بررسی سریال از گور برخاسته (Revenant 2023) | درامی هیجان انگیز و ماوراء طبیعی

بازیگران سریال از گور برخاسته / دانلود سریال از گور برخاسته
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

سریال از گور برخاسته یک سریال اسرارآمیز و هیجان‌انگیز است که حول محور یک زن تسخیر شده توسط شیاطین و مردی با توانایی‌های معنوی می‌چرخد که درباره یک سری از مرگ‌های مرموز تحقیق می‌کنند. با معرفی سریال کره ای از گور برخاسته همراه پلازا بمانید.

سریال Revenant 2023 درامی در ژانر معمایی و ماوراء طبیعی محصول شبکه SBS است که توسط کیم یون هی (Kim Eun-hee) نوشته و توسط لی جونگ ریم (Lee Jung-rim) کارگردانی شده است و کیم ته ری، اوه جونگ سه و هونگ کیونگ در آن بازی می‌کنند. سریال از گور برخاسته یک درام اسرارآمیز است که داستان زنی را روایت می‌کند که توسط یک روح بدخواه تسخیر شده است و مردی که می‌تواند این روح را در حین کشف یک سری مرگ‌های مرموز ببیند. همکاری کیم ته ری که به خاطر مهارت بازیگری استثنایی‌اش شناخته می‌شود، و کیم یون هی، نویسنده سریال پرطرفدار پادشاهی و سریال سیگنال، این سریال را به یکی از مورد انتظارترین سریال‌های سال 2023 تبدیل کرده است. زمان پخش سریال کره ای از گور برخاسته نیز هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 به وقت کره جنوبی است و نمایش این سریال در تاریخ 23 ژوئن 2023 () از شبکه SBS آغاز شده است. با بررسی سریال از گور برخاسته کره ای همراه ما باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال از گور برخاسته

دانلود سریال Revenant 2023 / بازیگران سریال Revenant 2023

کو سان یونگ (کیم ته ری)، با مادرش زندگی می‌کند. او مشغول کارهای پاره وقت است تا بتواند خرج اجاره خانه و مراقبت از مادرش را در بیاورد. روزی به خانه‌ی پدری که فکر می‌کرد سال‌ها پیش مرده می‌رود و در آنجا لمس یک شیء قدیمی باعث می‌شود توسط روحی شیطانی تسخیر شود. سان یونگ از همه چیز بیخبر است اما کم کم اتفاقات عجیبی در اطراف او رخ می‌دهد.

یوم هه سونگ (اوه جونگ سه)، فردی با پیشینه قوی و یک پروفوسور در رشته فولکلور کره است که سال‌ها پیش شاهد مرگ مادرش بوده. او توانایی دیدن ارواح شیطانی را دارد و سال‌هاست به دنبال شیطانی که باعث مرگ مادرش شده می‌گردد. او پس از دیدن سایه دختری با موهای پریشان بجای سایه اصلی کو سان یونگ، متوجه تسخیر شدن او توسط روحی قدرتمند و خطرناک می‌شود. حالا این دو باید راهی برای رهایی از این روح شیطانی و قاتل پیدا کنند.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های سریال کره ای از گور برخاسته

بیایید با بازیگران سریال Revenant 2023 آشنا شویم.

کیم ته ری در نقش کو سان یونگ

کیم ته ری متولد 24 آپریل 1990 است. این بازیگر در آثار دیگری مانند سریال “Twenty-Five Twenty-One 2022″، سریال “Mr. Sunshine 2018” و همچنین فیلم “Alienoid 2022” و فیلم “Space Sweepers 2021” نیز نقش‌آفرینی کرده است.

کیم ته ری نقش نقش کو سان یونگ را در سریال Revenant بازی می‌کند، شخصیتی چند وجهی که هم جنبه خوب و هم بد دارد. او پس از دریافت یک یادگاری قدیمی از پدرش، درگیر مرگ‌های مرموزی می‌شود که در اطرافش اتفاق می‌افتد و به تدریج بدون اینکه کنترلی روی خودش داشته باشد، تبدیل به فردی کاملاً متفاوت می‌شود.

اوه جونگ سه در نقش یوم هه سانگ

نمرات سریال Revenant 2023

اوه جونگ سه متولد 26 فوریه 1977 است. این بازیگر از سال 1997 در فیلم و سریال های بسیاری حضور داشته است. از آخرین عناوینی که در آن‌ها بازی کرده است می‌توانیم به سریال “Uncle 2022″، سریال “The Good Detective 2020″، سریال “It’s Okay to Not Be Okay 2020″، سریال “When the Camellia Blooms 2019″ و سریال ” Mistress 2018″ اشاره کنیم.

اوه جونگ سه در نقش یوم هه سانگ، استاد فولکلور که توانایی منحصر به فردی برای دیدن موجودات ماوراء طبیعی دارد، بازی می‌کند. این بازیگر بیشتر بخاطر بازی در سریال مشکلی نیست خوب نباشی در کنار کیم سو هیون و سو یه جی به شهرت رسید. در آنجا نقش فردی مبتلا به اوتیسم را به بهترین شکل ممکن بازی کرد و این بار با نقشی کاملا جدی و متفاوت به تلویزیون بازگشته است.

هونگ کیونگ در نقش لی هونگ سه

داستان سریال از گور برخاسته

هونگ کیونگ متولد 14 فوریه 1996 است. این بازیگر را می‌توانید در آثاری مانند سریال “Weak Hero Class 1 2021″، سریال “D.P. 2021“، سریال “Lovers of the Red Sky 2021” و سریال “Jugglers 2017” دنبال کنید. هونگ کیونگ در نقش لی هونگ سه، کارآگاهی که وظیفه تحقیق در مورد مرگ‌های اطراف سان یونگ را بر عهده دارد بازی می‌کند. همانطور که او با این دو درگیر می‌شود، خود را در مواجهه با اتفاقات غیرقابل تصوری می‌بیند.

کیم هه سوک در نقش نا بیونگ هی در سریال از گور برخاسته

هنرپیشه های سریال کره ای از گور برخاسته

کیم هه سوک یکی دیگر از بازیگران سریال از گور برخاسته است. این بازیگر کهنه کار متولد 30  دسامبر 1955 است و در آثار بسیاری مانند سریال “Under the Queen’s Umbrella 2022″، سریال “Tomorrow 2022″، سریال “Start-Up 2020″، سریال “Hospital Playlist 2020” و سریال “Mother of Mine 219” نیز حضور دارد.

پارک جی یونگ در نقش یون کیونگ مون در سریال از گور برخاسته

خلاصه سریال کره ای از گور برخاسته

پارک جی یونگ متولد 25 ژانویه 1969 است. این بازیگر را می‌توانید در سریال “It’s Beautiful Now 2022″، سریال “Lost 2021″، سریال “When I Was Most Beautiful 2020” و سریال “Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo 2019” دنبال کنید.

بررسی و نقد سریال Revenant 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

در خلاصه سریال کره ای از گور برخاسته آمده است که وقتی دری به دنیای دیگری باز می‌شود، شیاطین در آنجا وجود دارند. کو سان یوگ توسط یکی از آن شیاطین تسخیر شده است. یوم هه سانگ می‌تواند شیطانی را ببیند که کو سان یوگ را تسخیر کرده است. آ‌ن‌ها سعی می‌کنند حقیقتی را در پس مرگ‌های مرموز مربوط به پنج شیء مقدس رخ می‌دهد کشف کنند.

کو سان یونگ مشغول کار پاره وقت در طول روز و مطالعه برای تبدیل شدن به یک افسر عمومی رده پایین در شب است. روزی چند مقاله درباره تحقیقاتی مربوط به اثبات وجود ارواح شیطانی، از پدر مرحومش به دست او می‌رسد. از آن زمان، مرگ‌های مرموز در اطراف او رخ می‌دهد و خودش را به آرامی در حال تغییر می‌یابد.

یوم هه سانگ از پیشینه ای غنی می‌آید. او فولکلور کره ای را در دانشگاه تدریس می‌کند. از کودکی توانایی خاصی برای دیدن شیاطین در این دنیا داشته است و حتی در جوانی مادرش را دید که توسط شیطان جلوی چشمش کشته شد. یوم هه سانگ با کو سان یوگ ملاقات می‌کند و با شیطانی که مادرش را کشته است روبرو می‌شود. او سان یونگ را تسخیر کرده و آن‌ها باید راهی برای رهایی از این شیطان خطرناک پیدا کنند.

معرفی سریال کره ای از گور برخاسته

لی هونگ سه یک ستوان در تیم تحقیقات جنایات خشونت آمیز است. او فقط به پیشرفت شغلی خود در اداره پلیس اهمیت می‌دهد. به خاطر کو سان یونگ و یوم هه سانگ، او درگیر پرونده‌های قتل مرموزی می‌شود که همه به عنوان خودکشی ثبت می‌شوند. اما مشخص است که درپشت این پرونده‌های خودکشی، ماجرای مرموز دیگری وجود دارد. تمام قربانیان روی مچ دست‌های خود ردهای قرمز رنگ عجیبی دارند. انگار یک نفر آن‌ها را مجبور کرده درحالی که برای زنده ماندن تقلا می‌کنند، خودشان را دار بزنند. اما چطور می‌توان ثابت کرد که تمام این اتفاقات بخاطر روحی شیطانی در حال رخ دادن است؟

شخصیتی که کیم ته ری بازی می‌کند، کو سان یونگ یک دانش آموز سختکوش است که شب‌ها برای امتحان استخدامی خود درس می‌خواند و روزها به عنوان نان‌آور خانواده به کارهای نیمه وقت مشغول است. سان یونگ علی‌رغم مواجهه با واقعیتی سخت، استقامت می‌کند و تمام تلاشش را می‌کند تا زندگی سخت‌کوشی داشته باشد و از مادرش مراقبت کند. با این حال، وقتی مادرش متوجه مرگ همسرش می‌شود، دخترش را برای مراسم عزاداری به خانه‌ای می‌برد که سال‌ها پیش آنجا را ترک کرده یود. این شاید بزرگترین اشتباه مادر سان یونگ بود. زیرا زندگی تنها درخترش پس از وارد شدن به خانه قدیمی پدرش و دریافت چیزی که هرگز نباید آن‌را لمس می‌کرد، شروع به تغییر غیرمنتظره‌ای می‌کند که منجر به تسخیر شدن جسمش توسط روحی شیطانی می‌شود.

سان یونگ فکر می‌کرد سال‌ها پیش پدرش را از دست داده، درحالی که در حقیقت مادر و پدرش از هم طلاق گرفته بودند و مادرش به دروغ به او گفته بود که پدرش مرده تا رازی را از دخترش پنهان کند که می‌داند ممکن است برایش خطرناک باشد. پدر سان یونگ پروفسوری است که سال‌ها روی تجسم ارواح شیطانی و وجود داشتن این موجودات تحقیقات متعدد انجام داده است. با این حال به دلیل نداشتن منابع مشخص و قابل قبول، از جامعه و دانشگاه طرد شده و سال‌ها به تنهایی روی این مسائل تحقیق کرده است.

زمانی که پدرش خودکشی می‌کند (که در واقعیت بخاطر تسخیر روح شیطانی به قتل رسیده)، وصیت می‌کند گل سری قرمزرنگ و قدیمی به تنها دخترش برسد. گل سری که لمس کردن آن به قیمت تسخیر جسم تنها دخترش تمام می‌شود. یوم هه سانگ سالیان سال به دنبال سرنخی از این گل سر قرمز و شیطانی که باعث مرگ مادرش شده بود، بوده است. حالا او این شیطان را پیدا کرده اما نمی‌داند چطور باید او را برای همیشه نابود کند و سان یونگ را از تسخیر این شیطان دربیاورد.

بررسی سریال از گور برخاسته

کیم ته ری درباره تصمیم خود برای حضور در سریال Revenant 2023 گفت: «این واقعیت که این ژانری بود که قبلاً آن را امتحان نکرده بودم، بزرگترین جذابیت بود. من اخیراً در معرض محتویات پنهانی زیادی قرار گرفته‌ام که معمولاً با ارواح غربی سروکار دارند. با این حال، Revenant یک سریال مرموز به سبک کره ای است که داستانش کاملاً با طراوت بود و این کنجکاوی من را برانگیخت. و مهمتر از همه، به نظر می‌رسید که سرگرم کننده خواهد بود.” او با اشاره به شخصیت‌های متفاوتی که باید به تصویر می‌کشید، انتظارات را بیشتر کرد: “من مطمئن شدم که واقعاً روی هر موقعیتی تمرکز کنم و مثلاً در یک لحظه به یک فرد کاملاً متفاوت تبدیل می‌شوم. همه چیز در مورد به نمایش گذاشتن آن اقدامات منحصر به فرد و اطمینان از اینکه تمام جزئیات کوچک به درستی انجام می‌شود برای من جالب است. بنابراین، وقتی در حال تماشا هستید، امیدوارم به همه آن جزئیات توجه بیشتری داشته باشید.”

تعداد قسمت های سریال از گور برخاسته 12 اپیزود خواهد بود. ژانر سریال Revenant 2023 هیجان انگیز – معمایی و ماوراء طبیعی است و نمرات سریال Revenant 2023 در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 8.2 از 10 و در سایت مای دراما لیست نیز 8.2 از 10 نمره است.

سخن آخر

با نقد و بررسی سریال از گور برخاسته همراهتان بودیم. سریال کره ای از گور برخاسته توسط نویسنده تحسین شده کیم یون هی، که به خاطر آثارش یعنی سریال Signal و سریال Kingdom شناخته می‌شود، و کارگردان لی جونگ ریم، که پیش از این هدایت سریال V.I.P را بر عهده داشت، ساخته شده و هنوز درحال پخش است. اگر هنوز این درام را ندیده‌اید با دانلود سریال Revenant 2023 می‌توانید خیلی زود به روزهای درحال پخش برسید. اگر سریال را تماشا کرده‌اید می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
دینا
.
19 تیر 1402، 08:40
پاسخ
0
5
سریال جذابیه و‌هر هفته منتظر قسمت بعدی میمونم.صحنه خاصی نداره و‌میشه با خانواده دید سرگرم کننده و‌دارای موضوعی جدید
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402