بازی Lost Soul Aside با نظارت Sony در دست ساخت قرار دارد

بازی Lost Soul Aside
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بالاخره یکی از مورد انتظارترین بازی های نقش آفرینی که گیمرهای بسیاری در انتظار آن بودند معرفی شد. بازی Lost Soul Aside یک محصول ایده آل و جذاب از سوی شرکت های مختلفی بوده که روند توسعه آن در حال انجام بوده است. جهت بررسی بازی باما همراه باشید.

بازی Lost Soul Aside محصولی در سبک نقش آفرینی بوده که ماهیت ویدیویی و سینمایی آن میتواند هرگیمری را به سمت خود جذب نماید. شرکت سازنده بازی UltiZero Games بوده که روند نشر آن برای پلتفرم های مختلف قرار است از سوی دو شرکت Sony Interactive Entertainment و UltiZero Games انجام گیرد. با این اوصاف میتوان گفت که قرار است با محصول خوب و باکیفیتی سروکار داشته باشیم. پلازا پیشنهاد میکند ادامه توضیحات را از دست ندهید.

فهرست مطالب

بازی Lost Soul Aside

شرکت های بسیاری در راستای اثبات توانایی های خود در زمینه ساخت بازی اقدام به ارائه بخش های متنوعی نموده اند که بدنیست بدانید بازی Lost Soul Aside میزبان سیستم های بسیاری در این زمینه است. روح گمشده به کنار شمارا با جذابیت های نوینی از سری بازی های نقش آفرینی مواجه خواهد نمود که این موضوع سبب بوجود آمدن گیم پلی خوبی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باما همراه باشید که با پایان معرفی بازی Lost Soul Aside به سراغ بررسی و نقد بازی Lost Soul Aside خواهیم رفت.

بررسی بازی Lost Soul Aside

شرکت Sony Interactive Entertainment بالاخره در شوکیس ChinaJoy 2023 تصمیم دارد محصول جدید خود را معرفی کند. این بازی RPG با الهام گیری از افسانه بازی های Devil May Cry و Final Fantasy توسعه خواهد یافت که این مورد میتواند گیم پلی بسیار خوبی را برای سرگرمی ارائه دهد. با این تفاسیر باید بدانید که سونی تصمیم دارد بیشتر روی بازی های فانتزی فعالیت داشته باشد زیرا روند محبوبیت این ژانر به نسبت دیگر سبک ها بیشتر بوده است.

بازی Lost Soul Aside

در راستای تحقق اهدافی که سونی درسر دارد شرکت UltiZero Games آمده تا بازی روح گمشده را به یکی از بهترین بازی های کامپیوتری جهان تبدیل کند. برای رسیدن به این هدف مسیر سختی پیش روی آنها خواهد بود زیرا دستیابی به این عنوان کار دشواری بوده است. بازی های محبوب و قدرتمند بسیاری در بین مسیر وجود داشته اند که اگر سونی قصد دارد از آنها سبقت بگیرد باید ماهیت این بازی را کمی متفاوت تر نسبت به بازی های نامبرده توسعه دهد.

در گیم پلی بازی Lost Soul Aside شاهد دنیای وسیعی خواهید بود که این موضوع سبب بوجود آمدن مناطق مختلفی خواهد شد. هریک از سرزمین های بازی نیرو و باس فایت های مخصوص به خود را دارا است که این موضوع سبب خواهد شد تا با تنوع بالایی از دشمنان رو به رو باشید. در این بین باس فایت های عظیم الجثه خطرات دنیایی که در آن حضور دارید را دو چندان نموده اند. خطراتی که اگر در کسری از ثانیه اشتباهی رخ دهد سبب مرگ شما خواهد شد.

در رابطه با شخصیت های بازی Lost Soul Aside نیز باید بدانید که سونی با الهام گیری از شخصیت کاربرپسند اقدام به طراحی کاراکترهای بازی نموده است. شخصی جوان با مهارت های مبارزه ای بسیار که تصمیم دارد در دنیای کنونی خود امنیت و نظم را برقرار کند. در راستای تحقق این اهداف شخصیت های بسیار دیگری نیز وارد بازی خواهند شد که برخی از آنها در نقش دوست و برخی در نقش دشمن هستند. ناگفته نماند که همیشه هیولاهای عظیم خطرات اصلی را بوجود نمی آورند زیرا ممکن است گاهی با دشمنی رو به رو شوید که از لحاظ جثه اندازه شما باشد اما مهارت های آن بیشتر از باس فایت های نهایی بازی باشد.

این دشواری گیم پلی سبب خواهد شد تا بتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید. ماهیت اصلی داستان با تکیه برشخصیت نامبرده آغاز میشود که در ژانر بازی Lost Soul Aside باید به دنبال هدف های مختلفی باشید. برای افزایش سطح گیم پلی و جذابیت های بازی، شرکت سونی پایان بندی های مختلفی را برای بازی درنظر گرفته است که این موضوع سبب متمایز شدن سبک بازی Lost Soul Aside خواهد شد.

اما یکی از مهم ترین عناصر بازی که طراحی آن بوده با مزیت های نوینی همراه خواهد بود که در این رابطه شرکت Sony Interactive Entertainmen اطلاعات بسیاری را عرضه نکرده است. اما پیش بینی ما استفاده از یک طراحی گرافیکی زرق و برقدار بوده که این موضوع در تمامی لحظات بازی به صورت پویا قابل مشاهده بوده است. بی تردید سطح بالای طراحی میتواند روی گیم پلی تاثیر مثبتی داشته باشد زیرا در چنین شرایطی میتوانید لذت بیشتری را از بازی ببرید. در کنار این موضوع صداگذاری بازی نیز با الهام گیری از جلوه های صوتی ویژه شکل خواهد گرفت.

تاریخ انتشار بازی Lost Soul Aside

بازی Lost Soul Aside

در رابطه با تاریخ انتشار هنوز اطلاعاتی از سوی سونی منتشر نشده است اما پیش بینی ما عرضه بازی در سال 2024 و حتی 2025 خواهد بود. روند توسعه بازی بدون مشکل در حال پیش روی بوده که بزودی شاهد معرفی آن در استیم خواهیم بود.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Lost Soul Aside

همانطور که گفته شد اطلاعات بسیاری از بازی منتشر نشده است که یکی از مهم ترین آن موارد مشخص نبودن سیستم اجرایی بازی بوده است. در این بین پیش بینی میشود که برای اجرای بی دغدغه بازی به یک سیستم گیمینگ نیاز داشته باشید که در این زمینه پیشنهاد میشود تا مشخص شدن اطلاعات رسمی صبور باشید.

پلتفرم های بازی Lost Soul Aside

در نهایت پلتفرم هایی که شرکت پلی استیشن تصمیم دارد محصول خود را برای آنها عرضه کند کنسول های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ بوده است. در این بین خبری از محصول مایکروسافت یعنی ویندوز نخواهد بود اما پیش بینی میشود با پایان عرضه رسمی بازی شاهد معرفی و ساخت آن برای کامپیوتر نیز باشیم زیرا امروزه شرکت سونی بسیاری از محصولات انحصاری خود را برای مایکروسافت ویندوز نیز عرضه نموده است.

سخن پایانی

بررسی بازی Lost Soul Aside به پایان رسید که در این زمینه شاهد اخبار و اطلاعات خوب ولی محدودی از بازی بودیم. بازی روح گمشده به کنار میتواند یکی از بهترین بازی های سال باشد اما نباید این موضوع را نادیده گرفت که شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت داشته اند که این مسیر را برای سونی دشوار خواهند نمود. نظر شما نسبت به این موضوع چیست؟ شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی بیان کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402