چگونه در opensea بفروشیم | دیده شدن در اوپن سی

فروش ان اف تی در اوپن سی
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

بعد از ساخت ان اف تی، باید به دنبال استراتژی‌هایی برای فروش ان اف تی تان باشید. اگر به فکر دیده شدن NFTتان نباشید و اقدام خاصی برای فروش آن انجام ندهید، دو حالت اتفاق می‌افتد. حالت اول این است که NFTتان به هیچ عنوان به فروش نمی‌رسد و در حالت بعدی NFT پس از صرف مدت زیادی فروخته می‌شود.

برای جلوگیری از اتفاق افتادن این موارد، باید به فکر بازاریابی NFT باشید. اوپن سی از معروف ترین بازارهای خرید و فروش ان اف تی است. هنرمندان زیادی در این سایت آثار خودشان را به فروش می‌رسانند و سود خوبی کسب می‌کنند. اگر شما هم دنبال راهی برای فروش کلکسیون NFTتان هستید باید بدانید که در صورت آشنایی با روش‌های بازاریابی درست، می‌توانید به موفقیت زیادی در این بازار دست پیدا کنید.

فهرست مطالب

استراتژی‌های بازاریابی و فروش NFT در سایت اوپن سی

تبلیغات برای فروش NFT را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: تبلیغات محیطی و تبلیغات مجازی. از آنجایی که در دنیای مجازی با جامعه بزرگ تری روبرو هستید، مسلما این سبک تبلیغات امکان موفقیت بیشتری دارند.

از طرف دیگر، برای تبلیغات محیطی به یک فضای مرتبط نیاز دارید، به همین خاطر ممکن است این نوع تبلیغات کمی دشوار باشند. البته اگر با استراتژی‌های این نوع تبلیغات آشنا باشید می‌توانید به موفقیت خوبی دست پیدا کنید.

ما در این قسمت بیشتر روی معرفی روش‌های تبلیغات و بازاریابی مجازی تمرکز کرده ایم. مهم ترین عاملی که به موفقیت تان کمک می‌کند، ایجاد یک جامعه طرفداری است. البته این موضوع بیشتر برای کالکشن ان اف تی مناسب است. یعنی شما به عنوان هنرمند یک کالکشن درست می‌کنید و چندین ان اف تی با موضوع مشابه را در آن قرار می‌دهید. سپس به سراغ افرادی می‌روید که به هنرتان علاقه دارند و یک جامعه کاربری ایجاد می‌کنید.

این فعالیت‌ها به شما کمک می‌کنند که در عین فروش ان اف تی فعلی تان، به شهرت برسید. یعنی در آینده هر زمانی که اقدام به ساخت ان اف تی کنید، از آنجایی که به یک فرد شناخته شده تبدیل شده اید احتمال فروش تان هم بالاتر می‌رود.

روش های بهتر دیده شدن در opensea

برخی از روش‌هایی که به افزایش فروش کمک می‌کنند شامل این مواردند:

1.    اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) برای فروش ان اف تی

امروزه تبلیغات از طریق اینفلوئنسرها از موفق ترین روش‌های تبلیغاتی به شمار می‌رود. با استفاده از این روش می‌توانید یک اینفلوئنسر استخدام کنید تا ترافیک بالایی را برای خرید NFTای که ساخته اید تجربه کنید. البته هر اینفلوئنسری نمی‌تواند در این زمینه موفق عمل کند و حتما باید فردی را استخدام کنید که در زمینه بازارهای مالی و خصوصا NFT و رمزارزهای دیجیتال تجربه زیادی داشته باشد.

2.    تبلیغات پولی برای سایت اوپن سی

یکی از روش‌های بازاریابی کارآمد اما پرهزینه، تبلیغات پولی است. از این روش می‌توانید برای افزایش فروش ان اف تی استفاده کنید. در تبلیغات پولی می‌توانید NFT را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی معروف و پربازدید تبلیغ کنید. البته اگر سرمایه زیادی ندارید، این روش نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

3.    بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نظیر دیسکورد

یکی از شبکه‌های اجتماعی که در خصوص فروش ان اف تی باید به آن توجه زیادی کنید، دیسکورد است. در دیسکورد می‌توانید یک جامعه قوی برای خود ایجاد کنید. اگر هنرمند هستید و در زمینه ساخت ان اف تی فعالیت می‌کنید، این کار می‌تواند شهرت شما را دو چندان کند و باعث بیشتر دیده شدن آثارتان شود.

در برنامه دیسکورد و سایر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید پست‌هایی مربوط به محتوا یا محصول مورد نظرتان بگذارید، انجمن بسازید و فعالیت‌هایی را انجام دهید که باعث می‌شوند جامعه هدف بیشتر با شما آشنا شوند.

شبکه‌های اجتماعی در زمینه تبلیغات و جذب مخاطب خیلی سودمند هستند و اگر نحوه درست استفاده از این برنامه‌ها را بلد باشید خیلی زود به موفقیت دست پیدا می‌کنید. اگر می‌خواهید بدانید که کدام شبکه‌های اجتماعی برای این کار بهتر هستند می‌توانید از توییتر، دیسکورد، اینستاگرام، تلگرام و… شروع کنید زیرا پرمخاطب ترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر هستند.

یکی دیگر از رسانه‌های اجتماعی موثر و پرمخاطب که به شما کمک می‌کند جامعه کاربری تان را ایجاد کنید، توییتر است‌. توییتر این امکان را فراهم کرده که تبلیغات تان را به بهترین نحو انجام دهید و آن‌ها را به تعداد زیادی از مخاطبان نشان دهید.

4.    روی برندینگ تجاری تان کار کنید

زمانی که یک برند ایجاد می‌کنید، باید به انتخاب اسم آن نیز توجه کنید. اسم تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب می‌گذارد پس باید سعی کنید به نحوی آن را انتخاب کنید که کاربر به شما و کالکشن ان اف تی تان اعتماد کند.

از هر روشی که بلدید برای علاقه مند کردن مخاطبان به برندتان و افزایش تعامل مخاطب با برند استفاده کنید.

5.    ایمیل مارکتینگ برای دیده شدن در اوپن سی

ایمیل مارکتینگ یک روش موثر برای بازاریابی است که به شما این امکان را می‌دهد که با مخاطبان، مشتری‌ها، خریداران، حامیان مالی و… ارتباط موثری برقرار کنید. شاید در گذشته این روش چندان اهمیت نداشت اما افرادی که در زمینه ساخت ان اف تی و خرید و فروش ان اف تی فعالیت دارند، به اهمیت این روش پی برده اند. در این روش می‌توانید بیانیه، اطلاعیه، خبرنامه و… را برای مشتری‌هایتان ارسال کنید.

در این روش همچنین قابلیت تبادل نظر با مشتری‌ها را دارید و می‌توانید پاسخ مشتری‌ها را دریافت کنید. اصلی ترین مزیت این روش بازاریابی این است که یک روش تقریبا رایگان در نظر گرفته می‌شود. پس اگر نمی‌توانید هزینه چندان زیادی صرف کنید حتما این روش را امتحان کنید. برای شروع ایمیل مارکتینگ، ابتدا جامعه و مخاطبین هدف تان را شناسایی کنید، سپس برای آن‌ها اطلاعیه بفرستید و سعی کنید آن‌ها را جذب کنید.

6.    وبلاگ نویسی برای پروفایل اوپن سی

اگر به دنبال یک استراتژی موثر، پرکاربرد و در عین حال کاملا رایگان هستید تا جامعه هدف را تشویق به خرید ان اف تی‌هایتان کنید، وبلاگ نویسی یک روش مناسب است.

این روش به شما کمک می‌کند که بدون دردسر و با صرف زمان کم، مخاطبان زیادی را جذب کنید. از آنجایی که دنیای NFTها یک دنیای کاملا جدید است، هنوز افرادی زیادی هستند که با آن آشنا نیستند و به دنبال روش‌هایی برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هستند. با استراتژی وبلاگ نویسی می‌توانید اطلاعاتی که مخاطب به دنبال آن است را منتشر کنید تا کاربر در عین آشنایی با NFTها، محصولات شما را نیز ببیند و تشویق به خرید آن‌ها شود.

فعالیت در opensea

بررسی نهایی خرید و فروش و دیده شده در سایت اوپن سی

بازار NFTها یک بازار نوظهور است که پتانسیل پیشرفت زیادی دارد. اگر شما هم می‌خواهید از این بازار پرسود عقب نمانید می‌توانید به عنوان یک هنرمند به ساخت ان اف تی بپردازید و آن را بفروشید. البته از طریق خرید و فروش ان اف تی هم می‌توانید کسب درآمد کنید.

اگر ان اف تی اختصاصی خودتان را ساخته اید اما نمی‌دانید که چگونه آن را به جامعه هدف معرفی کنید، در این مقاله به بهترین استراتژی‌هایی اشاره کردیم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا محصول تان را در اوپن سی به فروش برسانید.

سایت اوپن سی یک بازار معروف برای خرید و فروش NFT است که دارای مخاطبان زیادی از سرتاسر جهان است. اگر بتوانید یک کالکشن NFT قوی درست کنید و از استراتژی‌های فروش که در قسمت بالا به آن‌ها اشاره کردیم استفاده کنید، می‌توانید به سود چشمگیری دست پیدا کنید.

{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
دیدگاه شما
captcha
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402