معرفی سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion) ؛ ساموئل ال جکسون و امیلیا کلارک در فاز پنجم مارول

معرفی سریال تهاجم مخفی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال تهاجم مخفی 2023 از جدیدترین سریال‌های دنیای سینمایی مارول است و آنطور که پیداست، مخاطبان زیادی را جذب خود خواهد کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی سریال Secret Invasion 2023 بپردازیم.

سریال Secret Invasion ساخته برداستریت (Kyle Bradstreet) و براساس کامیک‌هایی از مارول با همین نام ساخته شده است. خالق این کامیک‌ها برایان مایکل (Brian Michael Bendis) و لنیل فرانسیس یو (Leinil Francis Yu) بودند که نخستین بار در سال 2008 شروع به ساخت این کمیک کردند. حال شاهد مینی سریال جدیدی هستیم که نهمین سریال از دنیای سینمایی مارول (MCU) محسوب می‌شود و از کامیک‌های مارول سرچشمه گرفته است. تعداد قسمت های سریال تهاجم مخفی تنها 6 قسمت است که به صورت هفتگی از شبکه دیزنی پلاس منتشر می‌شوند و کارگردانی آن‌ها نیز برعهده علی سلیم (Ali Selim) بوده است. اگر شما نیز کنجکاو شدید، تا آخر این مقاله پلازا درباره معرفی سریال تهاجم مخفی مارول همراه ما باشید.

فهرست مطالب

تاریخ انتشار سریال تهاجم مخفی 2023

ژانر مجموعه تلویزیونی تهاجم مخفی ۲۰۲۳ اکشن، ماجراجویی، جاسوسی، هیجانی و ابرقهرمانی است. در رابطه با سریال تهاجم مخفی تاریخ پخش باید بگوییم که انتشار این سریال از 21 ژوئن 2023 یعنی 31 خرداد 1402 آغاز شده. تهاجم مخفی بخشی از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول است که از سرویس دیزنی پلاس (Disney+) پخش می‌شود. مدت زمان سریال تهاجم مخفی ۲۰۲۳ در هر قسمت بین 40 تا 50 دقیقه و سریال 6 قسمت دارد. نکته قابل توجه درباره تاریخ اکران سریال تهاجم مخفی این است که این سریال مانند محصولات نتفلیکس کاملا در یک روز منتشر نشده و قسمت‌های آن به صورت هفتگی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

داستان سریال Secret Invasion

داستان سریال Secret Invasion

در این بخش قصد داریم به خلاصه ی مجموعه تلویزیونی تهاجم مخفی ۲۰۲۳ بپردازیم. داستان درباره نیک فیوری و تالوس است که باید جلوی بیگانگانی به نام اسکرول‌ها که توانایی تغییر ظاهر خود را دارند، بگیرند. اسکرول‌ها هر لحظه برای زمین خطرناک‌تر می‌شوند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال تهاجم مخفی ۲۰۲۳

مهمترین اجزای هر فیلم و سریال هنرپیشه‌های آن هستند. اولین بازیگری که برای این سریال انتخاب شد، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) بود که پیش از این او را در نقش نیک فیوری دنیای مارول دیدیم و اکنون باری دیگر این نقش را بازی خواهد کرد. نفر بعدی بن مندلسون (Ben Mendelsohn) است که به ایفای نقش تالوس خواهد پرداخت. بازیگران دیگری همچون کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)، کینگزلی بن ادیر (Kingsley Ben-Adir) و امیلیا کلارک (Emilia Clarke) نیز در سریال حضور خواهند داشت. در ادامه به بیوگرافی هنرپیشه های سریال Secret Invasion خواهیم پرداخت.

همچنین بخوانید :

ساموئل ال. جکسون در نقش نیک فیوری

بازیگران سریال تهاجم مخفی ۲۰۲۳ / ساموئل ال. جکسون

  • سن:74 سال
  • محل تولد: واشینگتن دی سی، آمریکا
  • آثار معروف: فیلم‌های جان سخت 3 (Die Hard 3)، زمانی برای کشتن (A Time to Kill)

ساموئل لیروی جکسون (Samuel Leroy Jackson) متولد 21 دسامبر 1948 (30 آذر 1348) است. او یکی پرافتخارترین بازیگران آمریکایی محسوب می‌شود و تاکنون جوایز گوناگونی همچون اسکار، گلدن گلوب و بفتا را از آن خود کرده است. دوران اوج جکسون دهه 1990 بود. اما بالا رفتن سن باعث نشد که این بازیگر دلسرد شود به طوری که در سال 2022 برنده جایزه اسکار افتخاری شد. فروش فیلم‌های ساموئل ال‌ جکسون به 27 میلیارد دلار می‌رسد و این فروش بالا او را به دومین بازیگر پرفروش جهان تبدیل کرده است. این بازیگر در سریال تهاجم مخفی 2023 نقش اصلی را دارد.

از آثار دیگر ساموئل ال. جکسون باید به فیلم‌های آموس و اندرو (Amos & Andrew)، داستان عامه‌پسند (Pulp Fiction)، اعتیاد به سفید بزرگ (The Great White Hype)، مذاکره‌کننده (The Negotiator)، سه‌گانه پیش‌درآمد جنگ ستارگان (Star Wars prequel trilogy)، مرد آهنی (Iron Man)، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) و… اشاره کنیم.

بن مندلسون در نقش تالوس

هنرپیشه های سریال Secret Invasion / بن مندلسون

  • سن: 54 سال
  • محل تولد: ویکتوریا، استرالیا
  • آثار معروف: فیلم‌های قلمرو حیوانات (Animal Kingdom)، شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises)

بن مندلسون بازیگر اهل استرالیا در تاریخ 3 آوریل 1969 (14 فروردین 1348) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1978 به طور جدی شروع کرد و در سریال‌هایی چون قلمرو حیوانات و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد ایفای نقش داشت. همین باعث شد که مندلسون انتخاب مناسبی برای دنیای مارول باشد و پس از آن به عنوان تالوس در فیلم‌های کاپیتان مارول (Captain Marvel) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) حضور داشت. او در مجموعه تلویزیونی تهاجم مخفی نیز بازهم همین نقش را دارد.

کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل

ژانر مجموعه تلویزیونی تهاجم مخفی ۲۰۲۳ /کوبی اسمالدرز

  • سن: 41 سال
  • محل تولد: ونکوور، کانادا
  • اثر معروف: سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)

جیکوبا فرانسیسکا ماریا کوبی اسمالدرز (Jacoba Francisca Maria Smulders) بازیگر اهل کانادا متولد 3 آوریل 1982 (14 فروردین 1361) است. او کار خود را از سریال آشنایی با مادر به طور موفق شروع کرد و سپس به عنوان ماریل هیل در فیلم‌های انتقام جویان (The Avengers)، کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier)، انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron)، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War)، انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (Spider-Man: Far From Home) به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر در سریال تهاجم مخفی 2023 همچنان این نقش را ادامه می‌دهد.

کینگزلی بن ادیر در نقش گراویک

مدت زمان سریال تهاجم مخفی ۲۰۲۳ / کینگزلی بن ادیر

  • سن: 37 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس
  • آثار معروف: سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)، فیلم یک شب در میامی (One Night in Miami…)

کینگزلی بن ادیر بازیگر انگلیسی در 28 فوریه سال 1986 (7 اسفند 1364) به دنیا آمد. او کار خود را از تئاتر شروع کرد و سپس با بازی در سریال ورا (Vera) و سریال کارآگاهی او آ (The OA) دیده شد. در سال 2017 تا 2019 بن ادیر در فصول چهار و پنج سریال پیکی بلایندرز حضور داشت و بعد از آن نقش مالکوم ایکس را در یک شب در میامی بازی کرد. او در سریال Secret Invasion نقش رهبر اسکرول‌ها را دارد.

امیلیا کلارک در نقش ابیگل برند

تریلر مجموعه تلویزیونی تهاجم مخفی / امیلیا کلارک

  • سن: 36 سال
  • محل تولد: لندن، انگلیس
  • آثار معروف: فیلم من پیش از تو (Me Before You)، سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)

امیلیا کلارک بازیگر انگلیسی در 23 اکتبر 1986 (1 آبان 1365) به دنیا آمد. او بازیگری را پس از فارغ‌التحصیلی از تئاتر شروع کرد و پس از آن به عنوان بازیگر مهمان در سریال دکترها (Doctors) حضور داشت. در همان سال نیز در لیست ستارگان آینده بریتانیا قرار گرفت. امیلیا کلارک انتخاب‌های گزیده‌ای داشت. او وارد پروژه عظیم بازی تاج و تخت شد و در نقش دنریس تارگرین حاضر شد و این اتفاق او را نه تنها یک ستاره درخشان کرد بلکه باعث شد او جوایز امپایر، ساترن، امی و منتخب منتقدان را نامزد و برنده شود. او در فیلم من پیش از تو نیز درخششی دیگر داشت و باعث شد انتظاراتمان از این بازیگر بالا برود. در سال 2019 امیلیا کلارک در لیست 100 فرد تاثیرگذار مجله تایم قرار گرفت.

سایر بازیگران سریال تهاجم مخفی 2023 عبارتند از:

  •  اولیویا کولمن (Olivia Colman) در نقش سونیا فالس‌وورث
  • مارتین فریمن (Martin Freeman) در نقش اورت کی‌. راس
  • دان چیدل (Don Cheadle) در نقش جیمز رودز
  • و…

بررسی سریال تهاجم مخفی ۲۰۲۳

سریال تهاجم مخفی از همان ابتدای انتشارش عملکرد خوبی داشته است. نظرات درباره سریال Secret Invasion 2023عمدتا متوسط یا مثبت بوده‌اند. برای مثال کاربران سایت IMDb امتیاز 7.2 از 10 را به این سریال دادند. همچنین، کاربران گوگل رضایت 75 درصدی از آن داشتند. این سریال در راتن تومیتوز توسط 102 منتقد مورد بررسی قرار گرفت و با رأی مثبت 63 درصدی مواجه شد. در متاکریتیک نیز 24 منتقد تهاجم مخفی را مورد بررسی قرار داده و امتیاز 63 از 100 را به آن اختصاص دادند. این در حالیست که 12 مورد از نظرات نسبت به این اثر مثبت، 11 مورد متوسط و 1 مورد نیز منفی بوده است. در ادامه مروری بر چند نقد سریال Secret Invasion 2023 خواهیم داشت.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 88

سریال Secret Invasion  یکی از بهترین سریال‌های سال 2023 است.

Collider / ریموس نورونها: 83

بر اساس چیزی که تا زمان نوشتن این نقد از سریال تهاجم مخفی دیدم، این اثر یک سریال تریلر خوش‌سبک است و درست مناسب طرفداران داستان‌های جاسوسی مارول است.

Variety / دنیل داداریو: 80

جدیدترین سریال دیزنی پلاس، بهترین فیلمنامه و بهترین ایفای نقش‌ها در یک پروژه مارول را بعد از سریال واندا ویژن دارد.

Empire / ریچارد نیوبای: 80

به عنوان یکی از جاافتاده‌ترین پروژه‌های MCU تا کنون، سریال Secret Invasion 2023 اثری خیره‌کننده و جذاب است که محتوای سنگینش مانند هدیه‌ای برای بازیگران است و بینندگان خود را تشویق می‌کند به چیزی فراتر از زرق و برق دنیای ابرقهرمان‌ها نگاه کنند.

IGN / مت پرسلو: 70

تهاجم مخفی بازگشتی قهرمانانه برای سریال‌های جاسوسی و کمتر پرداخته‌شده مارول محسوب می‌شود. حتی اگر دو اپیزود اولش ترسی که وجودش ضروری است را در خود نداشته باشند.

Los Angeles Times / رابرت لوید: 60

شروع خوبی برای سریالی است که معلوم نیست چیست. مانند جاسوس‌ها در مأموریت، باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود.

IndieWire / بن تراورز: 42

عادلانه نیست که بگوییم دو قسمت اول هیچ تعلیقی ندارند. نقطه اوج قسمت‌های ابتدایی به اندازه کافی خوب است. این قسمت‌های یک‌ساعته بدون بزرگنمایی سریال‌های قبلی MCU پیش می‌روند. با این حال، سریال Secret Invasion 2023 بی‌روح و بی‌رمق است.

سخن پایانی

معرفی سریال Secret Invasion

با معرفی سریال Secret Invasion همراه شما بودیم و سعی کردیم هر آنچه که می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم. این اثر هم اکنون در حال پخش است و با همین چند قسمتی که از آن منتشر شده نیز می‌توان حدس زد که ارزش تماشا داشته باشد. نظر شما درباره سریال چیست؟ تریلر سریال تهاجم مخفی را دیده‌اید؟ فکر می‌کنید چقدر می‌تواند موفق عمل کند؟ بازی کدامیک از هنرپیشه‌های تهاجم مخفی را بیشتر می‌پسندید؟ از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید، متشکریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402