بهترین بازی های اندروید باکس

بهترین بازی های اندروید باکس
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

محبوبیت اندروید باکس ها رفته رفته در میان ایرانیان در حال پیشروی است که به همین دلیل لیستی از بهترین بازی های اندروید باکس را برای شما عزیزان فراهم نمودیم تا از این طریق بتوانید به گزینه های خوبی برای سرگرمی دسترسی داشته باشید.

در انتخاب بازی های زیر فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم تا در پایان بتوانید با برترین های این حوزه مواجه شوید. در واقع انتخاب بهترین بازی های اندروید باکس کار دشواری بوده زیرا در این زمینه گزینه های بسیاری وجود داشته که رقابت تنگاتنگی با دیگر بازی ها داشته اند و همین موضوع دلیل خوبی بود تا گزینه های خوبی را از ژانرهای متنوع معرفی نماییم. با ما همراه باشید که در ادامه به معرفی بازی ها خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

بهترین بازی های اندروید باکس

جهت معرفی بهترین بازی های اندروید باکس باما همراه باشید که از طریق گزینه های موجود میتوانید با تلوزیون خود برای زمان طولانی سروکار داشته باشید و سرگرم چالش هایی شوید که از طریق اندروید باکس برایتان درنظر گرفته میشود. این بازی ها امتیازات بالایی را از سوی کاربران و منتقدین جهانی کسب نموده اند که پیشنهاد میشود در این زمینه باما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

1. بازی Asphalt 8: Airborne؛ بهترین بازی های اندروید باکس

1. بازی Asphalt 8: Airborne بهترین بازی های اندروید باکس

اگر بخواهیم نگاهی به بازی های برتر اندرویدی داشته باشیم که قابلیت اجرای روی پلتفرم های دیگر نظیر اندروید باکس را داشته باشد ناخداگاه ذهنمان به سمت یکسری موارد نظیر آسفالت سوق داده خواهد شد که این موضوع به دلیل جذابیت بسیار بازی بوده است. خوشبختانه این محصول که از سوی شرکت گیملافت عرضه شده به صورت آنلاین و محلی قابل اجرا بوده است که در سرور های آن میتوانید به رقابت با رقبایی از سراسر جهان بپردازید و با شکست دادن آنها به سمت کسب جوایز بازی پیش بروید.

اصلی ترین نکته ای که از بازی Asphalt 8: Airborne بتواند شمارا شگفت زده کند طراحی آن بوده است. یک طراحی ایده آل با ظاهری دیدنی که از سوی کاربران نیز توانست امتیاز بالایی را کسب کند. لازم به ذکر است بدانید که با اتصال گوشی خود به اندروید باکس میتوانید بازی Asphalt 8: Airborne را روی دستگاه نصب و از طریق کنترلرهای دلخواه آن را اجرا کنید. گیم پلی این بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که نباید این مورد نادیده گرفته شود.

2. بازی Crossy Road؛ بهترین بازی های اندروید به روی اندروید باکس

2. بازی Crossy Road بهترین بازی های اندروید به روی اندروید باکس

رتبه دوم این لیست نیز به بازی های مسابقه ای تعلق یافته است که Crossy Road میتواند گزینه خوب دیگری برای سرگرمی بزرگسالان و کودکان باشد. رقابت های خیابانی به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با چالش های مختلفی مواجه باشید. بسته به مرحله ای که در آن حضور دارید ممکن است این چالش ها دشوارتر شود که به طبع با قویتر نمودن خود میتوانید از سد موانع پیش رو عبور کنید. گیم پلی جذاب و چالش برانگیز بازی گزینه خوبی برای سرگرمی بوده است.

Crossy Road که به جاده های نامتقارن نیز معروف است با در اختیار داشتن ماشین های مختلف به شما این اجازه را میدهد تا با جمع آوری هزینه های بدست آمده قادر به خرید ماشین های جدید باشید. به این ترتیب اگر دوست دارید که با سرعت بالاتر در خیابان ها رانندگی کنید باید به ماشین های جدید و بهتری دسترسی پیدا کنید.

3. بازی Dead Trigger 2؛ بهترین بازی های برای نصب روی اندروید باکس

3. بازی Dead Trigger 2 بهترین بازی های برای نصب روی اندروید باکس

Dead Trigger 2 در یک جهان آخرالزمانی جریان داشته که متاسفانه بسیاری از انسان ها تبدیل به زامبی های کشنده و خطرناکی شده اند که قادر به نابودسازی شما در مدت زمان کوتاهی هستند. شما در نقش یک بازمانده هستید و باید از منابع به جا مانده از نیروهای نظامی به دنبال شکست دادن زامبی هایی باشید که تا دیروز به سادگی از کنار آنها عبور میکردید زیرا در گذشته تمامی آنها انسان های ساده و معمولی بودند که اکنون دچار این ویروس کشنده شده اند.

بازی Dead Trigger 2 از سلاح های بسیاری برخوردار بوده که برای دستیابی به آنها باید هزینه های مختلفی را صرف اینکار کنید. با تقویت خود و بدست آوردن نیروهای بیشتر میتوانید روند شکست دادن دشمنان را با سرعت بالاتری در پیش بگیرید. گیم پلی عالی که توان سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی را خواهد داشت در کنار طراحی دیدنی و صداگذاری عالی از اصلی ترین مزایای این بازی بوده است که نباید آنرا نادیده گرفت.

4. بازی Into the Dead؛ لیست بهترین بازی های اندروید باکس

4. بازی Into the Dead لیست بهترین بازی های اندروید باکس

در لیست بهترین بازی های اندروید باکس بازی Into the Dead آخرین گزینه نبوده است ولی گیم پلی مشابه با بازی قبلی داشته است. بقا در دنیای آخرالزمانی کار دشورای بوده که باید در این بازی آنرا تجربه کنید. اقلام بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها میتوانید کمی مشکلات پیش روی خود را بردارید ولی این مورد همیشگی نخواهد بود زیرا ماهیت کلی این بازی برپایه یکسری رویداد های اولیه انجام گرفته که با یادگیری آنها میتوانید در بازی حضور پیدا کنید.

بازی Into the Dead با طراحی زیبای خود و صدای دوست داشتنی که در اختیار داشته توانسته امتیاز بالایی را از سایت های مطرح جهانی کسب کند و گزینه خوبی برای سرگرمی از سوی گیمرها باشد. اگر به دنبال یک بازی جدید و ترسناک هستید که بتواند شما را میخکوب کند پیشنهاد ما به شما این بازی بوده است.

5. بازی Hovercraft: Getaway؛ بهترین بازی های اندروید باکس

5. بازی Hovercraft: Getaway بهترین بازی های اندروید باکس

Hovercraft: Getaway یکی دیگر از بازی های مشابه به ماینکرافت بوده که در حالت مسابقه ای قرار داشته و شما در نقش یک راننده باید از سد موانع دشواری نظیر پلیس عبور کنید. با مسلح نمودن خود میتوانید موانع پیش رو را به آسانی بردارید و این مورد دلیل خوبی برایتان است که بتوانید دشمنان و رقبای خود را شکست دهید. طراحی بازی Hovercraft: Getaway در حالت خوبی قرار داشته که بسته به مرحله ای که در آن حضور دارید ممکن است شاهد اکشن های تصویری جدیدی باشید. گیم پلی روان و عالی بازی قادر به سرگرم نمودن شما برای مدت زمان طولانی خواهد بود که پیشنهاد می شود آخرین بازی لیست را از دست ندهید.

6. بازی Badland

6. بازی Badland

Badland با اینکه یک بازی انفرادی و چند نفره بوده بازهم در لیست بهترین بازی های سرگرم کننده اندروید باکس به جایگاه خوبی دست یافته است که بدنیست بدانید بازی مورد تحسین شخصیت های بسیاری قرار گرفته است. بازی بدلند بیش از 1 میلیون امتیاز را در گوگل پلی به خود اختصاص داده و میانگین آنها امتیاز عالی 4.5 از 5 بوده است. در تلوزیون خود میتوانید شاهد یک گرافیک مینیمال عالی باشید که به نظر میرسد کنترل بازی کمی دشوار باشد اما با یادگیری صحیح پرندگان قادر به سرگرم شدن خواهید بود. Badland امکان بازی با گیم پد و کنترل از راه دور را داشته است و به نظر میرسد که گیم پلی جذاب آن برای هرشخصی علای باشد. از دیگر مزایای این بازی گیم پلی دشوار و دوست داشتنی آن بوده که تحت هیچ شرایطی نباید با دیوار و موانع موجود در بازی برخورد کنید زیرا در این شرایط از بازی عقب خواهید ماند. همچنین با جمع آوری موارد موجود در گیم پلی میتوانید به سطوح و ویژگی های بیشتری دسترسی پیدا کنید و با کسب هر XP تعداد پرندگان خود را افزایش دهید تا شانس پیروزی بیشتری داشته باشید. طراحی دیدنی و صداگذاری هیجان انگیز از اصلی ترین مزایای بازی Badland بوده است که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

سخن پایانی

معرفی برترین بازی های پلتفرم اندروید باکس به پایان رسید که برای شروع به 5 بازی برتر این حوزه اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به بازی های معرفی شده بیان کنید و اگر گزینه خوبی مدنظر دارید که در لیست قرار نگرفته است آن را برایمان در بخش نظرات ارسال کنید تا در مقاله قرار گیرد. بی تردید نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت تاثیرگذار بوده است که پیشنهاد می شود این مورد را از ما دریغ نکنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402