بهترین سایت های هوش مصنوعی؛ جالب ترین و کاربردی ترین وبسایت‌ها

بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

هوش مصنوعی این روزها در وب فارسی و انگلیسی مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. در ادامه این مطلب پلازا ما بهترین سایت های هوش مصنوعی را که می‌توانید برای کارهای مختلف استفاده کنید، انتخاب کرده‌ایم.

هوش مصنوعی شاید بیشتر از همه با معرفی چت بات ChatGPT یا سایت هوش مصنوعی گوگل بارد مورد توجه قرار گرفته باشد اما این فناوری این روزها در پلتفرم‌های بسیار زیادی برای بهبود تجربه کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرد. بهترین سایت های هوش مصنوعی به‌شما کمک می‌کنند وظایف مختلف را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهید و وقت کمتری را صرف کارهای مختلف کنید. اما کدام یک از آن‌ها گزینه‌های کاربردی‌تری هستند؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین سایت های هوش مصنوعی

ما مجموعه ای از بهترین وب سایت های هوش مصنوعی را که امروز در دسترس هستند، انتخاب کرده ایم. این وب سایت ها را می‌توان برای ویرایش تصاویر، نوشتن و یا حتی برای انجام بازی استفاده کرد. بیایید به لیست زیر نگاهی بیندازیم.

1. Bing Chat

سایت هوش مصنوعی فارسی

اگر به‌دنبال یک سایت هوش مصنوعی فارسی هستید، بینگ چت می‌تواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد. این چت‌بات قادر است به زبان فارسی صحبت کند. می‌توانید از تمام قابلیت‌های آن به زبان فارسی استفاده کنید؛ از جمله امکان تبدیل متن به عکس و پرسیدن سوالات مختلف. به این ترتیب دیگر لازم نیست برای پیدا کردن پاسخ سوالات خود نتایج گوگل را جستجو کنید و می‌توانید مستقیما از این چت بات کمک بگیرید.

2. Canva Pro

سایت هوش مصنوعی فارسی

گزینه بعدی در این مطلب معرفی سایت های هوش مصنوعی، سایت Canva Pro است. این سایت ابزارهای قابل توجهی مبتنی بر هوش مصنوعی دارد و شاید انتخاب بهتری از دال ای 2 یا میدجورنی باشد. به‌خصوص برای کاربرانی که روزانه با تصاویر و کارهای گرافیکی سر و کار دارند و نمی‌خواهند تصویر نهایی بیش از اندازه دچار تغییر شده باشد.

کانوا پرو یک گزینه ایده‌آل برای ایجاد محتوا برای شبکه‌های اجتماعی، ساخت دعوت‌نامه یا پرزنتیشن است. این سایت دارای ابزارهایی مثل تبدیل متن به عکس یا حذف پس‌زمینه است. کافی است با کلیک روی یک دکمه از این ابزارها استفاده کرده و نتایج دلخواهتان را دریافت کنید. البته که این سایت رایگان نیست و هزینه سالانه آن برای یک حساب 120 دلار است.

3. ChatPDF

سایت هوش مصنوعی معماری

یکی از جالب ترین سایت های هوش مصنوعی برای کاربرانی که مدام با فایل‌های PDF سر و کار دارند، وبسایت ChatPDF است. فایل‌های PDF همانطور که می‌دانید حاوی اطلاعات بسیار زیادی هستند که در بیشتر مواقع اکثر آن‌ها اضافی هستند. خواندن کل فایل برای رسیدن به اطلاعاتی که دنبالش هستید، همیشه وقت زیادی طلب می‌کند اما این سایت می‌تواند نجات‌دهنده شما باشد.

کافی است فایل مدنظرتان را در آن آپلود کنید. این سایت سپس ظرف چندثانیه محتوای آن را اسکن می‌کند و سپس آماده است تا به هر سوالی که در مورد آن فایل دارید، پاسخ بدهد. آن هم پاسخ‌هایی دقیق و خلاصه شده از محتوای اصلی.

4. Deep Nostalgia

سایت هوش مصنوعی فارسی

یکی از کاربردی ترین سایت های هوش مصنوعی برای کسانی که علاقه زیادی به تصاویر قدیمی و یادآوری خاطرات دارند، وبسایت Deep Nostalgia است. این سایت می‌تواند چهره‌های درون تصاویر را با استفاده از هوش مصنوعی به‌شکل متحرک دربیاورد. سایت قادر است ژست‌های مختلفی مثل لبخند، چشمک زدن یا حرکات سر را به صورت متحرک دربیاورد.

برای استفاده از آن باید یک حساب رایگان بسازید و بعد عکس را آپلود کنید. نتیجه ظرف یک دقیقه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این می‌توانید تصاویر را بازسازی کرده و یا رنگی کنید.

5. DeepBeat

سایت هوش مصنوعی گوگل

این گزینه جزو سایت های هوش مصنوعی فارسی نیست ولی برای نوشتن آهنگ به زبان انگلیسی یک گزینه کاربردی است. در این سایت متن هزاران آهنگ مختلف وجود دارد. شما می‌توانید خودتان بخشی از آهنگ را بنویسید یا این که موضوع را مشخص کنید و از آن بخواهید از صفر شروع کند. کافی است روی Generate بزنید.

6. Let’s Enhance

سایت هوش مصنوعی فارسی

بخش قابل توجهی از کار بایگانی اکنون نیاز دارد که تصاویر با وضوح پایین را به تصاویر با وضوح بالا تبدیل کند و وضوح و جزئیات بیشتری ارائه دهد. حتی اگر یک کاربر معمولی هستید که می‌خواهید تصاویر خانوادگی قدیمی با وضوح پایین را به خاطر نوستالژی به تصاویری با وضوح بالا تبدیل کنید، بهبود تصویر در دنیای امروز بسیار مهم است. بنابراین، اگر این کاری است که می‌خواهید انجام دهید، وب سایت Let’s Enhance تصاویر با کیفیت پایین را با استفاده از آخرین الگوریتم‌های هوش مصنوعی به تصاویر دقیق تبدیل می‌کند.

7. MidJourney

سایت هوش مصنوعی فارسی

میدجورنی یک سایت تبدیل متن به عکس است که نسبت به دیگر رقبا مثل دال ای کمتر شناخته شده است. با استفاده از آن می‌توانید متن را به تصویر یا آثار هنری تبدیل کنید. البته نمی‌توان آن را جزو بهترین سایت های هوش مصنوعی حساب کرد چرا که شما باید از طریق سرور دیسکورد به آن دسترسی پیدا کنید. البته فعلا این هوش مصنوعی رایگان نیست و باید برای استفاده از آن هزینه پرداخت کنید.

8. Supermeme.ai

بهترین سایت های هوش مصنوعی

میم‌ها به یکی از بزرگترین عناصر فرهنگ زمان ما تبدیل شده اند. فقط با یک تصویر یا ویدیو، کاربران می‌توانند کمدی، فلسفه و طنز را در یک تصویر تلفیقی بیاورند. اگر به میم‌ها علاقه دارید با Supermeme.ai، می‌توانید افکار میم خود را بدون توجه به اینکه چقدر خاص هستند، زنده کنید. از نظر تولید کننده‌های میم، تعداد کمی از برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های دیگر، سطح محتوایی را که این وب‌سایت می‌تواند ارائه دهد، در اختیار شما قرار می‌دهند.

9. بهترین سایت های هوش مصنوعی: Soundful.com

برترین سایتهای هوش مصنوعی

دهمین مورد ما در لیست بهترین وب سایت های هوش مصنوعی سایت Soundful.com است. این وب سایت انواع موسیقی‌های بدون حق کپی رایت را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد موسیقی خود استفاده کنید. با این حال، این وب سایت بسیار بیشتر از یک تولید کننده موسیقی بدون حق کپی رایت است.

در اینجا، می‌توانید نمونه‌های موسیقی خاصی را با توجه به نیاز خود پیدا کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موسیقی تولید کنید. تنها کاری که باید در وب سایت انجام دهید این است که اولویت خود را ارائه دهید، برخی از گزینه ها را (در صورت لزوم) تغییر دهید و آهنگی را که همیشه می‌خواستید، ایجاد کنید.

10. ARCHITEChTURES

بهترین سایت های هوش مصنوعی

اگر به‌دنبال سایت هوش مصنوعی معماری هستید، وبسایت ARCHITEChTURES یک ابزار نسبتا جدید است که توانسته انقلابی در زمینه عمران و معماری ایجاد کند. این هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل شرایط پروژه، تغییرات دمایی، بودجه و درخواست‌های مالک می‌تواند طرح‌های متوازن مختلفی با حفظ اولویت‌های تعریف شده در اختیار شما قرار دهد.

جمع بندی

هوش مصنوعی به سرعت در حال پیشرفت است و هیچ شکی در آن وجود ندارد. این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک بر زندگی ما تسلط بیشتری پیدا کند. بهترین سایت های هوش مصنوعی می‌توانند تا حد زیادی کار شما را از جنبه‌های مختلف راحت‌تر کند. نظر شما در مورد این سایت‌ها چیست؟ اگر سایت هوش مصنوعی فارسی سراغ دارید یا با سایت‌های خارجی دیگری کار می‌کنید، نام آن‌ها را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
دیدگاه کاربران1 دیدگاه
avatar
هانیه
.
28 تیر 1402، 14:35
پاسخ
0
1
سلام سایت هوش مصنوعی هیوا هم مقاله های خوبی داره، لطفا راهنمای تصویری استفاده از سایت هوش مصنوعی هیوا هم بگید ممنون
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402