بازی The Division: Resurgence؛ اثر دیگری از Ubisoft برای موبایل

  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

اگر اخبار دنیای بازی را دنبال کنید حتما میدانید که یوبی سافت قصد دارد قبل از سال 2025 حدود 10 بازی منتشر کند که بازی The Division: Resurgence یکی از آنها بوده است. جهت پیش بررسی این بازی با ما همراه باشید که به نکات خوبی از آن اشاره نموده ایم.

امروزه سبک بازی های موبایلی به اندازه دیگر پلتفرم ها محبوب شده است. این موضوع به قدری مهم شمرده شده که شرکت های مطرح جهانی بسیاری از بازی های محبوب خود را روانه گوشی های هوشمند کرده اند. بازی The Division: Resurgence یک نمونه در این زمینه بوده که Ubisoft قصد دارد محصول جدید خود را به یک الگوی ایده آل در سبک بازی های بتل آنلاین تبدیل کند. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی The Division: Resurgence

همانطور که کم و بیش میدانید یوبی سافت علاقه مند به استفاده از آیتم هایی بوده که در آینده به آن نزدیک میشویم. در این زمینه میتوان به فرنچایز فارکرای اشاره داشت که اکثر اوقات جلوتر از چیزی بود که در دنیای واقعی شاهد آن بودیم. بازی The Division: Resurgence نیز قرار است در این زمینه همین مسیر را دنبال کند. این موضوع سبب خواهد شد تا با ساختارهای جدید بسیاری مواجه شوید که با پایان معرفی بازی The Division: Resurgence به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

بررسی بازی The Division: Resurgence

جهت دانلود بازی The Division: Resurgence از گوگل پلی باید کمی صبر کنید زیرا بازی در حال حاضر روی نسخه پیش ثبت نام قرار داشته است. برای اینکه زودتر بتوانید به بازی دسترسی پیدا کنید میتوانید اطلاعات خود را از طریق لینک قرار گرفته در گوگل پلی ثبت کنید. با چنین شرایطی جزو نفرات اولی خواهید بود که میتوانید به بازی دسترسی داشته باشید. این موضوع یک نقد بازی The Division: Resurgence بشمار رفته زیرا گیمرها براین باور بودند که نیازی به انجام اینکار نبود.

بازی The Division: Resurgence

The Division Resurgence یک عنوان نقش آفریوی و اکشن تیراندازی سوم شخص بوده که در دنیای باز MMO جریان خواهد داشت. داستان بازی در شهر نیویورک جریان داشته که پس از بحران معاصر پس از شیوع ویروس جدید به هرج و مرج مبتلا شده است. این شلوغی شهر سبب فروپاشی دولت آمریکا شد و حال شما به عنوان یک نیروی محافظ باید به دنبال نجات جان خود و برگرداندن شرایط به حالت قبل باشید. ناگفته نماند که بازی کاملا رایگان بوده است.

در این بازی شاهد تجربه جدیدی از نبردهای آنلاین خواهید بود که مظهر اصلی آن را عوامل استراتژیک تشکیل میدهند. همانطور که گفته شد وظیفه شما در این بازی بازگرداندن نظم و مبارزه با جناح های خطرناک و متخاصم بوده است. فارغ از این موضوع نباید چشم خود را ببندید و شلیک کردن را آغاز کنید زیرا غیرنظامیان بسیاری در طول شهر دیده میشود که برای ساخت آینده ای جدید به آنها نیاز دارید. پس حفظ جان غیرنظامیان نیز در اولین کار شما خواهد بود.

بازی The Division: Resurgence

در رابطه با گیم پلی بازی The Division: Resurgence باید بدانید که این اثر محصولی از سری تحسین شده Division بوده است. طراحی بازی که در سبک MMO جریان داشته میتواند گیمر را غرق در دنیایی کند که چالش های بسیاری در آن نهفته است. این بازی علاوه بر کمپین های مستقلی که در اختیار داشته از مزایای Tom Clancy’s The Division 1 و The Division 2 نیز در این نسخه استفاده نموده است. این موضوع روی حالت کمپین و داستانی تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت که میتوانید به حالت های جدید PVP و PVE دسترسی داشته باشید.

با این اوصاف میتوان گفت که هدف اصلی شما در این سبک مبارزه و نابودسازی با رعایت استاندارد های نجات بخشی بوده است. بازی به صورت انفرادی و گروهی قابل اجرا خواهد بود که میتوانید به صورت آزادانه در یک دنیای چشمگیر ایفای نقش کنید. گیم پلی تاکتیکی بازی عامل خوبی برای رویارویی با فرصت های مبارزه ای جدید بوده است. شخصیت های بازی The Division: Resurgence بسیار زیاد هستند که در طول نبرد میتوانید با بسیاری از آنها آشنا شوید.

بازی The Division: Resurgence

سبک بازی The Division: Resurgence سلاح های بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد که بخشی از آنها رایگان و بخشی پولی بوده است. اما نکته ای که نباید فراموش کنید ارتقا و بروزرسانی سلاح ها با خرج پول بوده است. با پیروزی در نبردهای بازی میتوانید پاداش های مختلفی را کسب کنید که با جمع آوری آنها قادر به خرید پوسته های جدید و یا بروزرسانی سلاح های خود خواهید بود. در چنین شرایطی میتوانید از بازی لذت بیشتری ببرید.

اما ژانر بازی The Division: Resurgence میتواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند که در این میان شاهد گرافیک بسیار خوبی از بازی خواهید بود. طراحی چشم نواز با صدای عالی میتواند گیم پلی خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد و در این راستا قادر به سرگرم شدن برای مدت زمان طولانی باشید. برریس اولیه بازی به پایان رسید که در ادامه قصد داریم شمارا با دیگر اطلاعات مهم بازی آشنا کنیم. پس با پلازا همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی The Division: Resurgence

در این خصوص هنوز اطلاعات دقیقی از سوی یوبی سافت منتشر نشده است. همانطور که گفته شد این شرکت تصمیم دارد قبل از سال 2025 ده بازی جدید منتشر کند که این موضوع یعنی شلوغی کار بالا برای توسعه بازی های معرفی شده. این اثر یکی از آنها بوده است که پیش بینی میشود قبل از آغاز سال 2024 شاهد رونمایی و عرضه رسمی آن در پلتفرم هایی که قرار است بازی برایشان عرضه شود باشیم. در ادامه نیز به این موضوع اشاره خواهد شد.

پلتفرم های بازی The Division: Resurgence

همانطور که در عنوان نیز گفته شد بازی برای گوشی های موبایلی درنظر گرفته شده است. این امر یعنی تنها کاربرانی قادر به اجرای بازی خواهند بود که گوشی های اندرویدی و یا آیفونی در اختیار دارند. نسخه های دیگر بازی با عناوین نسبتا مشابه برای کنسول و دیگر پلتفرم ها عرضه شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Division: Resurgence

حداقل سیستم مورد نیاز بازی‌ The Division: Resurgence

برای اجرای بازی نیز هنوز اطلاعات سخت افزاری مشخص نشده است اما به محض مشخص شدن این موضوع آنرا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

سخن پایانی

بررسی بازی The Division: Resurgence به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به بخش های مختلفی از این محصول اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی اندرویدی و آیفونی بیان کنید که با اینکار به تکمیل شدن مقاله نیز کمک خواهید نمود. از نظر شما آیا این بازی میتواند در میان گیم های مشابه نظیر کال اف دیوتی موبایل و پابجی و فورتنایت حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402