بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی

بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

انتخاب یک ابزار امنیتی برای گوشی های هوشمند به ویژه شیائومی کاری دشوار بوده است که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم داریم شما را با بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی آشنا کنیم که این موارد در کنار ابزار امنیتی خود گوشی میتواند سهم زیادی از امنیت دستگاه شما را تامین کند.

امروزه حفاظت از داده های موجود در گوشی های هوشمند کاری دشوار بوده است. این مورد زمانی به اوج خودش میرسد که حضور هوش مصنوعی در ساخت فایل های آلوده و مخرب نیز بیشتر شده و بسیاری از هکر ها امروزه از این روش برای ساخت فایل های آلوده استفاده میکنند. به همین دلیل اگر شما نیز نگران گوشی خود و محتویات داخل آن هستید پیشنهاد میشود یکی از ابزارهای موجود در لیست بهترین ویروس کش گوشی شیائومی را روی گوشی خود نصب کنید تا امنیت آن ارتقاء پیدا کند. جهت معرفی ابزارها با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی

همگی میدانیم که برند شیائومی امروزه به یکی از بهترین های جهان تبدیل شده است اما این موضوع نمیتواند عامل و مانعی برای نفوذ فایل های آلوده به دستگاه هوشمند شما باشد. در لیست بهترین ویروس کش گوشی شیائومی به بهترین ابزارهایی که سازگاری خوبی با این نوع گوشی ها دارند اشاره شده است که پیشنهاد می شود بی فوت وقت به سراغ بررسی و نصب ابزارهای پیشنهاد شده بروید.

1. McAfee Security؛ دانلود بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی

بهترین ویروس کش گوشی شیائومی

در حواشی اخبار چت جی پی تی نباید امنیت را فراموش کنید. برنامه مکافی سیکوریتی از بهترین ابزارهای امنیتی در جهان بوده که با در اختیار داشتن تجربه ای چندین ساله توانسته به بخش های مهمی دسترسی پیدا کند که بسیاری از انها برای شرکت های مطرح جهانی تازه کار هنوز نامفهوم بوده است. مکافی با ارائه ابزارهای تکمیلی جهت بررسی مداوم گوشی میتواند میزبان خوبی برای شما جهت حفاظت از داده های موجود روی گوشی باشد.

لازم به ذکر است بدانید که تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر مخرب و یا جاسوس بودن McAfee Security گزارش نشده است که با خیال آسوده میتوانید این ابزار را روی گوشی خود نصب کنید. از دیگر مزیت های برنامه McAfee Security میتوان به رابط کاربری ساده در کنار ابزار های مسدود سازی صفحات اینترنتی مخرب و آلوده اشاره داشت که در این زمینه میتوانید با خیال آسوده به وبگردی بپردازید و نگران آلوده شدن گوشی خود نباشید.

2. نورتون 360؛ لیست برترین آنتی ویروس گوشی شیائومی

لیست برترین آنتی ویروس گوشی شیائومی

یکی از برجسته ترین قابلیت هایی که نورتون 360 در اختیار دارد حفاظت از داده های شما به صورت 24 ساعته و بلادرنگ بوده که در این زمینه کوچک ترین اقدام غیر مجازی که از سوی ابزار یا فایل های شما صورت گیرد سریعا آن را مسدود و سپس به شما اطلاع رسانی میکند. این حفاظت قدرتمند میتواند عامل خوبی برایتان باشد و قبل از بروز مشکل هر اقدامی که قرار بود روی گوشی شما پیاده سازی شود را مسدود نماید. پشتیبانی پایدار از امنیت وب و اینترنت گزینه دیگری بوده که برای اشخاصی که با اینترنت سروکار دارند مفید بوده است.

وجود یک مشاور میتواند به شما کمک نماید تا راهکارهای بهتری را برای امنیت گوشی پیاده سازی کنید. نظارت کامل و همراهی شما در وب تاریک یکی دیگر از مزیت هایی بوده که میتواند امنیت دستگاه را برای همیشه تامین کند. امنیتی پیامکی زمانی کارآمد خواهد بود که یک مشکل جدی و یا فایل مخرب وارد گوشی شود که به صورت خودکار توسط برنامه به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

3. Kaspersky Antivirus

دانلود بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی

اگر هنوزهم با آپدیت نشدن آنتی ویروس شیائومی سروکله میزنید پیشنهاد میشود از ابزارهای کمکی و تکمیلی این مبحث استفاده کنید. کسپراسکی نامی آشنا در صنعت امنیت بوده که سال های متمادین است که در این زمینه به کاربران خدمات ارائه میدهد. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت که در سال 2023 بروزرسانی شده آنتی ویروس موبایل نام داشته که از جدیدترین قابلیت های آن پیدا نمودن تلفن من با ابزار جدید برنامه بوده است.

همچنین بخوانید :

وجود قفل های امنیتی و ضد سرقت به شما این امکان را میدهد تا هر برنامه ای که دوست دارید از دسترسی افراد غیرمجاز در امان باشد را در لیست ممنوعه قرار دهید. فیلترینگ وب و جلوگیری از حضور شما در سایت های جعلی و فیشینگ ابزارخوب دیگری بوده که خوشبختانه شرکت کسپراسکی توانسته آن را به خوبی توسعه دهد. رابط کاربری ساده دسترسی شما به ابزار و تنظیمات برنامه را میسر خواهد نمود که در این زمینه نیازی به کمک نخواهید داشت.

  • دانلود برنامه Kaspersky Antivirus برای: اندروید

4. Trend Micro Mobile Security and Antivirus؛ نصب ویروس کش برای گوشی شیائومی

بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اگر قبل از نصب برنامه های امنیتی روی گوشی، گوشی ویروسی باشد داستان چیست؟ باید بدانید که اعمال قوانین و راهکارهایی جهت بررسی گوشی در این زمینه بسیار نقش مهم و کلیدی داشته است که خوشبختانه این ابزار از آنها بهره مند بوده است. قدرت بالای آنتی ویروس میتواند از گوشی شما در برابر باج افزار و فایل های آلوده محافظت کند که امروزه حضور این برنامه در لیست بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی به وفور دیده شده است.

استفاده از یک ابزار گارد وب برای مسدود سازی فایل های مخرب اینترنتی و عدم بارگذاری سایت های اَلوده میتواند تیونر سیستم شمارا به خوبی در حفاظت قرار دهد. اسکنر قدرتمند و پاکسازی فایل های آلوده و بدافزار از دیگر مواردی بوده که در خصوص Trend Micro Mobile Security and Antivirus میتوان به آن اشاره داشت. محافظت از برنامه های دلخواه و ویژگی اسنپ مخفی از دیگر گزینه هایی بوده که میتوان به  آن اشاره داشت. در ادامه لیست جهت معرفی برنامه ای دیگر با ما همراه باشید.

  • دانلود برنامه Mobile Security & Antivirus برای: اندروید

5. AVG Antivirus and Security؛ بهترین ویروس کش گوشی شیائومی

آپدیت نشدن آنتی ویروس شیائومی

همانطور که شاهد بودید حفاظت و اسکن بلادرنگ گوشی در تمامی ابزارها وجود داشته که برنامه AVG Mobile Antivirus and Security از آنها مستثنی نبوده است. اسکنر وای فای برای جلوگیری از اتصال به شبکه های مشکوک به شما این اطمینان را میدهد تا با خیالی آسوده بتوانید از وب استفاده کنید. مسدود سازی سایت های مشکوک و فیشینگ ویژگی دیگری از این برنامه بوده که میتوان به آن اشاره داشت. قفل برنامه و بهینه سازی عملکرد گوشی از دیگر مزایایی بوده که در خصوص AVG Mobile Antivirus and Security میتوان به آن اشاره داشت.

  • دانلود برنامه AVG Antivirus and Security برای: اندروید

سخن پایانی

معرفی لیست بهترین آنتی ویروس برای گوشی شیائومی به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در این زمینه به ابزارهای خوبی اشاره شد که میتوانید از لیست بهترین ویروس کش گوشی شیائومی برای حفاظت از فایل های مهم خود استفاده کنید. اگر برنامه خوب دیگری را میشناسید که در لیست حضور ندارد میتوانید آنرا برایمان در بخش نظرات ارسال کنید و به تکمیل شدن مقاله کمک کنید. بی تردید نظرات شما در رشد و افزایش سطح کیفی مقاله تاثیرگذار بوده است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402