification» کلیک کنید.

با ورود به این صفحه عبارت “Unverified” را مشاهده خواهید کرد. در این حالت، به شما اجازه خرید و فروش، مبادله، واریز، انجام معاملات مارجین و برداشت محدود کوین داده می‌شود. با این حال، جهت افزایش امکانات حساب کاربری بهتر است ادامه مراحل را تا انتها طی کنید.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

در این مرحله، جهت شروع مراحل تأیید بر روی گزینه “Start Verification” کلیک کنید. توجه داشته باشید که ابتدا مراحل KYC1 انجام می‌شود. در صورت تکمیل احراز هویت اولیه، با ارائه مدارک تکمیلی حساب شما تا مرحله KYC2 ارتقا پیدا خواهد کرد.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

با شروع مراحل احراز هویت در صرافی کوکوین، به صفحه‌ای مشابه تصویر بالا هدایت می‌شوید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در این مرحله، به ترتیب از بالا از شما خواسته می‌شود تا ابتدا کشور و محل سکونت خود را انتخاب کنید، سپس نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که نام شناسنامه‌ای خود را دقیقاً بر اساس املای وارد شده در پاسپورت خود وارد کنید.

در کادر بعدی از شما خواسته شده تا کارت شناسایی مدنظر را انتخاب و سپس شماره مرجع آن را وارد کنید. در صرافی کوکوین از سه نوع کارت شناسایی مختلف یعنی پاسپورت، ID کارت و کارت گواهی‌نامه پشتیبانی می‌شود.

در قدم بعدی، توافق‌نامه احراز هویت در صرافی کوکوین را مطالعه کنید. سپس مانند تصویر بالا عبارت موافقت با این توافق‌نامه را تیک‌دار کرده و در آخر بر روی گزینه سبز رنگ “Submit” کلیک کنید.

پس از ارائه مدارک هویتی اولیه، تصویر بالا به شما نمایش داده می‌شود. در صورت مشاهده این صفحه، مدارک هویتی شما از طرف صرافی تأیید شده و حساب شما در مرحله KYC1 قرار دارد. امکانات این سطح کاربری عبارت‌اند از:

  • محدودیت ترید روزانه: ۷۰ هزار USDT
  • بالاترین لوریج در معاملات فیوچرز: ۱۰۰X
  • برداشت روزانه حداکثر تا: ۲۰۰ BTC

آموزش احراز هویت پیشرفته در صرافی KUCOIN

آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین به این مرحله ختم نمی‌شود. چراکه صرافی کوکوین امکانی را فراهم کرده تا با ارائه مدارک هویتی بیشتر، کاربران بتوانند از به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب می‌توان گفت نحوه ارائه امکانات در انواع حساب‌‌های کاربری صرافی کوکوین به شکل زیر است:

حساب تأیید نشده < حساب KYC1 < حساب KYC2

در مرحله دوم احراز هویت صرافی کوکوین، آپلود مدارک شناسایی جهت اثبات هویت سیستمی کاربر، ضروری است. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهم است که اسناد ارائه شده باید واقعی، خوانا و بدون تغییر و دست‌کاری باشند. در غیر این صورت، احراز هویت کاربر انجام نخواهد شد. آموزش مراحل احراز هویت پیشرفته در صرافی کوکوین را در ادامه مراحل قبلی دنبال می‌کنیم.

در این مرحله از احراز هویت، از طریق بارکد، لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن KUCOIN ارائه شده است. کاربران می‌توانند از پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن و ورود به حساب کاربری، مدارک خود را از این طریق آپلود کنند. همچنین این امکان فراهم است تا کاربر این مرحله را از طریق خود وب‌ سایت صرافی و آپلود پشت و روی مدرک شناسایی، انجام دهد.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

همان‌طور که در تصویر بالا ملاحظه می‌کنید، آپلود قسمت روی مدرک از طریق بخش اول، و قسمت پشت مدرک از طریق بخش دوم موجود در صفحه، انجام می‌شود. به خاطر داشته باشید که تصاویر باید خوانا، واضح و در فرمت JPG یا PNG باشند. همچنین حداکثر اندازه حجم فایل عکس در اپلیکیشن باید برابر با ۳ مگابایت و در وب سایت برابر با ۴ مگابایت باشد.

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

آپلود تصویر و کد تاییدیه برای ثبت نام در صرافی

در این مرحله از آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین، لازم است از خودتان یک عکس پرتره در حالیکه یک متن دست‌نویس و اصل مدرک شناسایی را در دست دارید، تهیه کرده و در سایت یا اپلیکیشن کوکوین آپلود کنید. توجه داشته باشید که این متن حتماً باید به صورت دست‌ نویس و به زبان انگلیسی نوشته شده و شامل موارد زیر باشد:

  • امضای دست‌نویس ما که شامل نام و نام خانوادگی قانونی شما باشد.
  • Dynamic code که شامل ارقام و کاراکتر بوده و در وب‌سایت یا اپلیکیشن کوکوین ارائه شده است.
  • تاریخ میلادی روز احراز هویت؛ شامل روز/ ماه / سال

آموزش کامل احراز هویت کوکوین برای ایرانیان

پس از آماده‌سازی متن دست‌نویس، عکس پرتره را به روش ذکر شده، تهیه و در صفحه‌ای مانند تصویر بالا آپلود کنید. خوانایی اطلاعات مدرک هویتی و متن دست‌نویس شما در عکس، اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین لازم است عکس تهیه شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کد داینامیک ارائه شده در سایت و اپلیکیشن به طور روزانه تغییر می‌کند، در نتیجه قبل از آپلود عکس از درست بودن این کد، اطمینان پیدا کنید.

در صورتیکه مراحل قبل را به درستی سپری کرده باشید، به صفحه‌ای مشابه تصویر بالا هدایت خواهید شد. در این لحظه پروسه تأیید هویت مدارک ارسالی شده آغازه شده و احتمالاً تا یک هفته به طور خواهد انجامید.

سایر اقدامات لازم جهت افزایش امنیت تراکنشات حساب صرافی کوکوین

همان‌طور که ملاحظه کردید، بررسی نحوه تأمین امنیت حساب کاربری بخش مهمی از آموزش احراز هویت در صرافی کوکوین را به خود اختصاص داده است. در بخش قبلی به مواردی اشاره شد، اما در این قسمت به سه مورد از گزینه‌های مهم دیگر اشاره می‌کنیم. برای شروع لازم است ابتدا از طریق منوی صرافی به صفحه  “Security Settings”  رفته و سپس مانند تصویر ریز هر یک از گزینه‌ها را به ترتیب فعال کنیم.

عکس

  • فعال‌ سازی گزینه Trading Password

تریدینگ پسورد در صرافی KUCOIN به منظور افزایش امنیت تراکنش‌های مالی کاربران تعبیه شده است. این پسورد شامل یک کد ۶ رقمی بوده و باید قبل از انجام هرگونه معامله و برداشت از حساب اصلی KUCOIN، توسط کاربر ارائه شود.

  • فعال‌ سازی گزینه Restrict Log in

با فعال‌ سازی این گزینه دسترسی افراد با آدرس‌های آی‌پی مختلف محدود می‌شود. در نتیجه تنها آی‌پی اختصاصی کاربر حق ورود به حساب کاربری را خواهد داشت.

  • فعال‌ سازی گزینه Emial Safety Phrase

فعال‌ سازی این گزینه نیز اکانت کوکوین کاربر را در برابر حملات فیشینگ ایمیل‌ها و سایر وب‌سایت‌ها محافظت می‌کند. در هنگام فعال‌ سازی این گزینه کاربر عبارتی را وارد کرده و از آن پس تمام ایمیل‌هایی که واقعاً از طرف صرافی کوکوین باشند با نمایش این عبارت خاص همراه خواهند بود.

 

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402