بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام کدامند؟

بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

معرفی بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام موضوعی است که قرار است در این مقاله از پلازا آن را با هم بررسی کنیم. در اینجا با هم ربات‌های زیادی را خواهیم دید که می‌توانند کاندیدایی برای عنوان بهترین ربات هوش مصنوعی تلگرام باشند.

تجربه کار با هوش مصنوعی یکی از تجربیات خوبی است که خیلی از کاربران اینترنت به دنبال استفاده از آن هستند. این روزها بحث هوش مصنوعی یکی از داغ‌ترین و ترند‌ترین عناوین در وب به شمار می‌رود و روزی نیست که شاهد ظهور یک ابزار هوش مصنوعی جدید در حوزه‌های مختلف نباشیم. در صورتی که به سراغ این ابزار‌ها و سایت‌های هوش مصنوعی رفته باشید، متوجه خواهید شد که در خیلی از موارد نیاز دارید تا برای استفاده از آن ثبت نام‌های پیچیده و خاصی را انجام دهید. اما راه‌های ساده تری مانند استفاده از ربات‌های تلگرامی نیز برای این موضوع وجود دارد. در اینجا با معرفی بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام می‌خواهیم روش ساده استفاده از هوش مصنوعی در تلگرام را با هم دنبال کنیم.

قبل از اینکه به طور مستقیم به سراغ بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام برویم لازم است کمی در مورد ربات‌های هوش مصنوعی و اینکه اصلا چطور کار می‌کنند صحبت کنیم.

فهرست مطالب

ربات هوش مصنوعی تلگرام چطور کار می‌کند؟

ربات‌های تلگرامی از قابلیت‌های خوبی هستند که مدت زیادی است توسط تلگرام معرفی شده اند. اما باز شدن پای هوش مصنوعی به این ربات‌ها موضوعی جدید است. در مورد ربات‌های هوش مصنوعی باید گفت که از نظر ساختار چندان تفاوتی را با سایر ربات‌های تلگرامی ندارند. اما هسته این ربات‌ها موتور‌های هوش مصنوعی نظیر چت جی‌پی‌تی و یا میدجورنی است. برای درک بهتر این موضوع لازم است کمی در مورد ساختار ربات‌های تلگرامی صحبت کنیم.

ربات تلگرام در واقع یک برنامه نوشته شده و در حال اجرا روی سرور است، که به وسیله یک رابط به برنامه تلگرام متصل می‌شود. خود تلگرام می‌توانید به راحتی این رابط را در اختیار ما گذاشته و کاربران از طریق چت با پروفایل بات می‌توانند به آن دستورات لازم را بدهند. اما سمت سرور به این سادگی‌ها نیست و نیاز به برنامه نویسی به صورت اختصاصی و البته صرف هزینه دارد.

بهترین ربات هوش مصنوعی تلگرام

طرز کار ربات‌های هوش مصنوعی تلگرام به این صورت است که هسته هوش مصنوعی روی سرور آپلود شده و به بات متصل می‌شود، کاربران به سراغ آن رفته و سوالات خود را از آن می‌پرسند و این هوش مصنوعی به آنها پاسخ می‌دهد. بنا به ورژن این برنامه سرور و هوش مصنوعی ای که از آن استفاده کرده است، کیفیت پاسخ ها نیز متفاوت خواهد بود.

این موتور‌های هوش مصنوعی هر کدام ویژگی‌ها و کاربرد‌های متنوعی دارند. پس باید در نظر داشته باشید وقتی از طریق دو ربات مختلف با چت جی پی تی صحبت می‌کنید و پاسخ‌های متنوعی از آن می‌گیرید در واقع دو ربات مختلف به شما پاسخ می‌دهند. در ادامه با هم بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام را بررسی خواهیم کرد.

بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام

ربات‌های ریز و درشت زیادی وجود دارند که می‌توانند خدمات هوش مصنوعی را به صورت رایگان و یا با هزینه به شما ارائه دهند. البته باید گفت که ربات‌های رایگان دقیقا این خدمات را به همان خوبی که ربات‌های غیر رایگان ارائه می‌کنند، در اختیار شما می‌گذارند. اما یک تفاوت بزرگ با ربات‌های غیر رایگان دارند و آن این است که این ربات‌ها ممکن است بعد از مدتی ارائه سرویس را متوقف کنند. پس اگر با یکی بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام که در این فهرست معرفی شده اند مواجه شدید که خدمات خود را قطع کرده است، نگران نباشید، با کمی جست و جو می‌توانید یک ربات دیگر را برای خود پیدا کنید.

اگر بخواهیم لیستی را برای بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام ارائه کنیم. نتیجه به این صورت خواهد بود:

1. سرآمد بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام: ربات Plasma

ربات هوش مصنوعی Plasma

به جرات می‌توان گفت که مقام اول بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام متعلق به ربات Plasma است. یک ربات حرفه ای و کار آمد که می‌تواند به خوبی انتظاراتی که از یک ربات ChatGPT برای تلگرام وجود دارد را برآورده کند. شما با استفاده از این ربات هوش مصنوعی تلگرام رایگان علاوه بر قابلیت‌هایی مانند چت کردن می‌توانید به ادیت کامل تصاویر، آن هم به صورت رایگان و بدون محدودیت دسترسی داشته باشید. در واقع باید گفت این مورد از تمامی ربات‌هایی که تا به اینجا بررسی کردیم کار آمدتر و بهتر خواهد بود.

علاوه بر این از نظر تکنولوژی نیز یک سر و گردن از بقیه بالاتر است. در این ربات از جدیدترین نسخه چت جی پی تی یعنی GPT-4 استفاده شده است. همینطور از نظر سرعت پاسخ دهی و تطبیق پذیری نیز بسیار بهتر از نسخه‌های دیگر عمل می‌کند. برای تصویر نیز هسته Midjourney 5.2 به این رربات کمک می‌کند تا بهترین ویرایش‌ها را روی تصاویر مورد نظر ما انجام دهد.

در صورتی که به سراغ ربات پلاسما بروید می‌توانید به راحتی از امکانات متعددی که این ربات در اختیار شما می‌گذارد هم استفاده کنید. صفحه راهنمایی این ربات به صورت انگلیسی می‌باشد اما کار کردن با آن بسیار ساده است.

2. ربات هوش مصنوعی Poki toki

ربات هوش مصنوعی Poki toki

یکی از ربات‌های خوبی که می‌تواند به شما اطلاعات خوب و زیادی بدهد و یک چت خوب و شیرین را با آن داشته باشید، ربات Poki toki است. این هوش مصنوعی یکی از ربات‌های محاوره ای است که می‌تواند اطلاعات مختلف را به صورت متنی در اختیار شما بگذارد. ویژگی اصلی این ربات یادگیری سریع آن از طریق اینترنت است. به طوری‌که مثلا وقتی یک خط از یک آهنگ را به عنوان سوال ورودی تایپ کنید، می‌تواند آن را به خوبی تشخیص داده و بعدا در مورد آن صحبت خواهد کرد. این ربات از موتور اصلی ChatGPT استفاده می کند اما بهینه سازی‌ها و تغییراتی روی آن اعمال شده است که آن را به نوعی سریعتر کرده است.

سورس کد این چت بات هوش مصنوعی در تلگرام روی گیت هاب وجود دارد و در صورتی که بخواهید می‌توانید به راحتی آن را دانلود کرده و یک ربات هوش مصنوعی حرفه ای با آن راه اندازی کنید. البته این کار دردسر‌های برنامه نویسی زیادی را برای شما خواهد داشت.

3. ربات هوش مصنوعی Open AI Tools Bot

ربات هوش مصنوعی Open AI Tools Bot

یکی دیگر از ربات‌هایی که دسترسی به چت جی پی تی در تلگرام را برای ما فراهم می‌کند، و می‌تواند در بین فهرست بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهد ربات Openaitools است. این ربات مبتنی بر چت جی پی تی با نسخه GPT-3 کار می‌کند که البته باید گفت مشکلاتی را در زبان‌های غیر انگلیسی دارد و ترجمه ای که در انتها به شما می‌دهد ترجمه روانی نخواهد بود. البته یک قابلیت حرفه ای برای این ربات در نظر گرفته شده و آن ارائه گروه‌های چت رسمی برای زبان‌های مختلف می‌باشد.

جامعه فارسی زبان استفاده کننده از این ربات در یک گروه فعال همیشه در دسترس است و سوال و جواب‌های زیادی در مورد روش کاری ربات در آنجا مطرح می‌شود. در صورتی که شما هر سوالی داشته باشید و یا بخواهید بدانید که چطور می‌توانید بهترین جواب ممکن را از ربات دریافت کنید، این گروه می‌تواند کمک زیادی برای پیدا کردن جواب‌های شما باشد.

4. ربات هوش مصنوعی DALL-E

ربات هوش مصنوعی DALL-E

در لیست بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام جایگاه سوم به طور قطع به ربات تلگرامی DALL-E می‌رسد. DALL-E در واقع یک هوش مصنوعی برای ایجاد تصویر از روی متن است که توسط ChatGPT ارائه شده است و موتور اصلی آن در این ربات نیز به کار گرفته شده است. هر چند قابلیت‌های این ربات بیشتر از تبدیل متن به عکس است و در واقع شما می‌توانید انتظار دسترسی به چت جی پی در تلگرام را به صورت کامل از آن داشته باشید.

صحبت با هوش مصنوعی فارسی تلگرام در ربات DALL-E کاملا امکان پذیر بوده و این ربات می‌تواند تجربه کاربری خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

5. ربات هوش مصنوعی Abramov

ربات هوش مصنوعی Abramov

نام این ربات از نام سازنده آن یعنی ایوان آبرامف(بنیان گذار اپلیکیشن Talknow) گرفته شده است. این ربات کاربردی که رابطه خوبی را با زبان فارسی دارد یک بات چت جی پی در تلگرام است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران می‌گذارد شما به راحتی می‌توانید با هر زبانی با این ربات چت کرده و پاسخ مورد نظر خود را از آن دریافت کنید. این ربات که در فهرست بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است، علاوه بر چت امکانات مختلف دیگری مانند تبدیل متن به عکس و یا ادیت عکس‌هایی که به آن می‌دهید را هم دارد، اما این امکانات در بعضی موارد به صورت غیر رایگان هستند.

هسته اصلی این ربات صحبت با هوش مصنوعی فارسی تلگرام را چت جی پی تی نسخه 3.5 تشکیل داده است. همینطور ربات Abramov برای ویرایش عکس‌های خود از میدجورنی استفاده می‌کند که این روز‌ها به مهمترین پلتفرم تبدیل متن به عکس در هوش مصنوعی تبدیل شده است.

نتیجه گیری

معرفی بهترین ربات های هوش مصنوعی تلگرام موضوعی بود که در این مقاله از پلازا آن را مورد بررسی قرار دادیم. اگر به دنبال یک ربات ChatGPT برای تلگرام می‌گردید که به صورت رایگان به شما امکانات مختلف را ارائه کند، 5 مورد از بهترین این ربات‌ها در اینجا به شما معرفی شد. البته در نظر داشته باشید عموم این ربات‌ها رسمی نبوده و ممکن است بعد از مدتی از کار بیفتند. در اینصورت اصلا جای نگرانی نیست و گزینه‌های دیگری برای استفاده وجود دارد. خوشحال می‌شویم به ما کمک کنید که این فهرست را به روز نگه داریم.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402