ابزار هوش مصنوعی Playground AI چیست و چه کاربردی دارد؟

هوش مصنوعی Playground
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

ابزار هوش مصنوعی Playground AI چیست و چطور می‌توان از آن استفاده کرد؟ در این مطلب نحوه استفاده از هوش مصنوعی Playground را به شما توضیح خواهیم داد.

دنیای هوش مصنوعی با سرعتی زیاد به رشد خود ادامه می‌دهد و ابزارها و برنامه‌های وب بیشتری منتشر می‌شوند که به کاربران کمک می‌کنند فارغ از سطح مهارت‌شان، پتانسیل واقعی خود را کشف کنند. اگر صنعت هوش مصنوعی را دقیق دنبال کنید، متوجه رشد عظیمی در ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی خواهید شد. ما می‌توانیم از این ابزارهای قدرتمند تولید محتوای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی، ویدیو، متن و تصاویر استفاده کنیم.

یک نمونه خوب از یک برنامه وب تولید محتوای هوش مصنوعی، AI Playground است. AI Playground یک تولید کننده تصویر وب رایگان است که برای انجام طیف گسترده ای از اهداف خلاقانه طراحی شده است. در پست امروز، ما قصد داریم AI Playground را بررسی کنیم تا بدانید قبل از استفاده از آن دقیقاً چه انتظاری دارید. ما به شما خواهیم گفت که AI Playground چیست، برای چه کاری می‌توانیم از آن استفاده کنیم، هزینه آن چقدر است و موارد دیگر. با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب: 

هوش مصنوعی Playground چیست؟

بیایید با نگاهی دقیق تر به AI Playground شروع کنیم. AI Playground یک برنامه وب محبوب است که به کاربران اجازه می‌دهد هنر هوش مصنوعی ایجاد کنند. هنری که ایجاد می کنیم می‌تواند با جامعه این برنامه به اشتراک گذاشته شود، فروخته شود و برای اهداف تجاری استفاده شود.

AI Playground تولید تصویر رایگان DALL-E 2، ارتقاء کیفیت رایگان، سبک‌های مختلف هنری، فضای ذخیره‌سازی ابری و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. این برنامه وب هوش مصنوعی یک پلتفرم پیشرو در بازار است که فضای تولید متن به تصویر را طوفانی کرده است.

نحوه ی استفاده از ابزار هوش مصنوعی Playground AI

یکی از مطلوب ترین چیزها در مورد AI Playground این است که می‌توان از آن برای انجام کارهای زیادی استفاده کرد. فرقی نمی‌کند که بخواهید نقاشی‌های معمولی یا یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کار خود ایجاد کنید، AI Playground کار شما را انجام می‌دهد.

مجموعه ابزارهای مولد AI Playgrounds به گونه ای طراحی شده است که این امکان را برای همه فراهم می‌کند تا پتانسیل خود را کشف کنند.

بررسی ویژگی‌های ابزار هوش مصنوعی Playground AI

اگر دوست دارید برنامه‌های وب جدید هوش مصنوعی را امتحان کنید، AI Playground یکی از برنامه‌هایی است که از آن لذت خواهید برد. اکنون که کمی بیشتر در مورد این برنامه وب می‌دانید، ما آن را بررسی می‌کنیم.

اپلیکیشن Playground AI app چه کاری می‌تواند انجام دهد؟

ویژگی‌های ابزار هوش مصنوعی Playground AI

صادقانه بگویم، احتمالاً نوشتن در مورد کارهایی که AI Playground نمی‌تواند انجام دهد، برای ما آسان تر خواهد بود. AI Playground که به سازندگان اجازه می‌دهد پتانسیل خود را آشکار کنند، می‌تواند برای ایجاد آثار هنری منحصر به فرد و چشم نواز، ارائه‌های حرفه ای، لوگوهای تجاری، پست‌های رسانه‌های اجتماعی موثر، ویدئوها، موسیقی، پوسترها و غیره استفاده شود.

همه این موارد را می‌توان با کمک هوش مصنوعی ایجاد کرد. با استفاده از ابزارهای بصری و قدرتمند AI Playgrounds، می‌توانید به سرعت تصاویری شگفت انگیز ایجاد کنید. شما می‌توانید هر جنبه ای از طرح‌های خود را با حداکثر استفاده از فونت‌ها و گزینه‌های رنگ داخلی سفارشی کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های این پلتفرم باید ابزار ایجاد هنر هوش مصنوعی باشد که برای بازاریابان، هنرمندان، مدیران رسانه‌های اجتماعی و مشاغل مناسب است.

برخی دیگر از ویژگی‌های کلیدی AI Playground عبارتند از:

  • پیام‌های متنی و تصویری
  • فیلترهای از پیش تعیین شده
  • ابزارهای ویرایش
  • ارتقاء کیفیت تصویر
  • ریمیک تصویر
  • قالب‌های آماده

آیا استفاده از AI Playground آسان است؟

به طور کلی، AI Playground برای استفاده بسیار آسان است. در نگاه اول، رابط کاربری بسیار گیج کننده به نظر می‌رسد، اما به لطف آموزش‌های داخلی برنامه وب، به سرعت به آن عادت خواهید کرد.

برای شروع، AI Playground یک فرآیند ثبت نام بسیار ساده دارد. تنها کاری که برای ایجاد یک حساب AI Playground باید انجام دهید این است که با یک حساب Google وارد شوید. سپس می‌توانید بلافاصله شروع به تولید محتوا کنید.

برای استفاده از ابزارهایی که این برنامه وب ارائه می‌دهد، نیازی به تجربه کدنویسی یا طراحی گرافیکی ندارید. می‌توانید هر چیزی را که برای تولید محتوای باکیفیت نیاز دارید از داشبورد اصلی پیدا کنید. چیزهای ساده ای مانند فیلترها، ترکیب مجدد آثار هنرمندان دیگر، و نوارهای لغزنده، همگی به سهولت استفاده از پلتفرم کمک می‌کنند.

البته، اگر می‌خواهید از پیشرفته‌ترین ویژگی‌های برنامه استفاده کنید، یادگیری زیادی وجود دارد که باید انجام شود، اما مبتدیان به آسانی می‌توانند محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنند.

در اینجا برخی از ویژگی‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد محتوای خود استفاده کنید:

  • کادر درخواست متن
  • فیلترهای سبک
  • تعیین ابعاد تصویر
  • آپلود تصویر
  • راهنمایی سریع

آیا AI Playground به خوبی کار می‌کند؟

دانلود برنامه Playground AI

وقتی برای اولین بار از AI Playground استفاده کردیم، واقعاً تحت تأثیر نتایج قرار گرفتیم. در مقایسه با سایر ابزارهای هوش مصنوعی مانند DreamStudio AI، متوجه شدیم که تصاویر ایجاد شده با استفاده از AI Playground بسیار چشمگیرتر هستند. مسلماً تولید محتوا توسط AI Playground ممکن است بیشتر طول بکشد، اما این تفاوت تنها حدود 30 ثانیه است. نحوه ی استفاده از ابزار هوش مصنوعی Playground AI را در ادامه بخوانید.

در اینجا آموزش استفاده از هوش مصنوعی Playground آمده است:

  • رابط AI Playground را باز کنید.
  • در کادر درخواست، متنی را را تایپ کنید.
  • Generate را انتخاب کنید.
  • صبر کنید تا تصویر شما تولید شود.

اگر می‌توانید با استفاده از ساده ترین ابزارهای موجود در برنامه، تصاویری مانند تصویر بالا را در حدود 40 ثانیه ایجاد کنید، تصور کنید با ابزارهای پیشرفته چه کاری می‌توانید انجام دهید.

قیمت پلن هوش مصنوعی Playground

احتمالاً بسیاری از شما از شنیدن اینکه AI Playground یک طرح رایگان ارائه می‌دهد، بسیار خوشحال خواهید شد. این طرح که طرح Free For Everyone نامیده می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا روزانه 1000 تصویر ایجاد کنند.

با توجه به اینکه سایر تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی تنها تعداد انگشت شماری اعتبار رایگان را قبل از پرداخت هزینه برای استفاده از ابزارهای خود به کاربران می‌دهند، این طرح بسیار خوب است. طرح رایگان همچنین به ما امکان می‌دهد از هنری که تولید می‌کنیم، به صورت تجاری استفاده کنیم.

به غیر از طرح رایگان، دو طرح قیمت گذاری دیگر با دانلود برنامه Playground AI وجود دارد که می‌توانیم در وب سایت AI Playground ثبت نام کنیم. هر دوی این طرح‌ها نیاز به پرداخت دارند. یکی برنامه Pro نام دارد و 15 دلار در ماه هزینه دارد و دیگری طرح DALL-E2 است که 10 دلار در ماه هزینه دارد. همانطور که انتظار دارید، هر دوی این طرح‌ها دارای ویژگی‌های بیشتر، محدودیت‌های کمتر و پتانسیل بیشتر هستند.

اگر می‌خواهید تصاویر بیشتری ایجاد کنید، تصاویر با بالاترین کیفیت تولید کنید و از واترمارک اجتناب کنید، توصیه می‌کنیم در یکی از طرح‌های پولی ثبت‌نام کنید.

موارد استفاده از هوش مصنوعی Playground

اپلیکیشن Playground AI app

اکنون همه چیزها در مورد AI Playground و کارهایی که می‌تواند انجام دهد را می‌دانید. اجازه دهید به موارد استفاده از هوش مصنوعی نگاهی بیندازیم. موارد استفاده زیر، راه‌های اصلی استفاده از AI Playground در یک محیط حرفه‌ای هستند.

این موارد استفاده باید به شما درک بهتری از AI Playground بدهد.

تولید محتوای بازاریابی و روابط عمومی

یکی از بهترین راه‌هایی که شرکت‌ها می‌توانند از AI Playground استفاده کنند، مدیریت بازاریابی و ایجاد محتوای عمومی است. AI Playground نه تنها تولید محتوای با کیفیت را برای کسب و کارها بسیار آسان می‌کند، بلکه به آن‌ها در صرفه جویی در هزینه نیز کمک می‌کند.

به جای استخدام یک شرکت خارجی، یک کسب و کار می‌تواند با استفاده از ابزارهای رایگانی که این برنامه وب ارائه می‌دهد، هزینه‌ها را کاهش دهد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالای عکاس و طراح گرافیک نداشته باشد.

استفاده تجاری

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد AI Playground وجود دارد، امکاناتی است که به هنرمندان ارائه می‌دهد. Playground AI فرصت‌های بی نهایتی را در مورد سبک‌های تصویر، جزئیات، اندازه، حالات و ظاهر کلی به هنرمندان ارائه می‌دهد. هنرمندان می‌توانند از AI Playground برای خلق آثار هنری استفاده کنند که بتوانند به صورت تجاری بفروشند.

کاور کتاب و فیلم

یک استفاده جالب از ابزار هوش مصنوعی Playground AI که افراد زیادی به آن فکر نمی‎‌کنند، ساخت کاور کتاب و فیلم است. ما حتی می‌توانیم از AI Playground برای ایجاد عکاسی محصول استفاده کنیم. همه این‌ها راه‌های منحصر به فردی هستند که ما می‌توانیم با استفاده از هوش مصنوعی کسب درآمد کنیم.

جمع بندی

این پایان بررسی ما از AI Playground است. در این بررسی، ما به شما گفته‌ایم که AI Playground چیست، چه کاری می‌تواند انجام دهد، استفاده از آن چقدر آسان است و هزینه استفاده از آن چقدر است، و حتی موارد استفاده از هوش مصنوعی را به شما نشان داده‌ایم. به طور کلی، AI Playground یک ابزار عالی برای استفاده برای تولید محتوا است.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402