پرفکت مانی (Perfect Money) چیست و در ایران چگونه استفاده میشود؟

پرفکت مانی چیست
  • twiter
  • linked-in
  • whatsapp

آیا می‌دانید پرفکت مانی چیست؟ با کاربردهای پرفکت مانی آشنایی دارید؟ آیا از انواع حسابهای پرفکت مانی استفاده می‌کنید یا ترجیح می‌دهید یک یا دو حساب (Perfect Money) را مورد استفاده قرار دهید. آگاهی درباره پرفکت مانی، کاربردها و مزایا و معایب این نوع حساب باعث ارتقای کیفیت پرداخت‌های الکترونیکی و آنلاین در سیستم پرداخت پرفکت مانی می‌شود. در حالی که می‌توانید مدیریت حساب‌های خود را به شکل بهتری انجام دهید.

اگر ندانید پرفکت مانی چیست، چه کاربردهایی دارد و چه مزایایی کار شما را به خوبی پیش می‌برند و معایب آن چگونه آسیب‌زننده خواهند بود، سهولت پرداخت را تجربه نخواهید کرد. علاوه بر این، امنیت حساب شما تحت‌الشعاع اطلاعات کمی که دارید، کاهش می‌یابد و طعمه هکرها و دزدان اینترنتی قرار می‌گیرید. در ادامه همراه ما باشید تا به پاسخ سؤالاتی که درباره (Perfect Money)، انواع و کاربردهای این حساب و مزایا و معایب آن مطرح کردیم، دست یابید.

فهرست مطالب

پرفکت مانی چیست؟

اگر اطلاعات کاملی از پرفکت مانی ندارید و میخواهید با این سیستم پرداخت آشنا شوید و بدانید کاربرد پرفکت مانی در امور مالی چیست و ویژگی‌هایی که سبب برتری آن نسبت به سایر سیستم‌های پرداخت ارز می‌شود چه مواردی هستند، در ادامه همراه ما باشید تا توضیح دقیق‌تر درباره این مباحث به دست آورید.

مفهوم پرفکت مانی چیست

می‌توان گفت که پرفکت مانی (Perfect Money) یک سیستم پرداخت و دریافت آنلاین است. شرکت اصلی آن در کشور پاناما قرار دارد و انجام تراکنش‌های مالی مختلف در سطح جهانی صورت می‌گیرد. خدمات آنلاین ارسال، دریافت و پرداخت پول در پرفکت مانی به سهولت و با امنیت بالایی انجام می‌شود. در واقع امنیت بالا، سرعت خوب و کارمزد منطقی تراکنش‌ها باعث استقبال قابل توجه کاربران از این سیستم پرداخت آنلاین شده است. علاوه بر این، ویژگی مهمی که پرفکت مانی دارد و آن را از سایر سیستم‌های پرداخت آنلاین متمایز می‌کند، قابلیت انجام تراکنش‌های مربوط به ارز دیجیتال و تبدیل ارزها به رمزارزهاست.

این ویژگی‌ها باعث شده که ده‌ها میلیون کاربر داشته باشد که بدون توجه به واحدهای ارزی رایج در کشور محل سکونت خود و در هر زمان و مکانی کار انتقال و دریافت ارز را انجام دهند.

پرفکت مانی برای چه افرادی مناسب است؟

پرفکت مانی، بزرگ‌ترین پلتفرم پرداخت بین‌المللی در جهان است. از این پلتفرم پرداخت، هر شخصی که نیاز به انجام یک یا چندین تراکنش بین‌المللی دارد، می‌تواند استفاده کند. در کل این پلتفرم برای افراد زیر بهترین سیستم پرداخت است:

  • دانشجویان و متقاضیان آزمون‌های مختلف
  • افرادی که با شرکت‌های خارجی از ایران همکاری دارند.
  • تریدرها و فعالان بازارهای مالی
  • فروشندگان کالا به کشورهای خارجی

کاربردهای پرفکت مانی

شرکت پرفکت مانی با این رسالت روی کار آمد که کیفیت و امنیت پرداخت ارز را بهبود دهد. اما کاربردهای متعددی دارد که اطلاع از آنها باعث می‌شود که شما بتوانید از قابلیت‌های مختلف آن استفاده کنید.

جابجایی ارز میان اعضا

کاربرد پرفکت مانی

شما می‌توانید به واسطه داشتن حساب، پول و ارز دیجیتال را میان دارندگان حساب پرفکت مانی جابه‌جا کنید. برای این منظور باید مراحلی را بروید که میزان مبلغ مورد نظر و آدرس کیف پول مقصد را وارد نمایید. باید توجه داشته باشید که انتقال پول در پرفکت مانی در حدود 1.99 درصد کارمز دارد. اما اگر کار احراز هویت حساب پرفکت مانی را انجام دهید، کارمزد به 0.5 درصد کاهش می‌یابد.

انتقال پول در زمینه‌های مختلف تجاری

در ادامه توضیح خواهیم داد که انواع حسابهای پرفکت مانی چیست. اما بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که یکی از انواع حسابهای پرفکت مانی مربوط به صاحبان کسب‌وکارها، صرافی‌ها و نمایندگان پرداخت است. این افراد با داشتن حساب همکاری (Partner) پرفکت مانی می‌توانند انتقال پول یا ارز دیجیتال را در زمینه‌های مختلف تجاری انجام دهند.

خرید ارز دیجیتال، ارزهای مختلف، طلا و فلز

آنچه باعث برتری سیستم پرداخت آنلاین پرفکت مانی شده، وجود فرصتی است که کاربران می‌توانند انواع ارز و رمز ارز، طلا و فلزهای مختلف را انتقال داده و دریافت کنند.

خرید از فروشگاه‌های معتبر با پرفکت مانی

خرید از فروشگاه های معتبر از انواع حسابهای پرفکت مانی

در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که فروشگاه‌های معتبر از سیستم پرداخت پرفکت مانی استفاده می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید از کاربرد پرفکت مانی برای خرید اقلام مورد نظر از فروشگاه‌های معتبری مانند آمازون، علی اکسپرس، سونتل و پاکت آپشن بهره‌مند شوید.

تبدیل ارز پرفکت مانی به سایر ارزهای سیستم مالی

تبدیل ارزهای رایج به هم و تبدیل ارزها به رمز ارز مواردی هستند که شما می‌توانید در پرفکت مانی انجام دهید. اما این پایان ماجرا نیست. شما فرصت تبدیل ارز کیف پول خود را در سیستم پرفکت مانی به سایر ارزهای مورد استفاده در سیستم‌های مالی دارید. به این ترتیب بدون دردسر تبدیل واحد ارزی و انتقال به حساب فردی دیگر انجام می‌شود.

امکان درخواست وام از سیستم

یکی از مهم‌ترین کاربردهای پرفکت مانی، ثبت درخواست وام از سیستم است. در این حالت کاربران حساب‌های ویژه و همکاری در ارائه وام و چنین تسهیلاتی فعالیت خواهند کرد.

مزایای پرفکت مانی

مزایای پرفکت مانی چیست

مزایای پرفکت مانی در کنار ویژگی‌ها و کاربرد های آن باعث جلب رضایت دارندگان انواع حسابهای پرفکت مانی شده‌اند. این مزایا عبارتند از:

رابط کاربری آسان

معماری، ساختار و رابط کاربری ساده و مناسب پرفکت مانی باعث شده که مدیریت کیف پول پرفکت مانی و تبدیل یا انتقال ارز از حسابی به حساب دیگر به سهولت انجام شود.

سرعت بالای تراکنش‌ها

در عصری که هر لحظه اتفاقات مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باعث متغیر بودن ارزش پول و ارز دیجیتال می‌شود، سرعت عمل مزیت بسیار مهمی به حساب می‌آید. پرفکت مانی هم بستری امن فراهم کرده که تبدیل و انتقال ارز و رمرارزها با سرعت بالایی صورت گیرند.

میزان پایین کارمزد تراکنش‌ها

اینکه بتوانید انتقال پول، طلا و رمزارز را با کمترین کارمزد پرداخت کنید، نکته مثبتی برای سیستم‌های پرداخت آنلاین است. مزیتی که دارندگان انواع حسابهای پرفکت مانی اذعان می‌کنند.

عدم محدودیت انجام تراکنش‌ها

این موضوع برای همه آشناست که انتقال وجه در سیستم‌های پرداخت بانکی آنلاین سقف کوتاهی برای انتقال وجه دارند. اما اوضاع پرفکت مانی فرق دارد، شما می‌توانید بدون محدودیت، تراکنش‌های مالی انجام دهید، بدون اینکه اختلالی در عملکرد سرویس‌های پرفکت مانی به وجود آید و مشمول مالیات پرداخت هم نیستند.

تعلق سود پول پرفکت مانی

شما می‌توانید پول خود را در کیف پول پرفکت مانی نگهداری و مدیریت کنید و در ضمن سود سالیانه 4 درصدی آن را دریافت نمایید. این مزیت باعث جلب رضایت بسیاری از کاربران می‌شود.

معایب پرفکت مانی

معایب پرفکت مانی از مزایا و معایب پرفکت مانی

پرفکت مانی هم مانند سایر سیستم‌های پرداخت معایبی دارد که نباید هنگام ساختن حساب و استفاده از انواع حسابهای پرفکت مانی نادیده گرفت. در ادامه مزایا و معایب پرفکت مانی به عیوب اندکی خواهیم پرداخت که به پرفکت مانی نسبت می‌دهند.

    • دشوار بودن اصلاح یا برگرداندن تراکنش‌ها: اصلاح کردن یا برگردان تراکنش‌ها در پرفکت مانی کاری بسیار دشوار است. گاهی نیز امکان این‌ کارها برای شما وجود ندارد.
    • دشواری بازیابی رمز عبور: برای بازیابی رمز عبور باید هزینه زیادی پرداخت کنید. این موضوع بسیاری از کاربران را دلزده می‌کند.
    • دشواری استخراج پول از کیف پول: خارج کردن پول یا رمزارز از انواع حسابهای پرفکت مانی عیب دیگری است که به این سیستم پرداخت آنلاین نسبت می‌دهند.

انواع حساب‌ های پرفکت مانی

انواع حسابهای پرفکت مانی

پرفکت مانی امکان استفاده از انواع حساب‌ها را برای کاربران خود فراهم آورده که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

حساب معمولی (Normal)

به عنوان رایج‌ترین نوع حساب پرفکت مانی شناخته می‌شود. در ساخت آن محدودیتی وجود ندارد و تمام کاربران عضو این سیستم پرداخت می‌توانند این حساب را تشکیل دهند.

حساب ویژه (Premium)

نوع ارتقا یافته حساب معمولی پرفکت مانی است. این حساب کارمزد کمتری بابت تراکنش‌های مالی دریافت می‌کند. چنانچه حساب شما حداقل یک سال کار کرده باشد و کارکرد مشخصی داشته باشد می‌توانید درخواستی برای تبدیل حساب خود به حساب ویژه ثبت کنید و آن را بعد از تأیید درخواست استفاده نمایید.

ویژگی‌ها و امکانات حساب پرمیوم پرفکت مانی

حساب ویژه یا همان پرمیوم پرفکت مانی چیست؟ این نوع اکانت نسبت به حساب معمولی و کاربری امکانات بیشتری دارد. یکی از اصلی‌ترین امکانات این حساب، امکان تبدیل ارزهای مختلف به واحد پولی دیجیتال

حساب همکاری (Partner)

نوعی حساب است که طی آن صاحبان کسب‌وکارها، نمایندگان پرداخت و صرافی‌ها می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. در حالی که نرخ سود سالیانه قابل توجهی را نسبت به مانده حساب دریافت می‌کنند.

نکات مهم در استفاده از پرفکت مانی

هنگامی که تصمیم می‌گیرید در پرفکت مانی حساب باز کنید باید با سیستم، کاربردها و مزایا و معایب آن آشنایی داشته باشید. توجه به معایب آن اهمیت دارد زیرا باعث می‌شود رمز عبور حساب‌های خود را ذخیره کنید، در انجام تراکنش‌ها دقت کنید که خطایی رخ ندهد و مدیریت حساب را دقیق انجام دهید. از طرفی تنظیمات امنیت حساب را بایستی به شکلی تغییر دهید که بستری امن برای کیف پول و تراکنش‌های شما وجود داشته باشد.

احراز هویت های پرفکت مانی

با اینکه احراز هویت در پرفکت مانی اجباری نیست؛ اما کارمزد به 0.5 درصد کاهش می‌یابد. برای اینکه احراز هویت حساب خود را در پرفکت مانی انجام دهید باید از مراحل زیر پیروی کنید:

    • از صفحه اصلی پنل خود وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید.
    • روی گزینه (Verification management) کلیک کنید.
    • تصویر مدرک شناسایی خود مانند پاسپورت یا گواهینامه و تصویر یک قبض خدماتی را بارگذاری کنید.
    • آدرس و شماره تماس خود را وارد کنید و منتظر تأیید احراز هویت پرفکت مانی خود بمانید.

امنیت حساب پرفکت مانی

پیش از این گفتیم که امنیت حساب در پرفکت مانی به مقدار قابل قبولی بالاست. در حالی که شما می‌توانید از بخش امنیت حساب (Security Center) گزینه‌های مختلف را تغییر داده و امنیت را به حد مورد نظر برسانید.

محدودیت های حساب پرفکت مانی

آنچه باعث می‌شود که شما هنگام کار با حساب پرفکت مانی با محدودیت روبه‌رو شوید، تحریم‌هایی هستند که علیه ایران وضع شده‌اند و کار با سیستم پرفکت مانی را دشوار می‌کنند. در ضمن شما در ایران مجبور خواهید بود که از فیلترشکن‌های مختلف یا (VPN)‌ های پولی و عموماً گران‌قیمت استفاده کنید که کار را دشوار خواهند کرد.

افتتاح و شارژ حساب پرفکت مانی در ایران

برای اینکه کار شارژ حساب پرفکت مانی به درستی انجام شود باید ثبت‌نام کرده و آدرس ایمیل و شماره تماس خود را تأیید کنید. سپس از قسمت سفارش‌ها، گزینه شارژ حساب را انتخاب نمایید. اکنون نوبت به تعیین مبلغ و کیف پول پرفکت مانی می‌رسد. نهایتاً کار سریعاً و خودکار انجام می‌شود.

محدودیت مهمی که تا کنون متوجه شدید تحریم بودن ایران است که فرآیند استفاده از خدمات متنوع پرفکت مانی را دشوار می‌کند. اما شرکت‌هایی در ایران در راستای تسهیل تبدیل و پرداخت یا دریافت ارز فعالیت می‌کنند که وظیفه میانجی‌گری ایرانیان و شرکت پرفکت مانی را بر عهده دارند. آنها به افرادی که در افتتاح حساب و انتقال یا برداشت ارز با مشکل روبه‌رو هستند، کمک می‌کنند. به همین ترتیب متقاضیان خدمات آنها باید در این سایت‌های واسط عضو شده و حق اشتراک خود را پرداخت کنند تا کار افتتاح حساب برای آنها از سوی شرکت واسط انجام شود. برای این کار کافیست عبارت “افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران” را در گوگل جستجو نمایید.

مراحل افتتاح حساب در پرفکت مانی از طریق سایت‌های واسط

عملیات افتتاح حساب در پرفکت مانی از طریق سایت‌های پرداخت ارزی ایرانی بسیار ساده است. برای استفاده از خدمات این وب‌سایت‌ها باید مراحل زیر را طی کنید:

  • ثبت نام در سایت
  • ساخت پنل کاربری
  • مراجعه به قسمت منو سایت
  • انتخاب گزینه درخواست افتتاح حساب پرفکت مانی
  • انتخاب نوع حساب پرفکت مانی
  • پرداخت هزینه اکانت
  • پرداخت کارمزد سایت
  • دریافت حساب تکمیل شده پرفکت مانی در کمترین زمان ممکن

سوالات متداول پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟

سیستم پرداخت آنلاین پول، ارز دیجیتال، طلا و فلز است که بدون محدودیت میزان تراکنش، زمان و مکان انجام برداشت و واریز وجه است.

انواع حسابهای پرفکت مانی کدامند؟

حساب معمولی، حساب ویژه و حساب همکاری انواع حسابهای پرفکت مانی هستند.

معایب حساب پرفکت مانی چیست؟

دشواری در سه امر بازیابی رمز، اصلاح و تغییر تراکنش‌های مالی و دشواری استخراج پول از کیف پول دیده شده است.

کاربردهای پرفکت مانی چه مواردی هستند؟

خرید از فروشگاه‌های معتبر، تبدیل ارز پرفکت مانی به سایر ارزهای سیستم مالی، خرید آنلاین ارز دیجیتال و ارزهای مختلف، طلا و فلز و همچنین انتقال پول در زمینه‌های مختلف تجاری از کاربردهای پرفکت مانی هستند.

روش های واریز به حساب پرفکت مانی در ایران چیست

انجام حواله بانکی یا انتقال بیت کوین از روش‌های واریز به حساب پرفکت مانی می‌باشند.

جمع بندی

در این مطلب از پلازا توضیح دادیم که پرفکت مانی چیست و آن را سیستم پرداخت آنلاین معرفی کردیم که انجام تبدیل و انتقال انواع ارز، ارز دیجیتال و طلا را میسر می‌سازد. در ضمن انواع حسابهای پرفکت مانی (معمولی، ویژه و همکاری) را بررسی کردیم. آنچه باعث اهمیت پرفکت مانی شده قابلیت استفاده از آن در خرید کردن از فروشگاه‌های معتبر، قابلیت انتقال ارز میان اعضا و خرید ارز، رمز ارز و طلا در سیستم پرفکت مانی است. از مزایای آن نیز می‌توان به امنیت مناسب، سرعت بالای انجام تراکنش، دریافت سود سالانه و مدیریت کیف پول اشاره کرد. معایب آن هم دشواری بازیابی رمز، اصلاح تراکنش‌ها و استخراج ارز از کیف پول هستند.

کدام یک از حساب های پرفکت مانی برای شما اهمیت بیشتری دارد؟
{{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.rate)}}
تعداد رای: {{farsiNumber(model.mPrc.data && model.mPrc.data.count)}} نفر
{{farsiNumber(n)}}
مقالات مرتبط
جدول فروش فیلم ها
  • 956.366 میلیارد دلار
    Oppenheimer
    اکران: 21 جولای 2023
  • 571.721 میلیارد دلار
    Wonka
    اکران: 15 دسامبر 2023
  • 423.489 میلیارد دلار
    Aquaman and the Lost Kingdom
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 221.893 میلیارد دلار
    Migration
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 206.185 میلیارد دلار
    Trolls Band Together
    اکران: 17 نوامبر 2023
  • 156.771 میلیارد دلار
    Killers of the Flower Moon
    اکران: 19 اکتبر 2023
  • 151.782 میلیارد دلار
    Anyone But You
    اکران: 22 دسامبر 2023
  • 92.691 میلیارد دلار
    Mean Girls
    اکران: 12 ژانویه 2023
  • 89 میلیارد دلار
    Wish
    اکران: 22 نوامبر 2023
  • 51.6558 میلیارد دلار
    The Boys in the Boat
    اکران: 25 دسامبر 2023
  • 314.343 میلیارد تومان
    فسیل
    اکران: 22 اسفند 1401
  • 248.7 میلیارد تومان
    هتل
    اکران: 05 مهر 1402
  • 77.5419 میلیارد تومان
    شهر هرت
    اکران: 22 تیر 1402
  • 59.6495 میلیارد تومان
    بچه زرنگ
    اکران: 02 شهریور 1402
  • 49.8288 میلیارد تومان
    ویلای ساحلی
    اکران: 23 آبان 1398
  • 49.4606 میلیارد تومان
    هاوایی
    اکران: 13 دی 1402
  • 25.0594 میلیارد تومان
    نارگیل 2
    اکران: 18 مرداد 1402
  • 24.7578 میلیارد تومان
    ورود خروج ممنوع
    اکران: 15 آذر 1402
  • 19.6814 میلیارد تومان
    سه کام حبس
    اکران: 05 اردیبهشت 1402
  • 19.4418 میلیارد تومان
    آهنگ دو نفره
    اکران: 30 فروردین 1402