بهترین سایت های کاریابی خارجی؛ با اپلیکیشن کاریابی خارجی کار پیدا کن!

اپلیکیشن کاریابی خارجی/بهترین سایت های کاریابی خارجی/بهترین سایت دورکاری خارجی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

پیدا کردن مشاغل خارجی مثل قبل سخت نیست و با یک اپلیکیشن کاریابی خارجی به‌راحتی می‌توانید کار دلخواهتان را در کشورهای خارجی پیدا کنید. در این مقاله از پلازا قصد داریم علاوه بر اپلیکیشن،‌ به معرفی بهترین سایت های کاریابی خارجی و بهترین سایت دورکاری خارجی بپردازیم. با ما همراه باشید.

علاوه بر سایت کاریابی خارج از کشور وزارت کار، سایت‌ها و کانال‌های زیادی در حوزه کاریابی خارج از کشور فعالیت می‌کنند. علاوه بر این برای راحتی کار می‌توانید از اپلیکیشن کاریابی خارجی هم استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های کاریابی خارجی بپردازیم. همچنین در پایان، به معرفی بهترین سایت دورکاری خارجی و کانال‌های تلگرامی هم خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

بهترین سایت های کاریابی خارجی

در این بخش به معرفی بهترین سایت های کاریابی خارجی می‌پردازیم. در انتخاب این سایت‌ها سعی کردیم مواردی را انتخاب کنیم که اپلیکیشن کاریابی خارجی هم داشته باشند. برای معرفی بهترین سایت دورکاری خارجی و کانال‌های تلگرامی نیز می‌توانید به بخش‌های بعد مراجعه کنید.

۱. سایت Indeed؛ در صدر جدول بهترین سایت های کاریابی خارجی

اپلیکیشن کاریابی خارجی/بهترین سایت های کاریابی خارجی

سایت Indeed در صدر جدول بهترین سایت های کاریابی خارجی قرار می‌گیرد. این سایت در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد و یکی از بزرگترین موتورهای جستجوی شغل محسوب می‌شود. در این سایت می‌توانید شغل مورد نظرتان را بر اساس کلمه کلیدی، موقعیت، دستمزد و نوع شغل فیلتر کنید. ویژگی کلیدی سایت Indeed رابط کاربری ساده آن است.

علاوه بر این می‌توانید با تنظیم یک هشدار سفارشی، موقعیت‌های شغلی مناسب خودتان را با ایمیل دریافت کنید. در کنار این موارد می‌توانید از بخش راهنمای سایت برای مصاحبه، محاسبه حقوق، ساخت رزومه و بررسی شرکت‌ها کمک بگیرید. اگر به دنبال یک اپلیکیشن کاریابی خارجی با تنوع شغلی بالا هستید، Indeed بهترین گزینه برای شماست.

۲. سایت Glassdoor؛ بهترین سایت و اپلیکیشن کاریابی خارجی

بهترین سایت های کاریابی خارجی/اپلیکیشن کاریابی خارجی

بدون شک یکی از بهترین وبسایت های کاریابی خارجی سایت Glassdoor است. در حال حاضر این سایت ۵۵ میلیون بازدید ماهانه دارد و ۲.۳ میلیون کارفرما عضو آن هستند. یکی از ویژگی‌های کلیدی این سایت، امکان مشاهده نظرات کارمندان در مورد شرکت‌هاست. کارمندان می‌توانند دیدگاه‌های خودشان را در مورد مدیریت، فرهنگ و حقوق شرکت‌ها بنویسند تا کارجویان بتوانند کارفرمای خودشان را راحت‌تر انتخاب کنند.

جالب اینجاست که کارجویان می‌توانند اطلاعات حقوق و دستمزد شرکت‌ها را برای عناوین شغلی مختلف مشاهده کنند. این اطلاعات توسط کارمندان فعلی و سابق شرکت‌ها ارائه می‌شوند. در بخش جستجوی مشاغل هم می‌توانید شغل مورد نظرتان را بر اساس مکان، حقوق مد نظر و عنوان پیدا کنید. اپلیکیشن کاریابی خارجی Glassdoor بر روی گوشی‌های اندروید و iOS قابل نصب است.

۳. سایت Wellfound؛ بهترین سایت و اپلیکیشن کاریابی خارجی برای علاقه‌مندان به استارتاپ‌ها

اپلیکیشن کاریابی خارجی/بهترین سایت های کاریابی خارجی

بسیاری از کارجویان به کار در محیط‌های استارتاپی علاقه دارند. یکی از بهترین سایت های کاریابی خارجی برای این افراد، سایت Wellfound است. در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار استارتاپ مختلف در این سایت حضور دارند که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به اسپاتیفای (Spotify) اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های کلیدی سایت Wellfound این است می‌توانید میزان پیشرفت درخواست شغلی خودتان را مشاهده کنید و ببینید که درخواست‌های شما در چه مرحله‌ای قرار دارند. همچنین در این سایت می‌توانید به کارجویان دیگر متصل شوید و شغل‌های جدید را به اطلاع یکدیگر برسانید. این سایت فقط مختص کار حضوری نیست و موقعیت‌های شغلی ریموت هم در آن وجود دارد.

معرفی بهترین سایت دورکاری خارجی

برای بسیاری از ما ایرانیان، امکان خروج از کشور را نداریم یا مهارتی که داریم نیاز به حضور فیزیکی ندارد. اینجاست که باید به دنبال سایت های کاریابی رایگان خارجی باشیم. در این بخش به معرفی چند سایت کاریابی فریلنسری در خارج از کشور می‌پردازیم.

۱. سایت Upwork؛ بهترین سایت و اپلیکیشن کاریابی خارجی دورکاری

بهترین سایت دورکاری خارجی

با وجود بیش از ۱۲ میلیون فریلنسر و ۵ میلیون مشتری، جای هیچ شکی در بزرگی سایت Upwork باقی نمی‌ماند. این سایت اغلب حوزه‌های کاری مثل توسعه وب، طراحی، نویسندگی و بازارایابی را به خوبی پوشش می‌دهد. در این سایت مشتریان پروژه‌ها یا کارهای خود را قرار می‌دهند و فریلنسرها می‌توانند روی آن پیشنهاد قرار دهند.

علاوه بر این مشتریان می توانند با استفاده از سیستم فیلتر سایت Upwork، فریلنسر مورد نظرشان را پیدا کنند. اگر فریلنسری بخواهد مهارت خودش را به کارفرما ثابت کند کافیست در تست‌های مهارت این سایت شرکت کنند و نمره قبولی بگیرد. البته فریلنسرها در بخش پروفایل می‌توانند تجربیات و مهارت‌های خودشان را قرار دهند و کارفرمایان هم می‌توانند نظرات کارفرمایان دیگر را در مورد فریلنسر جویا شوند.

۲. سایت Freelancer؛‌ از بهترین سایت های کاریابی خارجی برای فریلنسرها

بهترین سایت دورکاری خارجی

احتمالاً از نام سایت Freelancer می‌توانید حدس بزنید که محلی برای کاریابی فریلنسرهاست. در این سایت تنوع شغلی بالاست و از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و حسابداران تا نویسندگان و متصدیان ورود اطلاعات می‌توانند در آن کار مورد نظرشان را پیدا کنند. اگر فریلنسر هستید کافیست در این سایت یک پروفایل ایجاد کنید و روی پروژه‌ها پیشنهاد بگذارید.

بعد از این‌که پروژه را گرفتید می‌توانید به کمک سیستم پیام‌رسانی سایت با کارفرما در ارتباط باشید. این سایت یک ابزار ثبت زمان کاری را هم در اختیار فریلنسر قرار می‌دهد تا محاسبه دستمزد را راحت‌تر انجام دهد. اگر به دنبال بهترین سایت دورکاری خارجی هستید،‌ سایت Freelancer یکی از گزینه‌های پیش روی شماست.

۳. سایت Guru؛ قدیمی‌ترین سایت و اپلیکیشن کاریابی خارجی برای فریلنسرها

بهترین سایت دورکاری خارجی

یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های دورکاری خارجی، سایت Guru است و بیش از ۳ میلیون فریلنسر در آن فعال‌اند. این سایت که از سال ۲۰۰۱ مشغول به کار است، محل مناسبی برای فریلنسرهای حوزه فناوری اطلاعات محسوب می‌شود. تنوع سیستم پرداخت در این سایت مناسب است و می‌توانید دستمزد خودتان را به‌صورت ساعتی یا پروژه‌ای دریافت کنید.

یکی از ویژگی‌های کلیدی سایت Guru، سیستم پرداخت سیف‌پی (SafePay) است. این سیستم بین فریلنسر و کارفرما پرداخت امن و قابل اطمینانی ایجاد می‌کند تا هنگام کار به مشکل نخورند. در بین روش‌های پرداخت این سایت، پی‌پل (PayPal) هم به چشم می‌خورد.

کانال کاریابی خارج از کشور

به جز اپلیکیشن کاریابی خارجی و بهترین سایت های کاریابی خارجی، از کانال‌های تلگرام هم می‌توانید برای این کار استفاده کنید. به همین دلیل در این بخش به معرفی چند مورد از کانال‌های فعال در این حوزه اشاره خواهیم کرد.

۱. کانال کاریابی بین‌المللی کارپیرا

بهترین سایت های کاریابی خارجی

کانال کاریابی بین‌المللی کارپیرا یکی از کانال‌های تلگرامی فعال در حوزه کاریابی خارج کشور است که حوزه‌های تخصصی زیادی را پوشش می‌دهد. این کانال برای متخصصین برق، مهندسین شیمی، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان و سایر تخصص‌ها در کشورهایی مثل آلمان، ایرلند و امارات خدمات کاریابی انجام می‌دهد. علاوه بر این می‌توانید از طریق سایت رسمی کارپیرا شغل مورد نظرتان را راحت‌تر جستجو کنید.

همچنین بخوانید :

۲. کانال کاریابی بین‌المللی خیام

بهترین سایت های کاریابی خارجی

یکی از کانال‌های تلگرام کاریابی خارج از کشور که از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم مجوز دارد، کانال کاریابی بین‌المللی خیام است. در این کانال می‌توانید در کشورهایی مثل استرالیا، آلمان و کانادا کار مورد نظرتان را پیدا کنید. در این کانال علاوه بر رشته‌های مهندسی مثل مهندسی برق، عمران و آی‌تی، برای مهارت‌های دیگری مثل راننده کامیون و سرآشپز هم کار وجود دارد. برای جستجوی مشاغل می‌توانید از سایت رسمی کاریابی بین‌المللی خیام هم استفاده کنید.

سخن پایانی

پیدا کردن کار با اپلیکیشن کاریابی خارجی بسیار ساده‌تر از قبل شده است و کافیست از فیلترهای آن استفاده کنید. بهترین سایت های کاریابی خارجی تنها محدود این موارد نیستند و با یک جستجوی ساده می‌توانید به صدها سایت دیگر هم دسترسی داشته باشید. همچنین برای انتخاب بهترین سایت دورکاری خارجی سعی کنید مواردی را انتخاب کنید که روش پرداخت مناسبی دارند. اگر سایت معتبری برای نیازمندی های خارج از کشور می‌شناسید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402