معرفی بازی Prince of Persia: The Lost Crown

prince-of-persia-the-lost-crown-review
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

یوبی سافت بالاخره از محصول جدید خود که Prince of Persia: The Lost Crown نام داشت پرده برداری نمود و شوکیس اخیر این شرکت زمان مناسبی برای معرفی اولیه و ارائه اطلاعات تکمیلی بود که به خوبی نیز انجام گرفت. با ما جهت بررسی و معرفی بازی Prince of Persia: The Lost Crown همراه باشید.

در خصوص این بازی که ارتباط معنایی با شاهزاده ایرانی داشته باید بدانید که قرار است در ماجراجویی های بسیاری به دنبال تاج گمشده خود که میراث اصلی تان بوده باشید. بازی Prince of Persia: The Lost Crown با مدنظر قرار دادن ویژگی های اساسین قصد دارد شما را با محصول خوبی که به صورت 2.5 بعدی پیاده سازی شده آشنا کند. ناگفته نماند که در ادامه به اطلاعات خوب ارزشمند بسیاری اشاره شده که پیشنهاد می شود با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Prince of Persia: The Lost Crown

بازی Prince of Persia: The Lost

در رابطه با شخصیت های بازی Prince of Persia: The Lost Crown باید بدانید که یوبی سافت در این زمینه از کاراکتر جدیدی استفاده نموده ولی تشابه چهره او به بازی های پرنس پرشیا سبب خواهد شد تا همان حس و حال همیشگی را در این نسخه داشته باشید. مهارت های انفرادی و گیم پلی عالی میتواند دلیل خوبی برای حضور در بازی Prince of Persia: The Lost Crown باشد که در ادامه با پایان معرفی بازی به سراغ بررسی آن از زوایای مختلف خواهیم رفت.

بدنیست بدانید در تمامی بخش های ذکر شده اطلاعات دقیقی که از سوی ناشر منتشر شده را مطرح خواهیم نمود.

بررسی بازی Prince of Persia: The Lost Crown

شرکت یوبیسافت تمام توان و قدرت خود را به کار گرفت تا در شوکیس اخیر خود بازی‌های خوبی را معرفی نماید که در این میان یک بازی دو نیم بعدی که ماهیت آن شبیه به بازی های اساسین کرید بوده معرفی شد. این بازی جذاب که به شاهزاده ایرانی تاج گمشده معروف است در مورد ماجراجویی های یک شاهزاده بوده که به دنبال میراث گمشده خودش بوده است.

در خط داستانی بازی از المان های بسیار خوبی استفاده شده است که شاید در نگاه اول نوع پلتفرم بازی که به صورت دو نیم بعدی بوده یک ضعف برای بازی به شمار بیاید اما با بررسی‌های بیشتر متوجه خواهید شد که تنها حالتی که بازی می توانست به بهترین نحو ممکن معرفی و عرضه شود همین گزینه بوده است.

در رابطه با نقد بازی Prince of Persia: The Lost باید بدانید که تا به امروز و بعد از گذشت چندین روز از معرفی بازی نقد منفی راجب بازی به ثبت نرسیده است و این موضوع سطح بالای آن را بازگو میکند که در ادامه میتوانید با اطلاعات تکمیلی مربوط به گیم پلی بازی Prince of Persia: The Lost آشنا شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prince of Persia: The Lost

شرکت یوبیسافت در بخش طراحی نیز از ویژگی‌های بسیار خوبی استفاده نمود که ساختار کلی بازی به شما این امکان را می دهد تا شاهد یک گرافیک دیدنی و صداگذاری عالی باشید. ارتباط عالی این دو مورد می‌تواند گیم‌پلی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد که با استفاده از آن قادر به سرگرمی در مدت زمان طولانی خواهید بود.

بازی به شما این قابلیت را می‌دهد تا بسته به مهارت هایی که در اختیار دارید به سراغ دشمنان بروید. سطوح سختی مراحل با تکیه بر یک سیستم جدید شامل مزیت های بسیاری بوده که این مورد سبب خواهد شد تا شما با دشمنان قدرتمند بسیاری مواجه باشید که تنها راه عبور از آنها تقویت خود و افزایش مهارتهای شخصیت تان بوده است.

این ویژگی در بسیاری از بازی های امروزی و محصولات قدیمی یوبیسافت دیده شده است اما نکته ای که حائز اهمیت بوده سطح ارتقا یافته آن بوده که به محض اجرای بازی با پشت سر گذاشتن چند مرحله ابتدایی متوجه این موضوع خواهد شد.

پلتفرم های بازی Prince of Persia: The Lost Crown

بازی Prince of Persia: The Lost Crown براساس شواهد قرار است روی پلتفرم های پلتفرم رایانه های شخصی و کنسول‌های بازی نظیر نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس اس عرضه شود که بی تردید میتوان گفت اکثریت گیمرها آنرا تجربه خواهند نمود.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prince of Persia: The Lost Crown

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prince of Persia: The Lost

متاسفانه در خصوص سیستم اجرایی بازی هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده و ما نیز به آن اشاره ای نخواهیم داشت اما با توجه به گرافیک و سطح بازی می توان یک سیستم میان رده را برای اجرای بازی مناسب دانست که توان پردازش و اجرای گرافیکی و صداگذاری بازی را داشته باشد. نظر شما در خصوص این بازی چیست با ما در بخش نظرات همراه باشید و نکات تکمیلی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید :

تاریخ انتشار بازی‌ Prince of Persia: The Lost Crown

روند توسعه بازی رو به اتمام بوده و قرار است بازی در ۲۸ دی ۱۴۰۲ عرضه شود. تا زمان انتشار رسمی بازی اخبار جدیدی که از سوی یوبی سافت عرضه شود را در همین مطلب برایتان قرار خواهیم داد که پیشنهاد می شود برای دریافت مطالب جدید حتما این صفحه را در مرورگر خود ذخیره سازی کنید تا از اخبار روز عقب نمانید.

سخن پایانی

در خصوص بازی Prince of Persia: The Lost Crown هرچیزی که لازم بود بدانید گفته شد. اگر احساس میکنید که نکته ای وجود داشته که به آن اشاره نشده است میتوانید باما در بخش نظرات همراه باشید و گزینه های پیشنهادی خود نسبت به این بازی را برایمان به اشتراک بگذارید. بی تردید نظرات شما در تعیین سطح کیفی بازی تاثیرگذار بوده است که پیشنهاد می شود این موضوع را از ما دریغ نکنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402